Mijn bron is iemand binnen twente die wel vaker iets zegt maar ook wel eens gelijk heeft. We zullen zien. Zoals ik al aangaf geef ik het weinig kans.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bron die je geruchtje bewijst lijkt me beter
Zat ik toch goed met mijn gedachten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/FardauW/status/204680994484269057
Betrouwbaar genoeg.
was gaaf inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, Luuk ook even een helft speeltijd tegen Bayern; stond samen met Siem aan de aftrap
Wel een mooie clubquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
" Klopp will den Super-Jong "
http://www.bild.de/sport/(...)g-24275018.bild.html
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Mcclaren naar Bayern als technisch directeur?
Fatsoenlijke spullen.quote:FC Twente definitief in zee met Nike
FC Twente heeft officieel een punt gezet achter de mislukte samenwerking met Burrda. Met ingang van volgend seizoen draagt de Enschede formatie de shirts van Nike, meldt TC/Tubantia.
Het éénjarige contract met Burrda is uitgelopen op een grote mislukking. Maandenlang waren er geen shirts van FC Twente verkrijgbaar door de schuld van het bedrijf uit Qatar. De selectie moest lang wachten op trainingsshirts en de fanshop bleef leeg.
Tot overmaat van ramp bleek FC Twente niet in staat om shirtjes te ruilen met de tegenstanders, inclusief amateurteams. Voor de club aanleiding om de samenwerking een halt toe te roepen. Met ingang van volgend seizoen zal Nike de shirts ontwikkelen.
http://www.voetbalprimeur(...)in_zee_met_Nike.html
whehehe, dan is dat zwart-blauwe dambord van PSV nog beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je ze al gezien dan? ManU thuis ziet er toch ook redelijk uit, o nee toch niet![]()
[ afbeelding ]
Het zal zeker beter zijn dan dat ene modelletje van Burrdaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehe, dan is dat zwart-blauwe dambord van PSV nog beter
shouldn't be that hardquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal zeker beter zijn dan dat ene modelletje van Burrda
Epi!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een moderne versie van (van de speler zou ook niet gek zijn)
Bronquote:'FC Twente en Benfica bereiken akkoord over John'
HOOFDDORP - FC Twente en Benfica hebben woensdagavond een akkoord bereikt over de transfer van Ola John.
Foto: ProShots
De transfersom die de Portugese topclub zal betalen bedraagt negen miljoen euro, maar kan door middel van bonussen oplopen tot twaalf miljoen euro, zo bericht De Telegraaf.
Donderdag worden de laatste formaliteiten afgerond.
John, die op 19 mei zijn twintigste verjaardag vierde, is een exponent van de jeugdopleiding van FC Twente. Afgelopen seizoen brak de vleugelaanvaller door in het eerste.
Hij zat in de 36-koppige voorselectie van Oranje voor het EK, maar overleefde afgelopen week de eerste schifting niet.
Opvolger
De Tukkers hopen op korte termijn Felipe Gutierrez vast te leggen als opvolger van John. De 21-jarige Chileen staat nu nog onder contract bij Universidad Catolica.
In een eerder stadium versterkte Twente zich al met de verdedigers Andreas Bjelland en Tim Breukers en aanvaller Dusan Tadic.

Inderdaad, ook wel jammer want een leuke voetballer maar wel begrijpelijk als je 3 spelers voor die positie hebtquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:37 schreef honkeytonk het volgende:
Ola John kan dus ook worden toegevoegd aan dat overvolle lijstje van spelers met veel potentie die veel te snel naar het buitenland gaan. Zonde van zo'n speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |