Nee, staat alleen een linkje waarop ik niet geklikt heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:31 schreef bijdehand het volgende:
Van God Los, de serie. Dat zeggen ze toch_!
Dan kom je op uitzendinggemist --> Van God Los.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, staat alleen een linkje waarop ik niet geklikt heb.
O mijn god dat is echt toevalligquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef shifto het volgende:
Diablo 3 is uit, gelijk wat collega;s "ziek"
Echt hèquote:
Zoiets moet je natuurlijk voorbereiden ja. De dag(en) vantevoren wat sambal eten, steeds meer, totdat je het kei heet hebt en gaat zweten, rooie kop enzo. De baas stuurt je dan naar huis. Plan gelukt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt hè
Ach ja, zat gisteren al te grappen bij 1tje, die was gisteren al ziekjes, beetje ter voorbereiding op zn ziekmelding denk ik
Dat is echt zo schoolsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoiets moet je natuurlijk voorbereiden ja. De dag(en) vantevoren wat sambal eten, steeds meer, totdat je het kei heet hebt en gaat zweten, rooie kop enzo. De baas stuurt je dan naar huis. Plan gelukt.
Ik doe nooit alsof ik ziek ben, dat is echt zo onbenullig. Ik ben een keer thuis gebleven toen ik op de middelbare zat, en dat was omdat ik een week niet mocht lopen en alleen maar Scrubs had gekeken thuisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is echt zo schoolsIk bel gewoon op dat ik ziek ben als ik ziek ben.
Ga dan ook niet doen alsof ik dood ga ofzo, ben gewoon niet lekker genoeg om te werken, de baas heeft dat maar te accepteren
Aan de andere kant heb ik hier ook vaak genoeg gezeten met een griepjeBen eigenlijk alleen "ziek" als ik een baaldag heb en echt geen zin heb, mss 2x per jaar.
Op school was ik ziek wanneer ik zin had, dus elke dag het 7e en 8e uurquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe nooit alsof ik ziek ben, dat is echt zo onbenullig. Ik ben een keer thuis gebleven toen ik op de middelbare zat, en dat was omdat ik een week niet mocht lopen en alleen maar Scrubs had gekeken thuis
Was je wel gebleven als McDonalds een bezorgservice had?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Op school was ik ziek wanneer ik zin had, dus elke dag het 7e en 8e uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Goede regeling jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik ben eigenlijk zo goed als nooit ziek.. *even afkloppen*.
En om nou thuis te blijven vanwege een baaldag vind ik ook weer zo.
Als we hier een jaar niet ziekmelden (of max 1 dag) dan krijgen we 2 a 3 vakantiedagen extra voor het nieuwe jaar. Vind ik persoonlijk ook een prima regeling
Bij ons is dat een halve dag per kwartaal, vind het ook een top regelingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik ben eigenlijk zo goed als nooit ziek.. *even afkloppen*.
En om nou thuis te blijven vanwege een baaldag vind ik ook weer zo.
Als we hier een jaar niet ziekmelden (of max 1 dag) dan krijgen we 2 a 3 vakantiedagen extra voor het nieuwe jaar. Vind ik persoonlijk ook een prima regeling
Lekkere directeur hebben julliequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:27 schreef shifto het volgende:
Wij wilden ook zon regeling invoeren als A_T zegt. Onze directeur snapte dat alleen verkeerd en wilde dagen afpakken als je ziek wasToen maar het hele plan geannuleerd.
Hij snapt het niet altijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lekkere directeur hebben jullie
Als ik het zo hoor zou ik hem een hele toffe vent vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is duidelijk iemand die wel heel erg van de oude stempel is
wat. een. absolute. heldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
Voorbeeld, toen een collega van mij ging scheiden van haar man (omdat ze geslagen werd) vroeg hij of ze dan niet voortaan 40u kon werken ipv 32
Is goedquote:
Godsakker zeg luie kutstudentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, staat alleen een linkje waarop ik niet geklikt heb.
Ik wel, via Facebook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom heeft nog niemand geklaagd over het weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |