OMGASOMESAUCEEEEEEE is het al 3 juni....???!??!!?!?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat voor jou+ makeup
Moet ik mijn l33t sk1llz er op los laten?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moet een flyer maken voor onze app maar ben geen ontwerper én geen DTPer én heb geen inspiratie én heb hoofdpijn én ben brak van de afgelopen dagen én het is lekker weer (lees: ik wil Witcher II spelen)
Congratz!quote:
Gefeliciteeeerd!!quote:
Dankjewel!!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd!!
En ik ben thuis.. Eerst maar even douchen
Nice fruitjequote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Net besloten om mee te doen aan de 7dfps-challenge, georganiseerd door Jan Willen Nijman (die van Vlambeer). De challenge is om binnen 7 dagen een unieke FPS te bouwen
Nu nog een goed team samenstellen. I can't bring this ship into Tortuga all by me onesies, savvy?
Congratzquote:
Ik doe je nieuws wel...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Net besloten om mee te doen aan de 7dfps-challenge, georganiseerd door Jan Willen Nijman (die van Vlambeer). De challenge is om binnen 7 dagen een unieke FPS te bouwen
Nu nog een goed team samenstellen. I can't bring this ship into Tortuga all by me onesies, savvy?
White Chicks?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog tips voor leuke haha-films?
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik doe je nieuws wel...Roep maar en ik poep nieuwsberichten;
Superfruitig stelt top team samen
Superfruitig en co poepen game uit in zeven dagen
Superfruitig wordt overgekocht door EA
Superfruitig maakt ultieme paardengame
Superfruitig uitgeroepen tot gamedesigner van le best la world
Dirty Girl (Is een goede combi tussen drama en comedie)quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die is wel ernstig slechtHeb je recentere tips?
open seasonquote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die is wel ernstig slechtHeb je recentere tips?
Is dat die film met die hond? Dat vind ik veeeel te zielig.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Download voor Lot even Hachi fruit, die vind ze vast leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |