Best vetquote:Op zondag 13 mei 2012 20:05 schreef DeJori het volgende:
Den Bosch trouwens de graafschap uitgeschakeldMisschien volgend jaar eredivisie!

quote:Op zondag 13 mei 2012 20:07 schreef DeJori het volgende:
[..]Ik wist dat deze dag ooit nog zou komen.

Moeten nog een dubbele wedstrijd tegen Willem 2 en dan hopelijk promoverenquote:

Dubbele wedstrijd? Uit en thuis ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moeten nog een dubbele wedstrijd tegen Willem 2 en dan hopelijk promoveren

Jupquote:Op zondag 13 mei 2012 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dubbele wedstrijd? Uit en thuis ofzo?

Oke best apart dat, dat zo dicht bij elkaar is dan toch?quote:

RKC Waalwijk is dichterbij. Daarom is het jammer dat Willem 2 en Den Bosch tegen elkaar moeten, anders hadden we volgend jaar misschien 4 Brabantse clubs gehad in de eredivisie: FC Den Bosch, NAC, Willem II en RKC.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke best apart dat, dat zo dicht bij elkaar is dan toch?

Ik bedoelde eigenlijk qua datum. Dat de laatste twee wedstrijden van fcdb en willem 2 beide tegen elkaar zijn. Normaal is het toch ergens in het begin uit (of thuis) en dan later in het seizoen andersom. Drie uit Brabant is nog netjesquote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
RKC Waalwijk is dichterbij. Daarom is het jammer dat Willem 2 en Den Bosch tegen elkaar moeten, anders hadden we volgend jaar misschien 4 Brabantse clubs gehad in de eredivisie: FC Den Bosch, NAC, Willem II en RKC.

Dat komt omdat dit de play-offs zijn ;') Periode kampioenen en de onderste uit de eredivisie moeten dan tegen elkaar om te bepalen wie er promoveert en degradeert.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk qua datum. Dat de laatste twee wedstrijden van fcdb en willem 2 beide tegen elkaar zijn. Normaal is het toch ergens in het begin uit (of thuis) en dan later in het seizoen andersom. Drie uit Brabant is nog netjes

Ohhquote:Op zondag 13 mei 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat komt omdat dit de play-offs zijn ;') Periode kampioenen en de onderste uit de eredivisie moeten dan tegen elkaar om te bepalen wie er promoveert en degradeert.

Noem je BDH nou lelijk?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Echt de lelijkste vent die er is

Ach, je hoeft niet alle ins en outs van voetbal te weten. Het is namelijk niet echt een belangrijk onderwerpquote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus in het normale leven voel ik me eigenlijk nooit echt dom maar hier op fok.. Laatst of dieren en mensen samen kinderen kunnen krijgen, vanochtend over die Zyklom B en nu dit.

Ik bedoelde die vent, maar noem je mij nu dik ofzo?quote:

Nee dat is waarquote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet alle ins en outs van voetbal te weten. Het is namelijk niet echt een belangrijk onderwerp

Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik bedoelde die vent, maar noem je mij nu dik ofzo?

Al draagt Perlman een gouden ring...quote:

quote:I just undressed myself, put some candles on, threw on a sexy outfit and then realized, I'm a dude. Magic
mcfade2 7 maanden geleden 176
I swear!!! I had my clothes on when the video started!
ColterWomack 3 maanden geleden 43
I jizzed... and I am a lady.
EternallyMissedMusic 1 maand geleden 3

Wat luister je?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:18 schreef DeJori het volgende:
Ik zit een liedje te luisteren op youtube, en ik moest hardop lachen om de comments:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |