Kom je naar je veilig topicje zodat je een beetje back-up hebt ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uhuh, je vroeg me of me iets dwars zat in een DM nadat ik je een complimentenhoer noemde en ik vertelde je dat je óf een troll bent, óf een kneus. En dat ik er niet verder op in ging. Waarna jij opmerkingen begon te maken die insinueerden dat mijn afkomst er mee te maken zouden hebben.
Wanstaltig figuur.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ben even in je fobo geweest, je fobo bevalt me niet en die sok in je boxer is een beetje lame.
Reageer nou maar op de inhoud.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kom je naar je veilig topicje zodat je een beetje back-up hebt ofzo?
Als je dat zelfs op internet al doet ben je erg triest en moet je nadenken of je mentaal wel een sterk persoon bent![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu stop ik ermee, je kan er duidelijk niet mee om.
Je startte in de eerste plaats al een nutteloos heen en weer gebral dat nooit had moeten plaatsvinden.
Dat bedoelde ik om gewoon te praten als 2 mannen en niet over internet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Chocolatebear het volgende:
En ik ga niet naar Pinkpop dus als je me in elkaar wilt slaan moet je naar Lentekabinet komen.
Zie hier. Binnen 3 posts.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tja, denk jij altijd aan vechten? Zit het er als het ware ingebakken?
Kom dollen dan, ectobrah.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik om gewoon te praten als 2 mannen en niet over internet.
Tja, denk jij altijd aan vechten? Zit het er als het ware ingebakken?
Heb nergens aanstalten gemaakt om te vechten knuppel
Je hebt "geen regelafstand" uitstaan. Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kom je naar je veilig topicje zodat je een beetje back-up hebt ofzo?
Als je dat zelfs op internet al doet ben je erg triest en moet je nadenken of je mentaal wel een sterk persoon bent![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu stop ik ermee, je kan er duidelijk niet mee om.
Je startte in de eerste plaats al een nutteloos heen en weer gebral dat nooit had moeten plaatsvinden.
Ja sorry Ludo, maar hij is echt heel dom.quote:
Nee, maar dat valt ook niet te verwachten van iemand die op fok met een sok in z'n boxer patst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Mag ik even jullie mening? Reageert deze jongen inhoudelijk?
Ik doe uni man, wat doe jij buiten de fake g uit te hangen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja sorry Ludo, maar hij is echt heel dom.
kk koel dat je uni doet mag ik je aanraken? ben je dispuut boi met stropdas enz?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik doe uni man, wat doe jij buiten de fake g uit te hangen?
Men..Ik krijg aids van jouw posts, iedere x zeg je weg te gaan maar voegt geen actie tot de woord.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik snuif coke van WD haar billen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet vies van een beetje mannenvlees.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik snuif coke van WD haar billen.
Beter ga je terug naar de gym, vriend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik laat het drama hier achter, lijkt me vrij nutteloos
Love it.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik snuif coke van WD haar billen.
Panz.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet vies van een beetje mannenvlees.
Wat voor minderheid?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik mag toch zeggen dat Chocolatebear tot een minderheid behoort (feit), en zet hij de boel op stelten? (feit)
Bevestigt hij dus vooroordelen die misschien wel waar zijn?
Jazeker (feit)
Ga niet huilen nu, want ik pas enkel feiten toe
Gastquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik mag toch zeggen dat Chocolatebear tot een minderheid behoort (feit), en zet hij de boel op stelten? (feit)
Bevestigt hij dus vooroordelen die misschien wel waar zijn?
Jazeker (feit)
Ga niet huilen nu, want ik pas enkel feiten toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |