Weet je zeker dat het geen witte was?quote:
Haha naaierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ban, ban, dan moet je al een tijdje kut bezig zijn. Hoogstens een note.
quote:
Mensen weten nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 mensen van hier op FB.
[..]
De enige Moker daar.
Ga jij maar lekker naar het Koninginneconcertquote:
Laat haar lekker een pittige dame zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef Zenato het volgende:
Wolvendagen heeft een cursus anger-manegement nodig.
Dan krijg ik toch enkel foto's van Foxy. Overbodig dat te vragen.quote:
Ga jij maar naar je mainstream feestje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar het Koninginneconcert.
Altijd nog geweest. Zeker wanneer ik waarschuw het niet te plaatsen en het door te sturen naar een FA.quote:
Moet een keer geneukt worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef Zenato het volgende:
Wolvendagen heeft een cursus anger-manegement nodig.
FOK!meetsquote:
Enkel toen hij beweerde dat ik nog mijn water uit de waterput moest halen. Ik heb verdomme een whirlpool en waterkoker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso voel jij je persoonlijk aangevallen.
Ja ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd nog geweest. Zeker wanneer ik waarschuw het niet te plaatsen en het door te sturen naar een FA.
Mag ik bij jou in de whirlpool?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Enkel toen hij beweerde dat ik nog mijn water uit de waterput moest halen. Ik heb verdomme een whirlpool en waterkoker.
Is die stinkerd al van de bank?quote:
Oke mattiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Enkel toen hij beweerde dat ik nog mijn water uit de waterput moest halen. Ik heb verdomme een whirlpool en waterkoker.
Ik heb het idee dat je grapjes maakt met mij.quote:
Heb je er verdomme zelf geen?quote:
Dat is nieuw voor mijn volk.quote:
Door incest.quote:
Ik heb het idee dat je mij bent misgelopen vorig jaar. Zoals al die jaren daarvoor op school.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je grapjes maakt met mij.
Kan kloppen want toen was ik er niet. xoxoxquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je mij bent misgelopen vorig jaar. Zoals al die jaren daarvoor op school.
Stiekem keek ze elke keer toen je voorbij liep :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je mij bent misgelopen vorig jaar. Zoals al die jaren daarvoor op school.
Altijd gewoon.
xoxo terug, ga je dit jaar weer dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan kloppen want toen was ik er niet. xoxox
Als je je maar vermaakt.quote:
Alleen nog net geen pics gemaakt en op FOK! gepost.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stiekem keek ze elke keer toen je voorbij liep :$
Jawel, maar wil in de jouwe. In ruil mag je in mijn sauna.quote:
Te makkelijk deze.quote:
kk bitchquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:42 schreef o.us het volgende:
[..].
Ik spreek je dadelijk even aan. Moet de kat uitlaten xxxxx
Neuh zo ben ik niet, vele hier kunnen dat beamen (hoop ik).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Als je je maar vermaakt.
Maar bij Defqon denk ik aan een feest waar allemaal mensen op afkomen die twee keer per jaar naar een feestje gaan en al maanden van te voren brullen over losgaan op Defqon. Correct me if I'm wrong.
Gast, je roept nu al op FB dat je zooooooooo een zin hebt in Sinterklaasavond.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Neuh zo ben ik niet, vele hier kunnen dat beamen (hoop ik).
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast, je roept nu al op FB dat je zooooooooo een zin hebt in Sinterklaasavond.
Is uiterst haram.quote:
lol kutlevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Allure_ het volgende:
ik sneuveeeeel veelste hahahaharddd
hands up als je morgen om 6 uur op moet staan
En halal, wel echte kip met kop naar mekka gericht.quote:
Ik vind de arabische teksten over allah enzo die ous erop knalt zorgwekkender hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
allang heb zelfs een auto vriendquote:
skere tijden probeer ik te vermijdenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind de arabische teksten over allah enzo die ous erop knalt zorgwekkender hoor.
wat lieg jij vriendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
10x zo skeer nog maar boeie ik had 'm voor volgens mij 400 gekocht en het heeft zich allang terugbetaald in 15jarigenquote:
Leugens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind de arabische teksten over allah enzo die ous erop knalt zorgwekkender hoor.
echt welke danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
10x zo skeer nog maar boeie ik had 'm voor volgens mij 400 gekocht en het heeft zich allang terugbetaald in 15jarigen
Ik maak screenshots sahbi.quote:
golf :$quote:
Ik rijles in een golf. Die dingen zijn echt wel aan hoor. Dikke sjonnie auto, maar ik race er iedereen uit bij het stoplicht.quote:
Wel een diesel toch? en ja maar op onze leeftijd boeit het nog niet echt watvoor auto je rijdt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik rijles in een golf. Die dingen zijn echt wel aan hoor. Dikke sjonnie auto, maar ik race er iedereen uit bij het stoplicht.
Wel golf uit 2010 natuurlijk.
Ja da he'k dan weer gemist ehquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Dqod, hete lesbo's voor je bij loverboys
Kreeg ineens wel heel onverwacht bezoek O_oquote:
Ja. Heb in het begin gelest met een bezine, vond dat best wel kutquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel een diesel toch? en ja maar op onze leeftijd boeit het nog niet echt watvoor auto je rijdt.
Ja je gaat wel straks moeten wennen nog. maar chai is dus verder dan jou op dit gebied? walgelijk :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Heb in het begin gelest met een bezine, vond dat best wel kut.
En ik care ook niet om auto hoor, als ie maar lekker rijdtMijn ouders rijden een colt, en daar zit echt een klein flutmotortje in.
Ding is niet vooruit te branden.
lazy fucker hier :$ :$ en in de auto van mijn ouders ga ik toch niet rijden, dan cruise ik wel in die van chai, en die is ook dieselquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja je gaat wel straks moeten wennen nog. maar chai is dus verder dan jou op dit gebied? walgelijk :$
laagliggen hoedanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel een diesel toch? en ja maar op onze leeftijd boeit het nog niet echt watvoor auto je rijdt.
Nee.quote:
mercedes. stelletje kampersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef Mozy het volgende:
mijn ouders cruiste eerste ford en nu mitsubitubyavefywefbouewf
bij chai kennen ze wel kwaliteit en cruisen ze mercedes en volkswagun
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef Mozy het volgende:
mijn ouders cruiste eerste ford en nu mitsubitubyavefywefbouewf
bij chai kennen ze wel kwaliteit en cruisen ze mercedes en volkswagun
Waarom zijn die voorste velgen anders dan die achterste?quote:
Thuglife die velgen zijn gestolenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zijn die voorste velgen anders dan die achterste?
vw poloquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of dat de volkswagen of mercedes is, ik heb geen verstand van auto's
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die awkward lange stilte als klaar zijn en die gezichten van die juryledenquote:
Je was al verbaasd dat die autostoelen ook rechtop konden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is toch niet kapot he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:
Kankerhard van de trap gevallen met mijn PS3
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |