En oppassen dat de spelers niet met die mentaliteit op het veld staan en dan verliezen met 1-0quote:
Of de 1-0 maken en 15 min voor tijd al korte corners gaan doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En oppassen dat de spelers niet met die mentaliteit op het veld staan en dan verliezen met 1-0
Ja precies, ik zie het nog gebeuren ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of de 1-0 maken en 15 min voor tijd al korte corners gaan doen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of de 1-0 maken en 15 min voor tijd al korte corners gaan doen
x2quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja precies, ik zie het nog gebeuren ook.
Ik dacht dat hij Gerrit heette..quote:Twente dicht bij komst van talentvolle Duitser
FC Twente heeft met VfL Osnabrück overeenstemming bereikt over de komst van Dennis Wegkamp. Voetbal International meldt dat de Tukkers nu mogen onderhandelen met de Duitse spits, die met oog op de toekomst wordt gehaald.
De negentienjarige Duitser wordt door Twente in eerste instantie ondergebracht in de beloftenselectie van trainer Patrick Kluivert. Afgerond is de deal met Wegkamp hoe dan ook nog niet, zeker gezien het feit dat het gepromoveerde Fortuna Düsseldorf hem op het spoor is.
Wegkamp staat in Duitsland te boek als een groot talent en is een lange en sterke spits. Hij kwam uit voor het Duitse onder 19-elftal. In 21 wedstrijden maakte hij afgelopen seizoen vier doelpunten. Hij staat nog tot 2014 onder contract in Osnabrück, een club uit de 3. Bundesliga.
http://www.voetbalprimeur(...)-talentvolle-duitser
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Gerrit heette..![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Gerrit heette..![]()
O, leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Stefanovich het volgende:
Geweldige docu net over het begin van FCT tot nu op Eredivisie live... word nog wel herhaald, komt ook op fctwente.tv en ook nog op DVD dacht ik, maar wel de moeite waard.
quote:Douglas mikt op honderd caps voor Oranje
Ondanks dat Douglas Franco Teixeira nog nooit een interland voor het Nederlands elftal speelde, spreekt de verdediger van FC Twente al wel in de 'wij-vorm' over Oranje. De tot Nederlander genaturaliseerde Braziliaan is supporter van de selectie van Bert van Marwijk.
Douglas kreeg in november 2011 zijn Nederlandse paspoort. De boomlange, centrale verdediger was in beeld bij Van Marwijk, maar om interlands te kunnen spelen voor zijn nieuwe land, moet Douglas tenminste vijf jaar in Nederland wonen. Dat is in augustus pas het geval. "Een EK was een mooie binnenkomer geweest. Ik heb nog nooit voor een nationale ploeg gespeeld, het lijkt me een bijzondere ervaring", zegt hij in gesprek met NUsport.
De 23-jarige Douglas is vastberaden tot het keurkorps van de bondscoach door te dringen. "Ik ben nog jong, mijn kans komt nog wel", vertrouwt hij zichzelf toe. "Ik weet zeker dat ik Oranje ga halen. Dat moet gewoon. En als ik eenmaal bij de ploeg zit, dan ga ik niet meer weg. Ik hoop honderd interlands voor het Nederlands elftal te spelen."
Menig Nederlander spreekt in de 'wij-vorm' over Oranje, zo ook Douglas. De mandekker gaat de verrichtingen op het EK vanuit São Paulo in Brazilië volgen. "Ik ben Oranjesupporter, volg de ploeg op de voet. Voor de wedstrijd tegen Denemarken heb ik vrienden en familie bij mij thuis uitgenodigd. Dan kijken we in de tuin, barbecueën, biertje erbij. We moeten de moeilijke poule doorkomen, dan kunnen we zomaar de finale halen."
http://www.voetbalprimeur(...)erd-caps-voor-oranje
mooi blijven mikkenquote:
http://www.tvenschedefm.nl/nl/nieuws.php?BasicNieuwsItemID=9682quote:Drie spelers van FC Twente hebben hun aflopende contract bij de club nog niet verlengd. Denny Landzaat, Dwight Tiendalli en Sander Boschker zijn daardoor nog niet zeker dat ze volgend seizoen ook voor de Enschedese eredivisieclub uit komen. Boschker zegt tegenover de Twentsche Courant Tubantia dat hij verwacht eind deze week zijn handtekening te kunnen zetten. De onderhandelingen met middenvelder Landzaat lopen nog. Voor Tiendalli is het nog onzeker of de club het contract met hem wil verlengen.
quote:Benfica wil ook de Jong overnemen van Twente
Ola John maakte onlangs de overstap van FC Twente naar Benfica. De Portugezen lijken echter nog niet te zijn uitgeshopt in Enschede, want ook Luuk de Jong zou door de topclub begeerd worden. Volgens de krant A Bola ligt er voor de aanvaller een vijfjarig contract klaar.
Benfica zou al gesproken hebben met de zaakwaarnemer van De Jong, die zou hebben aangegeven dat zijn cliënt openstaat voor een overgang naar de Portugese topclub. Omdat De Jong momenteel met het Nederlands elftal op stap is in Polen en Oekraïne, liggen de gesprekken stil.
Er zou een bod van 15 miljoen euro gedaan zijn op De Jong, maar Twente houdt vast aan een transfersom van 20 miljoen. De Jong heeft bij de Tukkers nog een tweejarig contract.
quote:FC Twente is met een topdelegatie afgereisd naar Chili. In het Zuid-Amerikaanse land wil de club uit Enschede een speler ophalen en een samenwerkingsverband starten.
Twente wil Felipe Gutierrez van Universidad Catolica aantrekken, meldt De Telegraaf. De Chileen staan in eigen land bekend als een groot talent. De aanvaller zou het vertrek van Ola John naar Benfica moeten opvangen. Twente onderhandelt nog met de werkgever van Gutierrez over een afkoopsom.
De jongeling kwam inmiddels al vijf keer uit voor de nationale ploeg van Chili. In bijna honderd wedstrijden voor Universidad Catolica scoorde hij twintig doelpunten. Behalve voor de transfer is Twente onder meer met voorzitter Joop Munsterman in Chili om met Universidad de Chile te praten over een samenwerkingsverband.
mooi Buysse kwijtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef steeez het volgende:
Buysse is trouwens weg naar Club Brugge.
Mooi filmpje, kippenvelmomenten met Brian Ruiz:
http://www.fctwente.nl/eredivisielive/#62715
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |