gister ook al hè, zozoquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Met een beetje walging moet ik toegeven dat ik het eens ben met leell.
¿que ?quote:
Oké, dan neem ik jou en Appel wel als voorbeeldquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bobo, ontzettend gemeennnn. Dan neem ik Appel als voorbeeld.
Gaat erg goed met mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik geloof je zo.
Hoe maakt u het?
Ohjee. Waarom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan jou denken.
Grom. Ik dacht gisteren nog: zal ik mn fb verwijderen? Maar kwam tot de conclusie dat dat geen goed idee is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik jou en Appel wel als voorbeeldMaar wel blijven Facebooken toch?
[..]
Gaat erg goed met mijIk ben alleen nog even opzoek naar meer tijd
Hoe gaat het met jou?
Ik FOK! iets minder en als ik hier keek dan ging het niet altijd over iets waar ik over mee kon praten. Dus ja.quote:
Ik voel de pijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik FOK! iets minder en als ik hier keek dan ging het niet altijd over iets waar ik over mee kon praten. Dus ja.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens ga ik weer minderen met FOK!, ik neem Bob als voorbeeld.
ik doe je naquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welnee. Ik ben het best wel zat hier allemaal.
Nee, nooit doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grom. Ik dacht gisteren nog: zal ik mn fb verwijderen? Maar kwam tot de conclusie dat dat geen goed idee is.
Klinkt goed!Met mij wel oke. Ik probeer inspiratie op te doen om lekker creatief bezig te zijn, maar het gaat nog traag/toch geen in erin. Ik verdien een trap onder mn hol.
Ging het toevallig toen over he, gr, randomyoutubfilmpje, pectus of homo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik FOK! iets minder en als ik hier keek dan ging het niet altijd over iets waar ik over mee kon praten. Dus ja.
Ja zo iets. Zelfde reden dat ik minder in udowu kom.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, nooit doenJe kunt beter je FOK!account verwijderen dan je Facebook account.
Creativiteit kun je niet afdwingenSommige dagen is het er, sommige dagen weer niet. En bij sommige mensen is het er nooit.
[..]
Ging het toevallig toen over he, gr, randomyoutubfilmpje, pectus of homo?
Jij bent hier nog zo weinig.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, nooit doenJe kunt beter je FOK!account verwijderen dan je Facebook account.
Creativiteit kun je niet afdwingenSommige dagen is het er, sommige dagen weer niet. En bij sommige mensen is het er nooit.
[..]
Ging het toevallig toen over he, gr, randomyoutubfilmpje, pectus of homo?
Inderdaad, verdienen wij niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe.Jammer wel dat we pijn voelen.
We worden te oud voor FOK!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo iets. Zelfde reden dat ik minder in udowu kom.
Gewoon e-mailadres en wachtwoord wijzigen in iets randoms toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt.Maar fokaccounts kun je niet verwijderen, alleen een ban aanvragen etc. Grom.
Ja dat is ook waar, hmhmm. Nu kijk ik op internet voor leuke inspiratie enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |