SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
Naar het strand geweest Bobo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
Naar het strand geweest Bobo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat niet ik maak slechts een Haiku van de huidige situatie. Je weet toch dat ik een boycrush op jouw boyfriend heb.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet haten op Jan en zn topickills.
Omg ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik haat niet ik maak slechts een Haiku van de huidige situatie. Je weet toch dat ik een boycrush op jouw boyfriend heb.
mijn wangen langs jouw wangenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik haat niet ik maak slechts een Haiku van de huidige situatie. Je weet toch dat ik een boycrush op jouw boyfriend heb.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mijn wangen langs jouw wangen
een eindeloos verlangen
schuren als 12jarigen op de dansvloer
baardharen vallen op de grond we geven geen ene moer
kreunend gaan we door en verrek
op beiden wangen nu een kale plek
You're welcome.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Door jou ging ik dit lied weer luisteren:
Gewoon vaak tussendoor. Als soort van zucht of sjonge ofzo. 'Heyhey'.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe zegt hij het dan? met zijn boze papa stem? Of als groet?
Volgende keer moet je 'm maar klappen als hij het doet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon vaak tussendoor. Als soort van zucht of sjonge ofzo. 'Heyhey'.
Nee joh, is juist lief.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Volgende keer moet je 'm maar klappen als hij het doet.
zin met 5 lettergrepenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
Denkend
wat is een haiku ?
durf niet te vragen, doorgaan met leven
hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
Denkend
wat is een haiku ?
Jan kijk eens ff in het EK UI request topicquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
Denkend
wat is een haiku ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |