SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 13-05-2012 20:20:52 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
game on
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hell march:Lekker om mee te lopen.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
te langzaam, .. ik zoek wat snelers, motiverenderquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Wow, oldskool!quote:
Nu wil ik het ook weer eens gaan spelen
![]()
Affirmativequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
te langzaam, .. ik zoek wat snelers, motiverender
Vind ik best leuk onder het lopen.
Saninl: redalert1.comSei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
wow, freeware?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef No-P het volgende:
[..]
Affirmative
Vind ik best leuk onder het lopen.
Saninl: redalert1.com![]()
Ik weet niet of je Spotify hebt maar ik heb een playlist waar je dan misschien iets aan hebt.
Kan je wat ideeën opdoen.
Nummer 1-hits NL 1990-1999
.
Voor de compleetheid:
nummer 1-hits NL 1980-1989
Nummer 1-hits NL 2000-2009
Nummer 1-hits NL 2010-heden
[ Bericht 45% gewijzigd door streamnl op 13-05-2012 00:03:31 ]![]()
Soms zit ik hier mee te lezen en in gedachte zie ik de mensen dan zo hardlopen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Soms voel ik me al zo alleen met m'n telefoon, oortjes en m'n sleutels.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
^^quote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]Ja doei.![]()
ik weet niet goed wat ik moet, maar ga denk maar mn eigen advies volgen... op naar een fysio om naar mn knie te laten kijken.
na veel lopen doet het zeer en wordt het een soort van stijf. Maar de pijn LIJKT vanuit mn scheen te komen, daar voelt het alsof een spier helemaal strak staat...
hardlopen zit er dus (voorlopig) nog niet in.
ik baal als een stekkerKlote zooi
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Vervelend zeg. Hopelijk is het geen shin splint. Beterschap.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
nee, dat is het niet... het zijn een paar banden bij mn knie denk. Shin splint ken ik maar al te goedquote:Op zondag 13 mei 2012 00:40 schreef jcdragon het volgende:
Vervelend zeg. Hopelijk is het geen shin splint. Beterschap.
Ecosia
Ik luister graag een muziek met een beetje beat, dat helpt me een beetje weg te dromen tijdens het hardlopen. Iets in de richting van deep house o.i.d. dus, bij het volgende nummer vlieg ik meestal als over de wolkjes:
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Ecosia
Nog even een update van m'n rondje van vanmorgen. Ging erg lekker
Evy les 13 = 2 (2), 3 (3), 5 (3), 5 (3), 5 (2).
Ik liep bij m'n ouders in de buurt en daar is eea veranderd de laatste jaren (laatste keer dat ik er liep is een jaar of 4/5 geleden). Was dus te ver door gelopen, waardoor ik afstand overhield na m'n laatste blokje.
Het ging echter wel erg lekker dus ik had wel zin in een uitdaging. Donderdag ging ik kapot bij 5 min rennen maar nu totaal niet. Dus ik dacht: eens kijken of ik er nog 1 of 2 minuutjes aan kan plakken, bij m'n laatste blokje.
Uiteindelijk heb ik niet 5 (2) gelopen, maar +/- 9 minuten, want toen was ik thuis. Geen centje pijn, echt zo fijn! Ik zal in het vervolg de lessen wel gewoon blijven volgen zoals ze horen, maar echt een enorme kick om te merken dat m'n uithoudingsvermogen (en wilskracht) zo groot is dat ik al bijna 10 min achter elkaar kan lopen
Dat had ik niet verwacht, toen ik 2 weken geleden begon
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
vandaag stond er een lange duurloop op het programma maar omstandigheden waren niet optimaal... gisteravond verjaardag dus veel te laat naar bed,vanmorgen om 6 uur op om naar mijn werk te gaan een ook beetje last van de rode vloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar gaan lopen en dus mijn duurloop in de spaarstand afgewerkt...niet snel, rond de 5.45min/km
Maar alsnog toch lekker gelopen, het weer was ook fantastisch heerlijk rustig herfstweer.
En..... halverwege de challenge
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-05-2012 08:05:12 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik zat net even het lijstje met posters in dit topic in de OP te lezen.
Er zijn er toch heel wat ondertussen verdwenen.... blijkt maar weer dat beginnen niet zo moeilijk is maar volhouden.
Daarom een dikke pluim voor iedereen die zich hier door de eerste paar maanden heen worstelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 06:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag stond er een lange duurloop op het programma maar omstandigheden waren niet optimaal... gisteravond verjaardag dus veel te laat naar bed,vanmorgen om 6 uur op om naar mijn werk te gaan een ook beetje last van de rode vloed
Ik las rode vloed bij jouw username en begreep er niks meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar gaan lopen en dus mijn duurloop in de spaarstand afgewerkt...niet snel, rond de 5.45min/km
Maar alsnog toch lekker gelopen, het weer was ook fantastisch heerlijk rustig herfstweer.
En..... halverwege de challenge![]()
Toch nog best goed gegaan, toch? Hoeveel km heb je gelopen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Straks de 10km lopen in Hoorn (schutz marathon). Heb alleen de hele week al pijn onder mn rechter hak, vrij heftig zelfs![]()
Vandaag hopelijk probleemloos uitlopen en dan maar even een weekje rust.
Wel balen want ik heb deze week ook al een keer minder gelopen door die klote pijn.met een koekje![]()
Jemig, balen zeg!quote:Op zondag 13 mei 2012 08:45 schreef koffielepel het volgende:
Straks de 10km lopen in Hoorn (schutz marathon). Heb alleen de hele week al pijn onder mn rechter hak, vrij heftig zelfs![]()
Wel balen want ik heb deze week ook al een keer minder gelopen door die klote pijn.
Succes vandaag met lopenhoop idd dat je m zonder problemen uitloopt
Als de pijn nou toch aanhoudt, ga dan even naar huisarts of fysiotherapeut. Doorlopen met bijv hielspoor is niet verstandig
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
waarom dan toch lopen koffielepel? lekker je blessure op weg helpen? geen aanmoediging hier, want denk toch aan je lichaam!!
Ja doei.![]()
Misschien eerst eens langs een EHBOpost als ze er eentje hebben? Want zoals moblo zegt: je wil je blessure toch niet op weg helpen?quote:Op zondag 13 mei 2012 08:45 schreef koffielepel het volgende:
Wel balen want ik heb deze week ook al een keer minder gelopen door die klote pijn.
Vandaag de 10 km van Ukkel voor mij. Hij start op de enge verlaten renbaan waar ik af en toe langs loop, dus ik ben benieuwd. Ben ook benieuwd of de chip in m'n startnummer nog werkt na het rare piepje.
Goed dat je toch bent gegaan rechtse! En gefeliciteerd dat je over de helft zit!
En jij ook Yuki! Goed dat je nog altijd doorgaat.
De fysio weet vast wat er scheelt Jumparound... hopelijk valt het mee en kun je er snel weer tegen aan.![]()
Mijn rechter enkel is al vanaf dag 1 een zeurkous geweest. Steeds na het lopen wel last van gehad maar ook altijd snel weer voorbij.
Ik denk ook dat ik er tijdens de loop geen last van zal hebben.
Afhankelijk van hoe ik me dagje vanavond en morgen voel beslis ik over eventueel doktersbezoek.met een koekje![]()
Oh, dat is best een goed idee!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga binnenkort denk ik een foute jaren 90 collectie aanleggen voor hardlopen met oa.
Ik stop o.a. 2 Unlimited, DJ Paul Elstak, Double Vision en Critical Mass erin.
Niet meer actief op Fok!![]()
Zo, na 4 dagen kwakkelen met de gezondheid weer een rondje van 5KM gedaan vandaag. Het was wel zwaar, maar wat een heerlijk weer zeg! Zonde dat ik niet langer kon lopen.![]()
Ik ben zo'n beetje chronisch verkouden, overblijfseltje van 24 jaar zware shag roken. Maar daar loop ik gewoon mee door. Keelontsteking en koorts was wel een no go helaas.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:52 schreef Drassss het volgende:
Ik ben pas 5 weken verkouden dus dat is ook een beetje jammer![]()
Pfoe, viel me echt zwaar zojuist. Behoorlijk slecht geslapen en ook nog eens licht verkouden, echter..
les 2 van Evy:
21m57s, 6:19 min/km, 3,47 km gelopen, 248 cal. verbrand.
Weertje was iig top inderdaad!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik snap dat niet zo goed, die vergeten misschien hoe lekker de endorfinekick elke keer isquote:Op zondag 13 mei 2012 08:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Daarom een dikke pluim voor iedereen die zich hier door de eerste paar maanden heen worstelen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh, ik snap het wel: de eerste maanden zijn verschrikkelijk. Geen/weinig conditie, benen die amper vooruit willen, vijf minuten hardlopen voelt als een eeuwigheid... Ik blijf alleen al lopen, omdat ik nooit weer opnieuw wil hoeven beginnenquote:Op zondag 13 mei 2012 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed, die vergeten misschien hoe lekker de endorfinekick elke keer is.
Niet meer actief op Fok!![]()
Doe jij mee?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:25 schreef YUR het volgende:
GotC en ik gaan straks op weg naar de Royal Ten. Wat een weer voor zo'n dagNiet meer actief op Fok!![]()
succesquote:Op zondag 13 mei 2012 10:25 schreef YUR het volgende:
GotC en ik gaan straks op weg naar de Royal Ten. Wat een weer voor zo'n dag![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: