Ah dat meen je niet! Hoe kom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke, ik ben officieel depressief.. bijna 9 maanden studie vertraging....
Omdat de fontys de kutste school ooit is!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat de fontys de kutste school ooit is!
Ik heb een no go voor mijn projectplan gekregen. de eerste en tweede beoordelaar hebben het goedgekeurd en de derde zegt nee. Ze gelooft niet dat ik hiermee een scriptie kan maken, terwijl i al voor 70% klaar ben.
Nu moet ik in september helemaal overnieuw beginnen met ene nieuw onderwerp en mag ik pas in febr. afstuderen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat de fontys de kutste school ooit is!
Ik heb een no go voor mijn projectplan gekregen. de eerste en tweede beoordelaar hebben het goedgekeurd en de derde zegt nee. Ze gelooft niet dat ik hiermee een scriptie kan maken, terwijl i al voor 70% klaar ben.
Nu moet ik in september helemaal overnieuw beginnen met ene nieuw onderwerp en mag ik pas in febr. afstuderen.
Ik vanmiddag. Vreselijk zeg, ik zou doodsbang zijn om naast zo'n wijf te wonen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
Had je het al gecheckt Shar
wat is je gamertag aquilaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Haaa die fok camera gast staat in beeld bij PU item
AQuila360quote:
Mijn server zuigt nogalquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AQuila360![]()
Maar ik kom de 1e week nog niet op die server![]()
Ik moet eerst m'n houten huisje met vette toren af maken
looooooooool thnx aqquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
Had je het al gecheckt Shar
Precies, en als je er goed mee om kunt gaan, kun je er een hoop plezier aan beleven.quote:
Speel dat nog regelmatig op pokeravondjes. Hebben alleen met dat doel nog een orginele xbox met vier controllers. Helaas is mashed namelijk niet te spelen op een 360. Maar nu dus wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Nebo het volgende:
Wie van jullie heeft vroeger Mashed gespeeld? Hij is compleet onder de radar gevlogen, maar sinds een aantal weken is er een soort van vervolg beschikbaar op XBLA en PSN onder de naam Wrecked. Ontdekte het vanmiddag toen ik bedacht dat ik een jaar geleden iets gezien had van die game! Hele avond weer mee vermaakt, goddomme wat een heerlijke partygame
Je kletst uit je nek, het speelt vrijwel exact hetzelfde man, maar dan nog een stukje soepelerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Wessiej het volgende:
Neen, Wrecked is zo crappy. Speel Mashed nog een keer, zo goed ivm deze troep.
Jep, inclusief een paar remakes van de tracks, zoals de lange ijsbaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Speel dat nog regelmatig op pokeravondjes. Hebben alleen met dat doel nog een orginele xbox met vier controllers. Helaas is mashed namelijk niet te spelen op een 360. Maar nu dus wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |