Wel een mooie break in de week ja met hemelvaart. En daarna nog maar 1 dagje tot het weekend.quote:

Nou ja, ik ben op woensdag altijd vrij, en vrijdag valt ook weg deze week, dus ik heb alleen de maandag en dinsdag deze weekquote:Op maandag 14 mei 2012 07:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wel een mooie break in de week ja met hemelvaart. En daarna nog maar 1 dagje tot het weekend.
Dus prima week
Maar dat maakt de maandag niet minder kut natuurlijk

Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Gaan er nog meer mensen met hemelvaart kijken bij City Moves op de pettelaarse schans?

Is dat wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Gaan er nog meer mensen met hemelvaart kijken bij City Moves op de pettelaarse schans?

Ja nja, ik weet niet of het iets is, vorig jaar was het goed druk in ieder geval. Ik ga sowieso even de gratis festival sfeer daar opsnuivenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is dat wat?
Eigenlijk niet echt naar gekeken, maar hemelvaart is nog blanco in de agenda

Volgens mij is dit pas het 5e jaarquote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
City moves was ooit wel leuk. Toen ik 16 was.

Kk is dan ook al 18quote:

Ja, kan toch? Ik word over 5 dagen 21.quote:

Lichamelijk 1 jaar jonger dan jij. Geestelijk duidelijk een aantal jaar voor op jou.quote:

Vertel eens over al je spannende hemelvaart plannen danquote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lichamelijk 1 jaar jonger dan jij. Geestelijk duidelijk een aantal jaar voor op jou.

Niet veel. Het geld is bijna op dusja. Vrijdagavond uit eten voor m'n verjaardag, that's it.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Vertel eens over al je spannende hemelvaart plannen dan

Dat is niet te merken als ik je posts hier lees. Of je moet denken dat ik geestelijk twee jaar ben, dan klopt het wel, want jou schat ik op ongeveer zeven jaarquote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lichamelijk 1 jaar jonger dan jij. Geestelijk duidelijk een aantal jaar voor op jou.

Sowieso discussiëren op een forum en uberhaupt zoiets serieus nemen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is niet te merken als ik je posts hier lees. Of je moet denken dat ik geestelijk twee jaar ben, dan klopt het wel, want jou schat ik op ongeveer zeven jaar

Is graties hè, enkel bierkostenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet veel. Het geld is bijna op dusja. Vrijdagavond uit eten voor m'n verjaardag, that's it.

Neuh, maar over paar weken 21 diner. Dan gaan alle stoppen eruit, dus ben aan het sparen.quote:

Mijn humor niet snappen -1quote:Op maandag 14 mei 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso discussiëren op een forum en uberhaupt zoiets serieus nemen.En dan terwijl je het allemaal veel te serieus neemt toch uit al je posts laten blijken dat je geestelijk achterloopt. Hulde BDH.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |