Vas chill, het was wel een beetje een stomme opmerking. Je doet wel vaker of NL alleen uit A'dam bestaat. Geen aanval hoor, het valt me alleen op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft er toch ook niet op te reageren, kut.
Extreem uitbundig zelfs! Ik verkleed me donderdag als een paarse jezusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Vieren ze in België ook Hemelvaart dan?
hippiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk om shit te verkennen in wow, tot ik in de barrens kwam en die dinosaurussen me stuk maakten. En daarnaast lag zo'n supergroot bos en shit met allemaal beesten die me stuk maakten als ik te lang keek. Ik was level 14 ofzo, ik wil gewoon dingen zien. Niet vechten
Youtuben, staat best veel over. Maar is een dungeon crawler, dus je bestuurd van boven enzow.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Kan je wat dope beelden linken van de multiplayer? Wat maten van mij spelen het maar ik heb nog nooit Diablo aangeraakt.
Rijke stinkerd.quote:
Als WoW nou gratis was ;___; speelde ik het nog wel haha.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk om shit te verkennen in wow, tot ik in de barrens kwam en die dinosaurussen me stuk maakten. En daarnaast lag zo'n supergroot bos en shit met allemaal beesten die me stuk maakten als ik te lang keek. Ik was level 14 ofzo, ik wil gewoon dingen zien. Niet vechten
Nee dat deed ik niet, ik spreek alleen niet voor de rest van Nederland omdat ik niet weet of het daar open is of niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas chill, het was wel een beetje een stomme opmerking. Je doet wel vaker of NL alleen uit A'dam bestaat. Geen aanval hoor, het valt me alleen op.
Typisch amsterdammers toch? Dat raakt al in paniek als de tram er niet komtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas chill, het was wel een beetje een stomme opmerking. Je doet wel vaker of NL alleen uit A'dam bestaat. Geen aanval hoor, het valt me alleen op.
Everything is purrrrrple.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef fyah het volgende:
[..]
Extreem uitbundig zelfs! Ik verkleed me donderdag als een paarse jezus
Dat laatste wist ik. Heb al wat singleplayer beelden een tijdje terug gezien maar wist niet hoe de MP in elkaar stak.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Youtuben, staat best veel over. Maar is een dungeon crawler, dus je bestuurd van boven enzow.
huh het is toch gratis? of hoe deed ik dat dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Youtuben, staat best veel over. Maar is een dungeon crawler, dus je bestuurd van boven enzow.
[..]
Rijke stinkerd.
[..]
Als WoW nou gratis was ;___; speelde ik het nog wel haha.
Is diablo 3 een beetje als magicka?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
Maar het is wel echt bedoelt als Multiplayer wil je het " leuk " maken, krijgt ook nog PVP enzo. Maar er is geen wereld waar je altijd in staat met iedereen.
Ik zal eens kijken of er al shit geupload is van vandaag, misschien zijn er streams.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik. Heb al wat singleplayer beelden een tijdje terug gezien maar wist niet hoe de MP in elkaar stak.
Dan moet je nuanceren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat deed ik niet, ik spreek alleen niet voor de rest van Nederland
Mja kun je het wel meer vergelijken, alleen 10x beterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is diablo 3 een beetje als magicka?
Dat is inderdaad nogal uitbundig. Ik beperk het slechts tot oranje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef fyah het volgende:
[..]
Extreem uitbundig zelfs! Ik verkleed me donderdag als een paarse jezus
Hmm misschien dat ik hem na de tentamens koop, vond magicka echt geweldig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja kun je het wel meer vergelijken, alleen 10x beter
Hahaha ja, vooral omdat je elkaar ook zo makkelijk kon vermoorden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik hem na de tentamens koop, vond magicka echt geweldig.
Gelijk duidelijk waar de Titan Quest MP leentjebuur heeft gespeeld. Die shit was ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef Gridlok het volgende:
Sjocogriz:
http://www.twitch.tv/thegdstudio
Magicka is echt geweldig met 3 andere.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik hem na de tentamens koop, vond magicka echt geweldig.
Ik. Nouja, mijn vriendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Homo's, wie van jullie heeft FIFA 12 voor de ps3?
Ik, maar Diablo 3 enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
wie van jullie heeft FIFA 12 voor de ps3?
quote:
Kom dan. Ik laat jullie zien hoe je voetbalt.quote:
Levensgevaarlijke Nubiër dit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Kom dan. Ik laat jullie zien hoe je voetbalt.
Pics van je poppenkleertjes.quote:
Ik had ook niet verwacht te scoren ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Kom dan. Ik laat jullie zien hoe je voetbalt.
quote:
Het is waar ende zekortquote:
Zooooquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Het is waar ende zekort
Oh w8 brb.. pfffff
Ik heb nog geen mannen gezien.quote:
Zit er volgens mij nog maar eentje in.quote:
Staat er ook een xbox?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
een gamenerd in een kamer met 15 vrouwen zettenKan nooit goed gaan
Ah kijk jij het ook al? Vind het zo zieligquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
een gamenerd in een kamer met 15 vrouwen zettenKan nooit goed gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |