Volgens mij ben jij een beetje jaloers op Ricky's goddelijk lichaam en hoofd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Deze behoort ook tot dat niveau.
Jeugd Herberg, scheelt best veel geld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Allure_ het volgende:
ik wist niet dat mensen serieus in gemengde slaapzalen met 20 mensen in een stad als londen sliepen. Dat is toch FREAKY, net een concentratiekamp
Je wil ook niet weten wat voor mensen. Kijk maar eens bij een Amsterdams hostel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Allure_ het volgende:
ik wist niet dat mensen serieus in gemengde slaapzalen met 20 mensen in een stad als londen sliepen. Dat is toch FREAKY, net een concentratiekamp
Stiekem wel, een man die Fas water geeft.... dat moet wel de ultieme man zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje jaloers op Ricky's goddelijk lichaam en hoofd.
Haha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stiekem wel, een man die Fas kan water geeft.... dat moet wel de ultieme man zijn.
echt disgusting. Staan er ook nog eens vrouwenzalen bij, omdat je als vrouw zijnde natuurlijk weer verkracht wordt andersquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je wil ook niet weten wat voor mensen. Kijk maar eens bij een Amsterdams hostel.
Hem vind ik leukquote:
Post eens wat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hem vind ik leuk
Ik krijg altijd gare gayboys die elkaar verwennen als ik hierop zoek op tumblr
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo aantrekkelijk, het hoeven niet meteen halve mannen te zijn, maar gewoon, ietsje minder vrouwelijk, kan ook al in de kleren zitten soms.
Witte blouse met een jasje erover
'natuurlijk'.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
echt disgusting. Staan er ook nog eens vrouwenzalen bij, omdat je als vrouw zijnde natuurlijk weer verkracht wordt anders.
En die hotels zijn kaolo duur.
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Was n leuke aan t Zoeken, maar lukte niet Zo gauw, dus gaf ik t maar op.
Mag niet. Kijk anders even op de 'pullusthrough' tumblr.quote:
Werd net allemaal shit gepost die niet mag, ik maar TRs machen (srs) en er wordt niks gedaan dusja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mag niet. Kijk anders even op de 'pullusthrough' tumblr.
Ok.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Werd net allemaal shit gepost die niet mag, ik maar TRs machen (srs) en er wordt niks gedaan dusja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |