Ja zo iets. Zelfde reden dat ik minder in udowu kom.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, nooit doenJe kunt beter je FOK!account verwijderen dan je Facebook account.
Creativiteit kun je niet afdwingenSommige dagen is het er, sommige dagen weer niet. En bij sommige mensen is het er nooit.
[..]
Ging het toevallig toen over he, gr, randomyoutubfilmpje, pectus of homo?
Jij bent hier nog zo weinig.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, nooit doenJe kunt beter je FOK!account verwijderen dan je Facebook account.
Creativiteit kun je niet afdwingenSommige dagen is het er, sommige dagen weer niet. En bij sommige mensen is het er nooit.
[..]
Ging het toevallig toen over he, gr, randomyoutubfilmpje, pectus of homo?
Inderdaad, verdienen wij niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe.Jammer wel dat we pijn voelen.
We worden te oud voor FOK!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo iets. Zelfde reden dat ik minder in udowu kom.
Gewoon e-mailadres en wachtwoord wijzigen in iets randoms toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt.Maar fokaccounts kun je niet verwijderen, alleen een ban aanvragen etc. Grom.
Ja dat is ook waar, hmhmm. Nu kijk ik op internet voor leuke inspiratie enzo.
Hmhmm, zou kunnen maar werkt niet. Ik moet het afbouwen, als een echte junk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We worden te oud voor FOK!Of misschien gewoon te oud voor ONZ.
[..]
Gewoon e-mailadres en wachtwoord wijzigen in iets randoms toch?
Waar heb je je creativiteit voor nodig?
qftquote:
dan pleeg ik zelfmoordquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Beach het volgende:
Ga Mandarijn leren Klinks, over 10 jaar zijn die de baas (niet mandarijnen maar Chinezen he) in de wereld dus dan is het wel handig.
Haiiiquote:
Wat gaan we er aan doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, verdienen wij niet.![]()
Dat kan ook. Al staan de SCs niet garant voor het niveau van onz.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We worden te oud voor FOK!Of misschien gewoon te oud voor ONZ.
8 is niet bijna 10quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jouw account bestaat bijna 10 jaar.wee nie hoor
haha 10 jaar fokkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is dat jij het bent, anders werd ik boos.
JP Balkenende?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Flippiee het volgende:
Bohhh vandaag werd een lezing gegeven op mijn school door een fantastische man.
De eerste keer dat ik een lezing van hem hoorde, was ik echt geinspireerd ofzo.Zo jammer dat ik dat weer mis.
ik ken er een aantal nu wel van hoor dus wordt verworpen dezequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef leeell het volgende:
sowieso meer dan 20000 berichtjes posten op een forum met mensen die je niet ken
Ik vertel het je zaterdag wel weer waar ik het over hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Flippiee het volgende:
Bohhh vandaag werd een lezing gegeven op mijn school door een fantastische man.
De eerste keer dat ik een lezing van hem hoorde, was ik echt geinspireerd ofzo.Zo jammer dat ik dat weer mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |