Weet niet ik lees niet mee, Glee kijken weetje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dit dan dat of niet? Zuszo
ja nou èn, gelijk ff kennis maken met je chick ja togquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met schelden kom je er niet he tomosboi
zware 13.gif hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Weet niet ik lees niet mee, Glee kijken weetje.
Jajaja we zijn sowieso in Zaandam dus het moet wel goedkomenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ja nou èn, gelijk ff kennis maken met je chick ja tog
okayquote:
Die users die vannacht echt dachten dat ik een man was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik eens een keer serieus tegen je
kan me voorstellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
okay
[..]
Die users die vannacht echt dachten dat ik een man was.
Dachten ze het echt jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
okay
[..]
Die users die vannacht echt dachten dat ik een man was.
Dan is het misschien maar beter dat ARG steeds minder wordtquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmhmm, zou kunnen maar werkt niet. Ik moet het afbouwen, als een echte junk.
En gewoon, niks mis met lekker bezig zijn ipv niks doen de hele tijd, toch.
Zijn er buiten de SC's wel kwaliteitstopics?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ook. Al staan de SCs niet garant voor het niveau van onz.
Bekkie jijquote:
Jajaquote:
Jaquote:
in onz niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan is het misschien maar beter dat ARG steeds minder wordtEn je moet gewoon iets vervangends zoeken.
Bezig zijn is wel goed ja. Gooi je prullenbak om en ga alles recyclen door er een mooi kunstwerk van te maken
[..]
Zijn er buiten de SC's wel kwaliteitstopics?
Ik moest een beetje blozenquote:
Tegelijk uitloggen en nooit meer terugkeren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in onz niet.Eigenlijk sowieso niet. Wat doe ik eigenlijk nog op FOK!
heheehe sorry flipselsquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekkie jij
[..]
Jaja
[..]
Ja![]()
Helaas kan je niet het tegenovergestelde bewijzen tenzij pics of een tc ofzo.
[..]
in onz niet.Eigenlijk sowieso niet. Wat doe ik eigenlijk nog op FOK!
weer stop volgen ?quote:
Is er een aparte groep voor arg7?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest een beetje blozenMaar je kan natuurlijk ook gewoon weer Facebook aanmaken, dan nodig ik je wel uit bij onze groep
[..]
Tegelijk uitloggen en nooit meer terugkeren?
Hoe weten we dat we het tegelijk doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest een beetje blozenMaar je kan natuurlijk ook gewoon weer Facebook aanmaken, dan nodig ik je wel uit bij onze groep
[..]
Tegelijk uitloggen en nooit meer terugkeren?
Geeft niet, ik heb ze toch allemaal in de pocket.quote:
Doe je goed Brittquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weten we dat we het tegelijk doen?
[..]
Geeft niet, ik heb ze toch allemaal in de pocket.
ga rukkequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik wil wat anders doen
Jaquote:
Kwestie van vertrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weten we dat we het tegelijk doen?
goed idee tochquote:
Wie weet maak ik het dan weer aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaWaar het gr-he-randomyoutubefilmpje-pectus-gehalte een stuk lager ligt
Stem voor kwaliteit op Facebook!
[..]
Kwestie van vertrouwen
okayquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaWaar het gr-he-randomyoutubefilmpje-pectus-gehalte een stuk lager ligt
Stem voor kwaliteit op Facebook!
[..]
Kwestie van vertrouwen
En daar kunnen we ook over persoonlijkere dingen praten.quote:
Over mijn pectus?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En daar kunnen we ook over persoonlijkere dingen praten.
Zoals dat Bob eigenlijk Stan heet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En daar kunnen we ook over persoonlijkere dingen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |