Wel een mooie break in de week ja met hemelvaart. En daarna nog maar 1 dagje tot het weekend.quote:
Nou ja, ik ben op woensdag altijd vrij, en vrijdag valt ook weg deze week, dus ik heb alleen de maandag en dinsdag deze weekquote:Op maandag 14 mei 2012 07:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wel een mooie break in de week ja met hemelvaart. En daarna nog maar 1 dagje tot het weekend.
Dus prima week
Maar dat maakt de maandag niet minder kut natuurlijk
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Gaan er nog meer mensen met hemelvaart kijken bij City Moves op de pettelaarse schans?
Is dat wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Gaan er nog meer mensen met hemelvaart kijken bij City Moves op de pettelaarse schans?
Ja nja, ik weet niet of het iets is, vorig jaar was het goed druk in ieder geval. Ik ga sowieso even de gratis festival sfeer daar opsnuivenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is dat wat?
Eigenlijk niet echt naar gekeken, maar hemelvaart is nog blanco in de agenda
Volgens mij is dit pas het 5e jaarquote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
City moves was ooit wel leuk. Toen ik 16 was.
Kk is dan ook al 18quote:
Ja, kan toch? Ik word over 5 dagen 21.quote:
Lichamelijk 1 jaar jonger dan jij. Geestelijk duidelijk een aantal jaar voor op jou.quote:
Vertel eens over al je spannende hemelvaart plannen danquote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lichamelijk 1 jaar jonger dan jij. Geestelijk duidelijk een aantal jaar voor op jou.
Niet veel. Het geld is bijna op dusja. Vrijdagavond uit eten voor m'n verjaardag, that's it.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Vertel eens over al je spannende hemelvaart plannen dan
Dat is niet te merken als ik je posts hier lees. Of je moet denken dat ik geestelijk twee jaar ben, dan klopt het wel, want jou schat ik op ongeveer zeven jaarquote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lichamelijk 1 jaar jonger dan jij. Geestelijk duidelijk een aantal jaar voor op jou.
Sowieso discussiëren op een forum en uberhaupt zoiets serieus nemen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is niet te merken als ik je posts hier lees. Of je moet denken dat ik geestelijk twee jaar ben, dan klopt het wel, want jou schat ik op ongeveer zeven jaar
Is graties hè, enkel bierkostenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet veel. Het geld is bijna op dusja. Vrijdagavond uit eten voor m'n verjaardag, that's it.
Neuh, maar over paar weken 21 diner. Dan gaan alle stoppen eruit, dus ben aan het sparen.quote:
Mijn humor niet snappen -1quote:Op maandag 14 mei 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso discussiëren op een forum en uberhaupt zoiets serieus nemen.En dan terwijl je het allemaal veel te serieus neemt toch uit al je posts laten blijken dat je geestelijk achterloopt. Hulde BDH.
![]()
En er toch serieus op in gaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen kwestie van niet snappen hoor.
Mensen uit de tent proberen te lokken om een punt te bewijzen.quote:
Mij uit de kast proberen te lokken door middel van pikante foto's via WhatsAppquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mensen uit de tent proberen te lokken om een punt te bewijzen.
hihahoquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij uit de kast proberen te lokken door middel van pikante foto's via WhatsApp
Mijn kleren.quote:
hihahoquote:
Lelijke, coole vent.quote:
Tuurlijk mag dat, zolang het topic open blijft voor buitenstaanders om aan te sluiten of ff gezellig mee te beppen is alles prima.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja maargoed hopelijk mag de slowchat wel blijven![]()
Misschien moet hij maar een foto van mij als UI gebruiken dan. Een knappe, awesome vent.quote:
hihahoquote:Op maandag 14 mei 2012 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar een foto van mij als UI gebruiken dan. Een knappe, awesome vent.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nou ik bewaar me wel gewoon tot na het huwelijk. Dus dat geldt zeker niet voor iedereen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zou sowieso wel eerst even vragen of ze pijpt want geloof me dat is een must en heel veel vrouwen doen het liever niet.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Serieus? Nooit van gehoord eigenlijk. Ik vind ht juist wel leuk om te doen.
Nou diegene weet in ieder geval niet wat er te missen valt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
1 (seks)partner in je hele leven, dan mis je wat
Maar inderdaad, wat een topic
Daar heb je dan weer een punt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou diegene weet in ieder geval niet wat er te missen valt.
ik heb nog nooit een kut behalve die van me ma gezien en ik mis godverdomme toch waquote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer een punt.
En wat je niet kent, mis je natuurlijk ook niet.. Zeggen ze tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |