SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
Naar het strand geweest Bobo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
Naar het strand geweest Bobo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat niet ik maak slechts een Haiku van de huidige situatie. Je weet toch dat ik een boycrush op jouw boyfriend heb.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet haten op Jan en zn topickills.
Omg ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik haat niet ik maak slechts een Haiku van de huidige situatie. Je weet toch dat ik een boycrush op jouw boyfriend heb.
mijn wangen langs jouw wangenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik haat niet ik maak slechts een Haiku van de huidige situatie. Je weet toch dat ik een boycrush op jouw boyfriend heb.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mijn wangen langs jouw wangen
een eindeloos verlangen
schuren als 12jarigen op de dansvloer
baardharen vallen op de grond we geven geen ene moer
kreunend gaan we door en verrek
op beiden wangen nu een kale plek
You're welcome.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Door jou ging ik dit lied weer luisteren:
Gewoon vaak tussendoor. Als soort van zucht of sjonge ofzo. 'Heyhey'.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe zegt hij het dan? met zijn boze papa stem? Of als groet?
Volgende keer moet je 'm maar klappen als hij het doet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon vaak tussendoor. Als soort van zucht of sjonge ofzo. 'Heyhey'.
Nee joh, is juist lief.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Volgende keer moet je 'm maar klappen als hij het doet.
zin met 5 lettergrepenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
Denkend
wat is een haiku ?
durf niet te vragen, doorgaan met leven
hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
Denkend
wat is een haiku ?
Jan kijk eens ff in het EK UI request topicquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
Denkend
wat is een haiku ?
kusquote:
quote:
Oowja.sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hihihi.
Ho stop, straks zijn we weer zo klef.
Hela, als je wil uitvallen doe je dat tegen mij, ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon, donder op. Boos worden om het minste geringste. Bah.
Jij praatte niet terug.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hela, als je wil uitvallen doe je dat tegen mij, ik kan het hebben..
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mijn paard moest even zijn Hyves checken.
De Engelse bulldog van mn pa deed het vaak maar dan met zn anus over de vloerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd al eens willen doen.
Na dit te lezen voelde ik mij verplicht te reageren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe gaat het met Bietsels? En eenieder die dit bericht leest?
Ik negeerde het omdat ik toen op mobiel zat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Na dit te lezen voelde ik mij verplicht te reageren.
Goed.
Verstandig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik negeerde het omdat ik toen op mobiel zat.
Hmmm ze heette Amalia en was gestorven voor de prinses geboren wasquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Furdinand het volgende:
Ik moet morgen streetdansenwat een homoschool. Cosmo ruilen voor een dagje?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Furdinand het volgende:
Ik moet morgen streetdansenwat een homoschool. Cosmo ruilen voor een dagje?
Half negen Romboutslaan 40, Dordrecht. kleed je een beetje als ik en gedraag je een beetje mannelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar serieus, ik wil best wel..
Ik ken je niet dus lastig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Half negen Romboutslaan 40, Dordrecht. kleed je een beetje als ik en gedraag je een beetje mannelijk.
spijkerbroek, vans en tof shirt ofzo. En volgens de omgangskunde lessen ben ik Arrogant, bemoeizuchtig en loslippig maar ook nuchter en humoristisch.quote:
Vansquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
spijkerbroek, vans en tof shirt ofzo. En volgens de omgangskunde lessen ben ik Arrogant, bemoeizuchtig en loslippig maar ook nuchter en humoristisch.
Dus kortom: je bent kasthomo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
spijkerbroek, vans en tof shirt ofzo. En volgens de omgangskunde lessen ben ik Arrogant, bemoeizuchtig en loslippig maar ook nuchter en humoristisch.
Ben ik moeilijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Het zou zo veel dingen makkelijker maken in het leven...
Toch al genoeg overbevolking en volle weeshuizen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dan wordt er minder voort geplant. Goed plan dus.
Daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toch al genoeg overbevolking en volle weeshuizen.
Nou, KB, bah.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal eens wat met jou doen voor het goede doel.
Bloed uit zijn piemel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is zijn tijd van de maand. Dan voelt hij minder van die krampen.
gister ook al hè, zozoquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Met een beetje walging moet ik toegeven dat ik het eens ben met leell.
¿que ?quote:
Oké, dan neem ik jou en Appel wel als voorbeeldquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bobo, ontzettend gemeennnn. Dan neem ik Appel als voorbeeld.
Gaat erg goed met mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik geloof je zo.
Hoe maakt u het?
Ohjee. Waarom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan jou denken.
Grom. Ik dacht gisteren nog: zal ik mn fb verwijderen? Maar kwam tot de conclusie dat dat geen goed idee is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik jou en Appel wel als voorbeeldMaar wel blijven Facebooken toch?
[..]
Gaat erg goed met mijIk ben alleen nog even opzoek naar meer tijd
Hoe gaat het met jou?
Ik FOK! iets minder en als ik hier keek dan ging het niet altijd over iets waar ik over mee kon praten. Dus ja.quote:
Ik voel de pijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik FOK! iets minder en als ik hier keek dan ging het niet altijd over iets waar ik over mee kon praten. Dus ja.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens ga ik weer minderen met FOK!, ik neem Bob als voorbeeld.
ik doe je naquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welnee. Ik ben het best wel zat hier allemaal.
Nee, nooit doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grom. Ik dacht gisteren nog: zal ik mn fb verwijderen? Maar kwam tot de conclusie dat dat geen goed idee is.
Klinkt goed!Met mij wel oke. Ik probeer inspiratie op te doen om lekker creatief bezig te zijn, maar het gaat nog traag/toch geen in erin. Ik verdien een trap onder mn hol.
Ging het toevallig toen over he, gr, randomyoutubfilmpje, pectus of homo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik FOK! iets minder en als ik hier keek dan ging het niet altijd over iets waar ik over mee kon praten. Dus ja.
Ja zo iets. Zelfde reden dat ik minder in udowu kom.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, nooit doenJe kunt beter je FOK!account verwijderen dan je Facebook account.
Creativiteit kun je niet afdwingenSommige dagen is het er, sommige dagen weer niet. En bij sommige mensen is het er nooit.
[..]
Ging het toevallig toen over he, gr, randomyoutubfilmpje, pectus of homo?
Jij bent hier nog zo weinig.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, nooit doenJe kunt beter je FOK!account verwijderen dan je Facebook account.
Creativiteit kun je niet afdwingenSommige dagen is het er, sommige dagen weer niet. En bij sommige mensen is het er nooit.
[..]
Ging het toevallig toen over he, gr, randomyoutubfilmpje, pectus of homo?
Inderdaad, verdienen wij niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe.Jammer wel dat we pijn voelen.
We worden te oud voor FOK!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo iets. Zelfde reden dat ik minder in udowu kom.
Gewoon e-mailadres en wachtwoord wijzigen in iets randoms toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt.Maar fokaccounts kun je niet verwijderen, alleen een ban aanvragen etc. Grom.
Ja dat is ook waar, hmhmm. Nu kijk ik op internet voor leuke inspiratie enzo.
Hmhmm, zou kunnen maar werkt niet. Ik moet het afbouwen, als een echte junk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We worden te oud voor FOK!Of misschien gewoon te oud voor ONZ.
[..]
Gewoon e-mailadres en wachtwoord wijzigen in iets randoms toch?
Waar heb je je creativiteit voor nodig?
qftquote:
dan pleeg ik zelfmoordquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Beach het volgende:
Ga Mandarijn leren Klinks, over 10 jaar zijn die de baas (niet mandarijnen maar Chinezen he) in de wereld dus dan is het wel handig.
Haiiiquote:
Wat gaan we er aan doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, verdienen wij niet.![]()
Dat kan ook. Al staan de SCs niet garant voor het niveau van onz.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We worden te oud voor FOK!Of misschien gewoon te oud voor ONZ.
8 is niet bijna 10quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jouw account bestaat bijna 10 jaar.wee nie hoor
haha 10 jaar fokkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is dat jij het bent, anders werd ik boos.
JP Balkenende?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Flippiee het volgende:
Bohhh vandaag werd een lezing gegeven op mijn school door een fantastische man.
De eerste keer dat ik een lezing van hem hoorde, was ik echt geinspireerd ofzo.Zo jammer dat ik dat weer mis.
ik ken er een aantal nu wel van hoor dus wordt verworpen dezequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef leeell het volgende:
sowieso meer dan 20000 berichtjes posten op een forum met mensen die je niet ken
Ik vertel het je zaterdag wel weer waar ik het over hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Flippiee het volgende:
Bohhh vandaag werd een lezing gegeven op mijn school door een fantastische man.
De eerste keer dat ik een lezing van hem hoorde, was ik echt geinspireerd ofzo.Zo jammer dat ik dat weer mis.
Nein manquote:
Zo jammer weer he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vertel het je zaterdag wel weer waar ik het over had
ja misschien wel jaquote:
Ben ik eens een keer serieus tegen jequote:
niks misschien bollequote:
Ja met schelden kom je er niet he tomosboiquote:
Weet niet ik lees niet mee, Glee kijken weetje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dit dan dat of niet? Zuszo
ja nou èn, gelijk ff kennis maken met je chick ja togquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met schelden kom je er niet he tomosboi
zware 13.gif hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Weet niet ik lees niet mee, Glee kijken weetje.
Jajaja we zijn sowieso in Zaandam dus het moet wel goedkomenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ja nou èn, gelijk ff kennis maken met je chick ja tog
okayquote:
Die users die vannacht echt dachten dat ik een man was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik eens een keer serieus tegen je
kan me voorstellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
okay
[..]
Die users die vannacht echt dachten dat ik een man was.
Dachten ze het echt jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
okay
[..]
Die users die vannacht echt dachten dat ik een man was.
Dan is het misschien maar beter dat ARG steeds minder wordtquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmhmm, zou kunnen maar werkt niet. Ik moet het afbouwen, als een echte junk.
En gewoon, niks mis met lekker bezig zijn ipv niks doen de hele tijd, toch.
Zijn er buiten de SC's wel kwaliteitstopics?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ook. Al staan de SCs niet garant voor het niveau van onz.
Bekkie jijquote:
Jajaquote:
Jaquote:
in onz niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan is het misschien maar beter dat ARG steeds minder wordtEn je moet gewoon iets vervangends zoeken.
Bezig zijn is wel goed ja. Gooi je prullenbak om en ga alles recyclen door er een mooi kunstwerk van te maken
[..]
Zijn er buiten de SC's wel kwaliteitstopics?
Ik moest een beetje blozenquote:
Tegelijk uitloggen en nooit meer terugkeren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in onz niet.Eigenlijk sowieso niet. Wat doe ik eigenlijk nog op FOK!
heheehe sorry flipselsquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekkie jij
[..]
Jaja
[..]
Ja![]()
Helaas kan je niet het tegenovergestelde bewijzen tenzij pics of een tc ofzo.
[..]
in onz niet.Eigenlijk sowieso niet. Wat doe ik eigenlijk nog op FOK!
weer stop volgen ?quote:
Is er een aparte groep voor arg7?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest een beetje blozenMaar je kan natuurlijk ook gewoon weer Facebook aanmaken, dan nodig ik je wel uit bij onze groep
[..]
Tegelijk uitloggen en nooit meer terugkeren?
Hoe weten we dat we het tegelijk doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest een beetje blozenMaar je kan natuurlijk ook gewoon weer Facebook aanmaken, dan nodig ik je wel uit bij onze groep
[..]
Tegelijk uitloggen en nooit meer terugkeren?
Geeft niet, ik heb ze toch allemaal in de pocket.quote:
Doe je goed Brittquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weten we dat we het tegelijk doen?
[..]
Geeft niet, ik heb ze toch allemaal in de pocket.
ga rukkequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik wil wat anders doen
Jaquote:
Kwestie van vertrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weten we dat we het tegelijk doen?
goed idee tochquote:
Wie weet maak ik het dan weer aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaWaar het gr-he-randomyoutubefilmpje-pectus-gehalte een stuk lager ligt
Stem voor kwaliteit op Facebook!
[..]
Kwestie van vertrouwen
okayquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaWaar het gr-he-randomyoutubefilmpje-pectus-gehalte een stuk lager ligt
Stem voor kwaliteit op Facebook!
[..]
Kwestie van vertrouwen
En daar kunnen we ook over persoonlijkere dingen praten.quote:
Over mijn pectus?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En daar kunnen we ook over persoonlijkere dingen praten.
Zoals dat Bob eigenlijk Stan heet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En daar kunnen we ook over persoonlijkere dingen praten.
Ik vind het ook moeilijk. In het verleden zo vaak genaaid door mensenquote:
Stop itquote:
Dat zijn dus gegevens die ik liever niet op FOK! heb staanquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoals dat Bob eigenlijk Stan heet.
Wat fijn om te horen. dat je vertrouwen in mij hebt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk. In het verleden zo vaak genaaid door mensenMaar ik heb wel vertrouwen in jou.
[..]
Stop it
[..]
Dat zijn dus gegevens die ik liever niet op FOK! heb staan
Bruine Beer sloes me een Blauw Oog.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keek je ook Bruine Beer in het Blauwe Huis?
De naïviteit van de een en de arrogantie van de ander is wel een beetje bah. Maar ach.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker emmer erbij pakken voor Finnchel?
Mwah no thank you.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo zullen we onze telefoon rooten/een rom erop zetten?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/62quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga/wil het proberen maar bang om te falen.
Raar he; speedo'squote:Op woensdag 16 mei 2012 12:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Beach wil trouwens niet samen met mij in speedos naar het strand.
Oh maar niet voor mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:25 schreef Flippiee het volgende:
Cosmo hottie
Ik kwam er net achter dat een model homo is. Wat een deceptie
Nee maar fucktimkuik.org werknuwel.nlquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
Doet piratebay het nou voor niemand meer?
Lekker ontbijt, vergeet de energiedrank niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit, Henkiepraktijken hier. Chips alles.
He gatverdamme.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker ontbijt, vergeet de energiedrank niet.
Genoeg manieren om dat simpel te omzeilen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
Doet piratebay het nou voor niemand meer?
thanskssssquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee maar fucktimkuik.org werknuwel.nl
Weet ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Genoeg manieren om dat simpel te omzeilen.
babsquote:
Beachquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom krijg ik geen hartje? Ik was je gbf!
was gewoon testje tochquote:
misschien volgende keer want nu ga ik gezond brood etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |