quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
19 Douglas (BRA) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
Nog niets rond toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:39 schreef TwenteFC het volgende:
En van John had ik toch beter verwacht, gezien de situatie rondom zijn broer.
Hij gaat dan ook zijn broer zijn carrière achterna als ie nu al gaat ben ik bang, waar speelt collins nu? baku baku ofzo Azerbeidzjanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:39 schreef TwenteFC het volgende:
En van John had ik toch beter verwacht, gezien de situatie rondom zijn broer.
Zie het staartje van het vorige topic. Benfica wil snel zaken doen, anders laten ze het zitten. Twente wacht op het geld van John om voor 3 miljoen een Chileense middenvelder van 21 te halen.quote:
Iran.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gaat dan ook zijn broer zijn carrière achterna als ie nu al gaat ben ik bang, waar speelt collins nu? baku baku ofzo Azerbeidzjan
Paddy speelt toch Baku Baku, Collins inderdaad Iranquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gaat dan ook zijn broer zijn carrière achterna als ie nu al gaat ben ik bang, waar speelt collins nu? baku baku ofzo Azerbeidzjan
Dan zou ik toch echt beginnen met een grote schoonmaak.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef June. het volgende:
Looking for a ten? Laten we maar eerst onze vorm weer terugvinden
Wat, er is nog 1quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Paddy speelt toch Baku Baku, Collins inderdaad Iran
Volgens Wikipedia speelt Paddy bij Osnabruck.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Paddy speelt toch Baku Baku, Collins inderdaad Iran
Ohja!! De vorige club van Collins is inderdaad Kwaku Kwakuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia speelt Paddy bij Osnabruck.
Ik geloof dat zo, In Braboland zit er natuurlijk om de 5km een andere BVO.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik las ergens dat de achterban van Twente die van PSV qua omvang voorbij is gestreefd.
Dan hebben ze er een hoop succes supporters bij, weet niet of je daar zo heel blij mee moet zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik las ergens dat de achterban van Twente die van PSV qua omvang voorbij is gestreefd.
Zijn ook zo weer weg als er nog 2 of 3 van deze seizoenen volgen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Waarom zou je daar niet blij mee zijn, leveren geld op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan hebben ze er een hoop succes supporters bij, weet niet of je daar zo heel blij mee moet zijn
Bier voor onderweg?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik geloof dat zo, In Braboland zit er natuurlijk om de 5km een andereBVO.
Plus de Veste heeft sfeer. Die plastic constructie van Philips heeft de afgelopen 10 jaar echt 0,0 sfeer gezien.
Die leveren echter geen geld meer op als Twente niet meer presteert, dus in de toekomst heb je daar (misschien) niet veel meer aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef tech4u het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet blij mee zijn, leveren geld op.
Alsof ze naar het stadion komen dat al uitverkocht is?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef tech4u het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet blij mee zijn, leveren geld op.
Al neemt dat niet weg dat dat geld nu goed is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:15 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die leveren echter geen geld meer op als Twente niet meer presteert, dus in de toekomst heb je daar (misschien) niet veel meer aan.
Shirtjes enzo toch? Denk ook dat er meer sponsoren geïnteresseerd zijn als er meer mensen fan zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ze naar het stadion komen dat al uitverkocht is?
Merchendise, kijkcijfers enzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ze naar het stadion komen dat al uitverkocht is?
quote:
Dat wel, maar je kan je niet rijk rekenen dat je dat bedrag jaarlijks zal blijven vasthouden, daar hebben veel clubs zich in vergist.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al neemt dat niet weg dat dat geld nu goed is.
Zit wat in jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shirtjes enzo toch? Denk ook dat er meer sponsoren geïnteresseerd zijn als er meer mensen fan zijn.
Als Felipe Gutierrez echt zo'n talent is die je voor 2 a 3 miljoen kan ophalen zou ik daarvoor gaan. De Guzman is behoorlijk duur lijkt me..quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Felipe Gutierrez of Jonathan de Guzman?
Gekozen als een van de grootste miskopen in de Premier League dit seizoen...Zonde!quote:
Idd, hij past echt niet in de PL.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gekozen als een van de grootste miskopen in de Premier League dit seizoen...Zonde!
Had niet naar Fulham moeten gaan maar lekker naar Spanje of Portugal
Bron?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
John dus naar Benfica voor 8 miljoen. Newcastle wil Douglas, Fulham Chadli en ook De Jong staat in de belangstelling van clubs toch?
Ben benieuwd wat Twente met al dat geld gaat doen.
De Guzman heeft een seizoen geleden 8 miljoen gekost. Als je hem voor 4 á 5 kunt krijgen misschien, maar ik kan niet inschatten hoe goed hij tegenwoordig (nog) is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:07 schreef blistah het volgende:
[..]
Als Felipe Gutierrez echt zo'n talent is die je voor 2 a 3 miljoen kan ophalen zou ik daarvoor gaan. De Guzman is behoorlijk duur lijkt me..
Ze 'rekenen' al twee weken op John bij Benfica. Altijd uitkijken met zuid-Europese clubs, die praten nog weleens met hun hart en niet met hun bankrekening. Ik wacht rustig op de bevestiging van Ome Joop.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165330
We zullen zien. Twente heeft zelf nog geen bevestiging gegeven, dus tot die tijd ben ik een beetje terug houdend.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165330
"Balotelli naar Twente?"quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef dikkedaniel het volgende:
wat een onzin dat joop john voor 8 miljoen laat gaat terwijl hij een paar miljoen meer vraagt en john pas 19 is.
bovendien voetbalzone als bron nemen
ik had een keer als gebruiker daar iets over balotelli gepost en dat was overgenomen door de redactie en meteen als waar beschouwd
quote:Benfica wil 8 miljoen euro betalen voor Ola John, met een premie van 1 miljoen als de aanvaller een bepaald aantal wedstrijden speelt en doelpunten maakt voor de Portugese topclub. FC Twente vindt het bod te laag, meldt TC Tubantia.
Pauolo Goncalves, directeur van Benfica, beaamt de interesse in de vleugelspits, die zaterdag zijn 20ste verjaardag viert. ‘Ik bevestig dat ik in Nederland was om te onderhandelen over een speler.’
De interesse van Benfica vloeit voort uit de onderlinge duels die Twente en Benfica begin dit seizoen in de voorronde Champions League speelden. Als invaller bezorgde John de Portugese defensie veel problemen. Trainer Jorge Jesus zei toen: ‘Die speler wil ik hebben.’
quote:Twente-doelman Mihaylov ongedeerd na crash
Doelman Nikolai Mihaylov van FC Twente is vrijdag in Bulgarije betrokken geweest bij een kettingbotsing op de snelweg.
De keeper kwam met de schrik vrij en bleef ongedeerd, zei een woordvoerder van de club uit Enschede zaterdag. Mihaylov zat zelf niet achter stuur. De auto waarin hij zat botste als een van de laatste voertuigen achterop de rij. Volgens Bulgaarse media kwam één inzittende om het leven bij het ongeval.
Mihaylov miste de laatste wedstrijden van het afgelopen seizoen door een blessure. Hij wordt hardnekkig in verband gebracht met een vertrek uit Enschede.
http://www.voetbalprimeur(...)edeerd_na_crash.html
quote:Twente verwacht dat Douglas en De Jong blijven
FC Twente verwacht dat Douglas en Luuk de Jong ook volgend seizoen nog in Enschede spelen. Het tweetal wordt regelmatig in verband gebracht met een transfer, maar de kans dat zij ook daadwerkelijk vertrekken is klein.
De Jong staat nadrukkelijk in de belangstelling van een aantal Engelse, Duitse en Portugese clubs, maar commissaris Aldo van der Laan maakt zich geen zorgen. "Ik verwacht echt niet dat Luuk weggaat. Luuk wil ook blijven. Zijn grootste belang is dat hij nog een jaar speelt. Als hij nu de overstap maakt, moet je afwachten of hij niet op de bank beland en het met invalbeurten moet doen."
"Ik verwacht dat er deze zomer voldoende gaat gebeuren", vervolgt Van der Laan in gesprek met RTV Oost. "We hebben al twee goede en grote spelers gekocht. Bjelland is in potentie de opvolger van Douglas, maar wij gaan er vanuit dat Douglas zijn contract gewoon gaat uitdienen. Benfica heeft echt interesse in Ola John. Maar het is absoluut niet onze prioriteit om hem te verkopen."
Van der Laan verwacht dat FC Twente in de komende jaren zal uitgroeien tot een club die structureel meedoet in de top van de Eredivisie. "Ik geloof dat wij de kloof met PSV kunnen dichten. Op lange termijn kunnen wij Ajax en Feyenoord nooit bijhouden. Die zullen altijd in potentie veel groter zijn dan wij."
http://www.voetbalprimeur(...)De_Jong_blijven.html
Pardon?quote:
Ambities, ambities... Zo kom je nog eens ergens.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Pardon?
De kloof met PSV dichten? Kijk dat Feyenoord in aantal supporters veel groter is dan PSV zal niemand ontkennen. Maar qua prijzenkast is PSV gewoon na Ajax de absolute top van Nederland. Twente mag wat dat betreft de schoenen van PSV nog niet strikken. Zie eerst maar eens een 3 of 4 keer achter elkaar kampioen te worden, dan praten we verder.
lange tenen?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Pardon?
De kloof met PSV dichten? Kijk dat Feyenoord in aantal supporters veel groter is dan PSV zal niemand ontkennen. Maar qua prijzenkast is PSV gewoon na Ajax de absolute top van Nederland. Twente mag wat dat betreft de schoenen van PSV nog niet strikken. Zie eerst maar eens een 3 of 4 keer achter elkaar kampioen te worden, dan praten we verder.
Geloof je zelf wel wat je zegt of niet? Na Ajax komt Feyenoord en dan pas PSV trouwens.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Pardon?
John - De Jong - iemandquote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
zou wel donders vet zijn, mocht De Jong (en John, mits in vorm) blijven
iemand = Verhoek?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
John - De Jong - iemand
----------- Tadic -----------
Boh
eerste voorronde is 5 juli, dus iets daarvoor zullen ze inderdaad wel beginnenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Seizoen begint al weer over 3 weken toch?
quote:Luuk de Jong: "Ik maak me geen zorgen"
Luuk de Jong gaat er voorzichtig van uit dat hij komende zomer actief is op het EK. De aanvaller van FC Twente zat de laatste interlands steevast bij de definitieve selectie.
Op het trainingskamp in Lausanne probeert De Jong, opgenomen in de voorselectie van 27 spelers, zijn visitekaartje af te geven. "De trainingen zijn van een hoog niveau, je moet continu gefocust zijn. Ik leer veel en word beter, dat is alleen maar goed", zegt hij tegen OnsOranje.
"Ik maak me geen zorgen dat ik straks het EK mis. De laatste tijd heb ik er altijd bij gezeten. Het zou heel jammer zijn als ik toch zou afvallen", besluit De Jong, wiens broer Siem ook bij de Oranje-selectie zit.
http://www.voetbalprimeur(...)_me_geen_zorgen.html
Nieuwswaarde 0. Wat zijn interviews met voetballers toch vaak ongelofelijk stompzinnig.quote:
Vorig jaar toch al ?? Als nummer 10 !!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoorde vanavond dat Twente Wijnaldum zou willen hebbenIemand hier die er meer over weet?
Twente was vorig jaar in een vergevorderd stadium met Wijnaldum.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoorde vanavond dat Twente Wijnaldum zou willen hebbenIemand hier die er meer over weet?
Wanneer is eigenlijk de lotingquote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef ReMcOrE het volgende:
op 18 juni begint het nieuwe seizoen dus alweer voor onze jongens
Vorig jaar ja. Dacht dat Benfica ook aan wijnaldum dacht maar die denken ook aan de jong, chadli en john.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Onzin.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:41 schreef Opaas het volgende:
[..]
Iemand nog wat gehoord over dat gerucht dat ruiz misschien op huurbasis deze kant op komt? Leek mij klinkklare onzin maar hoop doet leven.:+
quote:Transfer John naar Benfica lijkt van de baan
FC Twente en Benfica hebben maandagavond de onderhandelingen omtrent Ola John afgekapt. De beide partijen zijn stukgelopen op de transfersom voor de creatieve vleugelaanvaller, die dit seizoen met acht treffers en vijftien assists doorbrak in Enschede. Dat meldt Voetbal International.
Met de onderbreking komt een abrupt einde aan de beoogde agenda van Benfica. De Portugese topclub verwachtte dat John zich woensdag in de hoofdstad zou melden om de laatste puntjes op de i te zetten en zijn persoonlijke eisen kenbaar te maken. Aansluitend zou de 32-voudig kampioen haar nieuwe aanwinst presenteren, maar dat plan lijkt nu van de baan.
Het breekpunt zat 'm in de transfersom. Waar Twente zo'n vijftien miljoen euro verlangt voor zijn twintigjarige talent, wil Benfica voorlopig niet verder gaan dan acht miljoen. Het totaalbedrag dat O Glorioso bereid is te betalen zou kunnen oplopen door bonussen, maar de Enschedese zakenpartner lijkt niet van plan om concessies te doen.
Mijn bron is iemand binnen twente die wel vaker iets zegt maar ook wel eens gelijk heeft. We zullen zien. Zoals ik al aangaf geef ik het weinig kans.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bron die je geruchtje bewijst lijkt me beter
Zat ik toch goed met mijn gedachten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/FardauW/status/204680994484269057
Betrouwbaar genoeg.
was gaaf inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, Luuk ook even een helft speeltijd tegen Bayern; stond samen met Siem aan de aftrap
Wel een mooie clubquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
" Klopp will den Super-Jong "
http://www.bild.de/sport/(...)g-24275018.bild.html
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Mcclaren naar Bayern als technisch directeur?
Fatsoenlijke spullen.quote:FC Twente definitief in zee met Nike
FC Twente heeft officieel een punt gezet achter de mislukte samenwerking met Burrda. Met ingang van volgend seizoen draagt de Enschede formatie de shirts van Nike, meldt TC/Tubantia.
Het éénjarige contract met Burrda is uitgelopen op een grote mislukking. Maandenlang waren er geen shirts van FC Twente verkrijgbaar door de schuld van het bedrijf uit Qatar. De selectie moest lang wachten op trainingsshirts en de fanshop bleef leeg.
Tot overmaat van ramp bleek FC Twente niet in staat om shirtjes te ruilen met de tegenstanders, inclusief amateurteams. Voor de club aanleiding om de samenwerking een halt toe te roepen. Met ingang van volgend seizoen zal Nike de shirts ontwikkelen.
http://www.voetbalprimeur(...)in_zee_met_Nike.html
whehehe, dan is dat zwart-blauwe dambord van PSV nog beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je ze al gezien dan? ManU thuis ziet er toch ook redelijk uit, o nee toch niet![]()
[ afbeelding ]
Het zal zeker beter zijn dan dat ene modelletje van Burrdaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehe, dan is dat zwart-blauwe dambord van PSV nog beter
shouldn't be that hardquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal zeker beter zijn dan dat ene modelletje van Burrda
Epi!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een moderne versie van (van de speler zou ook niet gek zijn)
Bronquote:'FC Twente en Benfica bereiken akkoord over John'
HOOFDDORP - FC Twente en Benfica hebben woensdagavond een akkoord bereikt over de transfer van Ola John.
Foto: ProShots
De transfersom die de Portugese topclub zal betalen bedraagt negen miljoen euro, maar kan door middel van bonussen oplopen tot twaalf miljoen euro, zo bericht De Telegraaf.
Donderdag worden de laatste formaliteiten afgerond.
John, die op 19 mei zijn twintigste verjaardag vierde, is een exponent van de jeugdopleiding van FC Twente. Afgelopen seizoen brak de vleugelaanvaller door in het eerste.
Hij zat in de 36-koppige voorselectie van Oranje voor het EK, maar overleefde afgelopen week de eerste schifting niet.
Opvolger
De Tukkers hopen op korte termijn Felipe Gutierrez vast te leggen als opvolger van John. De 21-jarige Chileen staat nu nog onder contract bij Universidad Catolica.
In een eerder stadium versterkte Twente zich al met de verdedigers Andreas Bjelland en Tim Breukers en aanvaller Dusan Tadic.
Inderdaad, ook wel jammer want een leuke voetballer maar wel begrijpelijk als je 3 spelers voor die positie hebtquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:37 schreef honkeytonk het volgende:
Ola John kan dus ook worden toegevoegd aan dat overvolle lijstje van spelers met veel potentie die veel te snel naar het buitenland gaan. Zonde van zo'n speler.
Tadic?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef Ascendancy het volgende:
Zonde van john als speler, maar het is wel een zeer mooi bedrag. Daar moet vast wel wat vergelijkbaars voor te halen zijn. Ik maak me meer zorgen om de backs en een eventuele vervanger voor luuk.
quote:Volgens De Telegraaf is de kogel door de kerk en gaat Ola John naar Benfica. De ochtendkrant meldt dat FC Twente en de Portugese club elkaar woensdagavond laat vonden in een transfersom voor de vleugelaanvaller. In plaats van de verlangde vijftien miljoen euro ontvangt FC Twente een bedrag van negen miljoen voor John. Er zou een privévliegtuig klaar staan om John in te vliegen vanaf zijn vakantieadres voor de medische keuring en ondertekening van een vier- of vijfjarig contract. Felipe Gutierrez van Universidad Catolica wordt voor 2,8 miljoen euro Johns opvolger in Enschede.
sinds wanneer is tadic en back of centrumspitsquote:
je hebt het toch over iets vergelijkbaars van Johnquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
sinds wanneer is tadic en back of centrumspits
oh, zo. Ja maar voor de breedte heb je wel een 3e nodig naast verhoek en tadic. En dan niet bajrami. Dat is als chadli weggaat. Maar die komt er dus al voor 2.3 miljoen en dat is dus een koopje. Stel dat chadli voor 6miljoen weggaat, dan heb we 15-18 miljoen verkocht en voor 8.8 aan vleugels gekocht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt het toch over iets vergelijkbaars van John
Prima transfer juist. Komt bij een aanvallend team dat goed met jonge spelers om kan gaan, gaat niet gelijk in een topcompetitie spelen, zal veel meer gaan verdienen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het niet slim van Ola, ondanks dat ik hem een transfer best gun denk ik dat het beter zou zijn geweest voor zijn carrière om nog een jaartje te blijven in Enschede.
Het staat er zelfs bij in het filmpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de mooiste uitshirts![]()
En de competitie? Het belangrijkste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Lekker eten, lekker weer, mooie vrouwen in lekker weer (ergo: leuk gekleed), uitstekend salaris....
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:01 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Beter dan de onze...Dus een mooie stap voorwaarts om verder te groeien
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef d1ce het volgende:
Op Facebook zag ik staan dat dit de concept versie van het nieuwe uitshirt zou kunnen zijn.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de mooiste uitshirts
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Op Facebook zag ik staan dat dit de concept versie van het nieuwe uitshirt zou kunnen zijn.Is door een gebruiker van fctwente.net gemaakt met een Nike kitbuilderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de mooiste uitshirtsOnzin dus.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Inderdaad zeg. Beetje een Schotland in de goede tijd, 3 topclubs en daaronder heel veel matigheidquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De top 3 daar ligt ver van de rest af.
Noem eens een club naast Porto, Benfica, Sporting en Braga zonder het op te zoeken.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is door een gebruiker van fctwente.net gemaakt met een Nike kitbuilderOnzin dus.
Jammer, zag er zeer fraai uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is door een gebruiker van fctwente.net gemaakt met een Nike kitbuilderOnzin dus.
Daar zitten ook al buitenlandse clubs achteraan volgens mij.. lijkt me onhaalbaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef d1ce het volgende:
Is Narsingh niet wat voor ons zodra Bajrami vertrekt?
Idd, mooie deal, ze hadden later echt niet meer gekregen, voor die 9 miljoen kan je weer mooi andere spelers met wat meer (levens)ervaring halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
Super slim gedaan door Twente, Ola had nog maar een contract voor 2 jaar. Dus ook al zou hij volgend seizoen de sterren van de hemel spelen.. dan zou je misschien op een zelfde bedrag van 9mil uitkomen omdat hij nog maar een contract heeft van 1 jaar.
En ik las op fct.net ook nog dat Twente nog een extra 3miljoen kan verdienen.
Jopie
Op Facebook zag ik staan dat dit de concept versie van het nieuwe uitshirt zou kunnen zijn.Twente naar Nike? Wist ik niet. Zou wel een heel mooi uitshirt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de mooiste uitshirts2000 light years from home
Yep, in ieder geval beter dan het uitshirt van afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Twente naar Nike? Wist ik niet. Zou wel een heel mooi uitshirt zijn.
quote:FC Twente trots op nieuwe kledingsponsor Nike
FC Twente laat al zijn teams de komende vier seizoenen spelen in sportkleding van het merk Nike. Voorzitter Joop Munsterman is zeer te spreken over het strikken van het grote internationale sportmerk als kledingpartner.
"FC Twente is er bijzonder trots op dat de grootste en een van de meest bekende sportmerken ter wereld, Nike, zich de komende vier jaar als kledingpartner aan FC Twente heeft verbonden. Nike heeft zich de afgelopen decennia bewezen als een grote internationale speler op het gebied van schoeisel, kleding, sportbenodigdheden en accessoires. De samenwerking met Nike past dan ook uitstekend bij de ambities van de club", aldus Munsterman op de officiële website van de club.
Naast de presentatie van de nieuwe kledingsponsor werd vrijdag nog meer goed nieuws bekend gemaakt in Enschede. Michel Jansen, hoofd opleidingen van FC Twente, verlengde zijn contract met drie seizoenen. Hij begon zijn werkzaamheden bij zijn huidige werkgever in 2008.
http://www.voetbalprimeur(...)ingsponsor_Nike.html
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
dag Olahallo centjes
en hallo Nike
nu zorgen dat je De Jong behoudt
Wekking had het dus over 20 miljoen wat FCT wil/kan vragen, omdat de verkoop van Ola mooi wat centjes heeft opgebracht..quote:
Zal moeilijk worden, tenminste ik neem aan dat BvM met van Persie als spits begint dan heeft Luuk Huntelaar nog voor zichquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi voor Luuknu maar hopen op iets van speeltijd
ik hoop nog altijd van BvM begint met Huntelaat èn Van Persie!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, tenminste ik neem aan dat BvM met van Persie als spits begint dan heeft Luuk Huntelaar nog voor zich
Derde groepswedstrijd tegen Portugal, als we al geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi voor Luuknu maar hopen op iets van speeltijd
Wie niet maar ik verwacht het nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop nog altijd van BvM begint met Huntelaat èn Van Persie!!
twitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 09:43:36Aston Villa, Newcastle United en VfL Wolfsburg hebben onderhandeld over Douglas maar zijn afgeknapt op lastige situatie http://t.co/6mNB5aMt reageer retweet
quote:Chadli spreekt Engelse droom uit
Nacer Chadli aast op een transfer naar de Premier League. De 22-jarige Belg van FC Twente wordt het hof gemaakt door Fulham en voelt zich klaar om de volgende stap in zijn carrière te zetten.
"Ik wil graag een nieuwe uitdaging aangaan", zegt Chadli in Het Laatste Nieuws. "En de Engelse is de meest aantrekkelijke. Tegen eind juni wil ik eruit zijn."
"Ik hoop zaterdag op Wembley te spelen, dat zou heel mooi zijn. Maar niet om mezelf in de kijker te spelen, want wie mij wil, heeft mij al genoeg gescout."
"Fulham? Dat is een mooie club. Kijk maar hoe Moussa Dembélé zich daar de voorbije twee jaar heeft ontwikkeld. Dat is een mooie stap voor hem geweest, want nu worden Manchester United en Chelsea voor hem genoemd. Als ik dezelfde stap als Moussa kan maken, zal ik dat doen."
Twente wil echter wel boter bij de vis. Eerder werden aanbiedingen van tien miljoen euro en 8,5 miljoen van Fulham afgewezen. Chadli ligt in Enschede nog twee jaar onder contract.
http://www.voetbalprimeur(...)gelse_droom_uit.html
Denk eerder dat het boden van 2,5 en 4 mil waren ofzo, die mag je afslaan als je Twente bent, maar natuurlijk niet volgens die Ajacieden, Feyenoorders en andere mafkezen hier op Fokquote:
x2quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Als Luuk en Douglas nog één seizoen blijven knijp ik mijn handjes dicht.![]()
Soms is het hebben van zes louche zaakwaarnemers een voordeel...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk eerder dat het boden van 2,5 en 4 mil waren ofzo, die mag je afslaan als je Twente bent, maar natuurlijk niet volgens die Ajacieden, Feyenoorders en andere mafkezen hier op Fok
Zal er een vervanger komen? Met Plet in de spits kom je ook niet het hele seizoen doorquote:Luuk de Jong op weg naar Spurs
Tottenham Hotspur is van plan Luuk de Jong naar Londen te lokken. Volgens Voetbal International had de club van Rafael van der Vaart vorige week een onderhoud met het management van de aanvaller van FC Twente. Volgens het weekblad volgt Spurs De Jong al sinds de onderlinge ontmoetingen in de Champions League, ruim anderhalf jaar geleden. FC Twente zou naar verluidt 15 miljoen euro vragen voor zijn aanvaller.
Na het vertrek van John is de vraagprijs naar 20 miljoen gegaan dus ze mogen nog wat bijleggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal er een vervanger komen? Met Plet in de spits kom je ook niet het hele seizoen door
Een échte Duitser.quote:De Jong: "Droom van spelen bij Bayern"
Menig Europese (top)club zit achter Luuk de Jong aan. Borussia Dortmund, Liverpool en Tottenham Hotspur worden genoemd, maar voor de spits van FC Twente is Bayern München de club waar hij van droomt.
"Bayern München is een geweldige club", zegt De Jong in Bild. "Ik droom ervan om ooit voor die ploeg uit te komen." De Duitse grootmacht trok vorige week Claudio Pizarro aan, maar sprak eerder deze maand ook met de zaakwaarnemer van De Jong.
Ondertussen wordt Bayern nu in verband gebracht met Edin Dzeko. Mogelijk gaat de Beierse formatie kiezen tussen de dure spits van Manchester City en de 21-jarige De Jong, die FC Twente zo'n vijftien miljoen euro moet opleveren.
Naast Bayern zijn ook Borussia Dortmund en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd. "Ik weet dat een aantal clubs uit de Bundesliga me volgt, ik heb echter nog een driejarig contract hier bij Twente. Maar als er een interessante aanbieding voorbij komt, zal ik daar natuurlijk over nadenken", aldus De Jong.
Ook vanuit Engeland bestaat belangstelling voor de EK-ganger. Liverpool en Newcastle United werden al eens aan De Jong gelinkt, woensdag is daar de naam van Tottenham Hotspur bij gekomen. De Londenaren zouden zelfs al met de zaakwaarnemer van de aanvaller gesproken hebben.
http://www.voetbalprimeur(...)elen_bij_Bayern.html
Het laat in ieder geval zien dat er toentertijd goed is ingekocht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een échte Duitser.![]()
Er lijkt nu wel serieus schot in deze zaak te komen; laten we hopen dat Luuk een miljoen of 20 opbrengt, dan kunnen we - met die 9+ van Ola erbij - zo'n 30 miljoen investeren komend seizoen.
Dat zou voldoende moeten zijn voor een 3e plek.![]()
Spelers als de Jong, Chadli, John en Douglas zijn voor bijna niets gekomen; het is dus grotendeels winst.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het laat in ieder geval zien dat er toentertijd goed is ingekocht.
Lijkt me wel. Plet is ja.....wat is Plet eigenlijk.... i.i.g. geen superspits.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal er een vervanger komen? Met Plet in de spits kom je ook niet het hele seizoen door
Ik blijf erbij (ook al toen ze deze transfer uitvoerde) dat Gouriye nu al bijna beter is dan Plet en in potentie veel beter is. Rare dealquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Plet is ja.....wat is Plet eigenlijk.... i.i.g. geen superspits.....
Eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik blijf erbij (ook al toen ze deze transfer uitvoerde) dat Gouriye nu al bijna beter is dan Plet en in potentie veel beter is. Rare deal
Dan verkoop je Janko en haal je een soort Janko 0.1 binnen...Zonde van het geld.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik blijf erbij (ook al toen ze deze transfer uitvoerde) dat Gouriye nu al bijna beter is dan Plet en in potentie veel beter is. Rare deal
quote:
eens!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan verkoop je Janko en haal je een soort Janko 0.1 binnen...Zonde van het geld.
Janko?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
als Luuk vertrekt en we vangen 20 miljoen, wie zouden we dan moet halen als spits?
Ik vind die Bony wel een aardige, of die jongen van Ajax - die Fin.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
als Luuk vertrekt en we vangen 20 miljoen, wie zouden we dan moet halen als spits?
je bedoelt Litmanen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind die Bony wel een aardige, of die jongen van Ajax - die Fin.![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind die Bony wel een aardige, of die jongen van Ajax - die Fin.![]()
Als dat niet lukt: Van Nistelrooij.
Ja, die was ook vaak geblesseerd, en hij doet het nog steeds!quote:
quote:'Gladbach wil De Jong, Guidetti is plan B'
Borussia Mönchengladbach heeft één droomkandidaat voor de rol van diepe spits. De club wil het liefst FC Twente-speler Luuk de Jong aantrekken, maar ondervindt veel concurrentie.
Om niet met lege handen te staan, heeft BMG inmiddels een 'plan B' in het leven geroepen. Manchester City-aanvaller John Guidetti, afgelopen seizoen op huurbasis uitkomend voor Feyenoord, geldt als belangrijkste tweede keus bij de Duitse club. Over geld hoeft men zich in Gladbach geen zorgen te maken, de verkoop van Marco Reus aan Borussia Dortmund leverde de club immers een miljoenenbedrag op.
De interesse in De Jong is Europees gezien zo groot, dat Gladbach geen enkel risico wil nemen. Kicker meldt nu dat de club al voorzichtig een belletje gepleegd heeft naar Manchester om te horen wat de plannen van de Premier League-club voor volgend seizoen met Guidetti zijn.
De Zweedse aanvaller, die wegens een blessure het EK moet laten schieten, scoorde afgelopen seizoen twintig keer in de Eredivisie. Met name zijn instelling en onophoudelijke drang om zichzelf te bewijzen, leverden Guidetti alle lof op. De Zweedse aanvaller heeft in Manchester nog een contract tot de zomer van 2014.
http://www.voetbalprimeur(...)detti_is_plan_B.html
Dan zullen ze hem wel moeten vastbinden, want de vorige keer was hij zo weer weg.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan zullen ze hem wel moeten vastbinden, want de vorige keer was hij zo weer weg.
Munsterman: "Guidetti snoepje van de week"
Plet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Er is iets geregeld met een schadeloosstelling bij verkoop. Dus als Gladbach Guidetti koopt met de Reus-miljoenen, dan krijgt Twente daar een deel van mee, kan Luuk bij Twente blijven en winnen we komend seizoen gewoon weer in de Kuip. Het mes snijdt aan zes kanten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:34 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
Al krijgen jullie volgens mij alsnog jullie miljoen als hij daadwerkelijk naar BVB gaat
quote:"Luuk is heel kritisch als het gaat om clubs"
De kans dat Luuk de Jong al tijdens het Europees kampioenschap een nieuwe werkgever vindt, lijkt klein. De aanvaller van FC Twente staat in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs.
De zaakwaarnemer van De Jong, Louis Laros, verwacht niet dat het tijdens het EK tot een transfer komt voor de international van Oranje. "Ik kan me niet voorstellen er tijdens het EK iets gebeurt", zegt Laros in gesprek met TC/Tubantia. "Luuk zit opgesloten bij het Nederlands elftal en hij zal toch zelf eerst met een club willen praten."
"In het voetbal weet je het nooit", gaat Laros verder, "maar die kans acht ik wel heel klein." De Jong mag zich in de belangstelling weten van diverse clubs. De aanvaller is secuur in het kiezen van een nieuw avontuur. Enkele gegadigden kregen dan ook reeds nul op het rekest. "Luuk is heel kritisch als het gaat om clubs."
Laros: "Hij wil niet naar de nummer twaalf uit Engeland of Duitsland. Wij hebben een lijstje van clubs die hij mogelijk interessant vindt. Of Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund daar op staan? Dat zijn mooie clubs, maar ik ga niet verder niet in op namen."
Gerrit; ik vind het nu al een chef.quote:'FC Twente rond over opvolger De Jong'
FC Twente hoopt zich op korte termijn te versterken met Gerrit Wegkamp. De negentienjarige spits moet op den duur de opvolger worden van Luuk de Jong.
TC/Tubantia schrijft zaterdag dat FC Twente tot een akkoord is gekomen met VfL Osnabrück, de huidige werkgever van de 1.93 meter lange aanvalsleider. Wegkamp moet zelf nog wel met de Tukkerse formatie om de tafel.
FC Twente dient nog zien af te rekenen met Fortuna Düsseldorf, dat volgend seizoen uitkomt in de Bundesliga. "Wegkamp is een veelbelovend talent, een zeer interessante speler", sprak Düsseldorf-directeur Wolf Werner eerder deze week.
"Maar we hebben concurrentie van FC Twente, dus het zal niet eenvoudig worden", besloot hij. Wegkamp speelde pas 21 wedstrijden voor Osnabrück, dat uitkomt in de 3. Bundesliga. Hij scoorde in die duels vier keer.
http://www.voetbalprimeur(...)pvolger_De_Jong.html
Rob Ros: de beste back van de eredivisie! Valencia zou hem niet misstaan.quote:'Twente-duo wekt buitenlandse interesse'
FC Twente moet rekening houden met een vertrek van Emir Bajrami en Roberto Rosales. Het tweetal staat naar verluidt in de belangstelling van tal van clubs uit Spanje, Rusland en Turkije.
De 25-jarige Bajrami speelt deze zomer met Zweden op het EK en wil die kans aangrijpen om een vertrek bij Twente af te dwingen. Clubs uit Rusland en Turkije zijn volgens Voetbal International het meest concreet voor de vleugelspeler, die sinds 2010 in Enschede speelt.
Ook Rosales lijkt aan zijn laatste weken in Twentse dienst bezig te zijn. Zijn zaakwaarnemer Claudio Barrios meldde in de Engelse media al dat FC Porto, Newcastle United, Schalke 04, Valencia en Villarreal belangstelling hebben. Van concrete aanbiedingen is echter nog geen sprake.
Rosales en Bajrami kwamen twee seizoenen geleden als grote beloften naar Twente, maar echt overtuigen kon het tweetal uit respectievelijk Venezuela en Zweden nooit. Rosales kwam in 2010 over van het Belgische AA Gent, terwijl Bajrami de overstap maakte van IF Elfsborg.
http://www.voetbalprimeur(...)andse_interesse.html
x2!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef Ascendancy het volgende:
Bajrami mag per direct weg, al zou het voor 10 euro zijn. Dan hou je met Tadic, Verhoek en Chadli 3 mooie vleugelspelers over. En die Joshua John als reserve.
Ik ben erg positief over Bjelland, heeft volgens mij de mentaliteit die we nodig hebben, goede aankoop, nu al.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef d1ce het volgende:
Bjeland gescoord voor Denemarken tegen Australia
Speelt in de 3e divisie in Duitsland dacht ik? Nee sorry verder geen info, maar heb wel gelezen dat de meeste clubs in die divisie een grotere begroting hebben dan pakweg RKC of Roda. Verder zal hij voor rond de 100k worden aangetrokken en eerste jaar/jaren bij de beloftes meedoen.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef Breekfast het volgende:
Iemand ooit Gerrit Wegkamp zien spelen? Heb er zelf nog nooit van gehoord.
Ruiz is hier ook van een linksbuiten een rechtsbuiten geworden. Zou het niet zo gek vinden als dat met Tadic ook gebeurt. Is tenslotte al vorige zomer op geboden als opvolger van Ruiz en dan nu eindelijk binnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:40 schreef Silv het volgende:
Tadic moet je idd gewoon op z'n favoriete positie zetten. Beetje gek als je zo'n dure aankoop mooi ergens anders neerzet.
Alweer een club waar Luuk niet naartoe gaat.quote:'Gladbach: Hoilett in plaats van Luuk de Jong'
Borussia Mönchengladbach lijkt een streep te zetten door de naam van Luuk de Jong, terwijl ook John Guidetti niet meer aan de orde is. De Duitsers hebben voor de positie van aanvalsleider gekozen voor David Hoilett.
Duitse media schrijven maandag dat de komst van Hoilett definitief is. De 21-jarige Canadees komt over van degradant Blackburn Rovers, waar hij afgelopen seizoen goed was voor 7 doelpunten in 34 optredens.
Waar De Jong zo'n vijftien miljoen euro moet opleveren, daar hoeft voor Hoilett slechts een opleidingsvergoeding te worden betaald. De rechtspoot, die in Duitsland al op huurbasis voor Paderborn en FC Sankt Pauli speelde, kost daardoor maar 800.000 euro. Hij tekent een contract tot 2016.
http://www.voetbalprimeur(...)an_Luuk_de_Jong.html
nice!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Alweer een club waar Luuk niet naartoe gaat.![]()
quote:FC Twente gaat boete verhalen op daders
Twee fans van FC Twente moeten samen de boete van tweeduizend euro voor het afsteken van fakkels ophoesten. De Tukkers gaan de door de UEFA uitgedeelde straf op de aanhangers verhalen.
FC Twente kreeg van de Europese voetbalbond UEFA een boete voor het afsteken van fakkels tijdens de uitwedstrijd tegen Schalke 04. De Enschedëers speelden op 15 maart in Gelsenkirchen.
Een woordvoerder van de club liet aan RTV Oost weten dat elke boete, naar aanleiding van misdragingen van de fans, verhaald wordt op de daders. Dit is vastgelegd in het beleid van FC Twente.
Justitie doet op dit moment nog onderzoek naar het gooien van een muntje richting Toby Alderweireld in het thuisduel met Ajax. Als hier een boete uit voorkomt, dan is de aanstichter eveneens de klos.
http://www.voetbalprimeur(...)halen_op_daders.html
Zo. Primaquote:
Zekerquote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
dit EK maar eens goed naar Bjelland kijken
bron:http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ivisie-ontgroeid.htmquote:'Ik wil naar het buitenland, ik ben de Eredivisie ontgroeid'
05/06/2012 08:25
Douglas Franco Teixeira lijkt bezig aan zijn laatste weken in dienst van FC Twente. De verdediger wil naar het buitenland vertrekken, waar onder meer Newcastle United interesse heeft.
'Ik heb vijf jaar mijn best gedaan voor de club, heb alles gewonnen, de titel, de beker. Het is tijd voor een volgende stap', vertelt de verdediger tegen NUsport. 'Ik wil naar het buitenland, ben de eredivisie ontgroeid. Ik merkte dit jaar dat het me soms iets te makkelijk afging, dan ga je fouten maken. Ik wil elke week getest worden.'
'Vijf clubs hebben interesse, daar zit een grotere club tussen dan Newcastle United. Ik kan er nog niks over zeggen, maar ik hoop straks vanuit Brazilië naar mijn nieuwe club te reizen.' Ook Ajax meldde zich, maar daar heeft Douglas geen trek in. 'Ik heb persoonlijk contact gehad met Ajax en meteen gezegd dat ik geen interesse heb.'
De verdediger wil de overstap pas eind augustus maken. Dan speelt de tot Nederlander genaturaliseerde Braziliaan vijf seizoenen in Nederland en is hij eventueel speelgerechtigd voor Oranje.
Echt hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
bron:http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ivisie-ontgroeid.htm
Dat jullie het weten Douglas is het niveau van Twente (en Nederland) ontgroeit
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Echt he![]()
Douglas is het laatste jaar stil komen te staan in zijn ontwikkeling, wellicht zelfs wat achteruit gegaan.
http://www.nu.nl/sport/28(...)teresse-in-ajax.htmlquote:“Ik wil naar het buitenland, ben de eredivisie ontgroeid. Ik merkte dit jaar dat het me soms iets te makkelijk afging, dan ga je fouten maken. Ik wil elke week getest worden.”
quote:Luuk de Jong: "Reken op verblijf bij FC Twente"
FC Twente-aanvaller Luuk de Jong wordt te pas en te onpas in verband gebracht met diverse buitenlandse clubs. De spits zelf hoorde nog niets. Concrete belangstelling bleef vooralsnog uit.
De Jong zelf leest de berichten ook. "Maar ik heb zelf nog altijd niets gehoord. Voorlopig ga ik er dan ook vanuit dat ik gewoon bij Twente blijf. Of er moet iets heel aantrekkelijks langskomen. Dan ga ik het overwegen", aldus De Jong in TC/Tubantia. Naar verluidt vraagt FC Twente zo'n vijftien miljoen euro voor de spits.
De aanvaller verblijft momenteel met het Nederlands elftal in het Poolse Kraków, waar hij zich met de selectie van bondscoach Bert van Marwijk voorbereidt op het eerste EK-duel met Denemarken. De Jong lijkt niet op veel speeltijd te kunnen rekenen, in de oefenreeks kwam hij geen minuut in actie.
Ondanks de kleine kans op speelminuten krijgt De Jong na het toernooi hoe dan ook drie weken vakantie. "Maar hoe het ook uitpakt, dit is al een schitterende ervaring die ik mee neem. Ik train hier elke dag met topspelers. Daar word ik alleen maar beter van."
http://www.voetbalprimeur(...)rblijf-bij-fc-twente
hopelijk draait hij een goed EK (met wat speelminuten) en blijft hij nog een seizoenquote:
En dan over een jaar voor 40-50 miljoen naar Liverpool of Tottenham.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hopelijk draait hij een goed EK (met wat speelminuten) en blijft hij nog een seizoen
mits goed seizoen bij FCT uiteraard (met een mooie Europese campagne)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En dan over een jaar voor 40-50 miljoen naar Liverpool of Tottenham.
quote:Voor FC Twente start het seizoen deze zomer al vroeg vanwege de deelname aan de voorronde van de Europa League. Op 5 juli moet de ploeg van trainer Steve McClaren al voor het 'echie' aan de bak.
Dan is namelijk de heenwedstrijd in het tweede Europese clubtoernooi. Een week later is de return van de eerste voorronde. De loting voor de eerste en tweede voorronde (19 en 26 juli) is op 25 juni. Het wordt voor FC Twente in ieder geval een bijzonder avontuur. De Tukkers hebben veruit het beste coëfficiënt van alle ploegen in de eerste voorronde, namelijk 57.103. Het Poolse Lech Poznan komt het dichtst in de buurt met 22.483.
FC Twente treft in de eerste voorronde een ongeplaatst team, dat wil overigens niet zeggen dat de Enschedeërs eerst thuis spelen. Om dat te bepalen wordt namelijk ook geloot. Van de 37 mogelijke tegenstanders zijn er inmiddels al 33 bekend. De bekerwinnaar van Montenegro en een club uit San Marino komen ook nog zeker bij de ongeplaatste teams. Daarnaast moeten er in Hongarije, Georgië en Bosnië en Herzegovina nog een beslissing vallen en daarna moeten die clubs ingedeeld worden aan de hand van de coëfficiënt. Daardoor is het nog niet bekend of het Hongaarse MTK Budapest en het Macedonische Metalurg Skopje geplaatst of ongeplaatst zijn.
Enfijn, de mogelijke tegenstanders in de eerste voorronde op een rijtje:
- FK Siauliai (Litouwen)
- Zimbru Chisinau (Moldavië)
- JJK Jyväskylä (Finland)
- KS Flamurtari Vlorë (Albanië)
- Cliftonville (Noord-Ierland)
- Torpedo Kutaisi (Georgië)
- FC Santa Coloma (Andorra)
- Llanelli FC (Wales)
- Crusaders Belfast (Noord-Ierland)
- Jeunesse d'Esch (Luxemburg)
- Mura 05 (Slovenië)
- NK Celje (Slovenië)
- Daugava Daugavpils (Letland)
- Zeta Golubovci (Montenegro)
- IBV Vestmannaeyjar (IJsland)
- Trans Narva (Estland)
- Hibernians FC (Malta)
- Floriana (Malta)
- Thór Akureyri (IJsland)
- Ordabasy Shymkent (Kazachstan)
- Zhetysu Taldykorgan (Kazachstan)
- Kalju Nomme (Estland)
- NSI Runavik (Faeroër)
- Portadown (Noord-Ierland)
- CS Grevenmacher (Luxemburg)
- Gandzasar Kapan (Armenië)
- USV Eschen/Mauren (Liechtenstein)
- Teuta Durrës (Albanië)
- Víkingur (Faeroër)
- UE Santa Coloma (Andorra)
- Cefn Druids (Wales)
- Shirak Gyumri (Armenië)
- La Fiorita (San Marino)
- Bekerwinnaar Montenegro
- Europa League San Marino
- Onbekend
- Onbekend
Is toch een mooie meevaller?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:24 schreef Silv het volgende:
Dat we daar ook tussen zitten doet mijn hart pijn.
Beter dan er helemaal niet tussen zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:24 schreef Silv het volgende:
Dat we daar ook tussen zitten doet mijn hart pijn.
En oppassen dat de spelers niet met die mentaliteit op het veld staan en dan verliezen met 1-0quote:
Of de 1-0 maken en 15 min voor tijd al korte corners gaan doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En oppassen dat de spelers niet met die mentaliteit op het veld staan en dan verliezen met 1-0
Ja precies, ik zie het nog gebeuren ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of de 1-0 maken en 15 min voor tijd al korte corners gaan doen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of de 1-0 maken en 15 min voor tijd al korte corners gaan doen
x2quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja precies, ik zie het nog gebeuren ook.
Ik dacht dat hij Gerrit heette..quote:Twente dicht bij komst van talentvolle Duitser
FC Twente heeft met VfL Osnabrück overeenstemming bereikt over de komst van Dennis Wegkamp. Voetbal International meldt dat de Tukkers nu mogen onderhandelen met de Duitse spits, die met oog op de toekomst wordt gehaald.
De negentienjarige Duitser wordt door Twente in eerste instantie ondergebracht in de beloftenselectie van trainer Patrick Kluivert. Afgerond is de deal met Wegkamp hoe dan ook nog niet, zeker gezien het feit dat het gepromoveerde Fortuna Düsseldorf hem op het spoor is.
Wegkamp staat in Duitsland te boek als een groot talent en is een lange en sterke spits. Hij kwam uit voor het Duitse onder 19-elftal. In 21 wedstrijden maakte hij afgelopen seizoen vier doelpunten. Hij staat nog tot 2014 onder contract in Osnabrück, een club uit de 3. Bundesliga.
http://www.voetbalprimeur(...)-talentvolle-duitser
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Gerrit heette..![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Gerrit heette..![]()
O, leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Stefanovich het volgende:
Geweldige docu net over het begin van FCT tot nu op Eredivisie live... word nog wel herhaald, komt ook op fctwente.tv en ook nog op DVD dacht ik, maar wel de moeite waard.
quote:Douglas mikt op honderd caps voor Oranje
Ondanks dat Douglas Franco Teixeira nog nooit een interland voor het Nederlands elftal speelde, spreekt de verdediger van FC Twente al wel in de 'wij-vorm' over Oranje. De tot Nederlander genaturaliseerde Braziliaan is supporter van de selectie van Bert van Marwijk.
Douglas kreeg in november 2011 zijn Nederlandse paspoort. De boomlange, centrale verdediger was in beeld bij Van Marwijk, maar om interlands te kunnen spelen voor zijn nieuwe land, moet Douglas tenminste vijf jaar in Nederland wonen. Dat is in augustus pas het geval. "Een EK was een mooie binnenkomer geweest. Ik heb nog nooit voor een nationale ploeg gespeeld, het lijkt me een bijzondere ervaring", zegt hij in gesprek met NUsport.
De 23-jarige Douglas is vastberaden tot het keurkorps van de bondscoach door te dringen. "Ik ben nog jong, mijn kans komt nog wel", vertrouwt hij zichzelf toe. "Ik weet zeker dat ik Oranje ga halen. Dat moet gewoon. En als ik eenmaal bij de ploeg zit, dan ga ik niet meer weg. Ik hoop honderd interlands voor het Nederlands elftal te spelen."
Menig Nederlander spreekt in de 'wij-vorm' over Oranje, zo ook Douglas. De mandekker gaat de verrichtingen op het EK vanuit São Paulo in Brazilië volgen. "Ik ben Oranjesupporter, volg de ploeg op de voet. Voor de wedstrijd tegen Denemarken heb ik vrienden en familie bij mij thuis uitgenodigd. Dan kijken we in de tuin, barbecueën, biertje erbij. We moeten de moeilijke poule doorkomen, dan kunnen we zomaar de finale halen."
http://www.voetbalprimeur(...)erd-caps-voor-oranje
mooi blijven mikkenquote:
http://www.tvenschedefm.nl/nl/nieuws.php?BasicNieuwsItemID=9682quote:Drie spelers van FC Twente hebben hun aflopende contract bij de club nog niet verlengd. Denny Landzaat, Dwight Tiendalli en Sander Boschker zijn daardoor nog niet zeker dat ze volgend seizoen ook voor de Enschedese eredivisieclub uit komen. Boschker zegt tegenover de Twentsche Courant Tubantia dat hij verwacht eind deze week zijn handtekening te kunnen zetten. De onderhandelingen met middenvelder Landzaat lopen nog. Voor Tiendalli is het nog onzeker of de club het contract met hem wil verlengen.
quote:Benfica wil ook de Jong overnemen van Twente
Ola John maakte onlangs de overstap van FC Twente naar Benfica. De Portugezen lijken echter nog niet te zijn uitgeshopt in Enschede, want ook Luuk de Jong zou door de topclub begeerd worden. Volgens de krant A Bola ligt er voor de aanvaller een vijfjarig contract klaar.
Benfica zou al gesproken hebben met de zaakwaarnemer van De Jong, die zou hebben aangegeven dat zijn cliënt openstaat voor een overgang naar de Portugese topclub. Omdat De Jong momenteel met het Nederlands elftal op stap is in Polen en Oekraïne, liggen de gesprekken stil.
Er zou een bod van 15 miljoen euro gedaan zijn op De Jong, maar Twente houdt vast aan een transfersom van 20 miljoen. De Jong heeft bij de Tukkers nog een tweejarig contract.
quote:FC Twente is met een topdelegatie afgereisd naar Chili. In het Zuid-Amerikaanse land wil de club uit Enschede een speler ophalen en een samenwerkingsverband starten.
Twente wil Felipe Gutierrez van Universidad Catolica aantrekken, meldt De Telegraaf. De Chileen staan in eigen land bekend als een groot talent. De aanvaller zou het vertrek van Ola John naar Benfica moeten opvangen. Twente onderhandelt nog met de werkgever van Gutierrez over een afkoopsom.
De jongeling kwam inmiddels al vijf keer uit voor de nationale ploeg van Chili. In bijna honderd wedstrijden voor Universidad Catolica scoorde hij twintig doelpunten. Behalve voor de transfer is Twente onder meer met voorzitter Joop Munsterman in Chili om met Universidad de Chile te praten over een samenwerkingsverband.
mooi Buysse kwijtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef steeez het volgende:
Buysse is trouwens weg naar Club Brugge.
Mooi filmpje, kippenvelmomenten met Brian Ruiz:
http://www.fctwente.nl/eredivisielive/#62715
paar weken terug had ik er al weer helemaal zin in. Nu vermaak ik me met het EK maar straks weer popelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef steeez het volgende:
Klopt, blijft toch wel een gemis, een speler als Ruiz.
Op naar volgend seizoen, kan gek genoeg niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
Hij werd kampioen met onsquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
Is die gekke Dwight toch nog kampioen van Nederland geworden.Of kwam hij daarna pas richting jullie?
Komt Gutierrez?quote:
Whoop whoop!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Ze zeggen het![]()
http://www.voetbalprimeur(...)ileen-gutierrez-komt
quote:Felipe Gutiérrez naar FC Twente
FC Twente en Universidad Católica hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Felipe Gutiérrez naar de Enschedese club. De 21-jarige Chileense aanvallende middenvelder tekent begin volgende week, na de medische keuring, een vijfjarig contract bij FC Twente.
Felipe Gutiérrez begon zijn voetballoopbaan in de jeugdopleiding van Everton de Viña del Mar en maakte vervolgens de overstap naar Universidad Católica. Voor deze Chileense club debuteerde hij in 2009 op het hoogste niveau. Gutiérrez speelde 87 wedstrijden voor Universidad Católica en scoorde daarin 22 keer. Hij speelde tot dusver vijf interlands voor Chili en maakte afgelopen jaar deel uit van de nationale selectie die deelnam aan de Copa America.
Eind volgende week zal Felipe Gutiérrez terugkeren naar Chili om de benodigde papieren in orde te maken. Hierna is Gutiérrez officieel speelgerechtigd voor FC Twente.
Voorzitter Joop Munsterman: ” De onderhandelingen met Universidad Católica hebben enige tijd in beslag genomen, maar verliepen altijd in een uiterst aangename sfeer. We zijn zeer verheugd dat Felipe Gutiérrez naar FC Twente komt. Felipe is een jonge talentvolle speler, die afgelopen seizoenen is uitgegroeid tot international van Chili. Bij FC Twente krijgt hij de kans zich in een Europese competitie verder te ontwikkelen.”
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De prijs is 3,5 miljoen euro en in dit bijzonder duidelijke filmpje kunnen we zien wat ons te wachten staat.
O, en die '10' uit TT, die hebben we dus binnen.![]()
Nu moet McClaren nog tegen de jongens zeggen dat Bubba ze anaal komt verwennen als ze wéér zo inspiratieloos achterin rond gaan tikken.quote:
Dat gaat wel meevallen mits bjelland gaat spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu moet McClaren nog tegen de jongens zeggen dat Bubba ze anaal komt verwennen als ze wéér zo inspiratieloos achterin rond gaan tikken.
Anders blijf je lekker negatief, nee ik hoop dat de selectie t zelfde doet dan zullen we volgend seizoen goed presteren!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef blistah het volgende:
Weinig te genieten de laatste tijd: Twente zo inspiratieloos en Oranje maakt ook niks klaar
Ik zei al dat ik vertrouwen heb in het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:44 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Anders blijf je lekker negatief, nee ik hoop dat de selectie t zelfde doet dan zullen we volgend seizoen goed presteren!!
quote:'FC Twente richt zich opnieuw op linksback Wendt'
FC Twente kan na het vertrek van Bart Buysse op zoek naar een nieuwe linksback. Oscar Wendt is de belangrijkste kandidaat, weet De Telegraaf donderdag te melden.
Buysse vertrok eerder deze week naar Club Brugge, terwijl ook Dwight Tiendalli besloten heeft om uit Enschede te vertrekken. Borussia Mönchengladbach-verdediger Wendt moet het vertrek van het tweetal opvangen.
De 26-jarige Wendt was al twee keer eerder in beeld bij Twente, dat er vooralsnog echter niet in slaagde de Zweed naar Enschede te halen. Door zijn weinige minuten afgelopen seizoen zou hij nu wel openstaan voor een transfer.
Ook Robbert Schilder staat nog op het Tukkerse lijstje. De voetballer van NAC Breda wordt door Twente echter meer beschouwd als middenvelder. Bovendien zijn ook AZ en sc Heerenveen nog in de markt voor de linkspoot.
http://www.voetbalprimeur(...)w-op-linksback-wendt
Hm zeer duidelijk ja. Zo kun je zelfs van Tiendalli nog een filmpje makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De prijs is 3,5 miljoen euro en in dit bijzonder duidelijke filmpje kunnen we zien wat ons te wachten staat.
O, en die '10' uit TT, die hebben we dus binnen.![]()
quote:'AEK Athene hoopt op Kluivert als trainer'
Patrick Kluivert kan als hoofdtrainer aan de slag bij AEK Athene. De huidige oefenmeester van het beloftenelftal van FC Twente heeft inmiddels een eerste gesprek met de clubleiding van de Griekse club achter de rug, meldt het Algemeen Dagblad.
De voormalig topspits is de belangrijkste kandidaat voor de vacante trainerspositie bij AEK Athene, weet de ochtendkrant. De voormalig international sprak donderdag met de clubleiding van de Griekse club. Kluivert heeft bij FC Twente nog wel een doorlopend contract. De oefenmeester werd in zijn eerste jaar in dienst bij de Tukkers kampioen met de beloften.
Eerder toonde ook het Cypriotische AEK Larnaca interesse. Technisch directeur Kevin Hofland deed de voormalig speler van onder meer Ajax, AC Milan en FC Barcelona een aanbieding om de opvolger van Leon Vlemmings te worden.
http://www.voetbalprimeur(...)kluivert-als-trainer
dan moet je wel heeeeel veel tijd over hebben (en ER voor over hebben)quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:59 schreef June. het volgende:
[..]
Hm zeer duidelijk ja. Zo kun je zelfs van Tiendalli nog een filmpje maken
De reden waarom dit filmpje in een FC Twente topic geplaatst moet worden ontgaat me even..quote:
komt ook op www.fctwente.tv te staan.. deel 1 staat er al op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:47 schreef Mdrop het volgende:
Morgen avond is trouwens weer Deel 2 van 'Sinds 1965' op TV, toevallig iemand in staat hier om dat even voor ons allen 'op te nemen'?
Die zag ik toevallig net bij de c1000 liggen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Voor Tukkers met een kegel:
http://www.fctwente.nl/bl(...)uwgom-in-de-fanshop/
Deel 2 komt NIET online helaas.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:23 schreef Stienn het volgende:
[..]
komt ook op www.fctwente.tv te staan.. deel 1 staat er al op.
quote:
Welkom Schilder!quote:FC Twente troeft AZ en SC Heerenveen af om Schilder
17/06/2012 19:00
FC Twente heeft zich versterkt met Robbert Schilder (26) van NAC Breda. De Tukkers hebben daarmee hun gewenste aanwinst binnen, aangezien Schilder zowel als linksback als op het middenveld uit de voeten kan.
Ook AZ en SC Heerenveen hadden concrete belangstelling voor Schilder, die een clausule in zijn verbintenis bij NAC had waardoor hij voor twee miljoen kon vertrekken. Het uiteindelijke transferbedrag is iets lager uitgevallen: Twente betaalt anderhalf miljoen euro.
Schilder ondertekent een contract tot medio 2016 en zal zich al komende week aansluiten bij de selectie van FC Twente. De ploeg van Steve McClaren start maandag met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Voor zijn periode bij NAC Breda speelde Schilder voor Ajax en Heracles Almelo.
Lijkt me toch wel dat hij nog wat vakantie krijgt? Of moet hij meteen aansluiten bij de training?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef d1ce het volgende:
Luuk kon net zo goed op vakantie gaan dit EK
Geen idee, vraag me dat ook af bij Rosales. Die heeft tenslotte vorige week (dacht ik) nog een wedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel dat hij nog wat vakantie krijgt? Of moet hij meteen aansluiten bij de training?
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef d1ce het volgende:
[..]
Geen idee, vraag me dat ook af bij Rosales. Die heeft tenslotte vorige week (dacht ik) nog een wedstrijd gespeeld.
http://www.nu.nl/sport/28(...)begonnen-twente.htmlquote:EK-deelnemers Luuk de Jong, Andreas Bjelland en Emir Bajrami sluiten later aan, net als Dusan Tadic, Roberto Rosales, Nacer Chadli en Leroy Fer. Ook zij speelden onlangs nog een wedstrijd met nationale teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |