Heb je de eisen gelezenquote:
Wij gaan hier al vroeg ijs etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Liever niet tot 6 uur, hoop 4 uur al weg te wezen.
Ik vind dat het aangepast moet worden ... koei heeft al lang al vriendje dus de mannen foto's mogen mijn kant opquote:
ijsquote:
Mijn foto krijg je nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat het aangepast moet worden ... koei heeft al lang al vriendje dus de mannen foto's mogen mijn kant op
Er durven niet meer vrouwen in gam te postenquote:
Jah ik had hem nu al gestuurd..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat het aangepast moet worden ... koei heeft al lang al vriendje dus de mannen foto's mogen mijn kant op
Ga je jezelf tekenenquote:
Ben hier om 15:30 wegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:07 schreef Solique het volgende:
Liever niet tot 6 uur, hoop 4 uur al weg te wezen.
Ik neem ook genoegen met andere knappe dames...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Er durven niet meer vrouwen in gam te posten
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik neem ook genoegen met andere knappe dames...
Ik zie dat ik wat rustiger met WA en Draw moet doen, accu loopt leeg als water.quote:
Ik moet nog steeds lachen om jouw pet .... ik snapte er geen flikekr van ... rare tekening en je had het nederlandse getekend en geen huisdier!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zie dat ik wat rustiger met WA en Draw moet doen, accu loopt leeg als water.
Op deze manier haalt hij net de pauze
Die blijft mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om jouw pet .... ik snapte er geen flikekr van ... rare tekening en je had het nederlandse getekend en geen huisdier!
Dan wil je het net te uitgebreid makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ik haat het zo dat je soms afgekapt wordt, ik was nog bezig gaat dat ding zeiken dat verf op is
ik kon nou dr haarlok bij dr hand niet maken en sommige stukjes zijn nog niet ingekleurdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan wil je het net te uitgebreid maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weer een mario tekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kon nou dr haarlok bij dr hand niet maken en sommige stukjes zijn nog niet ingekleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weer een mario tekeningJemig wat een geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zien er wel allemaal super uit zeg, niet normaal.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |