Kun je inderdaad beter een Afrikaanse speer voor gebruiken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar dat valt ook niet te verwachten van iemand die op fok met een sok in z'n boxer patst.
Je beweert dat ik mijn water nog uit de waterput moet halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik mag toch zeggen dat Chocolatebear tot een minderheid behoort (feit), en zet hij de boel op stelten? (feit)
Bevestigt hij dus vooroordelen die misschien wel waar zijn?
Jazeker (feit)
Ga niet huilen nu, want ik pas enkel feiten toe
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik mag toch zeggen dat Chocolatebear tot een minderheid behoort (feit), en zet hij de boel op stelten? (feit)
Bevestigt hij dus vooroordelen die misschien wel waar zijn?
Jazeker (feit)
Ga niet huilen nu, want ik pas enkel feiten toe
Plas in je kont.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik doe stoer omdat ik iets terug zeg? Moet ik niet reageren dan?
Meet niet met twee maten en gewichten omdat hij hier al even op het forum zit...![]()
![]()
![]()
![]()
Hypocriete mensen hier
Fles rode wijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter een Afrikaanse speer voor gebruiken.
Ik wil zo graag onze DM historie hier posten. Godverdomme wat wil ik dat graag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Meet niet met twee maten en gewichten omdat hij hier al even op het forum zit...![]()
![]()
![]()
![]()
Hypocriete mensen hier
Sowieso Pinkpop. Dat is echt voor de 40'ers en daarboven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Meh, wie komt er nou nou Pinkpop om een internet conflict op te lossen?
Doe wat je niet laten kan (behalve als het tegen de regels ingaatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil zo graag onze DM historie hier posten. Godverdomme wat wil ik dat graag.
Wat belemmert je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oké, heb een voorstel voor je battieboy, terug naar je hol of meet me op een station waar ik je lens trap. Ben een beetje moe aan het worden van je geblaf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hypocriete mensen hier
Facebook group maken, hehehehehehequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De echte G's gaan naar Defqon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sowieso Pinkpop. Dat is echt voor de 40'ers en daarboven.
DM historie posten is ban.quote:
Ik heb maar 3 mensen van hier op FB.quote:
De enige Moker daar.quote:
Nee. Ban.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ban, ban, dan moet je al een tijdje kut bezig zijn. Hoogstens een note.
Ik vind het vermakelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |