zijn*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef fyah het volgende:
Is donderdag in nederland ook alle winkels gesloten?
Creatieve sector. Althans, zou het moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Altijd lachen. Die ICT'ers.
In welk veld werk jij eigenlijk?
Dat is niet zo best.quote:
Ricardo Villalobos Live @ Sunwaves Festival, Mamaia, Romania (Dancetrippin.tv) - 13-08-2011 by R_coquote:
Mijn ogen zijn geopend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat jezus voor onze zonden is gestorven.
[ afbeelding ]
ja hier in belgie is dan alles dichtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel toch? Word toch als zondag gezien?
Zondag is hier alles open dus ik weet nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel toch? Word toch als zondag gezien?
Smooth hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij speelt online, ik speel met jou. Zal ik vanavond even langskomen?
Nederland is groter dan Amsterdam, slimme.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zondag is hier alles open dus ik weet niet
Ja hallo, Amsterdam misschienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zondag is hier alles open dus ik weet niet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ricardo Villalobos Live @ Sunwaves Festival, Mamaia, Romania (Dancetrippin.tv) - 13-08-2011 by R_co
? Ik weet niet wat doe jij.
Straks vraagt hij je nog of je zin hebt in een potje co-op.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]hierboven staat ie. echt vaag. Nouja dan maar zo
Ja je kan stoppen met dat zeggen, is niet grappig meer. Bij voorbaat dankquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nederland is groter dan Amsterdam, slimme.
king of the hillquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Straks vraagt hij je nog of je zin hebt in een potje co-op.
Mix eigenlijks, zelfde idee als Diablo 2.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef fyah het volgende:
[..]
is diablo3 singleplayer? of meer zoals wow?
quote:
Koop game pc voor me + diablo en ik farm al je items.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef Salatrel het volgende:
ok gang. morgenochtend 5 uur diablo 3 meet online
Ja echt he.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nederland is groter dan Amsterdam, slimme.
Als jij stopt met zulke domme opmerkingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja je kan stoppen met dat zeggen, is niet grappig meer. Bij voorbaat dank
Kan je wat dope beelden linken van de multiplayer? Wat maten van mij spelen het maar ik heb nog nooit Diablo aangeraakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
Maar het is wel echt bedoelt als Multiplayer wil je het " leuk " maken, krijgt ook nog PVP enzo. Maar er is geen wereld waar je altijd in staat met iedereen.
geld groeit niet op mijn rug hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Koop game pc voor me + diablo en ik farm al je items.
Je hoeft er toch ook niet op te reageren, kut.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als jij stopt met zulke domme opmerkingen.
ik vond het wel leuk om shit te verkennen in wow, tot ik in de barrens kwam en die dinosaurussen me stuk maakten. En daarnaast lag zo'n supergroot bos en shit met allemaal beesten die me stuk maakten als ik te lang keek. Ik was level 14 ofzo, ik wil gewoon dingen zien. Niet vechtenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
Maar het is wel echt bedoelt als Multiplayer wil je het " leuk " maken, krijgt ook nog PVP enzo. Maar er is geen wereld waar je altijd in staat met iedereen.
Vas chill, het was wel een beetje een stomme opmerking. Je doet wel vaker of NL alleen uit A'dam bestaat. Geen aanval hoor, het valt me alleen op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft er toch ook niet op te reageren, kut.
Extreem uitbundig zelfs! Ik verkleed me donderdag als een paarse jezusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Vieren ze in België ook Hemelvaart dan?
hippiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk om shit te verkennen in wow, tot ik in de barrens kwam en die dinosaurussen me stuk maakten. En daarnaast lag zo'n supergroot bos en shit met allemaal beesten die me stuk maakten als ik te lang keek. Ik was level 14 ofzo, ik wil gewoon dingen zien. Niet vechten
Youtuben, staat best veel over. Maar is een dungeon crawler, dus je bestuurd van boven enzow.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Kan je wat dope beelden linken van de multiplayer? Wat maten van mij spelen het maar ik heb nog nooit Diablo aangeraakt.
Rijke stinkerd.quote:
Als WoW nou gratis was ;___; speelde ik het nog wel haha.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk om shit te verkennen in wow, tot ik in de barrens kwam en die dinosaurussen me stuk maakten. En daarnaast lag zo'n supergroot bos en shit met allemaal beesten die me stuk maakten als ik te lang keek. Ik was level 14 ofzo, ik wil gewoon dingen zien. Niet vechten
Nee dat deed ik niet, ik spreek alleen niet voor de rest van Nederland omdat ik niet weet of het daar open is of niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas chill, het was wel een beetje een stomme opmerking. Je doet wel vaker of NL alleen uit A'dam bestaat. Geen aanval hoor, het valt me alleen op.
Typisch amsterdammers toch? Dat raakt al in paniek als de tram er niet komtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas chill, het was wel een beetje een stomme opmerking. Je doet wel vaker of NL alleen uit A'dam bestaat. Geen aanval hoor, het valt me alleen op.
Everything is purrrrrple.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef fyah het volgende:
[..]
Extreem uitbundig zelfs! Ik verkleed me donderdag als een paarse jezus
Dat laatste wist ik. Heb al wat singleplayer beelden een tijdje terug gezien maar wist niet hoe de MP in elkaar stak.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Youtuben, staat best veel over. Maar is een dungeon crawler, dus je bestuurd van boven enzow.
huh het is toch gratis? of hoe deed ik dat dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Youtuben, staat best veel over. Maar is een dungeon crawler, dus je bestuurd van boven enzow.
[..]
Rijke stinkerd.
[..]
Als WoW nou gratis was ;___; speelde ik het nog wel haha.
Is diablo 3 een beetje als magicka?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
Ik zal eens kijken of er al shit geupload is van vandaag, misschien zijn er streams.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik. Heb al wat singleplayer beelden een tijdje terug gezien maar wist niet hoe de MP in elkaar stak.
Dan moet je nuanceren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat deed ik niet, ik spreek alleen niet voor de rest van Nederland
Mja kun je het wel meer vergelijken, alleen 10x beterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is diablo 3 een beetje als magicka?
Dat is inderdaad nogal uitbundig. Ik beperk het slechts tot oranje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef fyah het volgende:
[..]
Extreem uitbundig zelfs! Ik verkleed me donderdag als een paarse jezus
Hmm misschien dat ik hem na de tentamens koop, vond magicka echt geweldig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja kun je het wel meer vergelijken, alleen 10x beter
Hahaha ja, vooral omdat je elkaar ook zo makkelijk kon vermoorden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik hem na de tentamens koop, vond magicka echt geweldig.
Gelijk duidelijk waar de Titan Quest MP leentjebuur heeft gespeeld. Die shit was ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef Gridlok het volgende:
Sjocogriz:
http://www.twitch.tv/thegdstudio
Magicka is echt geweldig met 3 andere.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik hem na de tentamens koop, vond magicka echt geweldig.
Ik. Nouja, mijn vriendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Homo's, wie van jullie heeft FIFA 12 voor de ps3?
Ik, maar Diablo 3 enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
wie van jullie heeft FIFA 12 voor de ps3?
quote:
Kom dan. Ik laat jullie zien hoe je voetbalt.quote:
Levensgevaarlijke Nubiër dit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Kom dan. Ik laat jullie zien hoe je voetbalt.
Pics van je poppenkleertjes.quote:
Ik had ook niet verwacht te scoren ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Kom dan. Ik laat jullie zien hoe je voetbalt.
quote:
Het is waar ende zekortquote:
Zooooquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Het is waar ende zekort
Oh w8 brb.. pfffff
Ik heb nog geen mannen gezien.quote:
Zit er volgens mij nog maar eentje in.quote:
Staat er ook een xbox?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
een gamenerd in een kamer met 15 vrouwen zettenKan nooit goed gaan
Ah kijk jij het ook al? Vind het zo zieligquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Klaarkomen in 0,50 millisecondes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
quote die shit, laat ons genieten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Soms verbaas ik mij over de achterlijkheid van sommige FOK!ers.
Oeh. Voorbeeld?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Soms verbaas ik mij over de achterlijkheid van sommige FOK!ers.
Ik houd van je. Zie ik je volgende week op mijn werk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vas constant, maar ze verbetert anderen wel wanneer zij een fout maken.
Sowieso. Dan geef ik je stiekem een likje in je oor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik houd van je. Zie ik je volgende week op mijn werk?
Hey dat was alleen fyahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoe erotisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sowieso. Dan geef ik je stiekem een likje in je oor.
Weet alleen niet wanneer ik weer in de Melkweg ben.
Dat is haar Amsterdamse spelling, de enige juiste dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nou, kom maar op iedereen. Jullie hebben 5 minuten om me af te kraken en dan hebben we 't weer gehad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is haar Amsterdamse spelling, de enige juiste dus.
Welnee Vas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou, kom maar op iedereen. Jullie hebben 5 minuten om me af te kraken en dan hebben we 't weer gehad.
Hihi goeie zin, allochtoonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ludo, wat voor straffe staat er op achterlijke DM's met opmerkingen over mijn afkomst en dergelijke?
Doodstrafquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ludo, wat voor straffe staat er op achterlijke DM's met opmerkingen over mijn afkomst en dergelijke?
Het is vermakelijk hoe dom hij is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar aspirantspierbundel is dus nog steeds bezig ja?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik geef weerwoord, als je daar niet mee omkan ga je maar huilen man...
Kan je niet 1 op 1 discussiëren ofzo?
Laf gozertje
He heb ik jouw toestemming om onze DM conversatie hier te publiceren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik geef weerwoord, als je daar niet mee omkan ga je maar huilen man...
Kan je niet 1 op 1 discussiëren ofzo?
Laf gozertje
Nee, want daar heb ik geen zin in. Mag jij trouwens ook niet zonder mijn toestemming dus goed dat je het even vraagt man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He heb ik jouw toestemming om onze DM conversatie hier te publiceren?
Nee nee, reageer nou eens niet zo selectief zoals je elke keer doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Laat ik nog 1 ding zeggen tokkie.
Jij begon gisteren deze discussie door enkele domme opmerkingen te maken die totaal geen gegronde basis hadden.
Zulke dingen moet je doorsturen naar FA's, weet ik niets van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Er is geen enkele foto van mij verwijderdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom werden je foto's verwijderd dan?
Uhuh, je vroeg me of me iets dwars zat in een DM nadat ik je een complimentenhoer noemde en ik vertelde je dat je óf een troll bent, óf een kneus. En dat ik er niet verder op in ging. Waarna jij opmerkingen begon te maken die insinueerden dat mijn afkomst mij laf zouden maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Laat ik nog 1 ding zeggen tokkie.
Jij begon gisteren deze discussie door enkele domme opmerkingen te maken die totaal geen gegronde basis hadden.
Kom je naar je veilig topicje zodat je een beetje back-up hebt ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uhuh, je vroeg me of me iets dwars zat in een DM nadat ik je een complimentenhoer noemde en ik vertelde je dat je óf een troll bent, óf een kneus. En dat ik er niet verder op in ging. Waarna jij opmerkingen begon te maken die insinueerden dat mijn afkomst er mee te maken zouden hebben.
Wanstaltig figuur.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ben even in je fobo geweest, je fobo bevalt me niet en die sok in je boxer is een beetje lame.
Reageer nou maar op de inhoud.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kom je naar je veilig topicje zodat je een beetje back-up hebt ofzo?
Als je dat zelfs op internet al doet ben je erg triest en moet je nadenken of je mentaal wel een sterk persoon bent![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu stop ik ermee, je kan er duidelijk niet mee om.
Je startte in de eerste plaats al een nutteloos heen en weer gebral dat nooit had moeten plaatsvinden.
Dat bedoelde ik om gewoon te praten als 2 mannen en niet over internet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
En ik ga niet naar Pinkpop dus als je me in elkaar wilt slaan moet je naar Lentekabinet komen.
Zie hier. Binnen 3 posts.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tja, denk jij altijd aan vechten? Zit het er als het ware ingebakken?
Kom dollen dan, ectobrah.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik om gewoon te praten als 2 mannen en niet over internet.
Tja, denk jij altijd aan vechten? Zit het er als het ware ingebakken?
Heb nergens aanstalten gemaakt om te vechten knuppel
Je hebt "geen regelafstand" uitstaan. Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kom je naar je veilig topicje zodat je een beetje back-up hebt ofzo?
Als je dat zelfs op internet al doet ben je erg triest en moet je nadenken of je mentaal wel een sterk persoon bent![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu stop ik ermee, je kan er duidelijk niet mee om.
Je startte in de eerste plaats al een nutteloos heen en weer gebral dat nooit had moeten plaatsvinden.
Ja sorry Ludo, maar hij is echt heel dom.quote:
Nee, maar dat valt ook niet te verwachten van iemand die op fok met een sok in z'n boxer patst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Mag ik even jullie mening? Reageert deze jongen inhoudelijk?
Ik doe uni man, wat doe jij buiten de fake g uit te hangen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja sorry Ludo, maar hij is echt heel dom.
kk koel dat je uni doet mag ik je aanraken? ben je dispuut boi met stropdas enz?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik doe uni man, wat doe jij buiten de fake g uit te hangen?
Men..Ik krijg aids van jouw posts, iedere x zeg je weg te gaan maar voegt geen actie tot de woord.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik snuif coke van WD haar billen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet vies van een beetje mannenvlees.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik snuif coke van WD haar billen.
Beter ga je terug naar de gym, vriend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik laat het drama hier achter, lijkt me vrij nutteloos
Love it.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik snuif coke van WD haar billen.
Panz.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet vies van een beetje mannenvlees.
Wat voor minderheid?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik mag toch zeggen dat Chocolatebear tot een minderheid behoort (feit), en zet hij de boel op stelten? (feit)
Bevestigt hij dus vooroordelen die misschien wel waar zijn?
Jazeker (feit)
Ga niet huilen nu, want ik pas enkel feiten toe
Gastquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik mag toch zeggen dat Chocolatebear tot een minderheid behoort (feit), en zet hij de boel op stelten? (feit)
Jazeker (feit)
Kun je inderdaad beter een Afrikaanse speer voor gebruiken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar dat valt ook niet te verwachten van iemand die op fok met een sok in z'n boxer patst.
Je beweert dat ik mijn water nog uit de waterput moet halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Jazeker (feit)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Jazeker (feit)
Plas in je kont.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik doe stoer omdat ik iets terug zeg? Moet ik niet reageren dan?
Meet niet met twee maten en gewichten omdat hij hier al even op het forum zit...![]()
![]()
![]()
![]()
Hypocriete mensen hier
Fles rode wijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter een Afrikaanse speer voor gebruiken.
Ik wil zo graag onze DM historie hier posten. Godverdomme wat wil ik dat graag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Meet niet met twee maten en gewichten omdat hij hier al even op het forum zit...![]()
![]()
![]()
![]()
Hypocriete mensen hier
Sowieso Pinkpop. Dat is echt voor de 40'ers en daarboven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Meh, wie komt er nou nou Pinkpop om een internet conflict op te lossen?
Doe wat je niet laten kan (behalve als het tegen de regels ingaatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil zo graag onze DM historie hier posten. Godverdomme wat wil ik dat graag.
Wat belemmert je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oké, heb een voorstel voor je battieboy, terug naar je hol of meet me op een station waar ik je lens trap. Ben een beetje moe aan het worden van je geblaf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hypocriete mensen hier
Facebook group maken, hehehehehehequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De echte G's gaan naar Defqon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sowieso Pinkpop. Dat is echt voor de 40'ers en daarboven.
DM historie posten is ban.quote:
Ik heb maar 3 mensen van hier op FB.quote:
De enige Moker daar.quote:
Nee. Ban.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ban, ban, dan moet je al een tijdje kut bezig zijn. Hoogstens een note.
Ik vind het vermakelijk.quote:
Weet je zeker dat het geen witte was?quote:
Haha naaierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ban, ban, dan moet je al een tijdje kut bezig zijn. Hoogstens een note.
quote:
Mensen weten nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 mensen van hier op FB.
[..]
De enige Moker daar.
Ga jij maar lekker naar het Koninginneconcertquote:
Laat haar lekker een pittige dame zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef Zenato het volgende:
Wolvendagen heeft een cursus anger-manegement nodig.
Dan krijg ik toch enkel foto's van Foxy. Overbodig dat te vragen.quote:
Ga jij maar naar je mainstream feestje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar het Koninginneconcert.
Altijd nog geweest. Zeker wanneer ik waarschuw het niet te plaatsen en het door te sturen naar een FA.quote:
Moet een keer geneukt worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef Zenato het volgende:
Wolvendagen heeft een cursus anger-manegement nodig.
FOK!meetsquote:
Enkel toen hij beweerde dat ik nog mijn water uit de waterput moest halen. Ik heb verdomme een whirlpool en waterkoker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso voel jij je persoonlijk aangevallen.
Ja ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd nog geweest. Zeker wanneer ik waarschuw het niet te plaatsen en het door te sturen naar een FA.
Mag ik bij jou in de whirlpool?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Enkel toen hij beweerde dat ik nog mijn water uit de waterput moest halen. Ik heb verdomme een whirlpool en waterkoker.
Is die stinkerd al van de bank?quote:
Oke mattiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Enkel toen hij beweerde dat ik nog mijn water uit de waterput moest halen. Ik heb verdomme een whirlpool en waterkoker.
Ik heb het idee dat je grapjes maakt met mij.quote:
Heb je er verdomme zelf geen?quote:
Dat is nieuw voor mijn volk.quote:
Door incest.quote:
Ik heb het idee dat je mij bent misgelopen vorig jaar. Zoals al die jaren daarvoor op school.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je grapjes maakt met mij.
Kan kloppen want toen was ik er niet. xoxoxquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je mij bent misgelopen vorig jaar. Zoals al die jaren daarvoor op school.
Stiekem keek ze elke keer toen je voorbij liep :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je mij bent misgelopen vorig jaar. Zoals al die jaren daarvoor op school.
Altijd gewoon.
xoxo terug, ga je dit jaar weer dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan kloppen want toen was ik er niet. xoxox
Als je je maar vermaakt.quote:
Alleen nog net geen pics gemaakt en op FOK! gepost.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stiekem keek ze elke keer toen je voorbij liep :$
Jawel, maar wil in de jouwe. In ruil mag je in mijn sauna.quote:
Te makkelijk deze.quote:
kk bitchquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:42 schreef o.us het volgende:
[..].
Ik spreek je dadelijk even aan. Moet de kat uitlaten xxxxx
Neuh zo ben ik niet, vele hier kunnen dat beamen (hoop ik).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Als je je maar vermaakt.
Maar bij Defqon denk ik aan een feest waar allemaal mensen op afkomen die twee keer per jaar naar een feestje gaan en al maanden van te voren brullen over losgaan op Defqon. Correct me if I'm wrong.
Gast, je roept nu al op FB dat je zooooooooo een zin hebt in Sinterklaasavond.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Neuh zo ben ik niet, vele hier kunnen dat beamen (hoop ik).
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast, je roept nu al op FB dat je zooooooooo een zin hebt in Sinterklaasavond.
Is uiterst haram.quote:
lol kutlevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Allure_ het volgende:
ik sneuveeeeel veelste hahahaharddd
hands up als je morgen om 6 uur op moet staan
En halal, wel echte kip met kop naar mekka gericht.quote:
Ik vind de arabische teksten over allah enzo die ous erop knalt zorgwekkender hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
allang heb zelfs een auto vriendquote:
skere tijden probeer ik te vermijdenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind de arabische teksten over allah enzo die ous erop knalt zorgwekkender hoor.
wat lieg jij vriendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
10x zo skeer nog maar boeie ik had 'm voor volgens mij 400 gekocht en het heeft zich allang terugbetaald in 15jarigenquote:
Leugens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind de arabische teksten over allah enzo die ous erop knalt zorgwekkender hoor.
echt welke danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
10x zo skeer nog maar boeie ik had 'm voor volgens mij 400 gekocht en het heeft zich allang terugbetaald in 15jarigen
Ik maak screenshots sahbi.quote:
golf :$quote:
Ik rijles in een golf. Die dingen zijn echt wel aan hoor. Dikke sjonnie auto, maar ik race er iedereen uit bij het stoplicht.quote:
Wel een diesel toch? en ja maar op onze leeftijd boeit het nog niet echt watvoor auto je rijdt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik rijles in een golf. Die dingen zijn echt wel aan hoor. Dikke sjonnie auto, maar ik race er iedereen uit bij het stoplicht.
Wel golf uit 2010 natuurlijk.
Ja da he'k dan weer gemist ehquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Dqod, hete lesbo's voor je bij loverboys
Kreeg ineens wel heel onverwacht bezoek O_oquote:
Ja. Heb in het begin gelest met een bezine, vond dat best wel kutquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel een diesel toch? en ja maar op onze leeftijd boeit het nog niet echt watvoor auto je rijdt.
Ja je gaat wel straks moeten wennen nog. maar chai is dus verder dan jou op dit gebied? walgelijk :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Heb in het begin gelest met een bezine, vond dat best wel kut.
En ik care ook niet om auto hoor, als ie maar lekker rijdtMijn ouders rijden een colt, en daar zit echt een klein flutmotortje in.
Ding is niet vooruit te branden.
lazy fucker hier :$ :$ en in de auto van mijn ouders ga ik toch niet rijden, dan cruise ik wel in die van chai, en die is ook dieselquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja je gaat wel straks moeten wennen nog. maar chai is dus verder dan jou op dit gebied? walgelijk :$
laagliggen hoedanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel een diesel toch? en ja maar op onze leeftijd boeit het nog niet echt watvoor auto je rijdt.
Nee.quote:
mercedes. stelletje kampersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef Mozy het volgende:
mijn ouders cruiste eerste ford en nu mitsubitubyavefywefbouewf
bij chai kennen ze wel kwaliteit en cruisen ze mercedes en volkswagun
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef Mozy het volgende:
mijn ouders cruiste eerste ford en nu mitsubitubyavefywefbouewf
bij chai kennen ze wel kwaliteit en cruisen ze mercedes en volkswagun
Waarom zijn die voorste velgen anders dan die achterste?quote:
Thuglife die velgen zijn gestolenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zijn die voorste velgen anders dan die achterste?
vw poloquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of dat de volkswagen of mercedes is, ik heb geen verstand van auto's
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die awkward lange stilte als klaar zijn en die gezichten van die juryledenquote:
Je was al verbaasd dat die autostoelen ook rechtop konden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is toch niet kapot he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:
Kankerhard van de trap gevallen met mijn PS3
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |