Tadic?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef Ascendancy het volgende:
Zonde van john als speler, maar het is wel een zeer mooi bedrag. Daar moet vast wel wat vergelijkbaars voor te halen zijn. Ik maak me meer zorgen om de backs en een eventuele vervanger voor luuk.
quote:Volgens De Telegraaf is de kogel door de kerk en gaat Ola John naar Benfica. De ochtendkrant meldt dat FC Twente en de Portugese club elkaar woensdagavond laat vonden in een transfersom voor de vleugelaanvaller. In plaats van de verlangde vijftien miljoen euro ontvangt FC Twente een bedrag van negen miljoen voor John. Er zou een privévliegtuig klaar staan om John in te vliegen vanaf zijn vakantieadres voor de medische keuring en ondertekening van een vier- of vijfjarig contract. Felipe Gutierrez van Universidad Catolica wordt voor 2,8 miljoen euro Johns opvolger in Enschede.
sinds wanneer is tadic en back of centrumspitsquote:
je hebt het toch over iets vergelijkbaars van Johnquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
sinds wanneer is tadic en back of centrumspits
oh, zo. Ja maar voor de breedte heb je wel een 3e nodig naast verhoek en tadic. En dan niet bajrami. Dat is als chadli weggaat. Maar die komt er dus al voor 2.3 miljoen en dat is dus een koopje. Stel dat chadli voor 6miljoen weggaat, dan heb we 15-18 miljoen verkocht en voor 8.8 aan vleugels gekocht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt het toch over iets vergelijkbaars van John
Prima transfer juist. Komt bij een aanvallend team dat goed met jonge spelers om kan gaan, gaat niet gelijk in een topcompetitie spelen, zal veel meer gaan verdienen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het niet slim van Ola, ondanks dat ik hem een transfer best gun denk ik dat het beter zou zijn geweest voor zijn carrière om nog een jaartje te blijven in Enschede.
Het staat er zelfs bij in het filmpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de mooiste uitshirts![]()
En de competitie? Het belangrijkste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Lekker eten, lekker weer, mooie vrouwen in lekker weer (ergo: leuk gekleed), uitstekend salaris....
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:01 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Beter dan de onze...Dus een mooie stap voorwaarts om verder te groeien
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef d1ce het volgende:
Op Facebook zag ik staan dat dit de concept versie van het nieuwe uitshirt zou kunnen zijn.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de mooiste uitshirts
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef d1ce het volgende:
Op Facebook zag ik staan dat dit de concept versie van het nieuwe uitshirt zou kunnen zijn.Is door een gebruiker van fctwente.net gemaakt met een Nike kitbuilderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de mooiste uitshirtsOnzin dus.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Inderdaad zeg. Beetje een Schotland in de goede tijd, 3 topclubs en daaronder heel veel matigheidquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De top 3 daar ligt ver van de rest af.
Noem eens een club naast Porto, Benfica, Sporting en Braga zonder het op te zoeken.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is door een gebruiker van fctwente.net gemaakt met een Nike kitbuilderOnzin dus.
Jammer, zag er zeer fraai uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is door een gebruiker van fctwente.net gemaakt met een Nike kitbuilderOnzin dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |