SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door BarrieButsers op 13-05-2012 18:12:15 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja net alsof ik weet wie dat isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik zei toch dat dat een quote van Göring was?
De enige Nazi die populairder was dan Hitlerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja net alsof ik weet wie dat is
Emile Roemer?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De enige Nazi die populairder was dan Hitler
Roemer tel ik even niet mee![]()
Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...quote:
Tsjaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...
Zelfkennisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik moet nog steeds huillachen om deze TT
Ik ben geen naziquote:
Dat wel. Maar dat was mode in die tijd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:47 schreef MohMi het volgende:
BDH, heeft jouw geweten ook zo'n kek snorretje?
Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreekquote:Op zondag 13 mei 2012 10:23 schreef DeJori het volgende:
Haha ik kom goed weg vandaag. Mijn ouders zitten in Istanbul, dus ik hoef niets te doen voor moederdag
Jouw moederquote:Op zondag 13 mei 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreek_!
Gewoon nietquote:Op zondag 13 mei 2012 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo vraag je dat ook niet van te voren
Echt héquote:
Die kwarktaart met aardbeien doet het hemquote:Op zondag 13 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt héEn omdat dat te belonen krijgt ze
nog een cadeaubon van d'r favo winkel en een kwarktaartje met
verse aardbeien erbijGrote kans dat ze moet huilen
![]()
Moeders
LOLquote:Op zondag 13 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt héEn omdat dat te belonen krijgt ze nog een cadeaubon van d'r favo winkel en een kwarktaartje met verse aardbeien erbij
Grote kans dat ze moet huilen
![]()
Moeders
Ik mag niet kieskeurig zijnquote:
Bestel een pizzaquote:Op zondag 13 mei 2012 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu krijg ik ook honger maar we hebben niks fatsoenlijks
Ah, de beroemde Beierse Zyklon B mit Erdbeer Kuchenquote:Op zondag 13 mei 2012 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb er serieus aan gedacht jaMaar nu heb ik een pak voor taart gevonden alleen is die beschrijving in het duits. Wtf
Nee maar die hebben we ook. In de Nederlandse variantquote:Op zondag 13 mei 2012 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, de beroemde Beierse Zyklon B mit Erdbeer Kuchen
quote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 13 mei 2012 12:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
BBHoe kun je dat alleen al suggereren
Das toch niet één liefde
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar die hebben we ook. In de Nederlandse variantIk heb schokoflocken, extra saftig und locker
Maar mijn hersenen kunnen nu vertalen en bakken niet aan dus geen goddelijk eten
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]Jij heb de Zyklon B met aardbeitaart?
je mag by my kome gratis maar dan moet je wel iets doen, ik geev je een hint t loopt er al een beetje uitquote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef KitteKat het volgende:
Wie o wie kan mij helpen? Nieuwe schooljaar ga ik in Den Bosch studeren. En ben opzoek naar een studentenkamer.
Max. 300euro per maand.
En wat kunnen wij voor je doen? Niemand hier heeft een register ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef KitteKat het volgende:
Wie o wie kan mij helpen? Nieuwe schooljaar ga ik in Den Bosch studeren. En ben opzoek naar een studentenkamer.
Max. 300euro per maand.
Inschrijven bij de woningstichting. Wachttijd voor een studentenkamer is daar een half jaar ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef KitteKat het volgende:
Max. 300euro per maand.
Dit inderdaad. Ik studeer zelf totaal ergens anders, dus ik zou niet weten welke woningsstichtingen er in Den Bosch zijn, maar daar is Google voor natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inschrijven bij de woningstichting. Wachttijd voor een studentenkamer is daar een half jaar ofzo.
https://www.woonservicedenbosch.nl/quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef KitteKat het volgende:
Max. 300euro per maand.
Plus 100/120 euro aan servicekosten.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
https://www.woonservicedenbosch.nl/
Studentenwoning naast de hogescholen zijn ongeveer 170 euro per maand. Staan er elk week wel een paar op.
Maar dit is ons hoekjequote:Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef Misstique het volgende:
Helleu! Het valt me op dat dit topic steeds meer een privéSC wordt en dat is niet helemaal de bedoeling. Dit topic is voor iedereen uit Den Bosch of met vragen over Den Bosch of wat dan ook.
De laatste tijd zie ik dingen als de huidige TT, de OP die vol staat met onzin wat niks met Den Bosch te maken heeft en als er iemand van buiten hier komt posten, volgen er wat lullige reacties.
Ik zou het op prijs stellen als jullie je OP en TT's voortaan wat bijschaven, zodat we weer terug kunnen naar waar dit topic (en dit forum) voor bedoeld is..
Denk dat ze mijn reactie bedoeldquote:Op zondag 13 mei 2012 17:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Als hier mensen voor de eerste keer posten, zijn we juist vriendelijk en behulpzaam maargoed.
Tevens is de TT zo al sinds deel 4 en de OP heeft volgens mij ook geen inhoud gehad wat te maken had met 's-Hertogenbosch.
Owja want dat was kei lullig.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Denk dat ze mijn reactie bedoeld
Okquote:Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef Misstique het volgende:
Helleu! Het valt me op dat dit topic steeds meer een privéSC wordt en dat is niet helemaal de bedoeling. Dit topic is voor iedereen uit Den Bosch of met vragen over Den Bosch of wat dan ook.
De laatste tijd zie ik dingen als de huidige TT, de OP die vol staat met onzin wat niks met Den Bosch te maken heeft en als er iemand van buiten hier komt posten, volgen er wat lullige reacties.
Ik zou het op prijs stellen als jullie je OP en TT's voortaan wat bijschaven, zodat we weer terug kunnen naar waar dit topic (en dit forum) voor bedoeld is..
Heb net me neus volgestopt met Xylometazoline.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Dussssssss jullie nog sappige verhalen wat met den bosch te maken heeft?
Ja, ik fietste gisteren zo over de Diezebrugquote:Op zondag 13 mei 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Dussssssss jullie nog sappige verhalen wat met den bosch te maken heeft?
Is die mooi geworden?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik fietste gisteren zo over de Diezebrug
Ben je ziek?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Heb net me neus volgestopt met Xylometazoline.
Vergeleken met jouw schoonheid nietquote:
Koppijn en verkouden enzo, en wou deze week die chick alweer aansprekenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is die mooi geworden?
[..]
Ben je ziek?
Dat hoef ik ook niet, dat gaan jullie toch al doen?quote:
Wat als ik er dingen uit den bosch in zet en daarnaast wat er nu instaat?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook niet, dat gaan jullie toch al doen?
neequote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook niet, dat gaan jullie toch al doen?
dan mag je eerst een uur scrollenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat als ik er dingen uit den bosch in zet en daarnaast wat er nu instaat?
Dat krijg je als Bosschenaar.quote:
Balen manquote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Koppijn en verkouden enzo, en wou deze week die chick alweer aansprekenhopelijk ben ik morgen beter
Ja komt goedquote:Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
dan mag je eerst een uur scrollen
nee de oudequote:Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat krijg je als Bosschenaar.
[..]
Balen manBeterschap! En welke, je nieuwe chick?
Wat een toestand!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:53 schreef BarrieButsers het volgende:
OMG ik zit nu die OP te lezen en ik zie onderstaande in een spoiler staan
Shifto is de dikste user in het topic.
Wat erg![]()
Mag ik wat anders voorstellen? Maak 1 "seal of approval" waar je al jullie nicks in zet: scheelt ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat als ik er dingen uit den bosch in zet en daarnaast wat er nu instaat?
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik wat anders voorstellen? Maak 1 "seal of approval" waar je al jullie nicks in zet: scheelt ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.
ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.
lading nietszeggende seals heen te banen.
quote:
Beter alles in een spoiler. Dat is stukje fijner op mijn telefoonquote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik wat anders voorstellen? Maak 1 "seal of approval" waar je al jullie nicks in zet: scheelt ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.
Oke goed puntquote:Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter alles in een spoiler. Dat is stukje fijner op mijn telefoon
Top!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke goed puntHeb de OP al een beetje aangepast.
Prachtigquote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen. Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bosschebol, de Dieze, de Maas, het VVV kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafe's of andere etablissementen, de winkelcentrums, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de file's, ongelukken, politieactie's, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland._______
Mijn dataverbinding is je dankbaarquote:
Ik had altijd een hekel aan de eerste pagina, duurde te lang om te ladenquote:
Niet lullig bedoeld want ik vind jullie allemaal lief, maar ik denk dat dit niet helemaal waar is. Ik ben zelf ook niet altijd even gezellig hoor, daar niet van, maar mij viel onvriendelijk gedrag ook wel een beetje op. Wat soms gerechtvaardigd was imho, maar soms ook een beetje overtrokken.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Als hier mensen voor de eerste keer posten, zijn we juist vriendelijk en behulpzaam maargoed.
Tevens is de TT zo al sinds deel 4 en de OP heeft volgens mij ook geen inhoud gehad wat te maken had met 's-Hertogenbosch.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld want ik vind jullie allemaal lief, maar ik denk dat dit niet helemaal waar is. Ik ben zelf ook niet altijd even gezellig hoor, daar niet van, maar mij viel onvriendelijk gedrag ook wel een beetje op. Wat soms gerechtvaardigd was imho, maar soms ook een beetje overtrokken.
ik moest heel hard lachenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geintje one love MR
Mag je best vinden hoor, maar ik vind dat Misstique in dit geval wel gelijk heeft. Zolang ze ook ruimte geeft voor nietszeggende slowchats, vind ik het prima.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geintje one love MR
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mag je best vinden hoor, maar ik vind dat Misstique in dit geval wel gelijk heeft. Zolang ze ook ruimte geeft voor nietszeggende slowchats, vind ik het prima.
quote:
Geen geld voor oordopjes?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh ja hoor ouders zijn weer thuis, 'zet even de muziek uit tis geen gehoor'
STAAT OP 16 PROCENT NOOBS
'ja word er helemaal gestoord van'
IK ZIT OP FACKING ZOLDER
'de buren hebben geklaagd'
HIJ STAAT OP 16 FUCKING PROCENT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |