SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 13-05-2012 20:20:52 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
game on
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hell march:Lekker om mee te lopen.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
te langzaam, .. ik zoek wat snelers, motiverenderquote:
Wow, oldskool!quote:
Nu wil ik het ook weer eens gaan spelen
![]()
Affirmativequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
te langzaam, .. ik zoek wat snelers, motiverender
Vind ik best leuk onder het lopen.
Saninl: redalert1.comSei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
wow, freeware?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef No-P het volgende:
[..]
Affirmative
Vind ik best leuk onder het lopen.
Saninl: redalert1.com![]()
Ik weet niet of je Spotify hebt maar ik heb een playlist waar je dan misschien iets aan hebt.
Kan je wat ideeën opdoen.
Nummer 1-hits NL 1990-1999
.
Voor de compleetheid:
nummer 1-hits NL 1980-1989
Nummer 1-hits NL 2000-2009
Nummer 1-hits NL 2010-heden
[ Bericht 45% gewijzigd door streamnl op 13-05-2012 00:03:31 ]![]()
Soms zit ik hier mee te lezen en in gedachte zie ik de mensen dan zo hardlopen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Soms voel ik me al zo alleen met m'n telefoon, oortjes en m'n sleutels.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
^^quote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]Ja doei.![]()
ik weet niet goed wat ik moet, maar ga denk maar mn eigen advies volgen... op naar een fysio om naar mn knie te laten kijken.
na veel lopen doet het zeer en wordt het een soort van stijf. Maar de pijn LIJKT vanuit mn scheen te komen, daar voelt het alsof een spier helemaal strak staat...
hardlopen zit er dus (voorlopig) nog niet in.
ik baal als een stekkerKlote zooi
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Vervelend zeg. Hopelijk is het geen shin splint. Beterschap.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
nee, dat is het niet... het zijn een paar banden bij mn knie denk. Shin splint ken ik maar al te goedquote:Op zondag 13 mei 2012 00:40 schreef jcdragon het volgende:
Vervelend zeg. Hopelijk is het geen shin splint. Beterschap.
Ecosia
Ik luister graag een muziek met een beetje beat, dat helpt me een beetje weg te dromen tijdens het hardlopen. Iets in de richting van deep house o.i.d. dus, bij het volgende nummer vlieg ik meestal als over de wolkjes:
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Ecosia
Nog even een update van m'n rondje van vanmorgen. Ging erg lekker
Evy les 13 = 2 (2), 3 (3), 5 (3), 5 (3), 5 (2).
Ik liep bij m'n ouders in de buurt en daar is eea veranderd de laatste jaren (laatste keer dat ik er liep is een jaar of 4/5 geleden). Was dus te ver door gelopen, waardoor ik afstand overhield na m'n laatste blokje.
Het ging echter wel erg lekker dus ik had wel zin in een uitdaging. Donderdag ging ik kapot bij 5 min rennen maar nu totaal niet. Dus ik dacht: eens kijken of ik er nog 1 of 2 minuutjes aan kan plakken, bij m'n laatste blokje.
Uiteindelijk heb ik niet 5 (2) gelopen, maar +/- 9 minuten, want toen was ik thuis. Geen centje pijn, echt zo fijn! Ik zal in het vervolg de lessen wel gewoon blijven volgen zoals ze horen, maar echt een enorme kick om te merken dat m'n uithoudingsvermogen (en wilskracht) zo groot is dat ik al bijna 10 min achter elkaar kan lopen
Dat had ik niet verwacht, toen ik 2 weken geleden begon
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
vandaag stond er een lange duurloop op het programma maar omstandigheden waren niet optimaal... gisteravond verjaardag dus veel te laat naar bed,vanmorgen om 6 uur op om naar mijn werk te gaan een ook beetje last van de rode vloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar gaan lopen en dus mijn duurloop in de spaarstand afgewerkt...niet snel, rond de 5.45min/km
Maar alsnog toch lekker gelopen, het weer was ook fantastisch heerlijk rustig herfstweer.
En..... halverwege de challenge
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-05-2012 08:05:12 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik zat net even het lijstje met posters in dit topic in de OP te lezen.
Er zijn er toch heel wat ondertussen verdwenen.... blijkt maar weer dat beginnen niet zo moeilijk is maar volhouden.
Daarom een dikke pluim voor iedereen die zich hier door de eerste paar maanden heen worstelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 13 mei 2012 06:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag stond er een lange duurloop op het programma maar omstandigheden waren niet optimaal... gisteravond verjaardag dus veel te laat naar bed,vanmorgen om 6 uur op om naar mijn werk te gaan een ook beetje last van de rode vloed
Ik las rode vloed bij jouw username en begreep er niks meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar gaan lopen en dus mijn duurloop in de spaarstand afgewerkt...niet snel, rond de 5.45min/km
Maar alsnog toch lekker gelopen, het weer was ook fantastisch heerlijk rustig herfstweer.
En..... halverwege de challenge![]()
Toch nog best goed gegaan, toch? Hoeveel km heb je gelopen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Straks de 10km lopen in Hoorn (schutz marathon). Heb alleen de hele week al pijn onder mn rechter hak, vrij heftig zelfs![]()
Vandaag hopelijk probleemloos uitlopen en dan maar even een weekje rust.
Wel balen want ik heb deze week ook al een keer minder gelopen door die klote pijn.met een koekje![]()
Jemig, balen zeg!quote:Op zondag 13 mei 2012 08:45 schreef koffielepel het volgende:
Straks de 10km lopen in Hoorn (schutz marathon). Heb alleen de hele week al pijn onder mn rechter hak, vrij heftig zelfs![]()
Wel balen want ik heb deze week ook al een keer minder gelopen door die klote pijn.
Succes vandaag met lopenhoop idd dat je m zonder problemen uitloopt
Als de pijn nou toch aanhoudt, ga dan even naar huisarts of fysiotherapeut. Doorlopen met bijv hielspoor is niet verstandig
waarom dan toch lopen koffielepel? lekker je blessure op weg helpen? geen aanmoediging hier, want denk toch aan je lichaam!!
Ja doei.![]()
Misschien eerst eens langs een EHBOpost als ze er eentje hebben? Want zoals moblo zegt: je wil je blessure toch niet op weg helpen?quote:Op zondag 13 mei 2012 08:45 schreef koffielepel het volgende:
Wel balen want ik heb deze week ook al een keer minder gelopen door die klote pijn.
Vandaag de 10 km van Ukkel voor mij. Hij start op de enge verlaten renbaan waar ik af en toe langs loop, dus ik ben benieuwd. Ben ook benieuwd of de chip in m'n startnummer nog werkt na het rare piepje.
Goed dat je toch bent gegaan rechtse! En gefeliciteerd dat je over de helft zit!
En jij ook Yuki! Goed dat je nog altijd doorgaat.
De fysio weet vast wat er scheelt Jumparound... hopelijk valt het mee en kun je er snel weer tegen aan.![]()
Mijn rechter enkel is al vanaf dag 1 een zeurkous geweest. Steeds na het lopen wel last van gehad maar ook altijd snel weer voorbij.
Ik denk ook dat ik er tijdens de loop geen last van zal hebben.
Afhankelijk van hoe ik me dagje vanavond en morgen voel beslis ik over eventueel doktersbezoek.met een koekje![]()
Oh, dat is best een goed idee!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga binnenkort denk ik een foute jaren 90 collectie aanleggen voor hardlopen met oa.
Ik stop o.a. 2 Unlimited, DJ Paul Elstak, Double Vision en Critical Mass erin.
Niet meer actief op Fok!![]()
Zo, na 4 dagen kwakkelen met de gezondheid weer een rondje van 5KM gedaan vandaag. Het was wel zwaar, maar wat een heerlijk weer zeg! Zonde dat ik niet langer kon lopen.![]()
Ik ben zo'n beetje chronisch verkouden, overblijfseltje van 24 jaar zware shag roken. Maar daar loop ik gewoon mee door. Keelontsteking en koorts was wel een no go helaas.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:52 schreef Drassss het volgende:
Ik ben pas 5 weken verkouden dus dat is ook een beetje jammer![]()
Pfoe, viel me echt zwaar zojuist. Behoorlijk slecht geslapen en ook nog eens licht verkouden, echter..
les 2 van Evy:
21m57s, 6:19 min/km, 3,47 km gelopen, 248 cal. verbrand.
Weertje was iig top inderdaad!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik snap dat niet zo goed, die vergeten misschien hoe lekker de endorfinekick elke keer isquote:Op zondag 13 mei 2012 08:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Daarom een dikke pluim voor iedereen die zich hier door de eerste paar maanden heen worstelen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh, ik snap het wel: de eerste maanden zijn verschrikkelijk. Geen/weinig conditie, benen die amper vooruit willen, vijf minuten hardlopen voelt als een eeuwigheid... Ik blijf alleen al lopen, omdat ik nooit weer opnieuw wil hoeven beginnenquote:Op zondag 13 mei 2012 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed, die vergeten misschien hoe lekker de endorfinekick elke keer is.
Doe jij mee?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:25 schreef YUR het volgende:
GotC en ik gaan straks op weg naar de Royal Ten. Wat een weer voor zo'n dagNiet meer actief op Fok!![]()
succesquote:Op zondag 13 mei 2012 10:25 schreef YUR het volgende:
GotC en ik gaan straks op weg naar de Royal Ten. Wat een weer voor zo'n dag![]()
![]()
Yep, ik loop de 10. En GotC de 5. In een team van GotC dr werk, dus het kost ook nog eens nixquote:Thanks!quote:F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik snap het wel: de eerste maanden zijn verschrikkelijk. Geen/weinig conditie, benen die amper vooruit willen, vijf minuten hardlopen voelt als een eeuwigheid... Ik blijf alleen al lopen, omdat ik nooit weer opnieuw wil hoeven beginnen.
goeie reden om door te lopen
![]()
![]()
Succes YUR en GotC! Ik had er nog nooit van gehoord, anders had ik ook wel mee willen doen.
Edit: oh ik zie dat het nog kan. Nah, ander keertje maar. Ben er nu niet op voorbereid. Ga zo richting Kijkduin lopen, voor de tweede keer die route
.
Het is lekker dicht bij huis inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2012 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Succes YUR en GotC! Ik had er nog nooit van gehoord, anders had ik ook wel mee willen doen.
Maar donderdag kun je het goedmaken in Delft...daar doe ik ook meeF means you're fucked![]()
Ik heb helemaal geen zin in Delft. Zie er echt een beetje tegenop, aangezien ik een rasechte solist ben wat hardlopen betreft. Maar goed: ik kan pas zeggen dat het niets voor me is als ik het een keer geprobeerd heb. En misschien vind ik het juist wel heel leuk
.
Gewoon aan toegeven, dan zijn het echt hele leuke dagenquote:Op zondag 13 mei 2012 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in Delft. Zie er echt een beetje tegenop, aangezien ik een rasechte solist ben wat hardlopen betreft. Maar goed: ik kan pas zeggen dat het niets voor me is als ik het een keer geprobeerd heb. En misschien vind ik het juist wel heel leuk
.
F means you're fucked![]()
Top weer! Succes.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:25 schreef YUR het volgende:
GotC en ik gaan straks op weg naar de Royal Ten. Wat een weer voor zo'n dag![]()
Vanmorgen voor het eerst zonder evy gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/noihJKQF-g8
Wilde eens kijken hoe lang ik over 5 km zou doen aangezien ik dit nog niet haal in de 30 minuten van evy![]()
Heb 1x 1 minuut gelopen na 20 minuten omdat ik verwachte dat ik rond de 40 minuten uit zou komen.
Ging goed en het was echt heerlijk om te lopen, niet te warm maar wel een lekker zonnetje!![]()
Ik blijf het lopen maar uitstellen, heb totaal geen motivatie meer. Gistermiddag wilde ik lopen, maar dat stelde ik uit naar gisteravond - gisteravond stelde ik het vervolgens weer uit naar vanochtend. Vanochtend heb ik mezelf toch maar even naar buiten geschopt.
Na anderhalve kilometer wilde ik ermee ophouden, totdat enkele mensen bij een bushalte waar ik langsliep mij een applaus gaven. Dat hielp mij om nog eens circa 4km te lopen.
Iemand nog tips voor extra motivatie?![]()
het is echt heerlijk loopweerheb zelfs n paar minuutjes meer gelopen dan evy omdat het zo fijn was buiten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Succes beide!quote:Op zondag 13 mei 2012 10:25 schreef YUR het volgende:
GotC en ik gaan straks op weg naar de Royal Ten. Wat een weer voor zo'n dagIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Owwwww, wordt druk, in de hekken geperst staan, moeten wachten voor je kan starten. Centrum van Delft uitlopen, die kerktoren die je tegemoet komt.. krijg er zin in!!quote:Op zondag 13 mei 2012 10:36 schreef Viking84 het volgende:
.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is er iemand al lang bezig met Nike+? In iTunes zie ik mijn les 2 van vanochtend staan, maar de gegevens worden niet doorgevoerd naar de site van Nike+. Heb alles al geprobeerd maar er gebeurt niets.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ten eerste: een fijne en leuke moederdag!!!!!
Degene die vandaag een wedstrijd hebben, heel veel succes!
Het weer heb je al mee (maar de andere lopers ook)
Ik ga zelf over 15 minuten les 21 lopen van Evy.![]()
Hoei, 10 km met 9,6 km/u. Volgens mij is dat een PR*
. Het ging heel lekker. Wel op m'n Garmin gekeken, maar mezelf niet over de kop gerend, want ik ging niet met een bepaald plan van huis. Gewoon gekeken hoe het ging tijdens het lopen en m'n plan op basis daarvan bepaald. Op het laatst was het: zolang ik m'n vorige PR van 6.21 maar verbeter is het goed
.
Opvallend: ik zei het tijdens mijn laatste 10 km ook al, maar ik merk echt dat het soepeler gaat sinds ik tempoloopjes doe. Misschien moet ik die er toch maar inhouden dus, maar het beperken tot 4 km i.p.v. tot 5 en binnen die 4 > 10 km/u aanhouden. En dan weer opbouwen naar 5, zoiets.
*Ik heb al een 10 km van 10 km/u in Endomondo staan, maar dat was eigenlijk 2 keer 5 km, dus die telt niet echt
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, 10 km met 9,6 km/u. Volgens mij is dat een PR*
. Het ging heel lekker. Wel op m'n Garmin gekeken, maar mezelf niet over de kop gerend, want ik ging niet met een bepaald plan van huis. Gewoon gekeken hoe het ging tijdens het lopen en m'n plan op basis daarvan bepaald. Op het laatst was het: zolang ik m'n vorige PR van 6.21 maar verbeter is het goed
.
Opvallend: ik zei het tijdens mijn laatste 10 km ook al, maar ik merk echt dat het soepeler gaat sinds ik tempoloopjes doe. Misschien moet ik die er toch maar inhouden dus, maar het beperken tot 4 km i.p.v. tot 5 en binnen die 4 > 10 km/u aanhouden. En dan weer opbouwen naar 5, zoiets.
*Ik heb al een 10 km van 10 km/u in Endomondo staan, maar dat was eigenlijk 2 keer 5 km, dus die telt niet echt![]()
![]()
Plan is nu om dinsdag weer een tempoloopje te doen, donderdag 10 en zondag 7,5 of 10. Daarna wil ik gaan oefenen met m'n Nike Free. Mooi om tijdens een herstelloopje van 3 km te doen.
Niet!quote:![]()
Heb me er bij neergelegd dat ik toch wel tot eind juni niet kan lopen en dan is het nog maar af wachten...
Ben bang dat als ik te vroeg weer ga lopen dat het een chronisch probleem wordt. Ik heb bij eerdere blessures het advies gekregen te gaan lopen als wandelen geen pijn meer doet maar dat is toch niet altijd voldoende....hardlopen is toch niet hetzelfde als wandelen![]()
![]()
Echt kut.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:02 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Heb me er bij neergelegd dat ik toch wel tot eind juni niet kan lopen en dan is het nog maar af wachten...
Ben bang dat als ik te vroeg weer ga lopen dat het een chronisch probleem wordt. Ik heb bij eerdere blessures het advies gekregen te gaan lopen als wandelen geen pijn meer doet maar dat is toch niet altijd voldoende....hardlopen is toch niet hetzelfde als wandelen
Ik kon vorige week niet lopen en dat vond ik zo erg dat ik dit topic gewoon uit m'n AT heb gehaald toen. Dus hoe moet jij je wel niet voelen... Hopelijk kun je het toch snel weer oppakken!
Aha, dus dan loop je eigenlijk sneller dan je denkt dat je kan? (ben benieuwd omdat ik zelf zo langzaam loop).quote:![]()
Neuh, niet echt sneller dan ik kan, maar wel alles geven. Niet per se aan te raden hoor, maar ik loop al 1,5 jaar op hetzelfde tempo en dat ben ik zat, dus ik ben nu aan het uitproberen wat werkt voor mij.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Aha, dus dan loop je eigenlijk sneller dan je denkt dat je kan? (ben benieuwd omdat ik zelf zo langzaam loop).Niet meer actief op Fok!![]()
Later vandaag weer even 12km lopenAls het weer meezit tenminste.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.![]()
Die neiging had ik ook wel een beetje...quote:Op zondag 13 mei 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt kut.
Ik kon vorige week niet lopen en dat vond ik zo erg dat ik dit topic gewoon uit m'n AT heb gehaald toen. Dus hoe moet jij je wel niet voelen... Hopelijk kun je het toch snel weer oppakken!
Ik denk maar zo, er moet toch een eind aan komen. De mens is toch gemaakt voor hardlopen dus...eens gaat het weer lukken maar liever wel eerder dan later...
![]()
Euh...ik geloof dat ik niet meer zonder kan...![]()
![]()
Als jij in Nederland woont zit het weer beslist meequote:Op zondag 13 mei 2012 13:31 schreef Samsonneke het volgende:
Later vandaag weer even 12km lopenAls het weer meezit tenminste.
.
Ik heb in principe geen motivatie nodig. Hardlopen is routine hier.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn motivatie is bedenken hoe goed ik me voel als ik eenmaal terug ben
Als ik een tijdje niet ben geweest, is het nog wel eens moeilijk om het weer op te pakken, maar "ik heb geen zin" is geen excuus om niet te gaan.Niet meer actief op Fok!![]()
Succes trouwens!quote:Op zondag 13 mei 2012 10:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep, ik loop de 10. En GotC de 5. In een team van GotC dr werk, dus het kost ook nog eens nix
Ja doei.![]()
zo vandaag maar weer geprobeerd om te gaan hardlopen kreeg uiteindelijk toch weer last van m'n knie niet heftig maar denk dat ik toch nog maar ff rustig aan doe deze week...![]()
![]()
Godsamme zeg, mei lijkt wel de maand van de blessures!quote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef AntiChrist het volgende:
zo vandaag maar weer geprobeerd om te gaan hardlopen kreeg uiteindelijk toch weer last van m'n knie niet heftig maar denk dat ik toch nog maar ff rustig aan doe deze week...![]()
balen
Ja doei.![]()
zeg dat...quote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Godsamme zeg, mei lijkt wel de maand van de blessures!![]()
balen
Ecosia
Ik ben gisteren weer eens begonnen met dagelijks te lopen. Ik heb alleen wat twijfels over de loopsnelheid. Ik loop nu zo'n 12/13 Km/h. Dit op een afstand van 4Km met een stukje wandelen van 200m halverwege.
Is dit een geschikt tempo. Of kan ik beter langzamer of sneller gaan lopen.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Snelheid is persoonlijk. De een loopt wat langzamer, de ander sneller. Ik kan jou niet zeggen hoe hard je moet gaan lopen, dat geeft je lichaam wel aan.Ja doei.![]()
Doen wat voor jou goed voelt! Ik vraag me wel af waarom je nog 200 meter wandelt tussendoor. Is dat omdat je de 4 km anders niet kunt volmaken? Want in dat geval loop je wel te hardquote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben gisteren weer eens begonnen met dagelijks te lopen. Ik heb alleen wat twijfels over de loopsnelheid. Ik loop nu zo'n 12/13 Km/h. Dit op een afstand van 4Km met een stukje wandelen van 200m halverwege.
Is dit een geschikt tempo. Of kan ik beter langzamer of sneller gaan lopen..
Ik weet niet of je een beginner bent (uit 'weer dagelijks begonnen met lopen' maak ik op van niet, maar indien wel dan is dagelijks lopen niet aan te bevelen.Niet meer actief op Fok!![]()
En dan is ook de afstand en snelheid niet goed, toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:
maar indien wel dan is dagelijks lopen niet aan te bevelen.![]()
Die 200m wandelen is inderdaad om weer even op adem te komenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doen wat voor jou goed voelt! Ik vraag me wel af waarom je nog 200 meter wandelt tussendoor. Is dat omdat je de 4 km anders niet kunt volmaken? Want in dat geval loop je wel te hard.
Ik weet niet of je een beginner bent (uit 'weer dagelijks begonnen met lopen' maak ik op van niet, maar indien wel dan is dagelijks lopen niet aan te bevelen.![]()
Ja, ik zie mij wel echt als een beginner. Een jaar geleden liep ik zo ongeveer eens in de week een rondje van 3Km...
Niet echt spectaculair dus
Jij begrijpt _O_![]()
Het is een behoorlijk tempo voor een beginner, dat wel, maar ik denk toch dat dit van geval tot geval kan verschillen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan is ook de afstand en snelheid niet goed, toch?Niet meer actief op Fok!![]()
Veeeeeeeeeeeeel te hard gestart, 2 keer kort moeten wandelen omdat ik bijna over mn nek ging, het was fucking warm, maar wel 2 minuten van mn PR af gehaald net:
http://connect.garmin.com/activity/177707203
Hoe lang loop je al dagelijks? En heb je ook ergens last van?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die 200m wandelen is inderdaad om weer even op adem te komen![]()
Ja, ik zie mij wel echt als een beginner. Een jaar geleden liep ik zo ongeveer eens in de week een rondje van 3Km...
Niet echt spectaculair dus
In principe is het voor beginners aan te bevelen om met een schema (in de OP staan een aantal schema's) te starten en aan de hand daarvan op te bouwen naar de 5 km. Je loopt dan maximaal 3 keer per week. Met zo'n schema verklein je de kans dat je voortijdig moet opgeven omdat jezelf over de kop loopt of een blessure oploopt.
Wow, nice!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:56 schreef YUR het volgende:
Veeeeeeeeeeeeel te hard gestart, 2 keer kort moeten wandelen omdat ik bijna over mn nek ging, het was fucking warm, maar wel 2 minuten van mn PR af gehaald net:
http://connect.garmin.com/activity/177707203
En dodag weer 2 minuten eraf?.
Voor het eerst ooit 5 km in 1x gelopen
Was echt top, liep mee met het beginnersclubje van mn werk, dus 5 km in (voor zover ik kon beoordelen) 35 min! Dus netjes 7 min/km, zonder te wandelen.
We zijn ook met zn 6en, handen vast, armen omhoog op een rij over de finish gegaanSuper!
Verder mogen we het shirt van mn werk houden, wat een bijzonder fijn shirt is!En hebben we vd Royal Ten ook een shirt (is trouwens best mooi Viking! Simpel wit met in t oranje Royal Ten etc). EN heb nog een shirt gekocht van Saucony, die ik vd winter in het knaloranje had gekocht voor 35 euro ipv 75
.
De roze dus:
Al met al: ERG tevreden![]()
![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo kapot ben geweest tijdens hardlopen als vandaag, dus dat kan ik me bijna niet voorstellenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow, nice!
En dodag weer 2 minuten eraf?.
Hoei, top! Ik word helemaal blij van jullie, hahaha.
Ben benieuwd naar het Golden Ten-shirt. Zou leuk zijn om dat ook daarna nog te kunnen dragen. Hoop dat 'ie niet te groot is.
Wil je m zien? Ik heb m alquote:Op zondag 13 mei 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, top! Ik word helemaal blij van jullie, hahaha.
Ben benieuwd naar het Golden Ten-shirt. Zou leuk zijn om dat ook daarna nog te kunnen dragen. Hoop dat 'ie niet te groot is.
Het Royal Ten shirt van mij is te grootHet shirt van mn werk zit echter perfect en ga ik echt nog vaker dragen
Vind t zo tof dat ik dat shirt mag houden, ben maar daar gedetacheerd..dusja!
![]()
Ja! Fotoooooo! Jij hebt je startbewijs al opgehaald dus? Ga ik dodagochtend doen.quote:
Is er trouwens ook een mogelijkheid om je om te kleden daar? Denk dat ik ter plekke pas beslis of ik in kort shirt of lang shirt ga lopen.Niet meer actief op Fok!![]()
Hij is ermee bezigquote:Op zondag 13 mei 2012 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Fotoooooo! Jij hebt je startbewijs al opgehaald dus? Ga ik dodagochtend doen.
Is er trouwens ook een mogelijkheid om je om te kleden daar? Denk dat ik ter plekke pas beslis of ik in kort shirt of lang shirt ga lopen.Yur vond wel dat t een lang shirt was.
![]()
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor. Nou ja, we zullen zien
.
Volgend jaar ga ik beslist meedoen aan de HM op de CPC. Lijkt me zo gaaf om daar een medaille van te hebben. Kan ik later als ik oud en stram ben in het bejaardentehuis indruk maken op de zustertjes.
Voorkant shirt Golden Ten (incl startnummer):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant shirt Golden Ten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Zwart = lekker warm in het zonnetje.
Maar het wordt toch niet heel zonnig, volgens mij.
Zijn er trouwens nog meer hardloopevenementen in Den Haag, behalve CPC en Royal Ten? Voor ik nog meer mis.
Bedankt voor je advies.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang loop je al dagelijks? En heb je ook ergens last van?
In principe is het voor beginners aan te bevelen om met een schema (in de OP staan een aantal schema's) te starten en aan de hand daarvan op te bouwen naar de 5 km. Je loopt dan maximaal 3 keer per week. Met zo'n schema verklein je de kans dat je voortijdig moet opgeven omdat jezelf over de kop loopt of een blessure oploopt.
Ben wel van plan wanneer mogelijk dagelijks een 30min te lopen.
Een schema aanhouden is misschien wel een idee. Ik heb in het verleden wel eens met zo'n vlaams schema gelopen. Evi? Maar vond dat bloed irritant aangezien je dan constant moet wandelen en niet lekker kan doorlopen.![]()
Maar misschien dat ik andere schema's kan vinden
Jij begrijpt _O_![]()
Schema's waarmee je 'lekker kunt doorlopen' zul je niet vinden. Het idee van een schema is juist dat je afwisselt tussen hardlopen en wandelen en gaandeweg steeds minder wandelminuten hebt. Zo'n schema is er niet om jou te pesten, maar om je lichaam op een verantwoorde manier te laten hardlopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies.
Ben wel van plan wanneer mogelijk dagelijks een 30min te lopen.
Een schema aanhouden is misschien wel een idee. Ik heb in het verleden wel eens met zo'n vlaams schema gelopen. Evi? Maar vond dat bloed irritant aangezien je dan constant moet wandelen en niet lekker kan doorlopen.![]()
Maar misschien dat ik andere schema's kan vinden
Dagelijks lopen is écht af te raden als beginner. Daar moet je pas aan gaan denken als je flink wat kilometers in de benen hebt zitten en je lichaam goed gewend is aan deze inspanning. Hier zijn meerdere mensen die 30-40 km per week lopen, maar niemand loopt dagelijks. Minimaal één rustdag is echt nodig.Niet meer actief op Fok!![]()
Voorkant Royal Ten + medaille:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant (wel saai/stom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustdagen zijn even belangrijker als de loopdagen..Je moet je lichaam ook de tijd geven om te herstellen, anders geef je het ook niet de kans om beter/sneller te worden...![]()
Nope, zijn functionele shirtsquote:Op zondag 13 mei 2012 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Het zijn wel katoenen shirts, zie ik dat goed?
T zijn idd wel echte hardloopshirts van fijne stofJe ziet tegenwoordig bijna niet meer dat ze katoenen geven.
![]()
![]()
Distance: 7.06 km
Time: 45:37
Avg Speed: 9.3 km/h
Pijnloos! En toch hebben mijn schenen ijs verdiend(en ik een waterijsje)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En ik wilde je gaan gebruiken als haas in Delft. Je zit 1 min onder mijn PR nu trouwens...quote:Op zondag 13 mei 2012 15:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo kapot ben geweest tijdens hardlopen als vandaag, dus dat kan ik me bijna niet voorstellenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zullen we starten op 5.30?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En ik wilde je gaan gebruiken als haas in Delft. Je zit 1 min onder mijn PR nu trouwens...F means you're fucked![]()
Omgquote:. Nou, ik sta niet in jullie vak
.
Ik start op 6.30, denk ik, en hoop onder de 6.15 te eindigen (vandaag 6.16, dus als ik weer een goeie loopdag heb en nog íets meer geef, dan zou het kunnen).Niet meer actief op Fok!![]()
Zal je nog verbazen wat lopen met andere mensen met je doetquote:Op zondag 13 mei 2012 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg. Nou, ik sta niet in jullie vak
.
Ik start op 6.30, denk ik, en hoop onder de 6.15 te eindigen (vandaag 6.16, dus als ik weer een goeie loopdag heb en nog íets meer geef, dan zou het kunnen).Heb je er zin in?
![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 mei 2012 17:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Zal je nog verbazen wat lopen met andere mensen met je doetHeb je er zin in?
. Met een nieuw PR ben ik al heel tevreden. Ja begin wel steeds meer zin te krijgen, maar ben ook bang dat ik te enthousiast van start ga e.d. en dat ik dan moet gaan wandelen halverwege
. Gelukkig heb ik de Garmin bij me om me terug te fluiten
.
Starten op 5:45 en dan gewoon telkens een stukje sneller gaan (en/of 5:30 en lager proberen te lopen) en dan versnellen in de laatste drie/twee km met een eindsprint op 200 a 250 m. Doodgaan op de finish!quote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat fijn!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
Distance: 7.06 km
Time: 45:37
Avg Speed: 9.3 km/h
Pijnloos! En toch hebben mijn schenen ijs verdiend(en ik een waterijsje)
Ja doei.![]()
Nadat ik zaterdag mijn laatste Evy 0-5km heb gelopen, ga ik volgende week beginnen aan Wennemars 5-10km, waarom? Omdat ze mij in 4 weken minder naar de 10km haalt
![]()
Welke ga je dan lopen? De 10 km, easy 10 km en dan bij les 19 instappen? Of.. ?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef Saninl het volgende:
Nadat ik zaterdag mijn laatste Evy 0-5km heb gelopen, ga ik volgende week beginnen aan Wennemars 5-10km, waarom? Omdat ze mij in 4 weken minder naar de 10km haalt
Edit: Negeer deze vraag maarDe 10 km easy en de normale 10 km zijn hetzelfde vanaf week 7 vh easy schema.
[ Bericht 12% gewijzigd door GotC op 13-05-2012 18:17:30 ]![]()
Ik twijfel over korte broeken enzo. Liep vandaag in m'n korte broek en werd er niet gelukkig vanHet is een strakke korte tight met zo'n los zittend broekje eraan vast. Ook als ik mezelf op de foto zie..brr!
Wat doen de dames aan als het warm wordt? En dan het liefste, wat voor soort korte broek? Heb nog flink stevige benen..dusja!![]()
Ik heb deze voor als het warm isquote:Op zondag 13 mei 2012 18:11 schreef GotC het volgende:
Ik twijfel over korte broeken enzo. Liep vandaag in m'n korte broek en werd er niet gelukkig vanHet is een strakke korte tight met zo'n los zittend broekje eraan vast. Ook als ik mezelf op de foto zie..brr!
Wat doen de dames aan als het warm wordt? En dan het liefste, wat voor soort korte broek? Heb nog flink stevige benen..dusja!
En dit shirt erop
Of als het heel erg warm is gewoon een hemdje erop.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Een capri dus?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb deze voor als het warm is
[ afbeelding ]
En dit shirt erop
[ afbeelding ]
Of als het heel erg warm is gewoon een hemdje erop.Ik heb ook een capri, maar zelfs de capri is naar m'n gevoel te warm. Misschien een rokje..hmm...
![]()
Dag allemaal! Ik ben weer terug op het forum.
Afgelopen donderdag met spoed in het ziekenhuis opgenomen i.v.m. een ontstoken galblaas. Die is er inmiddels uit en ik moet de komende weken rustig aan doen
Hoop dat ik snel weer kan starten met hardlopen, ik was net zo lekker in het hardloopritme!![]()
Dat is roze!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb deze voor als het warm is
[ afbeelding ]
En dit shirt erop
[ afbeelding ]
Of als het heel erg warm is gewoon een hemdje erop.Ja doei.![]()
ik heb een lange broek en een capri .. eer dat ik de capri aantrek moet het wel echt boven de 17 graden uitkomen buiten anders trek ik m'n lange broek aan
bah trebweb! sterkte!Ik heb er één en ik ben er trots op
Je zou bijna een 'HardlopersrevalidatieSC-topic' starten voor alle geblesseerden en mensen in de ziekenboeg
Ja doei.![]()
Ik heb zo'n lijstje op Spotify staan. De Eurotrash-playlist met 65 nummers: http://open.spotify.com/u(...)kpJiB4EUrpKz04xUq5Q7quote:Op zondag 13 mei 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is best een goed idee!
Ik stop o.a. 2 Unlimited, DJ Paul Elstak, Double Vision en Critical Mass erin.
edit: of de playlist 'happy is voor homo's', vol happy hardcore: http://open.spotify.com/u(...)3nzp3XWzZv5xe1FFMFDK
[ Bericht 11% gewijzigd door mosselmossel op 13-05-2012 19:41:42 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haha dat zou bijna een idee zijn! Ik baal echt onwijs, maar het herstel lijkt aardig goed te gaan. Dus hoop snel weer volledig op de been te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou bijna een 'HardlopersrevalidatieSC-topic' starten voor alle geblesseerden en mensen in de ziekenboeg
Ik mocht wel lopen van de chirurg, dus heb mijn hardloopstuk net maar even normaal gelopen ;-)![]()
Echtquote:Op zondag 13 mei 2012 19:19 schreef DJMO het volgende:
ik heb een lange broek en een capri .. eer dat ik de capri aantrek moet het wel echt boven de 17 graden uitkomen buiten anders trek ik m'n lange broek aan
bah trebweb! sterkte!Man, ik viel vandaag nog om in m'n korte broek in de volle zon. En ik ben een serieuze koukleum
Sterkte Trebweb! Rustig herstellen eerst..![]()
Lekker bezig allemaal hoor!
Zelf vandaag de een na laatste les van Evy (thank god, ik haat dat mens inmiddels) gelopen. Super relaxed gelopen 6,25km in 38 minuten. Ging echt lekker.
Enige nadeel: na 5,5 km kwam de ouders van een vroegere vriend van me langs. Kort praatje (verbaasde me dat dat (hoewel kortaf) nog vrij okee ging). Zeggen ze: je bent wel ouder geworden. Ja duh: ik heb je vier jaar niet gezien en ik heb net dik 5km achter de kiezen. JA?!![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hallo allemaal.. ik kom als hardloopn00b maar eens uit de meeleesmodus..
Ben een paar weken geleden begonnen met Evy 0-5 km. Mijn motivatie is vooral conditieopbouw. Waar ik een paar jaar terug 3 tot 4 keer per week in de sportschool te vinden was en tussendoor dagelijks stukjes fietste heb ik nu een zittend beroep en ga met de auto naar het werk.. Ben blij als ik mijn 2 x sportschool per week haal (groepslessen).. Moet zeggen dat ik dat nu al redelijk volhoud en toen ik begon met Evy begon ik dus niet helemaal vanaf 0. Vandaag les 11 gelopen, heerlijk in het zonnetje! Omdat mijn ipod het heeft begeven vandaag voor het eerst met smartphone en direct ook maar Runkeeper aangezet zodat ik er ook eens achterkom hoe ver ik loop. Tot mijn verbazing liep ik 4.19 km in 29 minuten (17 loopminuten, 12 wandelminuten), misschien wat minderen in tempo zodat ik het straks ook nog volhoud als ik langere stukken achtereen moet lopen.
Trouwens.. ik had nu een broek met zakken.. maar hoe nemen jullie je telefoon mee?![]()
![]()
Gewoon zo als het warm is.
GotC, ik durf te wedden dat mijn benen nog wel wat steviger zijn dan die van jou. Alhoewel stevig niet het goede woord is. Vetblubbers, putjes en zo.![]()
Maar het boeit me niet zo veel als ik aan het sporten ben.![]()
Ook lekkerquote:Op zondag 13 mei 2012 19:40 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G10%2098008%2062023%2008%201797%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Gewoon zo als het warm is.
GotC, ik durf te wedden dat mijn benen nog wel wat steviger zijn dan die van jou. Alhoewel stevig niet het goede woord is. Vetblubbers, putjes en zo.![]()
Maar het boeit me niet zo veel als ik aan het sporten ben.Opzich vind ik hoe het eruit ziet geen drama..maar het schuurt
![]()
![]()
mijn "blessure" van gister is wonderbaarlijk, na een goede nacht slaap, weer hersteltquote:Op zondag 13 mei 2012 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou bijna een 'HardlopersrevalidatieSC-topic' starten voor alle geblesseerden en mensen in de ziekenboeg'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Welkom Nimose!
Vandaag had ik een tight tot aan m'n knieeën aan, maar het bleek toch erg warm te zijn...
Ik denk dat ik ook maar op zoek moet naar betere hardloopkleding voor dit soort weer.
De 10 km van Ukkel was wel leuk maar wow, de laatste heuvel was verschrikkelijk. Daar ook m'n hardloop buddy kwijtgeraaktUiteindelijk wel onder een uur binnen gekomen, maar de tijd is nog niet binnen...
En goed zo YUR en GotC!![]()
Netjes zeg, binnen het uur! Was dat je doel ook?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef Niara het volgende:
Welkom Nimose!
Vandaag had ik een tight tot aan m'n knieeën aan, maar het bleek toch erg warm te zijn...
Ik denk dat ik ook maar op zoek moet naar betere hardloopkleding voor dit soort weer.
De 10 km van Ukkel was wel leuk maar wow, de laatste heuvel was verschrikkelijk. Daar ook m'n hardloop buddy kwijtgeraaktUiteindelijk wel onder een uur binnen gekomen, maar de tijd is nog niet binnen...
En goed zo YUR en GotC!![]()
hier gister ook nog in kort/kort gelopen vanwege het mooie weer (omgerekend 14 November in NL) en dat terwijl ze voor morgen "snow to low levels" doorgeven.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Komt goed, mijn galblaas is ook niet meer.. Beterschap!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:17 schreef Trebweb het volgende:
Dag allemaal! Ik ben weer terug op het forum.
Afgelopen donderdag met spoed in het ziekenhuis opgenomen i.v.m. een ontstoken galblaas. Die is er inmiddels uit en ik moet de komende weken rustig aan doen
Hoop dat ik snel weer kan starten met hardlopen, ik was net zo lekker in het hardloopritme!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, dat was mijn doel. Heb het al eens de 10 km in 58m31s gelopen; maar die keer was belabberd.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Netjes zeg, binnen het uur! Was dat je doel ook?
Trouwens erg vreemd, de toiletten waren betalend![]()
En veel beterschap voor iedereen! Doe het rustig aan...![]()
Ik pak nog een week rust. De club fysio denkt aan een opspelende spier... Ff afwachten dus...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
onder voorbehoud loop ik de 5k ladiesrun in rotterdam op tien juni ook mee. (onder voorbehoud omdat ik niet weet of ik me kán inschijven, mijn rekening kent namelijk een incassoblokkade, en voor-inschrijven is normaal alleen mogelijk met machtiging tot eenmalige incasso) heb de organisatie dus maar een mailtje gestuurd.
ik loop 'm mee
[ Bericht 14% gewijzigd door DJMO op 13-05-2012 22:02:29 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh! Viking, je vroeg welke wedstrijden je in Den Haag nog meer had.. Je hebt ook:
-Laan van Meerdervoort loop: http://www.lvml.nl/ op 4 november 2012
-Puinduinrun: http://www.puinduinrun.nl/ in januari
-Wateringse Veld Loopfestijn: http://wateringseveld.nl/page.php?page=9 op 16 juni 2012
-Beach Run @ Kijkduin: http://www.beach-challenge.nl/ op 13 juli 2012
En in de buurt heb je ook in het Westland veel loopwedstrijden, makkelijk te zien via de E-Kwadraat Running Circuit: http://www.ekwadraat.nl/beweegt/1283441735/Run-Circuit/
[ Bericht 12% gewijzigd door GotC op 13-05-2012 20:59:43 ]![]()
Cool, thx!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Oh! Viking, je vroeg welke wedstrijden je in Den Haag nog meer had.. Je hebt ook:
-Laan van Meerdervoort loop: http://www.lvml.nl/ op 4 november 2012
-Puinduinrun: http://www.puinduinrun.nl/ in januari
-Wateringse Veld Loopfestijn: http://wateringseveld.nl/page.php?page=9 op 16 juni 2012
-Beach Run @ Kijkduin: http://www.beach-challenge.nl/ op 13 juli 2012
En in de buurt heb je ook in het Westland veel loopwedstrijden, makkelijk te zien via de E-Kwadraat Running Circuit: http://www.ekwadraat.nl/beweegt/1283441735/Run-Circuit/. Laan van Meerdervoort heb ik vandaag ook over gelopen
(van de Raamweg tot aan de Goudenregenstraat en toen via de Segbroeklaan weer terug)
Ook weer terug van een leuk rondje met dit heerlijke weer. Echt het lentegevoel met de vogeltjes die fluiten en de kikkers die lopen te kwaken. Alleen daarom neem ik al geen mp3 speler mee.
10km in 1 uur.
Woensdag weer, maar dan weer een interval.![]()
Goed gelopen YUR en GotC
Ik zoek ook nog een kort broekje om in te lopen. Vorig jaar ben ik begonnen met een kort broekje, maar dat is te groot geworden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat goed!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed gelopen YUR en GotC
Ik zoek ook nog een kort broekje om in te lopen. Vorig jaar ben ik begonnen met een kort broekje, maar dat is te groot geworden
Kunnen we samen op zoek naar een kort broekje![]()
![]()
Volgens mij lijkt ons figuur wel een beetje op elkaar, jij hebt volgens mij ook heupen en een èchte kontquote:Op zondag 13 mei 2012 21:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat goed!
Kunnen we samen op zoek naar een kort broekje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Allereerst petje af voor YUR en GotC
Precies ditquote:Op zondag 13 mei 2012 19:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook lekkerOpzich vind ik hoe het eruit ziet geen drama..maar het schuurt
Draag zelf een kort, strak broekje als het warm is dat tot net boven de knie komt. Dan schuurt het tenminste niet
We lopen in hetzelfde tempo, hebben dezelfde doelen qua hardlopen, hebben hetzelfde figuur..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt ons figuur wel een beetje op elkaar, jij hebt volgens mij ook heupen en een èchte kont
Soms twijfel ik weleens over een hardlooprokje.. Zag net een gave![]()
![]()
![]()
Ooh wauw, die kleurquote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
We lopen in hetzelfde tempo, hebben dezelfde doelen qua hardlopen, hebben hetzelfde figuur..
Soms twijfel ik weleens over een hardlooprokje.. Zag net een gave
[ afbeelding ]
Yup!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Nice! Zit er nog een broekje onder tegen het schuren?![]()
ja...daarvoor doen je ook aan de loopjes mee...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef xzaz het volgende:
Meiden die in dat soort kleding lopen en er goed uitzien
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar heb je gelijk in Gotc, maar als ik aan een loopje mee doe maakt het me echt geen donder uit hoe de rest er uit ziet, al lopen ze in een oud shirtje en een pyamabroek..so be itquote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef GotC het volgende:
Ach, waarom mag functionele kleding er niet leuk uit zien?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in Gotc, maar als ik aan een loopje mee doe maakt het me echt geen donder uit hoe de rest er uit ziet, al lopen ze in een oud shirtje en een pyamabroek..so be it
Ja doei.![]()
Ah op die manierquote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in Gotc, maar als ik aan een loopje mee doe maakt het me echt geen donder uit hoe de rest er uit ziet, al lopen ze in een oud shirtje en een pyamabroek..so be itIk dacht dat je iets anders bedoelde. Maar in dit geval: Volledig mee eens!
![]()
Al zag ik vandaag een vrij stevige dame lopen met een 10 cm te kort shirtje.. Mwah.
Maar ze liep wel![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt ons figuur wel een beetje op elkaar, jij hebt volgens mij ook heupen en een èchte kont
Wel raar dat de meeste dames goed gekleed aan de start verschijnen :p Geen verwijt hoor :pquote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in Gotc, maar als ik aan een loopje mee doe maakt het me echt geen donder uit hoe de rest er uit ziet, al lopen ze in een oud shirtje en een pyamabroek..so be it![]()
Als ik me goed kleed, voel ik me goed. Als ik me goed voel, loop ik beterquote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wel raar dat de meeste dames goed gekleed aan de start verschijnen :p Geen verwijt hoor :p![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
We lopen in hetzelfde tempo, hebben dezelfde doelen qua hardlopen, hebben hetzelfde figuur..
Soms twijfel ik weleens over een hardlooprokje.. Zag net een gave
[ afbeelding ]
Alleen niet heupen proof vrees ik![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet nog wel wat kg's en cm's kwijt voordat ik zoiets zou overwegen aan te doen.
Binnenkort wel even een nieuwe jas halen
Ja doei.![]()
ik heb net een nieuwe lange broek gekregen, omdat ik dus echt een koukleim ben en meestal in de avond train want kids. wedstrijden overdag ga ik denk wel in m'n capri doen ... een korte durf ik echt NIET aan met mijn melkflessen
Dat vind ik ook.. heb altijd het idee dat dat soort rokjes alleen mooi staan met meiden met slanke benen en geen heupenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Aw damn, dat is idd een nadeel v/d rokjes.. Meh, keertje 1 proberen denk maar![]()
![]()
dit dus, de kleren maken de man/vrouw...gaat hier ook op hoor, en niet alleen tijdens het lopenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Als ik me goed kleed, voel ik me goed. Als ik me goed voel, loop ik beter'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ach, niet zo streng voor je zelf. Aan je foto's te zien ben je al een kilo of 20 afgevallen?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Moet nog wel wat kg's en cm's kwijt voordat ik zoiets zou overwegen aan te doen.
Binnenkort wel even een nieuwe jas halen
Trek gewoon een korte broek aan, kan jou het wat schelen.![]()
Melkflessen..herkenbaarquote:Op zondag 13 mei 2012 22:15 schreef DJMO het volgende:
ik heb net een nieuwe lange broek gekregen, omdat ik dus echt een koukleim ben en meestal in de avond train want kids. wedstrijden overdag ga ik denk wel in m'n capri doen ... een korte durf ik echt NIET aan met mijn melkflessenHalf Schots, dus bruin worden? Wat is dat?
![]()
volgens mij heeft DJMO geen heupenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.. heb altijd het idee dat dat soort rokjes alleen mooi staan met meiden met slanke benen en geen heupen
Ik dacht een uurtje geleden nog. Hee, ik voel mijn blessure niet dus het gaat de goede kant op.
Daarna rustig de hond uitgelaten zoals ik altijd doe en net nog even naar boven gelopen. Nu voel ik hem dus weer.
Over kilo's en kleding. Over die vrouwenkleding kan ik niet praten, maar voor het oog zien de vrouwen hardloopkleding er altijd wel goed uit.
Zelf word ik steeds zwaarderen ik kan nu niet lopen. Frustrerend want ik hou echt van zoete dingen. Heel veel slechte dingen dus
. Buik en kont moet ik er binnenkort maar eens af gaan lopen dmv het hardlopen in combinatie met minder slechte dingen eten
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
Oh, ik loop gewoon in een korte broek hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, niet zo streng voor je zelf. Aan je foto's te zien ben je al een kilo of 20 afgevallen?
Trek gewoon een korte broek aan, kan jou het wat schelen.Maar niet zó kort; dat kunnen m'n binnenbenen niet aan. Is gewoon realistisch: dat gaat schuren en pijn doen.
Hoe ik er uit zie tijdens 't lopen boeit me verder geen flikker.Ja doei.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, niet zo streng voor je zelf. Aan je foto's te zien ben je al een kilo of 20 afgevallen?
Trek gewoon een korte broek aan, kan jou het wat schelen.
genoeg gespammed...hardlopend aan het werk...., monday morning blues'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah, op die manier. Heel goed!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik loop gewoon in een korte broek hoorMaar niet zó kort; dat kunnen m'n binnenbenen niet aan. Is gewoon realistisch: dat gaat schuren en pijn doen.
Ik heb geen last van schuren en mijn benen komen wel tegen elkaar aan. Hmm, mooi geluk dus.![]()
Ik kan me de tijd niet herinneren dat m'n benen elkaar niet raakten... ook toen ik een stuk minder woog dan nu niet. Helaasch. Best zonde, ook met rokjes en zomer en eindjes moeten lopen enzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Heel goed!
Ik heb geen last van schuren en mijn benen komen wel tegen elkaar aan. Hmm, mooi geluk dus.Ja doei.![]()
Hee, herkenbaar! Ik weet nog wel toen ik..15 was ik nog benen had die elkaar niet raakten. Rokjes en jurkjes zijn dankzij schurende benen niet fijn..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan me de tijd niet herinneren dat m'n benen elkaar niet raakten... ook toen ik een stuk minder woog dan nu niet. Helaasch. Best zonde, ook met rokjes en zomer en eindjes moeten lopen enzo.![]()
* DJMO zonne-allergie heeftquote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Melkflessen..herkenbaarHalf Schots, dus bruin worden? Wat is dat?
bij een beetje felle zon zit ik onder de uitslag
excuse me?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij heeft DJMO geen heupen
ik heb wel degelijk heupen
Nou..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO zonne-allergie heeftbij een beetje felle zon zit ik onder de uitslag
[..]
excuse me?
[ afbeelding ]
ik heb wel degelijk heupenKleine heupjes iig dan
![]()
![]()
hmpf, niet de meest duidelijke foto dan, shirt hangt er over heenquote:maar ik heb bijkans geen middel, dus dan worden m'n heupen weer breder in verhouden
![]()
Nou ja hè? Ik vind lopen nu vooral ook gewoon leuk (meestal!), had ik vroeger ook niet kunnen denken. Moest voor m'n strandtoelating voor de reddingsbrigade ook altijd een stuk rennen: 800 meter binnen 4.15 min en dat lukte me altijd NET maar was dan ook wel écht dood..Ja doei.![]()
Trouwens zwaar balen dat mijn netto tijd niet is berekend bij de wedstrijd van zaterdag. Lopen we met een chip krijgen we niet eens onze echte tijd te zien.![]()
Dat is ook waar.. Hardlopen leek altijd zo saai! Nu kan je wel die 800 meter in 4.15 min lopen?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja hè? Ik vind lopen nu vooral ook gewoon leuk (meestal!), had ik vroeger ook niet kunnen denken. Moest voor m'n strandtoelating voor de reddingsbrigade ook altijd een stuk rennen: 800 meter binnen 4.15 min en dat lukte me altijd NET maar was dan ook wel écht dood..
Reddingsbrigade
Trouwens, iedereen waarmee ik praat over hardlopen zegt standaard: Hardlopen? Dat lijkt me zo vreselijk saai..
If only they knew..!![]()
Ik heb zelfs nog meer heupen dan jijquote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmpf, niet de meest duidelijke foto dan, shirt hangt er over heenmaar ik heb bijkans geen middel, dus dan worden m'n heupen weer breder in verhouden
![]()
Ik denk dat ik dat nu wel redquote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is ook waar.. Hardlopen leek altijd zo saai! Nu kan je wel die 800 meter in 4.15 min lopen?
Reddingsbrigade
Trouwens, iedereen waarmee ik praat over hardlopen zegt standaard: Hardlopen? Dat lijkt me zo vreselijk saai..
If only they knew..!Is gewoon een sprintje van 800 meter. Langere afstanden doe ik 10km/u, dit is 11.3km per uur en dat moet ik echt wel vol kunnen houden nu voor 800 meter.
'later als ik groot ben' ga ik weer bij een reddingsbrigade, als we bij de kust gaan wonen
Ja doei.![]()
Even ter vergelijking:quote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmpf, niet de meest duidelijke foto dan, shirt hangt er over heenmaar ik heb bijkans geen middel, dus dan worden m'n heupen weer breder in verhouden
![]()
Laatste keer dat ik m'n heupen en taille op had gemeten, zat er 31 cm verschil tussen. Heupen!![]()
![]()
ik ben sowieso maar klein he, dus m'n heupen zijn ook kleinquote:'k heb zelfs geen beha nodig in principe, zo weinig vet zit er daar. 't enige wat bij mij buiten proportioneel lijkt te zijn, zijn m'n kuiten in gespannen toestand
Ik ben ook maar kleinquote:Op zondag 13 mei 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben sowieso maar klein he, dus m'n heupen zijn ook klein'k heb zelfs geen beha nodig in principe, zo weinig vet zit er daar. 't enige wat bij mij buiten proportioneel lijkt te zijn, zijn m'n kuiten in gespannen toestand
maar mijn heupen zijn niet zo klein hoor
![]()
![]()
Ik heb hetzelfde wat betreft lengte en borsten, maar niet de heupen. Net even gemeten: met kleren aan heb ik nu 30 cm verschil tussen taille en heup.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
ik ben sowieso maar klein he, dus m'n heupen zijn ook klein'k heb zelfs geen beha nodig in principe, zo weinig vet zit er daar. 't enige wat bij mij buiten proportioneel lijkt te zijn, zijn m'n kuiten in gespannen toestand
Laatst werd me nog gezegd dat ik 'fors ontwikkelde kuitmusculatuur' heb. 't Is helaas niet alleen maar spierweefsel.![]()
![]()
Mede 30 cmquote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde wat betreft lengte en borsten, maar niet de heupen. Net even gemeten: met kleren aan heb ik nu 30 cm verschil tussen taille en heup.
Laatst werd me nog gezegd dat ik 'fors ontwikkelde kuitmusculatuur' heb. 't Is helaas niet alleen maar spierweefsel.![]()
![]()
middel 70 cm, heupen 85 cm.
hmm 't verschil is minder groot dan 't lijkt
85 cmquote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef DJMO het volgende:
middel 70 cm, heupen 85 cm.
hmm 't verschil is minder groot dan 't lijktwoow
![]()
![]()
hier 32,5 cm. maar zonder een spoortje aan vet ...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Kuiten: 40cm omtrek (ik tikte 40kmzo zien ze er idd uit
)
Idd zeg.. tegenvallertjequote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
waar is streamnl als je 'm nodig hebt![]()
![]()
jullie vrouwen zijn ook echte Fok!sters he...opscheppen over jullie lichaamsafmetigen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* DJMO proestquote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
waar is streamnl als je 'm nodig hebtIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
jullie vrouwen zijn ook echte Fok!sters he...opscheppen over jullie lichaamsafmetigen![]()
![]()
![]()
Kuit 38 cm. En dat met een lichaamslengte onde de 1.6m.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
jullie vrouwen zijn ook echte Fok!sters he...opscheppen over jullie lichaamsafmetigen![]()
![]()
*kan het niet laten om vanavond kuiten op te gaan meten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ook! Ik ook! Misschien ga ik er zelfs nog wel een foto van makenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
*kan het niet laten om vanavond kuiten op te gaan meten
kijk, zo mag ik het horen...wij mannen hebben ten slotte "the bragging rights" hier op Fok!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook! Misschien ga ik er zelfs nog wel een foto van maken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
been there done thatquote:Op zondag 13 mei 2012 23:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook! Misschien ga ik er zelfs nog wel een foto van maken
en ook je heupen YUR?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
six pack toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel meten. Mn buikomtrek is groter'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Even een stukje terug moeten lezen om te kijken of dit nog wel het hardlooptopic was
Vandaag de 10km gelopen in Hoorn. Lekker gelopen op een goed tempo. De afgelopen week heb ik ontzettend veel last gehad van mn rechter hak. Bij het begin had ik hier even last van maar na een km was dat weer prima. Na de loop kon ik bijna niet meer lopen doordat beide voeten ontzettend veel pijn deden aan de pees die van voor naar achter loopt.
Ik loop nu een maand op mijn nieuwe schoenen met een vrij heftige compensatie om mijn voet recht te zetten (heb nogal platvoetjes). Ik wil nu eigenlijk van de week terug naar Runnersworld omdat alle plezier in lopen me vergaat.
Heeft iemand zoiets weleens gehad en wat kan ik verwachten van Runnersworld? Zal ze morgen iig maar eens bellen.
Baal echt enorm,...
met een koekje![]()
pff wat gaat dit forum hard
Jezus vandaag hele dag zo lam geweest dat ik geen puf had om te lopen. De bank lag zo lekker:) Dus dan maar morgenAchja morgenmiddag toch vrij dus tijd genoeg.
![]()
Hopelijk wel de tuinbank, want het was heerlijk weer vandaag.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:09 schreef egelhond het volgende:
pff wat gaat dit forum hard
Jezus vandaag hele dag zo lam geweest dat ik geen puf had om te lopen. De bank lag zo lekker:) Dus dan maar morgenAchja morgenmiddag toch vrij dus tijd genoeg.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Even ter vergelijking:
Laatste keer dat ik m'n heupen en taille op had gemeten, zat er 31 cm verschil tussen. Heupen!Waar meten jullie de heup? Ik loop altijd een beetje te emmeren met meten van m'n lichaamsdelen. Wil het wel weer gaan doen om te zien in hoeverre het hardlopen effect heeft op de vorm van m'n lichaam.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde wat betreft lengte en borsten, maar niet de heupen. Net even gemeten: met kleren aan heb ik nu 30 cm verschil tussen taille en heup.
Laatst werd me nog gezegd dat ik 'fors ontwikkelde kuitmusculatuur' heb. 't Is helaas niet alleen maar spierweefsel.
Zoals ik net gemeten heb zit ik op 33 cm verschil
gelukkig had niemand je van te voren gewaarschuwt hierquote:Op zondag 13 mei 2012 23:09 schreef koffielepel het volgende:
Even een stukje terug moeten lezen om te kijken of dit nog wel het hardlooptopic was
Vandaag de 10km gelopen in Hoorn. Lekker gelopen op een goed tempo. De afgelopen week heb ik ontzettend veel last gehad van mn rechter hak. Bij het begin had ik hier even last van maar na een km was dat weer prima. Na de loop kon ik bijna niet meer lopen doordat beide voeten ontzettend veel pijn deden aan de pees die van voor naar achter loopt.
Baal echt enorm,...
goed dan .. hier een paar melkflessenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook! Misschien ga ik er zelfs nog wel een foto van maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij nader inzien toch maar onder 'n spoiler
Maak morgen een afspraak bij je huisarts. Klinkt als hielspoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:09 schreef koffielepel het volgende:
Ik loop nu een maand op mijn nieuwe schoenen met een vrij heftige compensatie om mijn voet recht te zetten (heb nogal platvoetjes). Ik wil nu eigenlijk van de week terug naar Runnersworld omdat alle plezier in lopen me vergaat.
Heeft iemand zoiets weleens gehad en wat kan ik verwachten van Runnersworld? Zal ze morgen iig maar eens bellen.
Baal echt enorm,...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
goed dan .. hier een paar melkflessen
who fucking cares.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij nader inzien toch maar onder 'n spoilerJa doei.![]()
Andere pijn, andere plek en dit zijn beide voeten. Eerdere klacht hoor je me niet over. Dat was eigenwijs en dat weet ik maar dat is goed gegaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig had niemand je van te voren gewaarschuwt hiermet een koekje![]()
Het hangt waarschijnlijk wel met elkaar samen. Bij hielspoor kan je zowel last hebben van je hak/hiel als van de peesplaat die van voor naar achter loopt.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:14 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Andere pijn, andere plek en dit zijn beide voeten. Eerdere klacht hoor je me niet over. Dat was eigenwijs en dat weet ik maar dat is goed gegaan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Smalste deel van mn taille en breedste deel van mn heupenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Waar meten jullie de heup? Ik loop altijd een beetje te emmeren met meten van m'n lichaamsdelen. Wil het wel weer gaan doen om te zien in hoeverre het hardlopen effect heeft op de vorm van m'n lichaam.
Zoals ik net gemeten heb zit ik op 33 cm verschilValt bij mij nogal op
![]()
![]()
Daar waarvan ik aan de voorkant kan zien dat het het breedst is.quote:Het is niet duidelijk welke pees je bedoelt.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:09 schreef koffielepel het volgende:
Na de loop kon ik bijna niet meer lopen doordat beide voeten ontzettend veel pijn deden aan de pees die van voor naar achter loopt.![]()
Geen medelijden hier.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:09 schreef koffielepel het volgende:
Baal echt enorm,...Ja doei.![]()
Koffielepel, ga idd naar je huisarts of sportarts.
Even grof gezegd, maar waarom ga je in godsnaam lopen als je zoveel pijn hebt![]()
![]()
De pees aan de binnenkant onderzijde over de voetbrug heen als het ware.
Het is een andere pijn dan eerst, voelt als kramp. Ik heb eer vroeger ook vaak last van gehad omdat ik vrij heftige platvoeten heb.
De hak is pijnvrij btw,... rare voeten.
Maar ik vermoed dat mijn schoenen te veel corrigeren.met een koekje![]()
Kwam pas na de loop, tijdens het lopen geen klachten, alleen slapende voeten tussen de 6 en 9 kmquote:Op zondag 13 mei 2012 23:16 schreef GotC het volgende:
Koffielepel, ga idd naar je huisarts of sportarts.
Even grof gezegd, maar waarom ga je in godsnaam lopen als je zoveel pijn hebtmet een koekje![]()
Is dat medium?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:25 schreef GotC het volgende:
Yur en ik hebben dezelfde maat kuit: Medium!
Oftewel, allebei 40 cmJa doei.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Smalste deel van mn taille en breedste deel van mn heupenValt bij mij nogal op
Ik hoor/zie verschillende plekken om het te meten. De ene heeft het over het breedste deel ter hoogte van t bekken, de ander zegt ter hoogte van het heupgewricht...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar waarvan ik aan de voorkant kan zien dat het het breedst is.
[..]
Het is niet duidelijk welke pees je bedoelt.
Dat maakt bij mij nogal verschil... Zoek ik het breedste deel bij m'n heupgewricht, dan ben ik NOG breder dan als ik ter hoogte van m'n bekken meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat vraag ik ook niet, ik vraag ervaringen en advies. Ik ken mijn lijf goed genoeg om te weten wanneer ik moet stoppen. Ik sport al heel wat jaren en neem blessures absoluut serieus.quote:
Ik snap ook niet helemaal waar het "told you so" aspect op slaat als ik duidelijk aangeef dat dit een andere blessure betreft.met een koekje![]()
Hangt natuurlijk van je schoenmaat af.quote:
Ik heb met mijn kuit wel een extra brede schacht nodig.Maar blijkt nu dan niet dat je je lijf juist niet genoeg kent? Of dat een lijf heel onvoorspelbaar kan zijn? Garanties uit het verleden......quote:Op zondag 13 mei 2012 23:27 schreef koffielepel het volgende:
Ik ken mijn lijf goed genoeg om te weten wanneer ik moet stoppen. Ik sport al heel wat jaren en neem blessures absoluut serieus.
Ik snap ook niet helemaal waar het "told you so" aspect op slaat als ik duidelijk aangeef dat dit een andere blessure betreft.![]()
Lees m'n laatste post nog eens een keer.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:27 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook niet, ik vraag ervaringen en advies. Ik ken mijn lijf goed genoeg om te weten wanneer ik moet stoppen. Ik sport al heel wat jaren en neem blessures absoluut serieus.
Ik snap ook niet helemaal waar het "told you so" aspect op slaat als ik duidelijk aangeef dat dit een andere blessure betreft.
Ik heb m'n vader bijna een marathon zien opgeven tijdens z'n training vanwege hielspoor. Dat begon in de hiel, maar werd later pijn aan de peesplaat (die jij beschrijft bij de voetboog). Is dus wel 1 blessure, het uit zich alleen niet altijd op dezelfde manier.
Ik zeg niet DAT je hielspoor hebt, maar ik vermoed het wel omdat alles wat je omschrijft overeenkomt met de pijn die m'n vader omschreef.
Heb je ook het gevoel dat je op de bal van je voet moet lopen bij gewoon lopen?
Nogmaals: ga naar je huisarts.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Middel: 73
Heup: 97
Verschil: 24
Kuit: 35
Ik móest het ook even opmeten
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Net, na lang wikken en wegen, eindelijk mijn Garmin besteld![]()
Hoop hem aan het eind van de week binnen te hebben
enige nadeel, zeker voor die prijs, is dat er geen "kuitomvang" functie op zit.....toch maar eens een mailtje aan wagen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijne ook. Lengte 173cm. En ik had/heb echte fietskuitenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kuit 38 cm. En dat met een lichaamslengte onde de 1.6m.
Ik vind deze 'skort' trouwens wel gaaf:
en deze lijkt me ook nog steeds gaaf:
[ Bericht 4% gewijzigd door SEMTEX op 14-05-2012 06:55:41 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind deze 'skort' trouwens wel gaaf:
en deze lijkt me ook nog steeds gaaf:
(vaag, kreeg dit niet bij die andere post)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
jammer dat ik geen Schots bloed heb.... skorts zou me goed staan denk ik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 14 mei 2012 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
jammer dat ik geen Schots bloed heb.... skorts zou me goed staan denk ik![]()
![]()
En daarom wil/moet ik skorts aanquote:Op maandag 14 mei 2012 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
jammer dat ik geen Schots bloed heb.... skorts zou me goed staan denk ik![]()
![]()
we kunnen er toch gewoon een beginnende hype van maken? alle mannen aan de skorts!
zit wel te denken aan een 2 in 1 short trouwens zo voor de zomer. toch wat mannelijker dan een korte of lange tight![]()
![]()
Zo, flink tempo hier in dit topic
Vanmiddag me maar eens aan een duurtraining van 10 km wagen, ben benieuwd hoe de spieren gaan reageren op die afstand. Want die 5 km van vorige week, die hakte er wel in.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gisteren lesje 8 van Evy gehad. Het ging op zich wel lekker, maar ik heb wel gemerkt dat voorlopig 2x per week lopen wel het maximum is. Ik wil graag 3x per week, maar mijn lichaam protesteert daar nog tegen. Geen haast, misschien lukt dat in de toekomst nog wel.
Loop ook nog te zoeken naar wel of geen warmingup en evt. wat voor warming up. Ik lees hier verschillende berichten over. Ik heb meerdere dingen geprobeerd en gisteren ben ik begonnen met rustig te wandelen en daarna in een laag tempo te gaan lopen, maar dat beviel me ook niet helemaal. Vooral in het begin voelt het dan niet lekker aan.
Woensdag maar weer lopen en misschien maar wat langer wandelen als warming up...![]()
Calexico, ik wandel altijd wel 5-10 min voordat ik begin met lopen. Wel sportief wandelen, niet dat geslenter
Oh, en ik ga NOOIT meer in korte broek lopen![]()
![]()
Dat zijn harde uitspraken, ben wel benieuwd naar het 'waarom' erachter.quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Want?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Foto's gezien van gisterenquote:Op maandag 14 mei 2012 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn harde uitspraken, ben wel benieuwd naar het 'waarom' erachter.![]()
Ach, over een paar dagen loop ik gewoon weer in een korte broek onder het motto 'I don't give a fuck'.
![]()
Oke, ik ga woensdag ook maar eens met 5 tot 10 minuten flink doorstappen beginnen. Kijken of dat wat beter voelt.quote:Op maandag 14 mei 2012 08:33 schreef GotC het volgende:
Calexico, ik wandel altijd wel 5-10 min voordat ik begin met lopen. Wel sportief wandelen, niet dat geslenter
Oh, en ik ga NOOIT meer in korte broek lopen![]()
Die skortsik mag mezelf pas een skort als ik Evy 0-5 heb uitgelopen, en mijn heupomvang wat cm's kleiner is geworden
Oh dat is balen! Beterschap!quote:Op maandag 14 mei 2012 08:56 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, keelontsteking. Als ik maar niet ziek ben dodag.
![]()
Dan moet je nu je rust pakken, dan is het donderdag waarschijnlijk wel overquote:Op maandag 14 mei 2012 08:56 schreef Viking84 het volgende:
maar beterschap!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik was gisteren (lichamelijk) helemaal op. Achteraf ben ik blij als ik jullie berichten heb gelezen
Niets gemist dus
Maar ik vind het wel raar dat jullie zeggen: waar is Bjorn als je hem nodig hebt mbt tot het onderwerp...
Succes met de maandag!![]()
Zo, contact gehad met een fysio. Ben benieuwd wanneer ik langs mag komen
Ecosia
hmmm vraag eens of ie aan combi korting doetquote:Op maandag 14 mei 2012 09:05 schreef Jumparound het volgende:
Zo, contact gehad met een fysio. Ben benieuwd wanneer ik langs mag komen![]()
mijn knie is nog flink zeurderig.... dat wordt een weekje of langer niks doen vrees ik...![]()
![]()
Beterschapquote:Op maandag 14 mei 2012 08:56 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
Die heb ikquote:Op maandag 14 mei 2012 07:48 schreef AntiChrist het volgende:
we kunnen er toch gewoon een beginnende hype van maken? alle mannen aan de skorts!
zit wel te denken aan een 2 in 1 short trouwens zo voor de zomer. toch wat mannelijker dan een korte of lange tight
Ohja, eindelijk een coole hardloopfoto van mezelf
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:42 schreef YUR het volgende:
Ohja, eindelijk een coole hardloopfoto van mezelfJa doei.![]()
en zolang YUR nog naast je durft te lopen moet het toch wel meevallen..??!!quote:Op maandag 14 mei 2012 08:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Foto's gezien van gisteren![]()
Ach, over een paar dagen loop ik gewoon weer in een korte broek onder het motto 'I don't give a fuck'.
Tijdens de eindsprint:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Yur blijft altijd naast me hardlopenquote:Op maandag 14 mei 2012 10:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en zolang YUR nog naast je durft te lopen moet het toch wel meevallen..??!!En weet je..zolang ik maar loop mag niemand er iets van zeggen
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Tijdens de eindsprint:Kijk 'm zweven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:16 schreef GotC het volgende:
[..]
En weet je..zolang ik maar loop mag niemand er iets van zeggen![]()
en die kuiten....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:je kon het niet laten om te meten?
Heb ik gedaanquote:Op maandag 14 mei 2012 10:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]je kon het niet laten om te meten?
![]()
![]()
[..]
Tijdens de eindsprint:Toffe foto, leuke vent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
wat zijn jullie ook een romantisch stelquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kom je naar arnhem-zuid? Ik ga er nu heenquote:Op maandag 14 mei 2012 09:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmmm vraag eens of ie aan combi korting doet![]()
mijn knie is nog flink zeurderig.... dat wordt een weekje of langer niks doen vrees ik...
Ecosia
[..]
Tijdens de eindsprint:Leuke foto, je ziet er frisser uit dan ik bij mn finish woensdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: