SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door BarrieButsers op 13-05-2012 18:12:15 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja net alsof ik weet wie dat isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik zei toch dat dat een quote van Göring was?
De enige Nazi die populairder was dan Hitlerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja net alsof ik weet wie dat is
Emile Roemer?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De enige Nazi die populairder was dan Hitler
Roemer tel ik even niet mee![]()
Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...quote:
Tsjaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...
Zelfkennisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik moet nog steeds huillachen om deze TT
Ik ben geen naziquote:
Dat wel. Maar dat was mode in die tijd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:47 schreef MohMi het volgende:
BDH, heeft jouw geweten ook zo'n kek snorretje?
Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreekquote:Op zondag 13 mei 2012 10:23 schreef DeJori het volgende:
Haha ik kom goed weg vandaag. Mijn ouders zitten in Istanbul, dus ik hoef niets te doen voor moederdag
Jouw moederquote:Op zondag 13 mei 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreek_!
Gewoon nietquote:Op zondag 13 mei 2012 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo vraag je dat ook niet van te voren
Echt héquote:
Die kwarktaart met aardbeien doet het hemquote:Op zondag 13 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt héEn omdat dat te belonen krijgt ze
nog een cadeaubon van d'r favo winkel en een kwarktaartje met
verse aardbeien erbijGrote kans dat ze moet huilen
![]()
Moeders
LOLquote:Op zondag 13 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt héEn omdat dat te belonen krijgt ze nog een cadeaubon van d'r favo winkel en een kwarktaartje met verse aardbeien erbij
Grote kans dat ze moet huilen
![]()
Moeders
Ik mag niet kieskeurig zijnquote:
Bestel een pizzaquote:Op zondag 13 mei 2012 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu krijg ik ook honger maar we hebben niks fatsoenlijks
Ah, de beroemde Beierse Zyklon B mit Erdbeer Kuchenquote:Op zondag 13 mei 2012 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb er serieus aan gedacht jaMaar nu heb ik een pak voor taart gevonden alleen is die beschrijving in het duits. Wtf
Nee maar die hebben we ook. In de Nederlandse variantquote:Op zondag 13 mei 2012 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, de beroemde Beierse Zyklon B mit Erdbeer Kuchen
quote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 13 mei 2012 12:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
BBHoe kun je dat alleen al suggereren
Das toch niet één liefde
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar die hebben we ook. In de Nederlandse variantIk heb schokoflocken, extra saftig und locker
Maar mijn hersenen kunnen nu vertalen en bakken niet aan dus geen goddelijk eten
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]Jij heb de Zyklon B met aardbeitaart?
je mag by my kome gratis maar dan moet je wel iets doen, ik geev je een hint t loopt er al een beetje uitquote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef KitteKat het volgende:
Wie o wie kan mij helpen? Nieuwe schooljaar ga ik in Den Bosch studeren. En ben opzoek naar een studentenkamer.
Max. 300euro per maand.
En wat kunnen wij voor je doen? Niemand hier heeft een register ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef KitteKat het volgende:
Wie o wie kan mij helpen? Nieuwe schooljaar ga ik in Den Bosch studeren. En ben opzoek naar een studentenkamer.
Max. 300euro per maand.
Inschrijven bij de woningstichting. Wachttijd voor een studentenkamer is daar een half jaar ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef KitteKat het volgende:
Max. 300euro per maand.
Dit inderdaad. Ik studeer zelf totaal ergens anders, dus ik zou niet weten welke woningsstichtingen er in Den Bosch zijn, maar daar is Google voor natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inschrijven bij de woningstichting. Wachttijd voor een studentenkamer is daar een half jaar ofzo.
https://www.woonservicedenbosch.nl/quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef KitteKat het volgende:
Max. 300euro per maand.
Plus 100/120 euro aan servicekosten.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
https://www.woonservicedenbosch.nl/
Studentenwoning naast de hogescholen zijn ongeveer 170 euro per maand. Staan er elk week wel een paar op.
Maar dit is ons hoekjequote:Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef Misstique het volgende:
Helleu! Het valt me op dat dit topic steeds meer een privéSC wordt en dat is niet helemaal de bedoeling. Dit topic is voor iedereen uit Den Bosch of met vragen over Den Bosch of wat dan ook.
De laatste tijd zie ik dingen als de huidige TT, de OP die vol staat met onzin wat niks met Den Bosch te maken heeft en als er iemand van buiten hier komt posten, volgen er wat lullige reacties.
Ik zou het op prijs stellen als jullie je OP en TT's voortaan wat bijschaven, zodat we weer terug kunnen naar waar dit topic (en dit forum) voor bedoeld is..
Denk dat ze mijn reactie bedoeldquote:Op zondag 13 mei 2012 17:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Als hier mensen voor de eerste keer posten, zijn we juist vriendelijk en behulpzaam maargoed.
Tevens is de TT zo al sinds deel 4 en de OP heeft volgens mij ook geen inhoud gehad wat te maken had met 's-Hertogenbosch.
Owja want dat was kei lullig.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Denk dat ze mijn reactie bedoeld
Okquote:Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef Misstique het volgende:
Helleu! Het valt me op dat dit topic steeds meer een privéSC wordt en dat is niet helemaal de bedoeling. Dit topic is voor iedereen uit Den Bosch of met vragen over Den Bosch of wat dan ook.
De laatste tijd zie ik dingen als de huidige TT, de OP die vol staat met onzin wat niks met Den Bosch te maken heeft en als er iemand van buiten hier komt posten, volgen er wat lullige reacties.
Ik zou het op prijs stellen als jullie je OP en TT's voortaan wat bijschaven, zodat we weer terug kunnen naar waar dit topic (en dit forum) voor bedoeld is..
Heb net me neus volgestopt met Xylometazoline.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Dussssssss jullie nog sappige verhalen wat met den bosch te maken heeft?
Ja, ik fietste gisteren zo over de Diezebrugquote:Op zondag 13 mei 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Dussssssss jullie nog sappige verhalen wat met den bosch te maken heeft?
Is die mooi geworden?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik fietste gisteren zo over de Diezebrug
Ben je ziek?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Heb net me neus volgestopt met Xylometazoline.
Vergeleken met jouw schoonheid nietquote:
Koppijn en verkouden enzo, en wou deze week die chick alweer aansprekenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is die mooi geworden?
[..]
Ben je ziek?
Dat hoef ik ook niet, dat gaan jullie toch al doen?quote:
Wat als ik er dingen uit den bosch in zet en daarnaast wat er nu instaat?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook niet, dat gaan jullie toch al doen?
neequote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook niet, dat gaan jullie toch al doen?
dan mag je eerst een uur scrollenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat als ik er dingen uit den bosch in zet en daarnaast wat er nu instaat?
Dat krijg je als Bosschenaar.quote:
Balen manquote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Koppijn en verkouden enzo, en wou deze week die chick alweer aansprekenhopelijk ben ik morgen beter
Ja komt goedquote:Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
dan mag je eerst een uur scrollen
nee de oudequote:Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat krijg je als Bosschenaar.
[..]
Balen manBeterschap! En welke, je nieuwe chick?
Wat een toestand!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:53 schreef BarrieButsers het volgende:
OMG ik zit nu die OP te lezen en ik zie onderstaande in een spoiler staan
Shifto is de dikste user in het topic.
Wat erg![]()
Mag ik wat anders voorstellen? Maak 1 "seal of approval" waar je al jullie nicks in zet: scheelt ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat als ik er dingen uit den bosch in zet en daarnaast wat er nu instaat?
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik wat anders voorstellen? Maak 1 "seal of approval" waar je al jullie nicks in zet: scheelt ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.
ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.
lading nietszeggende seals heen te banen.
quote:
Beter alles in een spoiler. Dat is stukje fijner op mijn telefoonquote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik wat anders voorstellen? Maak 1 "seal of approval" waar je al jullie nicks in zet: scheelt ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.
Oke goed puntquote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter alles in een spoiler. Dat is stukje fijner op mijn telefoon
Top!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke goed puntHeb de OP al een beetje aangepast.
Prachtigquote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen. Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bosschebol, de Dieze, de Maas, het VVV kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafe's of andere etablissementen, de winkelcentrums, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de file's, ongelukken, politieactie's, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland._______
Mijn dataverbinding is je dankbaarquote:
Ik had altijd een hekel aan de eerste pagina, duurde te lang om te ladenquote:
Niet lullig bedoeld want ik vind jullie allemaal lief, maar ik denk dat dit niet helemaal waar is. Ik ben zelf ook niet altijd even gezellig hoor, daar niet van, maar mij viel onvriendelijk gedrag ook wel een beetje op. Wat soms gerechtvaardigd was imho, maar soms ook een beetje overtrokken.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Als hier mensen voor de eerste keer posten, zijn we juist vriendelijk en behulpzaam maargoed.
Tevens is de TT zo al sinds deel 4 en de OP heeft volgens mij ook geen inhoud gehad wat te maken had met 's-Hertogenbosch.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld want ik vind jullie allemaal lief, maar ik denk dat dit niet helemaal waar is. Ik ben zelf ook niet altijd even gezellig hoor, daar niet van, maar mij viel onvriendelijk gedrag ook wel een beetje op. Wat soms gerechtvaardigd was imho, maar soms ook een beetje overtrokken.
ik moest heel hard lachenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geintje one love MR
Mag je best vinden hoor, maar ik vind dat Misstique in dit geval wel gelijk heeft. Zolang ze ook ruimte geeft voor nietszeggende slowchats, vind ik het prima.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geintje one love MR
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mag je best vinden hoor, maar ik vind dat Misstique in dit geval wel gelijk heeft. Zolang ze ook ruimte geeft voor nietszeggende slowchats, vind ik het prima.
quote:
Geen geld voor oordopjes?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh ja hoor ouders zijn weer thuis, 'zet even de muziek uit tis geen gehoor'
STAAT OP 16 PROCENT NOOBS
'ja word er helemaal gestoord van'
IK ZIT OP FACKING ZOLDER
'de buren hebben geklaagd'
HIJ STAAT OP 16 FUCKING PROCENT
gaat me toch niet vertellen dat die tukkers chat allemaal inhoudelijk is met hun 100den topicsquote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja maargoed hopelijk mag de slowchat wel blijven![]()
heb geen boxen van 400 euro gekocht om een koptelefoon op te doenquote:
Kan me wel in haar standpunt vinden, en ook in die van jou, maar er bestaan ook gewoon domme vragen of antwoorden die je kan vinden met een simpele google-search en dat is gewoon is wat botheid uitlokt.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mag je best vinden hoor, maar ik vind dat Misstique in dit geval wel gelijk heeft. Zolang ze ook ruimte geeft voor nietszeggende slowchats, vind ik het prima.
Ja echt hequote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
gaat me toch niet vertellen dat die tukkers chat allemaal inhoudelijk is met hun 100den topics
Teringquote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
heb geen boxen van 400 euro gekocht om een koptelefoon op te doen
Voor zover ik het begrepen heb het hoeft ook niet allemaal inhoudelijk, alleen iets minder SC dingen in de TT's en iets minder vijandig doen tegen nieuwkomers, ook als ze je niet liggen of een vraag stellen die je zelf niet in een topic zou stellen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
gaat me toch niet vertellen dat die tukkers chat allemaal inhoudelijk is met hun 100den topics
Vijandig?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrepen heb het hoeft ook niet allemaal inhoudelijk, alleen iets minder SC dingen in de TT's en iets minder vijandig doen tegen nieuwkomers, ook als ze je niet liggen of een vraag stellen die je zelf niet in een topic zou stellen.
Ja is ook. Vond het opzich niet eens een hele rare vraag. Maar dan zo'n reactie als TM van ''ik heb hier nog een kamer'' vind ik dan ook moeten kunnen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:38 schreef Muisraket het volgende:
En misschien ben ik dan ook irritant, maar ik kan me voorstellen dat je zoiets even extra vraagt in een DB topic. Die user kent Google ook wel, maar hoopte misschien op specifieke tips voor Den Bosch, mensen met ervaringen met bepaalde dingen die specifiek zijn voor Den Bosch en zo. Alhoewel ik gok dat dit in Den Bosch niet echt prominent aanwezig is, maar bijv. in Amsterdam wel. Daar heb je 373494 verschillende corporaties en ook allemaal projecten waar je aan mee kan doen waardoor je gratis een kamer krijgt en zo.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Vijandig?
Wat doen we snijden we hun internetverbinding weg?
Vandaar dat ie niet meer reageert
Gast, kom op.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Vijandig?
Wat doen we snijden we hun internetverbinding weg?
Vandaar dat ie niet meer reageert
Het is een forum, een beetje kutreacties moet je kunnen hebben. Maar of het nou echt nodig is... En bij mij roept het weinig botheid op, dus ik vrees dat dat ook aan jou als persoon ligt, handje.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja is ook. Vond het opzich niet eens een hele rare vraag. Maar dan zo'n reactie als TM van ''ik heb hier nog een kamer'' vind ik dan ook moeten kunnen.
Vind ik minder bot. En wat dat tweede betreft: daar heb ik al op gereageerd, lees maar terug.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar we hadden ook kunnen zeggen 'weten we niet'. das toch net zo bot? Moeten wij het dan gaan googlen voor hem?
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1816068
omfg_________________
Ik moest echt lachen toen ik het zagquote:
Seals staan in een spoiler, voor de andere seals wordt gezorgd.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen toen ik het zagHeb je er eindelijk vrede mee?
Ik vond ons best behulpzaam als het gaat over de studentenkamervraag. Laatst waren we wat gemeen tegen iemand die met hoofdletters vragen over tilburg kwam stellen, maar dat lijkt me logisch.
Ik ben wel blij dat die seals weg zijn
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Seals staan in een spoiler, voor de andere seals wordt gezorgd.
[ afbeelding ]
En ik heb deze week 1 film gezien en 1 serie, en in allebei speeld Ron Perlman een grote rol. Ik vind hem cool, lelijk en een held. Ik draag de naam Ron trots.
PS. RON SWANSON!!!!
Best vetquote:Op zondag 13 mei 2012 20:05 schreef DeJori het volgende:
Den Bosch trouwens de graafschap uitgeschakeldMisschien volgend jaar eredivisie!
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:07 schreef DeJori het volgende:
[..]Ik wist dat deze dag ooit nog zou komen.
Moeten nog een dubbele wedstrijd tegen Willem 2 en dan hopelijk promoverenquote:
Dubbele wedstrijd? Uit en thuis ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moeten nog een dubbele wedstrijd tegen Willem 2 en dan hopelijk promoveren
Jupquote:Op zondag 13 mei 2012 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dubbele wedstrijd? Uit en thuis ofzo?
Oke best apart dat, dat zo dicht bij elkaar is dan toch?quote:
RKC Waalwijk is dichterbij. Daarom is het jammer dat Willem 2 en Den Bosch tegen elkaar moeten, anders hadden we volgend jaar misschien 4 Brabantse clubs gehad in de eredivisie: FC Den Bosch, NAC, Willem II en RKC.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke best apart dat, dat zo dicht bij elkaar is dan toch?
Ik bedoelde eigenlijk qua datum. Dat de laatste twee wedstrijden van fcdb en willem 2 beide tegen elkaar zijn. Normaal is het toch ergens in het begin uit (of thuis) en dan later in het seizoen andersom. Drie uit Brabant is nog netjesquote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
RKC Waalwijk is dichterbij. Daarom is het jammer dat Willem 2 en Den Bosch tegen elkaar moeten, anders hadden we volgend jaar misschien 4 Brabantse clubs gehad in de eredivisie: FC Den Bosch, NAC, Willem II en RKC.
Dat komt omdat dit de play-offs zijn ;') Periode kampioenen en de onderste uit de eredivisie moeten dan tegen elkaar om te bepalen wie er promoveert en degradeert.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk qua datum. Dat de laatste twee wedstrijden van fcdb en willem 2 beide tegen elkaar zijn. Normaal is het toch ergens in het begin uit (of thuis) en dan later in het seizoen andersom. Drie uit Brabant is nog netjes
Ohhquote:Op zondag 13 mei 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat komt omdat dit de play-offs zijn ;') Periode kampioenen en de onderste uit de eredivisie moeten dan tegen elkaar om te bepalen wie er promoveert en degradeert.
Noem je BDH nou lelijk?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Echt de lelijkste vent die er is
Ach, je hoeft niet alle ins en outs van voetbal te weten. Het is namelijk niet echt een belangrijk onderwerpquote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus in het normale leven voel ik me eigenlijk nooit echt dom maar hier op fok.. Laatst of dieren en mensen samen kinderen kunnen krijgen, vanochtend over die Zyklom B en nu dit.
Ik bedoelde die vent, maar noem je mij nu dik ofzo?quote:
Nee dat is waarquote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet alle ins en outs van voetbal te weten. Het is namelijk niet echt een belangrijk onderwerp
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik bedoelde die vent, maar noem je mij nu dik ofzo?
Al draagt Perlman een gouden ring...quote:
quote:I just undressed myself, put some candles on, threw on a sexy outfit and then realized, I'm a dude. Magic
mcfade2 7 maanden geleden 176
I swear!!! I had my clothes on when the video started!
ColterWomack 3 maanden geleden 43
I jizzed... and I am a lady.
EternallyMissedMusic 1 maand geleden 3
Wat luister je?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:18 schreef DeJori het volgende:
Ik zit een liedje te luisteren op youtube, en ik moest hardop lachen om de comments:
[..]
Wel een mooie break in de week ja met hemelvaart. En daarna nog maar 1 dagje tot het weekend.quote:
Nou ja, ik ben op woensdag altijd vrij, en vrijdag valt ook weg deze week, dus ik heb alleen de maandag en dinsdag deze weekquote:Op maandag 14 mei 2012 07:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wel een mooie break in de week ja met hemelvaart. En daarna nog maar 1 dagje tot het weekend.
Dus prima week
Maar dat maakt de maandag niet minder kut natuurlijk
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Gaan er nog meer mensen met hemelvaart kijken bij City Moves op de pettelaarse schans?
Is dat wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Gaan er nog meer mensen met hemelvaart kijken bij City Moves op de pettelaarse schans?
Ja nja, ik weet niet of het iets is, vorig jaar was het goed druk in ieder geval. Ik ga sowieso even de gratis festival sfeer daar opsnuivenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is dat wat?
Eigenlijk niet echt naar gekeken, maar hemelvaart is nog blanco in de agenda
Volgens mij is dit pas het 5e jaarquote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
City moves was ooit wel leuk. Toen ik 16 was.
Kk is dan ook al 18quote:
Ja, kan toch? Ik word over 5 dagen 21.quote:
Lichamelijk 1 jaar jonger dan jij. Geestelijk duidelijk een aantal jaar voor op jou.quote:
Vertel eens over al je spannende hemelvaart plannen danquote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lichamelijk 1 jaar jonger dan jij. Geestelijk duidelijk een aantal jaar voor op jou.
Niet veel. Het geld is bijna op dusja. Vrijdagavond uit eten voor m'n verjaardag, that's it.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Vertel eens over al je spannende hemelvaart plannen dan
Dat is niet te merken als ik je posts hier lees. Of je moet denken dat ik geestelijk twee jaar ben, dan klopt het wel, want jou schat ik op ongeveer zeven jaarquote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lichamelijk 1 jaar jonger dan jij. Geestelijk duidelijk een aantal jaar voor op jou.
Sowieso discussiëren op een forum en uberhaupt zoiets serieus nemen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is niet te merken als ik je posts hier lees. Of je moet denken dat ik geestelijk twee jaar ben, dan klopt het wel, want jou schat ik op ongeveer zeven jaar
Is graties hč, enkel bierkostenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet veel. Het geld is bijna op dusja. Vrijdagavond uit eten voor m'n verjaardag, that's it.
Neuh, maar over paar weken 21 diner. Dan gaan alle stoppen eruit, dus ben aan het sparen.quote:
Mijn humor niet snappen -1quote:Op maandag 14 mei 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso discussiëren op een forum en uberhaupt zoiets serieus nemen.En dan terwijl je het allemaal veel te serieus neemt toch uit al je posts laten blijken dat je geestelijk achterloopt. Hulde BDH.
![]()
En er toch serieus op in gaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen kwestie van niet snappen hoor.
Mensen uit de tent proberen te lokken om een punt te bewijzen.quote:
Mij uit de kast proberen te lokken door middel van pikante foto's via WhatsAppquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mensen uit de tent proberen te lokken om een punt te bewijzen.
hihahoquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij uit de kast proberen te lokken door middel van pikante foto's via WhatsApp
Mijn kleren.quote:
hihahoquote:
Lelijke, coole vent.quote:
Tuurlijk mag dat, zolang het topic open blijft voor buitenstaanders om aan te sluiten of ff gezellig mee te beppen is alles prima.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja maargoed hopelijk mag de slowchat wel blijven![]()
Misschien moet hij maar een foto van mij als UI gebruiken dan. Een knappe, awesome vent.quote:
hihahoquote:Op maandag 14 mei 2012 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar een foto van mij als UI gebruiken dan. Een knappe, awesome vent.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nou ik bewaar me wel gewoon tot na het huwelijk. Dus dat geldt zeker niet voor iedereen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zou sowieso wel eerst even vragen of ze pijpt want geloof me dat is een must en heel veel vrouwen doen het liever niet.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Serieus? Nooit van gehoord eigenlijk. Ik vind ht juist wel leuk om te doen.
Nou diegene weet in ieder geval niet wat er te missen valt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
1 (seks)partner in je hele leven, dan mis je wat
Maar inderdaad, wat een topic
Daar heb je dan weer een punt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou diegene weet in ieder geval niet wat er te missen valt.
ik heb nog nooit een kut behalve die van me ma gezien en ik mis godverdomme toch waquote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer een punt.
En wat je niet kent, mis je natuurlijk ook niet.. Zeggen ze tenminste
Tsja dat zeggen ze maar denk dat mensen wel benieuwd zijn naar het onbekende, het altijd maar beter willen hebben ofzo. Genoeg eerste relaties die na jaren uit gaan om dat de ander toch benieuwd is naar wat anders.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer een punt.
En wat je niet kent, mis je natuurlijk ook niet.. Zeggen ze tenminste
Tuurlijk, altijd lief en braaf overkomen he, daar bereik je het meeste meequote:
En dan komt de ware aard naar bovenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd lief en braaf overkomen he, daar bereik je het meeste mee
Jij gaat mij niet vertellen dat je dat nooit geprobeerd hebtquote:
Nee, shifto zit te kutten.quote:
Oh ja?quote:
Toch? Laatste keer had je toch ook een biertje?quote:
Volgens mij na 2 slokken weggegeven of zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch? Laatste keer had je toch ook een biertje?
Je had het in ieder geval geprobeerdquote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij na 2 slokken weggegeven of zo.
Ik ontken allesquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan komt de ware aard naar boven
Ik hoor die gast zijn eerste opmerking en vind hem nu al baasquote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251230
dope shit
Dat met die leraarquote:Op maandag 14 mei 2012 19:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik kom thuis wanneer jullie MIJ DE KANKER MET RUST LATEN
Weet je ook hoe de rest van de serie is of heb je die niet gezien?quote:
Ik heb het vorige seizoen gezien en ik kreeg er altijd een draai van in mijn maag dus ik kijk het maar nietquote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet je ook hoe de rest van de serie is of heb je die niet gezien?
nee maar kijk deze omdat hardcore hoezo?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet je ook hoe de rest van de serie is of heb je die niet gezien?
Zo erg?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb het vorige seizoen gezien en ik kreeg er altijd een draai van in mijn maag dus ik kijk het maar niet
Omdat ik er best veel over hoor maar het me pleuris saai lijkt. Maar ergens ook niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee maar kijk deze omdat hardcore hoezo?
Ze zijn nu party hardyquote:Op maandag 14 mei 2012 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nee deze aflevering vind ik heel dope, eerlijk
wattistquote:
Jaloers!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Komt goeie.Ik heb net geregeld dat ik deze zomer 3 weken alleen thuis blijf. Good life
quote:
Iddquote:
Dubbelaflevering HIMYMquote:
NIET SPOILEREN!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dankje voor de herinnering, ik ga hem meteen downloaden!quote:
Nee, staat alleen een linkje waarop ik niet geklikt heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:31 schreef bijdehand het volgende:
Van God Los, de serie. Dat zeggen ze toch_!
Dan kom je op uitzendinggemist --> Van God Los.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, staat alleen een linkje waarop ik niet geklikt heb.
O mijn god dat is echt toevalligquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef shifto het volgende:
Diablo 3 is uit, gelijk wat collega;s "ziek"
Echt hčquote:
Zoiets moet je natuurlijk voorbereiden ja. De dag(en) vantevoren wat sambal eten, steeds meer, totdat je het kei heet hebt en gaat zweten, rooie kop enzo. De baas stuurt je dan naar huis. Plan gelukt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt hč
Ach ja, zat gisteren al te grappen bij 1tje, die was gisteren al ziekjes, beetje ter voorbereiding op zn ziekmelding denk ik
Dat is echt zo schoolsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoiets moet je natuurlijk voorbereiden ja. De dag(en) vantevoren wat sambal eten, steeds meer, totdat je het kei heet hebt en gaat zweten, rooie kop enzo. De baas stuurt je dan naar huis. Plan gelukt.
Ik doe nooit alsof ik ziek ben, dat is echt zo onbenullig. Ik ben een keer thuis gebleven toen ik op de middelbare zat, en dat was omdat ik een week niet mocht lopen en alleen maar Scrubs had gekeken thuisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is echt zo schoolsIk bel gewoon op dat ik ziek ben als ik ziek ben.
Ga dan ook niet doen alsof ik dood ga ofzo, ben gewoon niet lekker genoeg om te werken, de baas heeft dat maar te accepteren
Aan de andere kant heb ik hier ook vaak genoeg gezeten met een griepjeBen eigenlijk alleen "ziek" als ik een baaldag heb en echt geen zin heb, mss 2x per jaar.
Op school was ik ziek wanneer ik zin had, dus elke dag het 7e en 8e uurquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe nooit alsof ik ziek ben, dat is echt zo onbenullig. Ik ben een keer thuis gebleven toen ik op de middelbare zat, en dat was omdat ik een week niet mocht lopen en alleen maar Scrubs had gekeken thuis
Was je wel gebleven als McDonalds een bezorgservice had?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Op school was ik ziek wanneer ik zin had, dus elke dag het 7e en 8e uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Goede regeling jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik ben eigenlijk zo goed als nooit ziek.. *even afkloppen*.
En om nou thuis te blijven vanwege een baaldag vind ik ook weer zo.
Als we hier een jaar niet ziekmelden (of max 1 dag) dan krijgen we 2 a 3 vakantiedagen extra voor het nieuwe jaar. Vind ik persoonlijk ook een prima regeling
Bij ons is dat een halve dag per kwartaal, vind het ook een top regelingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik ben eigenlijk zo goed als nooit ziek.. *even afkloppen*.
En om nou thuis te blijven vanwege een baaldag vind ik ook weer zo.
Als we hier een jaar niet ziekmelden (of max 1 dag) dan krijgen we 2 a 3 vakantiedagen extra voor het nieuwe jaar. Vind ik persoonlijk ook een prima regeling
Lekkere directeur hebben julliequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:27 schreef shifto het volgende:
Wij wilden ook zon regeling invoeren als A_T zegt. Onze directeur snapte dat alleen verkeerd en wilde dagen afpakken als je ziek wasToen maar het hele plan geannuleerd.
Hij snapt het niet altijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lekkere directeur hebben jullie
Als ik het zo hoor zou ik hem een hele toffe vent vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is duidelijk iemand die wel heel erg van de oude stempel is
wat. een. absolute. heldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
Voorbeeld, toen een collega van mij ging scheiden van haar man (omdat ze geslagen werd) vroeg hij of ze dan niet voortaan 40u kon werken ipv 32
Is goedquote:
Godsakker zeg luie kutstudentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, staat alleen een linkje waarop ik niet geklikt heb.
Ik wel, via Facebook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom heeft nog niemand geklaagd over het weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |