Belachelijk. Wedden dat je fantaseert over sex met andere mannenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef DeniseAlyssa het volgende:
Ik kreeg om mijn 13e verkering en ben nu bijna 24 en ben nog steeds bij hem... Dus 1 bedpartner. Misschien ouderwets maar ik begrijp je hoor
Natuurlijk fantaseer ik daar wel eens over... Maar een relatie houd meer in dan alleen maar sexquote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Belachelijk. Wedden dat je fantaseert over sex met andere mannen
geloof haar ook niet mattiequote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Belachelijk. Wedden dat je fantaseert over sex met andere mannen
Het is zeker wel geweldig om een 14 jarige meisje te cherry poppenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef Chai het volgende:
Waarom wil je haar per se zelf inrijden.Alsof dat zo geweldig is.
wtfquote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mee eens.
Dat geluid als je het maagdenvliesje doorprikt!
Ja, vreselijk.quote:Bijna geen vrouwen meer die zich tot na het huwelijk bewaren
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dit topic gaat trouwens niet over mensen zoals gogosweden die nog maagd zijn omdat ze niemand kunnen krijgen dat is gewoon zielig.
Dat denk jij... je komt er wel achter na de huwelijksvoltrekkingquote:Op maandag 14 mei 2012 14:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar hebben jullie het serieus meegemaakt dat het 'niet klikt' in bed? Ik bedoel, je kan jezelf toch gewoon op die ander aanpassen. Als je moeite doet voor elkaar wordt de seks vanzelf lekker.
Kan me niet voorstellen. Als je zoveel van een jongen houdt en het is een superlekkerding dan lijkt seks me sowieso heerlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat denk jij... je komt er wel achter na de huwelijksvoltrekking
Serieus? Nooit van gehoord eigenlijk. Ik vind ht juist wel leuk om te doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zou sowieso wel eerst even vragen of ze pijpt want geloof me dat is een must en heel veel vrouwen doen het liever niet.
Ja, eerst wel even checken of orale seks wel een optie is.. Anders zou ik er niet mee trouwen hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zou sowieso wel eerst even vragen of ze pijpt want geloof me dat is een must en heel veel vrouwen doen het liever niet.
Met een micropenis kun je zo weinig bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Als je zoveel van een jongen houdt en het is een superlekkerding dan lijkt seks me sowieso heerlijk
Als je iedere dag wat rek en strek oefeningen doet kom je zelf ook een heel eind hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Dat is dus niet jezelf bewaren he... bahquote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Serieus? Nooit van gehoord eigenlijk. Ik vind ht juist wel leuk om te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |