say whut?quote:
Dat is vel voor dikke mensenquote:
jij doe mijn snappenquote:
Handig he die muren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:46 schreef Reintji het volgende:
Operatie geslaagd! Mijn gameboy classic heeft weer alle beeldlijnen. En nu een potje Tetris.
Soldeerboutje!quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Handig he die muren.
Ik moet er ook nog 1 hier hebben liggen, toch eens kijken als hij nog werkt
ik vond hem wel crea jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij doe mijn snappen, dan was die cursus "creatief taal fouten maskeren" toch wel handig.
quote:
Mja, eigenlijk niet. Ben er nog behoorlijk beroerd van..quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk niet. Ben er nog behoorlijk beroerd van..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk niet. Ben er nog behoorlijk beroerd van..
quote:
Ik zou gaan, maar te veel mensen zegden af en voordat wij klaar waren met anderen te regelen was het uitverkocht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef wc-eend het volgende:
Hier iemand die naar Sensation White gaat en zin heeft om twee zwitserse zusjes van 18-19 mee te slepen
waarom ga jij niet met ze heen dan!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef wc-eend het volgende:
Hier iemand die naar Sensation White gaat en zin heeft om twee zwitserse zusjes van 18-19 mee te slepen
Dit ook inderdaad, waarom zelf nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom ga jij niet met ze heen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |