Ik houd van je. Zie ik je volgende week op mijn werk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vas constant, maar ze verbetert anderen wel wanneer zij een fout maken.
Sowieso. Dan geef ik je stiekem een likje in je oor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik houd van je. Zie ik je volgende week op mijn werk?
Hey dat was alleen fyahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoe erotisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sowieso. Dan geef ik je stiekem een likje in je oor.
Weet alleen niet wanneer ik weer in de Melkweg ben.
Dat is haar Amsterdamse spelling, de enige juiste dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nou, kom maar op iedereen. Jullie hebben 5 minuten om me af te kraken en dan hebben we 't weer gehad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is haar Amsterdamse spelling, de enige juiste dus.
Welnee Vas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou, kom maar op iedereen. Jullie hebben 5 minuten om me af te kraken en dan hebben we 't weer gehad.
Hihi goeie zin, allochtoonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ludo, wat voor straffe staat er op achterlijke DM's met opmerkingen over mijn afkomst en dergelijke?
Doodstrafquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ludo, wat voor straffe staat er op achterlijke DM's met opmerkingen over mijn afkomst en dergelijke?
Het is vermakelijk hoe dom hij is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar aspirantspierbundel is dus nog steeds bezig ja?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik geef weerwoord, als je daar niet mee omkan ga je maar huilen man...
Kan je niet 1 op 1 discussiëren ofzo?
Laf gozertje
He heb ik jouw toestemming om onze DM conversatie hier te publiceren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik geef weerwoord, als je daar niet mee omkan ga je maar huilen man...
Kan je niet 1 op 1 discussiëren ofzo?
Laf gozertje
Nee, want daar heb ik geen zin in. Mag jij trouwens ook niet zonder mijn toestemming dus goed dat je het even vraagt man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He heb ik jouw toestemming om onze DM conversatie hier te publiceren?
Nee nee, reageer nou eens niet zo selectief zoals je elke keer doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Laat ik nog 1 ding zeggen tokkie.
Jij begon gisteren deze discussie door enkele domme opmerkingen te maken die totaal geen gegronde basis hadden.
Zulke dingen moet je doorsturen naar FA's, weet ik niets van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Er is geen enkele foto van mij verwijderdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom werden je foto's verwijderd dan?
Uhuh, je vroeg me of me iets dwars zat in een DM nadat ik je een complimentenhoer noemde en ik vertelde je dat je óf een troll bent, óf een kneus. En dat ik er niet verder op in ging. Waarna jij opmerkingen begon te maken die insinueerden dat mijn afkomst mij laf zouden maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Laat ik nog 1 ding zeggen tokkie.
Jij begon gisteren deze discussie door enkele domme opmerkingen te maken die totaal geen gegronde basis hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |