Hmmm ze heette Amalia en was gestorven voor de prinses geboren wasquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Furdinand het volgende:
Ik moet morgen streetdansenwat een homoschool. Cosmo ruilen voor een dagje?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef Furdinand het volgende:
Ik moet morgen streetdansenwat een homoschool. Cosmo ruilen voor een dagje?
Half negen Romboutslaan 40, Dordrecht. kleed je een beetje als ik en gedraag je een beetje mannelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar serieus, ik wil best wel..
Ik ken je niet dus lastig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Half negen Romboutslaan 40, Dordrecht. kleed je een beetje als ik en gedraag je een beetje mannelijk.
spijkerbroek, vans en tof shirt ofzo. En volgens de omgangskunde lessen ben ik Arrogant, bemoeizuchtig en loslippig maar ook nuchter en humoristisch.quote:
Vansquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
spijkerbroek, vans en tof shirt ofzo. En volgens de omgangskunde lessen ben ik Arrogant, bemoeizuchtig en loslippig maar ook nuchter en humoristisch.
Dus kortom: je bent kasthomo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
spijkerbroek, vans en tof shirt ofzo. En volgens de omgangskunde lessen ben ik Arrogant, bemoeizuchtig en loslippig maar ook nuchter en humoristisch.
Ben ik moeilijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Het zou zo veel dingen makkelijker maken in het leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |