- Ze komen al in juni hier al een week logeren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom ga jij niet met ze heen dan!
Die pleuris Griekenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
FRUIT! ... evilshar past niet qua lettertjes
Het is die stad op de achtergrondquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
FRUIT! ... evilshar past niet qua lettertjes
Hahaha barbequequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef Solique het volgende:
Fruit barbecue past niet, zelfs niet na meerdere combinaties.
Omg, wat een tekening
[..]
Succes met die van mijquote:
oh ik had em al hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is die stad op de achtergrond
omg Sharquote:
Dat zal bestquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik wist m meteen!!! Hardop lachen,
Het gaat weer een beetje?quote:
Je hoeft je niet te schamen dit is een kutactie van die school het komt niet door jou ... maar wel goed dat je klacht in gaat dienen babequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is klaar, ik ga nog een officiele klacht indienen en het proberen voor elkaar te krijgen dat ik toch eerder kan afstuderen. Dat ik dan opnieuw moet beginnen met mijn scriptie boeit me niet eens eigenlijk.
En als dat niet gaat ga ik mijn tijd tot februari zo goed mogelijk gebruiken door zoveel mogelijk dingen te doen waarmee ik mijn cv kan dichtbouwen zodat ik toch nog een beetje aantrekkelijk op de arbeidsmarkt kom. En het is vet oneerlijk en ontzettend zuur maar ik kan er verder toch niets tegen doen. Ik schaam me behoorlijk voor het niet nominaal afronden van een hbo studie maar daar moet ik me dan maar gewoon even overheen zetten.
Goed idee om sowieso een klacht in te dienen. Als ik je gehoord heb de laatste maanden slaat het echt nergens op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is klaar, ik ga nog een officiele klacht indienen en het proberen voor elkaar te krijgen dat ik toch eerder kan afstuderen. Dat ik dan opnieuw moet beginnen met mijn scriptie boeit me niet eens eigenlijk.
En als dat niet gaat ga ik mijn tijd tot februari zo goed mogelijk gebruiken door zoveel mogelijk dingen te doen waarmee ik mijn cv kan dichtbouwen zodat ik toch nog een beetje aantrekkelijk op de arbeidsmarkt kom. En het is vet oneerlijk en ontzettend zuur maar ik kan er verder toch niets tegen doen. Ik schaam me behoorlijk voor het niet nominaal afronden van een hbo studie maar daar moet ik me dan maar gewoon even overheen zetten.
Er zal toch wel iets te ondernemen zijn tegen dit soort praktijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja de fontys moet zich sowieso echt hard gaan schamen! Dit lijkt helemaal nergens op! Mijn vrienden geloven me ook gewoon niet meer omdat het zo bizar is allemaal!
Waar ik me vorige maand nog druk maakte om 2 maanden vertraging heb ik er nu ineens 9 te pakken. Staat vast ook neit goed in hun eigen cijfers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |