quote:Chadli spreekt Engelse droom uit
Nacer Chadli aast op een transfer naar de Premier League. De 22-jarige Belg van FC Twente wordt het hof gemaakt door Fulham en voelt zich klaar om de volgende stap in zijn carrière te zetten.
"Ik wil graag een nieuwe uitdaging aangaan", zegt Chadli in Het Laatste Nieuws. "En de Engelse is de meest aantrekkelijke. Tegen eind juni wil ik eruit zijn."
"Ik hoop zaterdag op Wembley te spelen, dat zou heel mooi zijn. Maar niet om mezelf in de kijker te spelen, want wie mij wil, heeft mij al genoeg gescout."
"Fulham? Dat is een mooie club. Kijk maar hoe Moussa Dembélé zich daar de voorbije twee jaar heeft ontwikkeld. Dat is een mooie stap voor hem geweest, want nu worden Manchester United en Chelsea voor hem genoemd. Als ik dezelfde stap als Moussa kan maken, zal ik dat doen."
Twente wil echter wel boter bij de vis. Eerder werden aanbiedingen van tien miljoen euro en 8,5 miljoen van Fulham afgewezen. Chadli ligt in Enschede nog twee jaar onder contract.
http://www.voetbalprimeur(...)gelse_droom_uit.html
Denk eerder dat het boden van 2,5 en 4 mil waren ofzo, die mag je afslaan als je Twente bent, maar natuurlijk niet volgens die Ajacieden, Feyenoorders en andere mafkezen hier op Fokquote:
x2quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Als Luuk en Douglas nog één seizoen blijven knijp ik mijn handjes dicht.![]()
Soms is het hebben van zes louche zaakwaarnemers een voordeel...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk eerder dat het boden van 2,5 en 4 mil waren ofzo, die mag je afslaan als je Twente bent, maar natuurlijk niet volgens die Ajacieden, Feyenoorders en andere mafkezen hier op Fok
Zal er een vervanger komen? Met Plet in de spits kom je ook niet het hele seizoen doorquote:Luuk de Jong op weg naar Spurs
Tottenham Hotspur is van plan Luuk de Jong naar Londen te lokken. Volgens Voetbal International had de club van Rafael van der Vaart vorige week een onderhoud met het management van de aanvaller van FC Twente. Volgens het weekblad volgt Spurs De Jong al sinds de onderlinge ontmoetingen in de Champions League, ruim anderhalf jaar geleden. FC Twente zou naar verluidt 15 miljoen euro vragen voor zijn aanvaller.
Na het vertrek van John is de vraagprijs naar 20 miljoen gegaan dus ze mogen nog wat bijleggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal er een vervanger komen? Met Plet in de spits kom je ook niet het hele seizoen door
Een échte Duitser.quote:De Jong: "Droom van spelen bij Bayern"
Menig Europese (top)club zit achter Luuk de Jong aan. Borussia Dortmund, Liverpool en Tottenham Hotspur worden genoemd, maar voor de spits van FC Twente is Bayern München de club waar hij van droomt.
"Bayern München is een geweldige club", zegt De Jong in Bild. "Ik droom ervan om ooit voor die ploeg uit te komen." De Duitse grootmacht trok vorige week Claudio Pizarro aan, maar sprak eerder deze maand ook met de zaakwaarnemer van De Jong.
Ondertussen wordt Bayern nu in verband gebracht met Edin Dzeko. Mogelijk gaat de Beierse formatie kiezen tussen de dure spits van Manchester City en de 21-jarige De Jong, die FC Twente zo'n vijftien miljoen euro moet opleveren.
Naast Bayern zijn ook Borussia Dortmund en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd. "Ik weet dat een aantal clubs uit de Bundesliga me volgt, ik heb echter nog een driejarig contract hier bij Twente. Maar als er een interessante aanbieding voorbij komt, zal ik daar natuurlijk over nadenken", aldus De Jong.
Ook vanuit Engeland bestaat belangstelling voor de EK-ganger. Liverpool en Newcastle United werden al eens aan De Jong gelinkt, woensdag is daar de naam van Tottenham Hotspur bij gekomen. De Londenaren zouden zelfs al met de zaakwaarnemer van de aanvaller gesproken hebben.
http://www.voetbalprimeur(...)elen_bij_Bayern.html
Het laat in ieder geval zien dat er toentertijd goed is ingekocht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een échte Duitser.![]()
Er lijkt nu wel serieus schot in deze zaak te komen; laten we hopen dat Luuk een miljoen of 20 opbrengt, dan kunnen we - met die 9+ van Ola erbij - zo'n 30 miljoen investeren komend seizoen.
Dat zou voldoende moeten zijn voor een 3e plek.![]()
Spelers als de Jong, Chadli, John en Douglas zijn voor bijna niets gekomen; het is dus grotendeels winst.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het laat in ieder geval zien dat er toentertijd goed is ingekocht.
Lijkt me wel. Plet is ja.....wat is Plet eigenlijk.... i.i.g. geen superspits.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal er een vervanger komen? Met Plet in de spits kom je ook niet het hele seizoen door
Ik blijf erbij (ook al toen ze deze transfer uitvoerde) dat Gouriye nu al bijna beter is dan Plet en in potentie veel beter is. Rare dealquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Plet is ja.....wat is Plet eigenlijk.... i.i.g. geen superspits.....
Eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik blijf erbij (ook al toen ze deze transfer uitvoerde) dat Gouriye nu al bijna beter is dan Plet en in potentie veel beter is. Rare deal
Dan verkoop je Janko en haal je een soort Janko 0.1 binnen...Zonde van het geld.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik blijf erbij (ook al toen ze deze transfer uitvoerde) dat Gouriye nu al bijna beter is dan Plet en in potentie veel beter is. Rare deal
quote:
eens!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan verkoop je Janko en haal je een soort Janko 0.1 binnen...Zonde van het geld.
Janko?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
als Luuk vertrekt en we vangen 20 miljoen, wie zouden we dan moet halen als spits?
Ik vind die Bony wel een aardige, of die jongen van Ajax - die Fin.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
als Luuk vertrekt en we vangen 20 miljoen, wie zouden we dan moet halen als spits?
je bedoelt Litmanen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind die Bony wel een aardige, of die jongen van Ajax - die Fin.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind die Bony wel een aardige, of die jongen van Ajax - die Fin.![]()
Als dat niet lukt: Van Nistelrooij.
Ja, die was ook vaak geblesseerd, en hij doet het nog steeds!quote:
quote:'Gladbach wil De Jong, Guidetti is plan B'
Borussia Mönchengladbach heeft één droomkandidaat voor de rol van diepe spits. De club wil het liefst FC Twente-speler Luuk de Jong aantrekken, maar ondervindt veel concurrentie.
Om niet met lege handen te staan, heeft BMG inmiddels een 'plan B' in het leven geroepen. Manchester City-aanvaller John Guidetti, afgelopen seizoen op huurbasis uitkomend voor Feyenoord, geldt als belangrijkste tweede keus bij de Duitse club. Over geld hoeft men zich in Gladbach geen zorgen te maken, de verkoop van Marco Reus aan Borussia Dortmund leverde de club immers een miljoenenbedrag op.
De interesse in De Jong is Europees gezien zo groot, dat Gladbach geen enkel risico wil nemen. Kicker meldt nu dat de club al voorzichtig een belletje gepleegd heeft naar Manchester om te horen wat de plannen van de Premier League-club voor volgend seizoen met Guidetti zijn.
De Zweedse aanvaller, die wegens een blessure het EK moet laten schieten, scoorde afgelopen seizoen twintig keer in de Eredivisie. Met name zijn instelling en onophoudelijke drang om zichzelf te bewijzen, leverden Guidetti alle lof op. De Zweedse aanvaller heeft in Manchester nog een contract tot de zomer van 2014.
http://www.voetbalprimeur(...)detti_is_plan_B.html
Dan zullen ze hem wel moeten vastbinden, want de vorige keer was hij zo weer weg.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan zullen ze hem wel moeten vastbinden, want de vorige keer was hij zo weer weg.
Munsterman: "Guidetti snoepje van de week"
Plet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Er is iets geregeld met een schadeloosstelling bij verkoop. Dus als Gladbach Guidetti koopt met de Reus-miljoenen, dan krijgt Twente daar een deel van mee, kan Luuk bij Twente blijven en winnen we komend seizoen gewoon weer in de Kuip. Het mes snijdt aan zes kanten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:34 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
Al krijgen jullie volgens mij alsnog jullie miljoen als hij daadwerkelijk naar BVB gaat
quote:"Luuk is heel kritisch als het gaat om clubs"
De kans dat Luuk de Jong al tijdens het Europees kampioenschap een nieuwe werkgever vindt, lijkt klein. De aanvaller van FC Twente staat in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs.
De zaakwaarnemer van De Jong, Louis Laros, verwacht niet dat het tijdens het EK tot een transfer komt voor de international van Oranje. "Ik kan me niet voorstellen er tijdens het EK iets gebeurt", zegt Laros in gesprek met TC/Tubantia. "Luuk zit opgesloten bij het Nederlands elftal en hij zal toch zelf eerst met een club willen praten."
"In het voetbal weet je het nooit", gaat Laros verder, "maar die kans acht ik wel heel klein." De Jong mag zich in de belangstelling weten van diverse clubs. De aanvaller is secuur in het kiezen van een nieuw avontuur. Enkele gegadigden kregen dan ook reeds nul op het rekest. "Luuk is heel kritisch als het gaat om clubs."
Laros: "Hij wil niet naar de nummer twaalf uit Engeland of Duitsland. Wij hebben een lijstje van clubs die hij mogelijk interessant vindt. Of Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund daar op staan? Dat zijn mooie clubs, maar ik ga niet verder niet in op namen."
Gerrit; ik vind het nu al een chef.quote:'FC Twente rond over opvolger De Jong'
FC Twente hoopt zich op korte termijn te versterken met Gerrit Wegkamp. De negentienjarige spits moet op den duur de opvolger worden van Luuk de Jong.
TC/Tubantia schrijft zaterdag dat FC Twente tot een akkoord is gekomen met VfL Osnabrück, de huidige werkgever van de 1.93 meter lange aanvalsleider. Wegkamp moet zelf nog wel met de Tukkerse formatie om de tafel.
FC Twente dient nog zien af te rekenen met Fortuna Düsseldorf, dat volgend seizoen uitkomt in de Bundesliga. "Wegkamp is een veelbelovend talent, een zeer interessante speler", sprak Düsseldorf-directeur Wolf Werner eerder deze week.
"Maar we hebben concurrentie van FC Twente, dus het zal niet eenvoudig worden", besloot hij. Wegkamp speelde pas 21 wedstrijden voor Osnabrück, dat uitkomt in de 3. Bundesliga. Hij scoorde in die duels vier keer.
http://www.voetbalprimeur(...)pvolger_De_Jong.html
Rob Ros: de beste back van de eredivisie! Valencia zou hem niet misstaan.quote:'Twente-duo wekt buitenlandse interesse'
FC Twente moet rekening houden met een vertrek van Emir Bajrami en Roberto Rosales. Het tweetal staat naar verluidt in de belangstelling van tal van clubs uit Spanje, Rusland en Turkije.
De 25-jarige Bajrami speelt deze zomer met Zweden op het EK en wil die kans aangrijpen om een vertrek bij Twente af te dwingen. Clubs uit Rusland en Turkije zijn volgens Voetbal International het meest concreet voor de vleugelspeler, die sinds 2010 in Enschede speelt.
Ook Rosales lijkt aan zijn laatste weken in Twentse dienst bezig te zijn. Zijn zaakwaarnemer Claudio Barrios meldde in de Engelse media al dat FC Porto, Newcastle United, Schalke 04, Valencia en Villarreal belangstelling hebben. Van concrete aanbiedingen is echter nog geen sprake.
Rosales en Bajrami kwamen twee seizoenen geleden als grote beloften naar Twente, maar echt overtuigen kon het tweetal uit respectievelijk Venezuela en Zweden nooit. Rosales kwam in 2010 over van het Belgische AA Gent, terwijl Bajrami de overstap maakte van IF Elfsborg.
http://www.voetbalprimeur(...)andse_interesse.html
x2!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef Ascendancy het volgende:
Bajrami mag per direct weg, al zou het voor 10 euro zijn. Dan hou je met Tadic, Verhoek en Chadli 3 mooie vleugelspelers over. En die Joshua John als reserve.
Ik ben erg positief over Bjelland, heeft volgens mij de mentaliteit die we nodig hebben, goede aankoop, nu al.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef d1ce het volgende:
Bjeland gescoord voor Denemarken tegen Australia
Speelt in de 3e divisie in Duitsland dacht ik? Nee sorry verder geen info, maar heb wel gelezen dat de meeste clubs in die divisie een grotere begroting hebben dan pakweg RKC of Roda. Verder zal hij voor rond de 100k worden aangetrokken en eerste jaar/jaren bij de beloftes meedoen.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef Breekfast het volgende:
Iemand ooit Gerrit Wegkamp zien spelen? Heb er zelf nog nooit van gehoord.
Ruiz is hier ook van een linksbuiten een rechtsbuiten geworden. Zou het niet zo gek vinden als dat met Tadic ook gebeurt. Is tenslotte al vorige zomer op geboden als opvolger van Ruiz en dan nu eindelijk binnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:40 schreef Silv het volgende:
Tadic moet je idd gewoon op z'n favoriete positie zetten. Beetje gek als je zo'n dure aankoop mooi ergens anders neerzet.
Alweer een club waar Luuk niet naartoe gaat.quote:'Gladbach: Hoilett in plaats van Luuk de Jong'
Borussia Mönchengladbach lijkt een streep te zetten door de naam van Luuk de Jong, terwijl ook John Guidetti niet meer aan de orde is. De Duitsers hebben voor de positie van aanvalsleider gekozen voor David Hoilett.
Duitse media schrijven maandag dat de komst van Hoilett definitief is. De 21-jarige Canadees komt over van degradant Blackburn Rovers, waar hij afgelopen seizoen goed was voor 7 doelpunten in 34 optredens.
Waar De Jong zo'n vijftien miljoen euro moet opleveren, daar hoeft voor Hoilett slechts een opleidingsvergoeding te worden betaald. De rechtspoot, die in Duitsland al op huurbasis voor Paderborn en FC Sankt Pauli speelde, kost daardoor maar 800.000 euro. Hij tekent een contract tot 2016.
http://www.voetbalprimeur(...)an_Luuk_de_Jong.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |