zijn*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef fyah het volgende:
Is donderdag in nederland ook alle winkels gesloten?
Creatieve sector. Althans, zou het moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Altijd lachen. Die ICT'ers.
In welk veld werk jij eigenlijk?
Dat is niet zo best.quote:
Ricardo Villalobos Live @ Sunwaves Festival, Mamaia, Romania (Dancetrippin.tv) - 13-08-2011 by R_coquote:
Mijn ogen zijn geopend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat jezus voor onze zonden is gestorven.
[ afbeelding ]
ja hier in belgie is dan alles dichtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel toch? Word toch als zondag gezien?
Zondag is hier alles open dus ik weet nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel toch? Word toch als zondag gezien?
Smooth hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij speelt online, ik speel met jou. Zal ik vanavond even langskomen?
Nederland is groter dan Amsterdam, slimme.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zondag is hier alles open dus ik weet niet
Ja hallo, Amsterdam misschienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zondag is hier alles open dus ik weet niet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ricardo Villalobos Live @ Sunwaves Festival, Mamaia, Romania (Dancetrippin.tv) - 13-08-2011 by R_co
? Ik weet niet wat doe jij.
Straks vraagt hij je nog of je zin hebt in een potje co-op.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]hierboven staat ie. echt vaag. Nouja dan maar zo
Ja je kan stoppen met dat zeggen, is niet grappig meer. Bij voorbaat dankquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nederland is groter dan Amsterdam, slimme.
king of the hillquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Straks vraagt hij je nog of je zin hebt in een potje co-op.
Mix eigenlijks, zelfde idee als Diablo 2.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef fyah het volgende:
[..]
is diablo3 singleplayer? of meer zoals wow?
quote:
Koop game pc voor me + diablo en ik farm al je items.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef Salatrel het volgende:
ok gang. morgenochtend 5 uur diablo 3 meet online
Ja echt he.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nederland is groter dan Amsterdam, slimme.
Als jij stopt met zulke domme opmerkingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja je kan stoppen met dat zeggen, is niet grappig meer. Bij voorbaat dank
Kan je wat dope beelden linken van de multiplayer? Wat maten van mij spelen het maar ik heb nog nooit Diablo aangeraakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
Maar het is wel echt bedoelt als Multiplayer wil je het " leuk " maken, krijgt ook nog PVP enzo. Maar er is geen wereld waar je altijd in staat met iedereen.
geld groeit niet op mijn rug hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Koop game pc voor me + diablo en ik farm al je items.
Je hoeft er toch ook niet op te reageren, kut.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als jij stopt met zulke domme opmerkingen.
ik vond het wel leuk om shit te verkennen in wow, tot ik in de barrens kwam en die dinosaurussen me stuk maakten. En daarnaast lag zo'n supergroot bos en shit met allemaal beesten die me stuk maakten als ik te lang keek. Ik was level 14 ofzo, ik wil gewoon dingen zien. Niet vechtenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
Maar het is wel echt bedoelt als Multiplayer wil je het " leuk " maken, krijgt ook nog PVP enzo. Maar er is geen wereld waar je altijd in staat met iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |