Daar zitten ook al buitenlandse clubs achteraan volgens mij.. lijkt me onhaalbaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef d1ce het volgende:
Is Narsingh niet wat voor ons zodra Bajrami vertrekt?
Idd, mooie deal, ze hadden later echt niet meer gekregen, voor die 9 miljoen kan je weer mooi andere spelers met wat meer (levens)ervaring halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
Super slim gedaan door Twente, Ola had nog maar een contract voor 2 jaar. Dus ook al zou hij volgend seizoen de sterren van de hemel spelen.. dan zou je misschien op een zelfde bedrag van 9mil uitkomen omdat hij nog maar een contract heeft van 1 jaar.
En ik las op fct.net ook nog dat Twente nog een extra 3miljoen kan verdienen.
Jopie
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef d1ce het volgende:
Op Facebook zag ik staan dat dit de concept versie van het nieuwe uitshirt zou kunnen zijn.Twente naar Nike? Wist ik niet. Zou wel een heel mooi uitshirt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de mooiste uitshirts2000 light years from home
Yep, in ieder geval beter dan het uitshirt van afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Twente naar Nike? Wist ik niet. Zou wel een heel mooi uitshirt zijn.
quote:FC Twente trots op nieuwe kledingsponsor Nike
FC Twente laat al zijn teams de komende vier seizoenen spelen in sportkleding van het merk Nike. Voorzitter Joop Munsterman is zeer te spreken over het strikken van het grote internationale sportmerk als kledingpartner.
"FC Twente is er bijzonder trots op dat de grootste en een van de meest bekende sportmerken ter wereld, Nike, zich de komende vier jaar als kledingpartner aan FC Twente heeft verbonden. Nike heeft zich de afgelopen decennia bewezen als een grote internationale speler op het gebied van schoeisel, kleding, sportbenodigdheden en accessoires. De samenwerking met Nike past dan ook uitstekend bij de ambities van de club", aldus Munsterman op de officiële website van de club.
Naast de presentatie van de nieuwe kledingsponsor werd vrijdag nog meer goed nieuws bekend gemaakt in Enschede. Michel Jansen, hoofd opleidingen van FC Twente, verlengde zijn contract met drie seizoenen. Hij begon zijn werkzaamheden bij zijn huidige werkgever in 2008.
http://www.voetbalprimeur(...)ingsponsor_Nike.html
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
dag Olahallo centjes
en hallo Nike
nu zorgen dat je De Jong behoudt
Wekking had het dus over 20 miljoen wat FCT wil/kan vragen, omdat de verkoop van Ola mooi wat centjes heeft opgebracht..quote:
Zal moeilijk worden, tenminste ik neem aan dat BvM met van Persie als spits begint dan heeft Luuk Huntelaar nog voor zichquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi voor Luuknu maar hopen op iets van speeltijd
ik hoop nog altijd van BvM begint met Huntelaat èn Van Persie!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, tenminste ik neem aan dat BvM met van Persie als spits begint dan heeft Luuk Huntelaar nog voor zich
Derde groepswedstrijd tegen Portugal, als we al geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi voor Luuknu maar hopen op iets van speeltijd
Wie niet maar ik verwacht het nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop nog altijd van BvM begint met Huntelaat èn Van Persie!!
twitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 09:43:36Aston Villa, Newcastle United en VfL Wolfsburg hebben onderhandeld over Douglas maar zijn afgeknapt op lastige situatie http://t.co/6mNB5aMt reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |