SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd op woensdag.quote:
quote:
Misschien moet je eerst maar eens zorgen dat je alles een keer hebt aangehadquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
De mensen van kledinginzameling kwamen net dat plastic zakje ophalen waar je kleding in kunt doen, ze stonden wel even te kijken toen ik twee volle vuilniszakken mee gaf
maar ik heb nu weer ruimte voor nieuwe zooi
Dat groene jurkje is nu toch gedragen! Dat het door jou is maakt dan niet uit, gedragen is gedragenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst maar eens zorgen dat je alles een keer hebt aangehad
Hahaha, ik wil wel meer dingen van je indragen hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat groene jurkje is nu toch gedragen! Dat het door jou is maakt dan niet uit, gedragen is gedragen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil wel meer dingen van je indragen hoor
Mocht er 3 juni nog meer plaats gemaakt moeten worden in de kast, stel ik me bij deze als goed doel opquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb er ook schoenen in gedaan, nu heb ik wer lege plekjes op de planken
Ja das goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mocht er 3 juni nog meer plaats gemaakt moeten worden in de kast, stel ik me bij deze als goed doel op
Ja mijn voetjes zijn idd kleiner, stomme voeten!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja das goedAlhoewel jij volgens mij kleinere voetjes hebt dan ik
Heb vorige maand ook al een hele zooi verkocht via marktplaats, het begint zowaar opgeruimd te worden
dikke kontquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja mijn voetjes zijn idd kleiner, stomme voeten!!
Maar gelukkig paste mijn dikke kont wel in je jurkjeDaar was ik wel blij mee!
quote:
Dat is mijn grote voordeel, omdat ik zo klein ben kan ik nog een zakdoek aan als rokje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dikke kont
jurkje paste primabij mij is het wat lastiger omdat ik zo lang ben, hij is bij mij stukje korter
oh dna, dikke kontquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is mijn grote voordeel, omdat ik zo klein ben kan ik nog een zakdoek aan als rokje.
Geen enkele lengte staat me ordinair omdat mijn benen maar 20 cm ofzo zijn.
En volgens fruit is dikke kont een compliment
Fixedquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja mijn voetjes zijn idd kleiner, stomme voeten!!
Maar gelukkig paste mijn heerlijke billen wel in je jurkjeDaar was ik wel blij mee!
Broeken moeten bij mij altijd zo'n 20 cm worden ingekort en nog passen ze nooit omdat ik veel te gespierde bovenbenen heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dna, dikke kont
buuuuh mazzelaarik kan normale broeken niet aan omdat benen te lang zijn daarom draag ik altijd guess broeken die zijn altijd perfect
Broekenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Broeken moeten bij mij altijd zo'n 20 cm worden ingekort en nog passen ze nooit omdat ik veel te gespierde bovenbenen heb.
Ik haaat broeken!
Nee Fruit, wat je nu zegt is een understatementquote:
WAT JE NU ZEGT IS NIET WAARquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee Fruit, wat je nu zegt is een understatement
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WAT JE NU ZEGT IS NIET WAAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ASDFASDFASDASDFASDF
Foto's !quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar gelukkig paste mijn dikke kont wel in je jurkjeDaar was ik wel blij mee!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WAT JE NU ZEGT IS NIET WAAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ASDFASDFASDASDFASDF
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ragequitte mijn tobo over mijn bureau. Dankjewel daarvoor.
Hahahhquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee Fruit, wat je nu zegt is een understatement
Love you!!!quote:
QFT!!!quote:
Jaaaaaaaaaaa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa!Beetje mijn foto plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
www.hahgay.comquote:
[..]
Jaaaaaaaaaaa!Yeah right! alsof jij forever alone bent! Je bent de grootste babe van heel Amsterdam en omstreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
[..]
Jaaaaaaaaaaa!Wacht maar 3 juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haarkleur klopt nietquote:
DEZE DAN!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Haarkleur klopt niet
En sowieso jij en alleen
quote:
Ga eten danquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
BLUUUUUHquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier ook
Nou nog crispy m&ms scoren
Wees blij, dan blijven er meer normale voor jou over!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
BLUUUUUH
Lot vindt die ook het lekkerste. Zo blueuuuuuuh.
Gewoon NORMALE eminem is het lekkerste
Bytheby, Ward is weer bezig @ http://nl.twitch.tv/power(...)tm_source=20120402en
PHENO I MUST HAVE TEH KEY
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:54 schreef Poit het volgende:
Jongens en meisjes!
Ik kap ermee voor vandaag! Tas inpakken en op naar het bos!
Als ik na maandag niets meer post ben ik waarschijnlijk opgegeten door de grote boze wolf!
of ik heb een kater
Geniet van je vakantiequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:54 schreef Poit het volgende:
Jongens en meisjes!
Ik kap ermee voor vandaag! Tas inpakken en op naar het bos!
Als ik na maandag niets meer post ben ik waarschijnlijk opgegeten door de grote boze wolf!
of ik heb een kater
enjoyquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef Solique het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag, ik ga van de zon genieten aan het terras![]()
Zolang de zon er nog is
wtfffffffffquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke, ik ben officieel depressief.. bijna 9 maanden studie vertraging....
Ah dat meen je niet! Hoe kom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke, ik ben officieel depressief.. bijna 9 maanden studie vertraging....
Omdat de fontys de kutste school ooit is!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat de fontys de kutste school ooit is!
Ik heb een no go voor mijn projectplan gekregen. de eerste en tweede beoordelaar hebben het goedgekeurd en de derde zegt nee. Ze gelooft niet dat ik hiermee een scriptie kan maken, terwijl i al voor 70% klaar ben.
Nu moet ik in september helemaal overnieuw beginnen met ene nieuw onderwerp en mag ik pas in febr. afstuderen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat de fontys de kutste school ooit is!
Ik heb een no go voor mijn projectplan gekregen. de eerste en tweede beoordelaar hebben het goedgekeurd en de derde zegt nee. Ze gelooft niet dat ik hiermee een scriptie kan maken, terwijl i al voor 70% klaar ben.
Nu moet ik in september helemaal overnieuw beginnen met ene nieuw onderwerp en mag ik pas in febr. afstuderen.
Ik vanmiddag. Vreselijk zeg, ik zou doodsbang zijn om naast zo'n wijf te wonen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
Had je het al gecheckt Shar
wat is je gamertag aquilaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Haaa die fok camera gast staat in beeld bij PU item
AQuila360quote:
Mijn server zuigt nogalquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AQuila360![]()
Maar ik kom de 1e week nog niet op die server![]()
Ik moet eerst m'n houten huisje met vette toren af maken
looooooooool thnx aqquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
Had je het al gecheckt Shar
Precies, en als je er goed mee om kunt gaan, kun je er een hoop plezier aan beleven.quote:
Speel dat nog regelmatig op pokeravondjes. Hebben alleen met dat doel nog een orginele xbox met vier controllers. Helaas is mashed namelijk niet te spelen op een 360. Maar nu dus wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Nebo het volgende:
Wie van jullie heeft vroeger Mashed gespeeld? Hij is compleet onder de radar gevlogen, maar sinds een aantal weken is er een soort van vervolg beschikbaar op XBLA en PSN onder de naam Wrecked. Ontdekte het vanmiddag toen ik bedacht dat ik een jaar geleden iets gezien had van die game! Hele avond weer mee vermaakt, goddomme wat een heerlijke partygame
Je kletst uit je nek, het speelt vrijwel exact hetzelfde man, maar dan nog een stukje soepelerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Wessiej het volgende:
Neen, Wrecked is zo crappy. Speel Mashed nog een keer, zo goed ivm deze troep.
Jep, inclusief een paar remakes van de tracks, zoals de lange ijsbaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Speel dat nog regelmatig op pokeravondjes. Hebben alleen met dat doel nog een orginele xbox met vier controllers. Helaas is mashed namelijk niet te spelen op een 360. Maar nu dus wel?
say whut?quote:
Dat is vel voor dikke mensenquote:
jij doe mijn snappenquote:
Handig he die muren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:46 schreef Reintji het volgende:
Operatie geslaagd! Mijn gameboy classic heeft weer alle beeldlijnen. En nu een potje Tetris.
Soldeerboutje!quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Handig he die muren.
Ik moet er ook nog 1 hier hebben liggen, toch eens kijken als hij nog werkt
ik vond hem wel crea jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij doe mijn snappen, dan was die cursus "creatief taal fouten maskeren" toch wel handig.
quote:
Mja, eigenlijk niet. Ben er nog behoorlijk beroerd van..quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk niet. Ben er nog behoorlijk beroerd van..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk niet. Ben er nog behoorlijk beroerd van..
quote:
Ik zou gaan, maar te veel mensen zegden af en voordat wij klaar waren met anderen te regelen was het uitverkocht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef wc-eend het volgende:
Hier iemand die naar Sensation White gaat en zin heeft om twee zwitserse zusjes van 18-19 mee te slepen
waarom ga jij niet met ze heen dan!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef wc-eend het volgende:
Hier iemand die naar Sensation White gaat en zin heeft om twee zwitserse zusjes van 18-19 mee te slepen
Dit ook inderdaad, waarom zelf nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom ga jij niet met ze heen dan!
- Ze komen al in juni hier al een week logeren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom ga jij niet met ze heen dan!
Die pleuris Griekenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
FRUIT! ... evilshar past niet qua lettertjes
Het is die stad op de achtergrondquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
FRUIT! ... evilshar past niet qua lettertjes
Hahaha barbequequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef Solique het volgende:
Fruit barbecue past niet, zelfs niet na meerdere combinaties.
Omg, wat een tekening
[..]
Succes met die van mijquote:
oh ik had em al hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is die stad op de achtergrond
omg Sharquote:
Dat zal bestquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik wist m meteen!!! Hardop lachen,
Het gaat weer een beetje?quote:
Je hoeft je niet te schamen dit is een kutactie van die school het komt niet door jou ... maar wel goed dat je klacht in gaat dienen babequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is klaar, ik ga nog een officiele klacht indienen en het proberen voor elkaar te krijgen dat ik toch eerder kan afstuderen. Dat ik dan opnieuw moet beginnen met mijn scriptie boeit me niet eens eigenlijk.
En als dat niet gaat ga ik mijn tijd tot februari zo goed mogelijk gebruiken door zoveel mogelijk dingen te doen waarmee ik mijn cv kan dichtbouwen zodat ik toch nog een beetje aantrekkelijk op de arbeidsmarkt kom. En het is vet oneerlijk en ontzettend zuur maar ik kan er verder toch niets tegen doen. Ik schaam me behoorlijk voor het niet nominaal afronden van een hbo studie maar daar moet ik me dan maar gewoon even overheen zetten.
Goed idee om sowieso een klacht in te dienen. Als ik je gehoord heb de laatste maanden slaat het echt nergens op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is klaar, ik ga nog een officiele klacht indienen en het proberen voor elkaar te krijgen dat ik toch eerder kan afstuderen. Dat ik dan opnieuw moet beginnen met mijn scriptie boeit me niet eens eigenlijk.
En als dat niet gaat ga ik mijn tijd tot februari zo goed mogelijk gebruiken door zoveel mogelijk dingen te doen waarmee ik mijn cv kan dichtbouwen zodat ik toch nog een beetje aantrekkelijk op de arbeidsmarkt kom. En het is vet oneerlijk en ontzettend zuur maar ik kan er verder toch niets tegen doen. Ik schaam me behoorlijk voor het niet nominaal afronden van een hbo studie maar daar moet ik me dan maar gewoon even overheen zetten.
Er zal toch wel iets te ondernemen zijn tegen dit soort praktijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja de fontys moet zich sowieso echt hard gaan schamen! Dit lijkt helemaal nergens op! Mijn vrienden geloven me ook gewoon niet meer omdat het zo bizar is allemaal!
Waar ik me vorige maand nog druk maakte om 2 maanden vertraging heb ik er nu ineens 9 te pakken. Staat vast ook neit goed in hun eigen cijfers!
Ja ga het gewoon proberen. En als het niet gaat dan is er in ieder geval een officiele klacht ingedient die 5 jaar in het dossier zit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:10 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed in, morgen werken![]()
[..]
Er zal toch wel iets te ondernemen zijn tegen dit soort praktijken.
De bus en metro waren ook vet leegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:05 schreef Solique het volgende:
Je zou maar binnen 25 minuten in Amsterdam wezen
Ja, dat zal best. Kan je wel lekker relaxt op je werk verschijnenquote:
En dit idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Op werk nu ook geen fl*kker uit te voeren
Ja, dat zal best.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique je hebt officieel de slechtste tekening ooit gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
pet ..........!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dat zal best.
Weet zelfs niet meer wat het was.
Oh, diequote:
Ik stuur alleen maar fails naar Fruitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Danku!
Ik heb fruit een failtekening gestuurd
ik zag het heel snel al want ik heb hem zelf 2 dagen terug getekendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik stuur alleen maar fails naar Fruit
Ik hoop dat je uit mijn tekening/schets kan komen.
Tijd voor een patch met nieuwe onderwerpen dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zag het heel snel al want ik heb hem zelf 2 dagen terug getekend
quote:
Mag ik in OP?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:56 schreef MrManuel het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: MrManuel
Functie: Trashtalker
Omschrijving: Spion van de FP Redactie..
Ik moe tot 6..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Liever niet tot 6 uur, hoop 4 uur al weg te wezen.
Heb je de eisen gelezenquote:
Wij gaan hier al vroeg ijs etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vind dat het aangepast moet worden ... koei heeft al lang al vriendje dus de mannen foto's mogen mijn kant opquote:
ijsquote:
Mijn foto krijg je nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat het aangepast moet worden ... koei heeft al lang al vriendje dus de mannen foto's mogen mijn kant op
Er durven niet meer vrouwen in gam te postenquote:
Jah ik had hem nu al gestuurd..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat het aangepast moet worden ... koei heeft al lang al vriendje dus de mannen foto's mogen mijn kant op
Ga je jezelf tekenenquote:
Ben hier om 15:30 wegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:07 schreef Solique het volgende:
Ik neem ook genoegen met andere knappe dames...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Er durven niet meer vrouwen in gam te posten
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik neem ook genoegen met andere knappe dames...
Ik zie dat ik wat rustiger met WA en Draw moet doen, accu loopt leeg als water.quote:
Ik moet nog steeds lachen om jouw pet .... ik snapte er geen flikekr van ... rare tekening en je had het nederlandse getekend en geen huisdier!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zie dat ik wat rustiger met WA en Draw moet doen, accu loopt leeg als water.
Op deze manier haalt hij net de pauze
Die blijft mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om jouw pet .... ik snapte er geen flikekr van ... rare tekening en je had het nederlandse getekend en geen huisdier!
Dan wil je het net te uitgebreid makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ik haat het zo dat je soms afgekapt wordt, ik was nog bezig gaat dat ding zeiken dat verf op is
ik kon nou dr haarlok bij dr hand niet maken en sommige stukjes zijn nog niet ingekleurdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan wil je het net te uitgebreid maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weer een mario tekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kon nou dr haarlok bij dr hand niet maken en sommige stukjes zijn nog niet ingekleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weer een mario tekeningJemig wat een geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zien er wel allemaal super uit zeg, niet normaal.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:
Must resistquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:13 schreef wc-eend het volgende:
Nog enkele minuten tot fritatten en zweedse gehäktbällen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kon nou dr haarlok bij dr hand niet maken en sommige stukjes zijn nog niet ingekleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weer een mario tekeningHaha niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond je van m'n dogfish
- Djehoetie / Jehuty -
Op vrijdag laten we altijd even patat etc bezorgen om 12.15... kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:18 schreef Mender het volgende:
* Mender is jaloers
Hier is de kantine vandaag dicht![]()
Ik moet het doen met brood en koffie
Hehe ja ik zag het , je kwam niet helemaal lekker uit met z'n hoofd , maar hij was uiteindelijk erg nice gewordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh had ik die bij jou getekend? haha ja ik was te groot begonnen dus hij kon er niet goed op
Ik teken op een iPad, zonder pen. Wil nog wel een pennetje hebben eigenlijk want ogen en priegelige stukjes is lastig met vingersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe ja ik zag het , je kwam niet helemaal lekker uit met z'n hoofd , maar hij was uiteindelijk erg nice geworden
Hoe teken jij eigenlijk , op een Ipad met een pen ofzo ?
Die heb ik gisteravond voor fruit getekendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe ja ik zag het , je kwam niet helemaal lekker uit met z'n hoofd , maar hij was uiteindelijk erg nice geworden
-edit-
Wtf ik had een autobot voor je getekend , moet ik ineens weer helemaal opnieuw beginnen...![]()
Hoe teken jij eigenlijk , op een Ipad met een pen ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond voor fruit getekendUber!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan teken je het erg nice met je vingerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik teken op een iPad, zonder pen. Wil nog wel een pennetje hebben eigenlijk want ogen en priegelige stukjes is lastig met vingers
- Djehoetie / Jehuty -
Thanks! Ik ga binnenkort ff kijken voor pennetjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Uber!
[..]
Dan teken je het erg nice met je vinger
De meerdere kleurtjes is wel handig, ja. Ik heb nog niets dus gaat nogal lastig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga binnenkort ff kijken voor pennetjeIk vind het leuk dat je steeds meer verfjes hebt, ik heb nu die zwart wit pack dus ben nu steeds aan t prutsen om zwart/wit tekeningen te maken
meer tekenen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:35 schreef Solique het volgende:
[..]
De meerdere kleurtjes is wel handig, ja. Ik heb nog niets dus gaat nogal lastig.
moroncatsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn katten toch rare beesten
Ja jaquote:
Puppies kunnen er ook wat vanquote:
ditquote:
Wie weet liggen ze al in de pan, aangezien tekst op de doos erachterquote:
Geniet er vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Goed tussendoortje lijkt mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Vier bolletjes ijs en een halve zak Raspberry M&M's
Raspberry M&M's? Waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Gek Shar ik heb hier nog ijs liggen dat ik steeds vergeet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij raspberry m&ms?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
amerikaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Raspberry M&M's? Waar haal je die vandaan?
ik probeer wel te bewaren voor als je komtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij raspberry m&ms?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeer wel te bewaren voor als je komt
nederlandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
amerikaen z zijn 2394829082039 keer lekkerder dan verwacht
In amsterdam zijn heel veel buitenlandse producten gewoon te koopquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
nederlandniet alleen verkopen ze geen raspberry m&ms maar ook nog eens geen Mountain dew en andere producten
misschien zou er een winkel moeten komen die amerikaanse producten importeert en dan verkoopt hier! Zou zoveel geld opleveren
In rotterdam kan ik anders niks vinden hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In amsterdam zijn heel veel buitenlandse producten gewoon te koopmaar vriendinnen sturen elke keer m&ms mee met pakketjes die ze sturen, alle ruimte die nog over is proppen ze dan vol
de buitenlandse m&ms kun je kopen in die winkel bij de ceintuurbaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef Morgen- het volgende:
[..]
In rotterdam kan ik anders niks vinden hoor
Edit: er is wel een of andere chinese boot die mountain dew verkoopt maar daar is het te duur
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de buitenlandse m&ms kun je kopen in die winkel bij de ceintuurbaan
edit: geen idee of ze de frambozen m&ms al hebben maar de pretzel, pindakaas, cocos, mint en almond m&ms iig wel
In de Leidsestraat zit toch ook zo'n UK/US store met chocolade enzo? Zal daar ook eens kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de buitenlandse m&ms kun je kopen in die winkel bij de ceintuurbaan
edit: geen idee of ze de frambozen m&ms al hebben maar de pretzel, pindakaas, cocos, mint en almond m&ms iig wel
Ook, en op schiphol etc etc. Er zijn veel van dat soort winkeltjes in a'damquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
In de Leidsestraat zit toch ook zo'n UK/US store met chocolade enzo? Zal daar ook eens kijken.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo handig vriendinnetjes die langskomen, alle schoenen kleren en sieraden die ik had uitgezocht die nog weg konden zijn nu pleite
OMGASOMESAUCEEEEEEE is het al 3 juni....???!??!!?!?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat voor jou+ makeup
Moet ik mijn l33t sk1llz er op los laten?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moet een flyer maken voor onze app maar ben geen ontwerper én geen DTPer én heb geen inspiratie én heb hoofdpijn én ben brak van de afgelopen dagen én het is lekker weer (lees: ik wil Witcher II spelen)
Congratz!quote:
Gefeliciteeeerd!!quote:
Dankjewel!!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd!!
En ik ben thuis.. Eerst maar even douchen
Nice fruitjequote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Net besloten om mee te doen aan de 7dfps-challenge, georganiseerd door Jan Willen Nijman (die van Vlambeer). De challenge is om binnen 7 dagen een unieke FPS te bouwen
Nu nog een goed team samenstellen. I can't bring this ship into Tortuga all by me onesies, savvy?
Congratzquote:
Ik doe je nieuws wel...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Net besloten om mee te doen aan de 7dfps-challenge, georganiseerd door Jan Willen Nijman (die van Vlambeer). De challenge is om binnen 7 dagen een unieke FPS te bouwen
Nu nog een goed team samenstellen. I can't bring this ship into Tortuga all by me onesies, savvy?
White Chicks?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog tips voor leuke haha-films?
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik doe je nieuws wel...Roep maar en ik poep nieuwsberichten;
Superfruitig stelt top team samen
Superfruitig en co poepen game uit in zeven dagen
Superfruitig wordt overgekocht door EA
Superfruitig maakt ultieme paardengame
Superfruitig uitgeroepen tot gamedesigner van le best la world
Dirty Girl (Is een goede combi tussen drama en comedie)quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die is wel ernstig slechtHeb je recentere tips?
open seasonquote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die is wel ernstig slechtHeb je recentere tips?
Is dat die film met die hond? Dat vind ik veeeel te zielig.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Download voor Lot even Hachi fruit, die vind ze vast leuk
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is dat die film met die hond? Dat vind ik veeeel te zielig.
Legend of R. Burgundyquote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog tips voor leuke haha-films?
Nee dan wil ik die niet zien! Ik trek de zielige stukjes veeel te slecht.quote:
Ik vond het een hele mooie filmquote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dan wil ik die niet zien! Ik trek de zielige stukjes veeel te slecht.
Ik kan veel hebben wat betreft films en ook IRL maar er moeten geen zielige dingen met beestjes zijn want dan huil ik als een klein kind.
Emar?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moest alleen huilen bij die film van Emar, maar dat was meer omdat die zo slecht was
quote:
Awesome! iets met paarden I says!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh myquote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef Rossdale het volgende:
SuperFruitje, vraag anders Stoma even voor die challenge. Die gekke boy kan aardig programmeren en designen en slaapt toch nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |