lol kutlevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Allure_ het volgende:
ik sneuveeeeel veelste hahahaharddd
hands up als je morgen om 6 uur op moet staan
En halal, wel echte kip met kop naar mekka gericht.quote:
Ik vind de arabische teksten over allah enzo die ous erop knalt zorgwekkender hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast, je roept nu al op FB dat je zooooooooo een zin hebt in Sinterklaasavond.
allang heb zelfs een auto vriendquote:
skere tijden probeer ik te vermijdenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind de arabische teksten over allah enzo die ous erop knalt zorgwekkender hoor.
wat lieg jij vriendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast, je roept nu al op FB dat je zooooooooo een zin hebt in Sinterklaasavond.
10x zo skeer nog maar boeie ik had 'm voor volgens mij 400 gekocht en het heeft zich allang terugbetaald in 15jarigenquote:
Leugens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind de arabische teksten over allah enzo die ous erop knalt zorgwekkender hoor.
echt welke danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
10x zo skeer nog maar boeie ik had 'm voor volgens mij 400 gekocht en het heeft zich allang terugbetaald in 15jarigen
Ik maak screenshots sahbi.quote:
golf :$quote:
Ik rijles in een golf. Die dingen zijn echt wel aan hoor. Dikke sjonnie auto, maar ik race er iedereen uit bij het stoplicht.quote:
Wel een diesel toch? en ja maar op onze leeftijd boeit het nog niet echt watvoor auto je rijdt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik rijles in een golf. Die dingen zijn echt wel aan hoor. Dikke sjonnie auto, maar ik race er iedereen uit bij het stoplicht.
Wel golf uit 2010 natuurlijk.
Ja da he'k dan weer gemist ehquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Dqod, hete lesbo's voor je bij loverboys
Kreeg ineens wel heel onverwacht bezoek O_oquote:
Ja. Heb in het begin gelest met een bezine, vond dat best wel kutquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel een diesel toch? en ja maar op onze leeftijd boeit het nog niet echt watvoor auto je rijdt.
Ja je gaat wel straks moeten wennen nog. maar chai is dus verder dan jou op dit gebied? walgelijk :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Heb in het begin gelest met een bezine, vond dat best wel kut.
En ik care ook niet om auto hoor, als ie maar lekker rijdtMijn ouders rijden een colt, en daar zit echt een klein flutmotortje in.
Ding is niet vooruit te branden.
lazy fucker hier :$ :$ en in de auto van mijn ouders ga ik toch niet rijden, dan cruise ik wel in die van chai, en die is ook dieselquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja je gaat wel straks moeten wennen nog. maar chai is dus verder dan jou op dit gebied? walgelijk :$
laagliggen hoedanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel een diesel toch? en ja maar op onze leeftijd boeit het nog niet echt watvoor auto je rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |