abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111465649
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen. Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bosschebol, de Dieze, de Maas, het VVV kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentrums, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
[
Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 27% gewijzigd door BarrieButsers op 13-05-2012 18:12:15 ]
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_111465664
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_111465691
Moet dat nou
pi_111465731
Ik zei toch dat dat een quote van Göring was? _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_111465814
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik zei toch dat dat een quote van Göring was? _O-
Ja net alsof ik weet wie dat is :')
pi_111465835
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja net alsof ik weet wie dat is :')
De enige Nazi die populairder was dan Hitler :P
Roemer tel ik even niet mee _O-
pi_111465878
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De enige Nazi die populairder was dan Hitler :P
Roemer tel ik even niet mee _O-
Emile Roemer?
pi_111465936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Emile Roemer?
Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...
pi_111465981
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...
Tsja :o
pi_111466042
Ik moet nog steeds huillachen om deze TT _O-
pi_111466715
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik moet nog steeds huillachen om deze TT _O-
Zelfkennis :P
pi_111466799
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zelfkennis :P
Ik ben geen nazi :@
pi_111466846
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben geen nazi :@
Ohhh :o
pi_111468433
BDH, heeft jouw geweten ook zo'n kek snorretje? :D
pi_111469343
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:47 schreef MohMi het volgende:
BDH, heeft jouw geweten ook zo'n kek snorretje? :D
Dat wel. Maar dat was mode in die tijd.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:32:45 #16
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_111470424
Snorren. _O_
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_111482565
Hallo mensen goedemorgen alvast
pi_111482592
Mijn bed draait rondjes wtf
pi_111483760
Fijne milfdag!
  zondag 13 mei 2012 @ 10:23:08 #20
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_111484513
Haha ik kom goed weg vandaag. Mijn ouders zitten in Istanbul, dus ik hoef niets te doen voor moederdag :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_111484577
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:23 schreef DeJori het volgende:
Haha ik kom goed weg vandaag. Mijn ouders zitten in Istanbul, dus ik hoef niets te doen voor moederdag :D
Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreek :')_!
  zondag 13 mei 2012 @ 10:28:26 #22
361691 DeJori
pi_111484607
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreek :')_!
Jouw moeder _O_
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_111484746
;(
pi_111486097
Hoezo vraag je dat ook niet van te voren _O-
pi_111486209
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo vraag je dat ook niet van te voren _O-
Gewoon niet :P
pi_111486344
Ja dan kan je dat verwachten he :') Maar toch lief, ontbijtje regelen :D
pi_111486362
Op bed, gvd. :(
pi_111486401
Dadelijk inderdaad mams maar eens blij maken. Eén van de mooie dingen van moeders; ze worden godsgruwelijk blij om de kleinste dingen. Mijn moeder heeft liever zelf geplukte boterbloempjes dan een boeket van ¤30,- xD Dus gaan we dadelijk op de heenweg maar even wat bloemen plukken, als een baas :7
pi_111486450
pi_111486482
Haha MohMi dat is nog eens handig :7
pi_111486703
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha MohMi dat is nog eens handig :7
Echt hé *O* En omdat dat te belonen krijgt ze nog een cadeaubon van d'r favo winkel en een kwarktaartje met verse aardbeien erbij :7 Grote kans dat ze moet huilen :')

Moeders O+
pi_111486716
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke billen :{w
pi_111486787
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:

[..]

Echt hé *O* En omdat dat te belonen krijgt ze
nog een cadeaubon van d'r favo winkel en een kwarktaartje met
verse aardbeien erbij :7 Grote kans dat ze moet huilen :')

Moeders O+
Die kwarktaart met aardbeien doet het hem :P
pi_111486876
quote:

[..]

Echt hé *O* En omdat dat te belonen krijgt ze nog een cadeaubon van d'r favo winkel en een kwarktaartje met verse aardbeien erbij :7 Grote kans dat ze moet huilen :')

Moeders O+
LOL :D
quote:

[..]

Lelijke billen :{w
Ik mag niet kieskeurig zijn ;(
pi_111487171
Nu krijg ik ook honger maar we hebben niks fatsoenlijks :(
pi_111487276
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu krijg ik ook honger maar we hebben niks fatsoenlijks :(
Bestel een pizza :D
pi_111487382
Ik heb er serieus aan gedacht ja :@ Maar nu heb ik een pak voor taart gevonden alleen is die beschrijving in het duits. Wtf :')
pi_111487584
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb er serieus aan gedacht ja :@ Maar nu heb ik een pak voor taart gevonden alleen is die beschrijving in het duits. Wtf :')
Ah, de beroemde Beierse Zyklon B mit Erdbeer Kuchen :9~
pi_111487673
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ah, de beroemde Beierse Zyklon B mit Erdbeer Kuchen :9~
Nee maar die hebben we ook. In de Nederlandse variant :') Ik heb schokoflocken, extra saftig und locker :9~ Maar mijn hersenen kunnen nu vertalen en bakken niet aan dus geen goddelijk eten ;(
pi_111487726
Ik moet lachen om jullie :')
  zondag 13 mei 2012 @ 12:49:38 #41
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111487735
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
Ik moet lachen om jullie :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_111487824
Toch niet uitlachen he ;(
pi_111487837
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Toch niet uitlachen he ;(
BB :o Hoe kun je dat alleen al suggereren ;( Das toch niet één liefde ;(
pi_111487891
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:53 schreef MohMi het volgende:

[..]

BB :o Hoe kun je dat alleen al suggereren ;( Das toch niet één liefde ;(
Je weet maar nooit -O-
pi_111488100
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:47 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee maar die hebben we ook. In de Nederlandse variant :') Ik heb schokoflocken, extra saftig und locker :9~ Maar mijn hersenen kunnen nu vertalen en bakken niet aan dus geen goddelijk eten ;(
_O- Jij heb de Zyklon B met aardbeitaart? _O-
pi_111488165
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

_O- Jij heb de Zyklon B met aardbeitaart? _O-
:@ Wat stom :(
  zondag 13 mei 2012 @ 15:15:10 #47
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_111492797
Wie o wie kan mij helpen? Nieuwe schooljaar ga ik in Den Bosch studeren. En ben opzoek naar een studentenkamer.

Max. 300euro per maand.
  zondag 13 mei 2012 @ 15:22:30 #48
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_111493049
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef KitteKat het volgende:
Wie o wie kan mij helpen? Nieuwe schooljaar ga ik in Den Bosch studeren. En ben opzoek naar een studentenkamer.

Max. 300euro per maand.
je mag by my kome gratis maar dan moet je wel iets doen, ik geev je een hint t loopt er al een beetje uit
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_111493349
quote:

Max. 300euro per maand.
En wat kunnen wij voor je doen? Niemand hier heeft een register ofzo.
pi_111493427
quote:
Max. 300euro per maand.
Inschrijven bij de woningstichting. Wachttijd voor een studentenkamer is daar een half jaar ofzo.
  zondag 13 mei 2012 @ 16:53:48 #51
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111496395
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Inschrijven bij de woningstichting. Wachttijd voor een studentenkamer is daar een half jaar ofzo.
Dit inderdaad. Ik studeer zelf totaal ergens anders, dus ik zou niet weten welke woningsstichtingen er in Den Bosch zijn, maar daar is Google voor natuurlijk. :) Misschien even op je toekomstige school vragen aan studenten daar, die zullen je wel kunnen helpen. En anders gewoon kamernet natuurlijk. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 13 mei 2012 @ 17:26:32 #52
361691 DeJori
pi_111497484
quote:

Max. 300euro per maand.
https://www.woonservicedenbosch.nl/

Studentenwoning naast de hogescholen zijn ongeveer 170 euro per maand. Staan er elk week wel een paar op.
pi_111497753
Hoe is het hier?
pi_111497762
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:26 schreef DeJori het volgende:

[..]

https://www.woonservicedenbosch.nl/

Studentenwoning naast de hogescholen zijn ongeveer 170 euro per maand. Staan er elk week wel een paar op.
Plus 100/120 euro aan servicekosten.
  zondag 13 mei 2012 @ 17:37:40 #55
127981 Misstique
11-07-2014
pi_111497925
Helleu! Het valt me op dat dit topic steeds meer een privéSC wordt en dat is niet helemaal de bedoeling. Dit topic is voor iedereen uit Den Bosch of met vragen over Den Bosch of wat dan ook.
De laatste tijd zie ik dingen als de huidige TT, de OP die vol staat met onzin wat niks met Den Bosch te maken heeft en als er iemand van buiten hier komt posten, volgen er wat lullige reacties.

Ik zou het op prijs stellen als jullie je OP en TT's voortaan wat bijschaven, zodat we weer terug kunnen naar waar dit topic (en dit forum) voor bedoeld is. :).
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zondag 13 mei 2012 @ 17:38:53 #56
DM voor pokemon kaarten
pi_111497974
quote:
11s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef Misstique het volgende:
Helleu! Het valt me op dat dit topic steeds meer een privéSC wordt en dat is niet helemaal de bedoeling. Dit topic is voor iedereen uit Den Bosch of met vragen over Den Bosch of wat dan ook.
De laatste tijd zie ik dingen als de huidige TT, de OP die vol staat met onzin wat niks met Den Bosch te maken heeft en als er iemand van buiten hier komt posten, volgen er wat lullige reacties.

Ik zou het op prijs stellen als jullie je OP en TT's voortaan wat bijschaven, zodat we weer terug kunnen naar waar dit topic (en dit forum) voor bedoeld is. :).
Maar dit is ons hoekje ;(
  zondag 13 mei 2012 @ 17:39:13 #57
DM voor pokemon kaarten
pi_111497991
En lullig is ons kenmerk :')
  zondag 13 mei 2012 @ 17:40:29 #58
DM voor pokemon kaarten
pi_111498035
En do not dare touch our OP
pi_111498077
Als hier mensen voor de eerste keer posten, zijn we juist vriendelijk en behulpzaam maargoed.

Tevens is de TT zo al sinds deel 4 en de OP heeft volgens mij ook geen inhoud gehad wat te maken had met 's-Hertogenbosch.
  zondag 13 mei 2012 @ 17:42:11 #60
DM voor pokemon kaarten
pi_111498095
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Als hier mensen voor de eerste keer posten, zijn we juist vriendelijk en behulpzaam maargoed.

Tevens is de TT zo al sinds deel 4 en de OP heeft volgens mij ook geen inhoud gehad wat te maken had met 's-Hertogenbosch.
Denk dat ze mijn reactie bedoeld ;(
pi_111498144
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Denk dat ze mijn reactie bedoeld ;(
Owja want dat was kei lullig. :')_!
  zondag 13 mei 2012 @ 17:44:08 #62
DM voor pokemon kaarten
pi_111498169
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Owja want dat was kei lullig. :')_!
Ik zie geen lullige reacties :')__!
pi_111498173
quote:
11s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef Misstique het volgende:

Ok :@
Ik snap echt niet dat mods er tegen kunnen dat er nonstop vragen worden gesteld over dingen die je met één googlesearch kan opzoeken :P En dan valt dat hier nog reuze mee :o

Maar komt goed, we willen onze favo mod niet boos maken :*
  zondag 13 mei 2012 @ 17:45:14 #64
DM voor pokemon kaarten
pi_111498228
kusje :*
pi_111498258
Dussssssss jullie nog sappige verhalen wat met den bosch te maken heeft?
  zondag 13 mei 2012 @ 17:46:25 #66
DM voor pokemon kaarten
pi_111498281
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb net me neus volgestopt met Xylometazoline.
pi_111498289
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja, ik fietste gisteren zo over de Diezebrug :@
  zondag 13 mei 2012 @ 17:47:46 #68
DM voor pokemon kaarten
pi_111498343

:@
pi_111498353
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, ik fietste gisteren zo over de Diezebrug :@
Is die mooi geworden? :D

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Heb net me neus volgestopt met Xylometazoline.
Ben je ziek? ;(
pi_111498403
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Vergeleken met jouw schoonheid niet :@
  zondag 13 mei 2012 @ 17:49:13 #71
DM voor pokemon kaarten
pi_111498407
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

[..]

Ben je ziek? ;(
Koppijn en verkouden enzo, en wou deze week die chick alweer aanspreken :') hopelijk ben ik morgen beter
  zondag 13 mei 2012 @ 17:49:19 #72
127981 Misstique
11-07-2014
pi_111498410
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En do not dare touch our OP
Dat hoef ik ook niet, dat gaan jullie toch al doen?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_111498445
quote:
6s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wat als ik er dingen uit den bosch in zet en daarnaast wat er nu instaat? O+
  zondag 13 mei 2012 @ 17:50:05 #74
DM voor pokemon kaarten
pi_111498446
quote:
6s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef Misstique het volgende:

[..]

nee
  zondag 13 mei 2012 @ 17:50:25 #75
DM voor pokemon kaarten
pi_111498461
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

dan mag je eerst een uur scrollen :')
pi_111498480
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vergeleken met jouw schoonheid niet :@
Dat krijg je als Bosschenaar.

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Koppijn en verkouden enzo, en wou deze week die chick alweer aanspreken :') hopelijk ben ik morgen beter
Balen man ;( Beterschap! En welke, je nieuwe chick? :P
pi_111498495
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

dan mag je eerst een uur scrollen :')
Ja komt goed :P
pi_111498600
OMG ik zit nu die OP te lezen en ik zie onderstaande in een spoiler staan

Shifto is de dikste user in het topic.

Wat erg :o :o
  zondag 13 mei 2012 @ 17:54:25 #79
DM voor pokemon kaarten
pi_111498679
quote:

[..]

Dat krijg je als Bosschenaar.

[..]

Balen man ;( Beterschap! En welke, je nieuwe chick? :P
nee de oude :') represent

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:53 schreef BarrieButsers het volgende:
OMG ik zit nu die OP te lezen en ik zie onderstaande in een spoiler staan

Shifto is de dikste user in het topic.

Wat erg :o :o
Wat een toestand!
  zondag 13 mei 2012 @ 18:03:41 #80
127981 Misstique
11-07-2014
pi_111499134
quote:

[..]

Mag ik wat anders voorstellen? Maak 1 "seal of approval" waar je al jullie nicks in zet: scheelt ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:09:03 #81
DM voor pokemon kaarten
pi_111499329
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef Misstique het volgende:

[..]

Mag ik wat anders voorstellen? Maak 1 "seal of approval" waar je al jullie nicks in zet: scheelt ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.
quote:
ruimte en nieuwe users hoeven zich niet door een lading nietszeggende seals heen te banen.
quote:
lading nietszeggende seals heen te banen.
quote:
nietszeggende seals
;(______________________________
pi_111499345
quote:

[..]

Beter alles in een spoiler. Dat is stukje fijner op mijn telefoon :P
pi_111499352
quote:

[..]

Oke goed punt :P Heb de OP al een beetje aangepast.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:09:51 #84
DM voor pokemon kaarten
pi_111499353
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen. Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bosschebol, de Dieze, de Maas, het VVV kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafe's of andere etablissementen, de winkelcentrums, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de file's, ongelukken, politieactie's, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

:')_______
pi_111499425
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Beter alles in een spoiler. Dat is stukje fijner op mijn telefoon :P
Zoiets?
  zondag 13 mei 2012 @ 18:18:24 #86
127981 Misstique
11-07-2014
pi_111499721
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oke goed punt :P Heb de OP al een beetje aangepast.
Top!
  zondag 13 mei 2012 @ 18:18:50 #87
127981 Misstique
11-07-2014
pi_111499745
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen. Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bosschebol, de Dieze, de Maas, het VVV kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafe's of andere etablissementen, de winkelcentrums, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de file's, ongelukken, politieactie's, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

:')_______
Prachtig _O-.
pi_111499901
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:11 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zoiets?
Mijn dataverbinding is je dankbaar :P
pi_111500067
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn dataverbinding is je dankbaar :P
Ik had altijd een hekel aan de eerste pagina, duurde te lang om te laden ;(
pi_111500082
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:18 schreef Misstique het volgende:

[..]

Prachtig _O-.
Een kenner. _O_
pi_111500123
Maar Misstique waren er klachten binnen gekomen? :@
  zondag 13 mei 2012 @ 18:30:00 #92
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111500291
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:41 schreef BarrieButsers het volgende:

Niet lullig bedoeld want ik vind jullie allemaal lief, maar ik denk dat dit niet helemaal waar is. Ik ben zelf ook niet altijd even gezellig hoor, daar niet van, maar mij viel onvriendelijk gedrag ook wel een beetje op. Wat soms gerechtvaardigd was imho, maar soms ook een beetje overtrokken.
pi_111500407
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld want ik vind jullie allemaal lief, maar ik denk dat dit niet helemaal waar is. Ik ben zelf ook niet altijd even gezellig hoor, daar niet van, maar mij viel onvriendelijk gedrag ook wel een beetje op. Wat soms gerechtvaardigd was imho, maar soms ook een beetje overtrokken.

Geintje one love MR
  zondag 13 mei 2012 @ 18:34:19 #94
DM voor pokemon kaarten
pi_111500443
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geintje one love MR
ik moest heel hard lachen :')
  zondag 13 mei 2012 @ 18:34:33 #95
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111500453
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geintje one love MR
Mag je best vinden hoor, maar ik vind dat Misstique in dit geval wel gelijk heeft. Zolang ze ook ruimte geeft voor nietszeggende slowchats, vind ik het prima. :)
  zondag 13 mei 2012 @ 18:35:15 #96
DM voor pokemon kaarten
pi_111500475
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:34 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Mag je best vinden hoor, maar ik vind dat Misstique in dit geval wel gelijk heeft. Zolang ze ook ruimte geeft voor nietszeggende slowchats, vind ik het prima. :)
  zondag 13 mei 2012 @ 18:36:01 #97
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111500497
quote:
  zondag 13 mei 2012 @ 18:37:01 #98
DM voor pokemon kaarten
pi_111500531
oh ja hoor ouders zijn weer thuis, 'zet even de muziek uit tis geen gehoor'
STAAT OP 16 PROCENT NOOBS
'ja word er helemaal gestoord van'
IK ZIT OP FACKING ZOLDER
'de buren hebben geklaagd'
HIJ STAAT OP 16 FUCKING PROCENT
pi_111500536
Ja maargoed hopelijk mag de slowchat wel blijven ;( ;(
pi_111500553
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh ja hoor ouders zijn weer thuis, 'zet even de muziek uit tis geen gehoor'
STAAT OP 16 PROCENT NOOBS
'ja word er helemaal gestoord van'
IK ZIT OP FACKING ZOLDER
'de buren hebben geklaagd'
HIJ STAAT OP 16 FUCKING PROCENT
Geen geld voor oordopjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')