quote:
Must resistquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:13 schreef wc-eend het volgende:
Nog enkele minuten tot fritatten en zweedse gehäktbällen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kon nou dr haarlok bij dr hand niet maken en sommige stukjes zijn nog niet ingekleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weer een mario tekeningHaha niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond je van m'n dogfish
- Djehoetie / Jehuty -
Op vrijdag laten we altijd even patat etc bezorgen om 12.15... kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:18 schreef Mender het volgende:
* Mender is jaloers
Hier is de kantine vandaag dicht![]()
Ik moet het doen met brood en koffie
Hehe ja ik zag het , je kwam niet helemaal lekker uit met z'n hoofd , maar hij was uiteindelijk erg nice gewordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh had ik die bij jou getekend? haha ja ik was te groot begonnen dus hij kon er niet goed op
Ik teken op een iPad, zonder pen. Wil nog wel een pennetje hebben eigenlijk want ogen en priegelige stukjes is lastig met vingersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe ja ik zag het , je kwam niet helemaal lekker uit met z'n hoofd , maar hij was uiteindelijk erg nice geworden
Hoe teken jij eigenlijk , op een Ipad met een pen ofzo ?
Die heb ik gisteravond voor fruit getekendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe ja ik zag het , je kwam niet helemaal lekker uit met z'n hoofd , maar hij was uiteindelijk erg nice geworden
-edit-
Wtf ik had een autobot voor je getekend , moet ik ineens weer helemaal opnieuw beginnen...![]()
Hoe teken jij eigenlijk , op een Ipad met een pen ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond voor fruit getekendUber!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan teken je het erg nice met je vingerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik teken op een iPad, zonder pen. Wil nog wel een pennetje hebben eigenlijk want ogen en priegelige stukjes is lastig met vingers
- Djehoetie / Jehuty -
Thanks! Ik ga binnenkort ff kijken voor pennetjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Uber!
[..]
Dan teken je het erg nice met je vinger
De meerdere kleurtjes is wel handig, ja. Ik heb nog niets dus gaat nogal lastig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga binnenkort ff kijken voor pennetjeIk vind het leuk dat je steeds meer verfjes hebt, ik heb nu die zwart wit pack dus ben nu steeds aan t prutsen om zwart/wit tekeningen te maken
meer tekenen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:35 schreef Solique het volgende:
[..]
De meerdere kleurtjes is wel handig, ja. Ik heb nog niets dus gaat nogal lastig.
moroncatsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn katten toch rare beesten
Ja jaquote:
Puppies kunnen er ook wat vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |