Is er een aparte groep voor arg7?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest een beetje blozenMaar je kan natuurlijk ook gewoon weer Facebook aanmaken, dan nodig ik je wel uit bij onze groep
[..]
Tegelijk uitloggen en nooit meer terugkeren?
Hoe weten we dat we het tegelijk doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest een beetje blozenMaar je kan natuurlijk ook gewoon weer Facebook aanmaken, dan nodig ik je wel uit bij onze groep
[..]
Tegelijk uitloggen en nooit meer terugkeren?
Geeft niet, ik heb ze toch allemaal in de pocket.quote:
Doe je goed Brittquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weten we dat we het tegelijk doen?
[..]
Geeft niet, ik heb ze toch allemaal in de pocket.
ga rukkequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik wil wat anders doen
Jaquote:
Kwestie van vertrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weten we dat we het tegelijk doen?
goed idee tochquote:
Wie weet maak ik het dan weer aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaWaar het gr-he-randomyoutubefilmpje-pectus-gehalte een stuk lager ligt
Stem voor kwaliteit op Facebook!
[..]
Kwestie van vertrouwen
okayquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaWaar het gr-he-randomyoutubefilmpje-pectus-gehalte een stuk lager ligt
Stem voor kwaliteit op Facebook!
[..]
Kwestie van vertrouwen
En daar kunnen we ook over persoonlijkere dingen praten.quote:
Over mijn pectus?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En daar kunnen we ook over persoonlijkere dingen praten.
Zoals dat Bob eigenlijk Stan heet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En daar kunnen we ook over persoonlijkere dingen praten.
Ik vind het ook moeilijk. In het verleden zo vaak genaaid door mensenquote:
Stop itquote:
Dat zijn dus gegevens die ik liever niet op FOK! heb staanquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoals dat Bob eigenlijk Stan heet.
Wat fijn om te horen. dat je vertrouwen in mij hebt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk. In het verleden zo vaak genaaid door mensenMaar ik heb wel vertrouwen in jou.
[..]
Stop it
[..]
Dat zijn dus gegevens die ik liever niet op FOK! heb staan
Bruine Beer sloes me een Blauw Oog.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keek je ook Bruine Beer in het Blauwe Huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |