En er toch serieus op in gaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen kwestie van niet snappen hoor.
Mensen uit de tent proberen te lokken om een punt te bewijzen.quote:
Mij uit de kast proberen te lokken door middel van pikante foto's via WhatsAppquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mensen uit de tent proberen te lokken om een punt te bewijzen.
hihahoquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij uit de kast proberen te lokken door middel van pikante foto's via WhatsApp
Mijn kleren.quote:
hihahoquote:
Lelijke, coole vent.quote:
Tuurlijk mag dat, zolang het topic open blijft voor buitenstaanders om aan te sluiten of ff gezellig mee te beppen is alles prima.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja maargoed hopelijk mag de slowchat wel blijven![]()
Misschien moet hij maar een foto van mij als UI gebruiken dan. Een knappe, awesome vent.quote:
hihahoquote:Op maandag 14 mei 2012 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar een foto van mij als UI gebruiken dan. Een knappe, awesome vent.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nou ik bewaar me wel gewoon tot na het huwelijk. Dus dat geldt zeker niet voor iedereen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zou sowieso wel eerst even vragen of ze pijpt want geloof me dat is een must en heel veel vrouwen doen het liever niet.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Serieus? Nooit van gehoord eigenlijk. Ik vind ht juist wel leuk om te doen.
Nou diegene weet in ieder geval niet wat er te missen valt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
1 (seks)partner in je hele leven, dan mis je wat
Maar inderdaad, wat een topic
Daar heb je dan weer een punt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou diegene weet in ieder geval niet wat er te missen valt.
ik heb nog nooit een kut behalve die van me ma gezien en ik mis godverdomme toch waquote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer een punt.
En wat je niet kent, mis je natuurlijk ook niet.. Zeggen ze tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |