Wie weet liggen ze al in de pan, aangezien tekst op de doos erachterquote:
Geniet er vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Goed tussendoortje lijkt mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Vier bolletjes ijs en een halve zak Raspberry M&M's
Raspberry M&M's? Waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Gek Shar ik heb hier nog ijs liggen dat ik steeds vergeet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij raspberry m&ms?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
amerikaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Raspberry M&M's? Waar haal je die vandaan?
ik probeer wel te bewaren voor als je komtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij raspberry m&ms?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeer wel te bewaren voor als je komt
nederlandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
amerikaen z zijn 2394829082039 keer lekkerder dan verwacht
In amsterdam zijn heel veel buitenlandse producten gewoon te koopquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
nederlandniet alleen verkopen ze geen raspberry m&ms maar ook nog eens geen Mountain dew en andere producten
misschien zou er een winkel moeten komen die amerikaanse producten importeert en dan verkoopt hier! Zou zoveel geld opleveren
In rotterdam kan ik anders niks vinden hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In amsterdam zijn heel veel buitenlandse producten gewoon te koopmaar vriendinnen sturen elke keer m&ms mee met pakketjes die ze sturen, alle ruimte die nog over is proppen ze dan vol
de buitenlandse m&ms kun je kopen in die winkel bij de ceintuurbaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef Morgen- het volgende:
[..]
In rotterdam kan ik anders niks vinden hoor
Edit: er is wel een of andere chinese boot die mountain dew verkoopt maar daar is het te duur
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de buitenlandse m&ms kun je kopen in die winkel bij de ceintuurbaan
edit: geen idee of ze de frambozen m&ms al hebben maar de pretzel, pindakaas, cocos, mint en almond m&ms iig wel
In de Leidsestraat zit toch ook zo'n UK/US store met chocolade enzo? Zal daar ook eens kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de buitenlandse m&ms kun je kopen in die winkel bij de ceintuurbaan
edit: geen idee of ze de frambozen m&ms al hebben maar de pretzel, pindakaas, cocos, mint en almond m&ms iig wel
Ook, en op schiphol etc etc. Er zijn veel van dat soort winkeltjes in a'damquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
In de Leidsestraat zit toch ook zo'n UK/US store met chocolade enzo? Zal daar ook eens kijken.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo handig vriendinnetjes die langskomen, alle schoenen kleren en sieraden die ik had uitgezocht die nog weg konden zijn nu pleite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |