Homo of in die richting.quote:
Ligt eraan wat je wil bereiken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dronken voeren heeft geen zin begin juni?
De makkelijke meisjes worden blijkbaar makkelijker, dus wel een beetje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dronken voeren heeft geen zin begin juni?
quote:
Ik voel iets bloeienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]onzin. Dat je niet ieder sletje neukt betekend niet dat je een homo bent, betekend gewoon dat je meer eigenwaarde hebt. En dat waardeer ik heel erg
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]onzin. Dat je niet ieder sletje neukt betekend niet dat je een homo bent, betekend gewoon dat je meer eigenwaarde hebt. En dat waardeer ik heel erg
Ik heb een intense hekel aan meelopers, die zijn bijna nog erger dan pestersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef MRN89 het volgende:
[..]![]()
Beter dan meelopen/meedoen om erbij te horen
Welk is dezen ditdat allesquote:
Is ook allemaal als grap.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga je dan om? Als je niet kan genieten van sex zonder bij bedoeling snap ik dat je dat ook niet wil. Dat is toch niet zo moeilijk te accepteren?
En helemaal als ze doen alsof ze dronken zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een intense hekel aan meelopers, die zijn bijna nog erger dan pesters
Pesten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een intense hekel aan meelopers, die zijn bijna nog erger dan pesters
Hoezo zou je doen alsof je dronken bentquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En helemaal als ze doen alsof ze dronken zijn.
In elke grap zit een kern van waarheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook allemaal als grap.
We schelden elkaar soms zo vaak uit dat het soms op ruzie lijkt.
Mensen die pestenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pesten.
Toevallig kwam ik vannacht in het café het enige meisje tegen die ik OOIT gepest heb. Ze durft me niet eens aan te kijken, voel me daar nog steeds kut over.Heb zelfs in de derde klas toen bj haar en haar ouders in mijn eentje mijn excuses aangeboden, gingen ze allemaal huilen enzo. Damn, dat was het engste wat ik ooit gedaan heb.
Waarom verdedigde niemand dat meisje ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pesten.
Toevallig kwam ik vannacht in het café het enige meisje tegen die ik OOIT gepest heb. Ze durft me niet eens aan te kijken, voel me daar nog steeds kut over.Heb zelfs in de derde klas toen bj haar en haar ouders in mijn eentje mijn excuses aangeboden, gingen ze allemaal huilen enzo. Damn, dat was het engste wat ik ooit gedaan heb.
Elke?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
In elke grap zit een kern van waarheid.
Meelopers he. Die zijn bang om dan ook gepest te wordenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ja het is nu echt gebeurd, ga maar eens slapen. Ga vooral verder met jullie drank/sex/pesten verhalen. Ik hou het voor gezien
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die pestenDat zijn vaak de meest onzekeren van het hele spul
Omdat zelfs de juf haar ging pesten, wisten wij veel.quote:
Omdat je bang was om zelf gepest te worden ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben op de basisschool zo erg gepestmaar paar jaar later was ik zelf de pester.. best sneu
Misschien, maar moet wel zeggen dat die jongen het wel uitloktte, damn wat was hij irritantquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Omdat je bang was om zelf gepest te worden ?
Dat is een natuurlijke respons, pesten is vaak zelf verdediging. Dan wel van de stoerste jongen van de klas, om dat te blijven. Dan wel van de onzekerste dame in de klas, zo werkt dat nu eenmaal jammer genoeg. Het zijn er maar weinig die na hun 16e nog pesten, dan is er vaak wel meer mis.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Omdat je bang was om zelf gepest te worden ?
Kan je meer vertellen? Meisje tegen jongen nooit echt gezien enzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien, maar moet wel zeggen dat die jongen het wel uitloktte, damn wat was hij irritant
WTF, dat gebeurde hier meer dan andersom hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je meer vertellen? Meisje tegen jongen nooit echt gezien enzo.
Is dit de nieuwe praatclub?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je meer vertellen? Meisje tegen jongen nooit echt gezien enzo.
Ik had geluk dat mijn groep 8 klas merendeel mee ging naar middelbare klas.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTF, dat gebeurde hier meer dan andersom hoor.waar zat jij op school?
Awquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voetbal hoolies, gevoelige gasten zijn wij zijn tijd.
Heb geen zin om te slapen.quote:
Snap door die vraagteken niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:29 schreef MRN89 het volgende:
Ik vind dagelijks pesten heel triest..elke dag dezelfde jongen/meisje pesten![]()
Maar iemand terugpakken omdat hij/zij het uitlokt ..zie ik niet als pesten ?
Nou als iemand je telkens lastig valt of whatever.. en je pakt diegene dan terug door hem een sneer te geven ofzo .. dat ik zie ik niet als pesten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap door die vraagteken niet wat je bedoelt.
wtf deze wilde ik niet quotenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
AwJullie zijn dus allemaal schatjes
![]()
Pesten zie ik als iemand constant de lul is. Van uitschelden tot zijn jas keer op keer verstoppen na de les, dat gaat op een gegeven moment knagen aan mensen en dan worden ze er gek van. Dan is het pesten. Terug pakken moet kunnen, mits niet structureel is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:29 schreef MRN89 het volgende:
Ik vind dagelijks pesten heel triest..elke dag dezelfde jongen/meisje pesten![]()
Maar iemand terugpakken omdat hij/zij het uitlokt ..zie ik niet als pesten ?
Ik lig met mn laptop in bed.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:33 schreef mrstylo het volgende:
Zijn jullie nu allemaal alleen achter de computer of kijken jullie tv ertussen door?
Is er iets op dan ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:33 schreef mrstylo het volgende:
Zijn jullie nu allemaal alleen achter de computer of kijken jullie tv ertussen door?
Nee wou tips, want ben comedy central nu wel zat.quote:
Dit.quote:
Leven die jij nu hebt had ik vroeger. Maar doe nu sport dieet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Net met mijn buurjongen nog wat groen gras naar binnen geademd dus nog totaal geen zin om te slapen. Fles water, beetje eten erbij heerlijk man.
[ afbeelding ]Ik ga stuk om deze.
Werken dan jonguh. Deze van mijn zuur verdiende geld verkocht, 3 hele websites ervoor in elkaar gezet.quote:
Heletijd Kim Holland @ zender 950.. wil ik hem wat harder zetten midden in de nacht zodat ik dr kon verstaan, komt er ineens kei harde reclamequote:
Ik kan wel kopen, maar heb voor school niet nodig dus vindt het dan zinloos. Maar op dit soort momenten wil ik het wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Werken dan jonguh. Deze van mijn zuur verdiende geld verkocht, 3 hele websites ervoor in elkaar gezet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leven die jij nu hebt had ik vroeger. Maar doe nu sport dieet.
Probleem is dat ik resultaat zie, dus wil door.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:37 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik doe ook beetje fitnessen om niet dik te worden, maar voor de rest doe ik dat niet te serieus.
Sport dieet pest ik alleen mijzelf mee.
Soms denk ik echt wat zijn kinderen erg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik werd op de basisschool gepest juist omdat ik altijd zei wat ik dachten omdat ik wat dikkig was, mja
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, ik durfde nooit voor mezelf op te komen, weet nog goed dat ik in groep 5 de "leider" op z'n bek had moeten slaan ipv ineen krimpen, maarja
Ik zag ook resultaat, na maandje of 5 best progressie gemaakt. Toen dacht ik haha lekker makkelijk. En u wordt het weer minder, volgende week ga ik weer 3 a 4 keer sporten, dan kan ik gewoon eigenlijk eten wat ik wil.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probleem is dat ik resultaat zie, dus wil door.
Ja het echte werkt komt straks, wanneer je daar door blijft moet gaan. Maar na zomer maandje laten rusten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag ook resultaat, na maandje of 5 best progressie gemaakt. Toen dacht ik haha lekker makkelijk. En u wordt het weer minder, volgende week ga ik weer 3 a 4 keer sporten, dan kan ik gewoon eigenlijk eten wat ik wil.
Ga ik niet doen man, ik vind dat echt niet chill. Gewoon normaal bezig zijn doe ik, ik doe dit als vervanging van het voetbal. Dat kan ik niet meer omdat mijn knie kapot gemaakt is door een schop + falen van doktoren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja het echte werkt komt straks, wanneer je daar door blijft moet gaan. Maar na zomer maandje laten rusten.
Maar je moet echt eens hard trainen, dan wil je echt nooit meer terug. Ik geniet echt van bankdrukken enzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga ik niet doen man, ik vind dat echt niet chill. Gewoon normaal bezig zijn doe ik, ik doe dit als vervanging van het voetbal. Dat kan ik niet meer omdat mijn knie kapot gemaakt is door een schop + falen van doktoren.
Ik genoot van voetballen en hardlopen, maar dat kan ik niet meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je moet echt eens hard trainen, dan wil je echt nooit meer terug. Ik geniet echt van bankdrukken enzo.
Was het tackle op je zo hard bedoelt of was het meer per ongeluk?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik genoot van voetballen en hardlopen, maar dat kan ik niet meer.Zal wel effe duren voordat ik het echt leuk ga vinden.
Gaat te snel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:54 schreef Typisch het volgende:
Hahahahaaha ik ga hardop stuk door die tinychat, ge-ni-aal.
Geluid uit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man, zo'n gozer zit helemaal te zingen.haahahaha
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:58 schreef MRN89 het volgende:
Zaalvoetbal vond ik trouwens altijd vet.
Alleen was er hier elke wedstrijd wel vechten waardoor ik er maar mee gestopt ben
'Vroegah' altijd moeten lachen om mensen @ Solomio.. die dan helemaal los gaan in zo'n roomquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:54 schreef Typisch het volgende:
Hahahahaaha ik ga hardop stuk door die tinychat, ge-ni-aal.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:00 schreef MRN89 het volgende:
[..]
'Vroegah' altijd moeten lachen om mensen @ Solomio.. die dan helemaal los gaan in zo'n room
Ik ben echt nooit in een chatroom geweest.quote:
Haha ja moet je goed mee oplettenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit in een chatroom geweest.
Ik had altijd zo gevoel dat alle meisjes daar oude mannen waren.
Hahahaha vindt dat soort mensen echt zielig. Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:07 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Haha ja moet je goed mee opletten
Wel een paar keer zo'n fake webcam video 'meisje' in mijn room toendertijd gehad
Bedankt jij ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo, dat was weer TC. Nu echt slapen. Droom zacht.
Snap dat ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha vindt dat soort mensen echt zielig. Wat is daar leuk aan?
Dat was monopolyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man, zo'n gozer zit helemaal te zingen.haahahaha
gewoon morgen weer dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd. hoezo dubbelkampioen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
heb trouwens met 9-3 gewonnen en ben dubbelkampioen, volgende week het echte veiligstellen
Zou nogal eenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dubbelkampioen omdat Ajax kampioen is geworden?Zeg asjeblieft nee..
zit Stephen Fry daar nou in?quote:
Heb geen cornflakes gegeten .. en ook niet met appelmoes, dat zou ik niet combineren, daar zou ik melk bij doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, hoe smaakten de cornflakes met appelmoes vanochtend?
Ik heb ooit in al m'n slaperigheid wel eens jus d'orange bij m'n cornflakes gegoten. Dat was geen succes kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb geen cornflakes gegeten .. en ook niet met appelmoes, dat zou ik niet combineren, daar zou ik melk bij doen.
ik gooide gisteravond kerrie ipv kaneel im mn kwark, zelfde doosjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit in al m'n slaperigheid wel eens jus d'orange bij m'n cornflakes gegoten. Dat was geen succes kan ik je vertellen.
Ben je kampioenquote:
jhahahahahaha baasquote:
JAZEKER DE APOTHEKER in jouw geval. Heb gehoord dat je jezelf op dat kampioensfeestje na afloop nogal misdragen hebt in de dameskleedkamer. Zou er ff een anti-biotica kuurtje doorheen gooien voor de zekerheid Ajacied.quote:
Nog gescoord?quote:
quote:
slecht.quote:
Nee, eerst naar oma geweest voor moederdag. Morgen naar mijn andere Oma.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
slecht.
wel lekker gefeest na dat je ding had gedjoekt? of gelijk weer naar du crip osso gegaan?
Ai oké, balen dit maak je natuurlijk maar 1x in je leven mee. Volgend jaar nederlands elftal?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, eerst naar oma geweest voor moederdag. Morgen naar mijn andere Oma.
liefquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog heul geen moederdag boeler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wacht tot de 25equote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
wie is er vanavond in Rotterdam te vinden? ik wil een FOK!'er een box geven, dat is een van mijn levensdoelen.
Box op je oog kan je krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
wie is er vanavond in Rotterdam te vinden? ik wil een FOK!'er een box geven, dat is een van mijn levensdoelen.
ik geef jou meer dan een boxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 15:02:39 ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik geef jou meer dan een boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom nou?! is het omdat ik zwart ben?
dit is heul geen voetbal topic. rot op met je bommel. clasie 10x beterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Bommel vertrekt bij Milan en keert terug bij PSV
Mark van Bommel verdedigt in het volgende seizoen weer de clubkleuren van PSV. De middenvelder van AC Milan laat zaterdag aan Milan Channel weten dat hij zijn aflopende contract in Italië niet zal verlengen en dat hij terugkeert naar PSV, waar hij in het verleden al zes seizoenen speelde. Van Bommel zal volgende week zijn transfer afronden.
PSV kan ons aan de reet roesten. Tief op gr grquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Bommel vertrekt bij Milan en keert terug bij PSV
Mark van Bommel verdedigt in het volgende seizoen weer de clubkleuren van PSV. De middenvelder van AC Milan laat zaterdag aan Milan Channel weten dat hij zijn aflopende contract in Italië niet zal verlengen en dat hij terugkeert naar PSV, waar hij in het verleden al zes seizoenen speelde. Van Bommel zal volgende week zijn transfer afronden.
why u mad though?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kan ons aan de reet roesten. Tief op gr gr
Hoi ajacied442,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV-topic is 2 klikken verderop. groetjes van ajacied422
''Het kan ons niet boeien''quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoi ajacied442,
Korfbal is een homo sport en het kan ons niet boeien. Hier is het topic voor korfbal:
Korfbal #11
Gr Veldmuis
Niemand geeft ook geen kut om die zaadsport van jou.. dat moeten wij ook slikken (pun)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kan ons aan de reet roesten. Tief op gr gr
Hallo ajacied442,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Het kan ons niet boeien''
Spreek voor je zelf autist.
Steven geeft er wel omquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niemand geeft ook geen kut om die zaadsport van jou.. dat moeten wij ook slikken (pun)
ik vind het wel interessant hoor, volgende keer wel PICS. nu was het een beetje saai , ik wil pics van je team genoten en dan niet je matties maar smaatjes. jatochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Het kan ons niet boeien''
Spreek voor je zelf autist.
Ok.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hallo ajacied442,
dank voor uw snelle antwoord.
ik vind het wel raar dat u, als grootste fok autist, mij voor autist uitmaakt
gr
tis watquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Tering ben net wakker gemaakt door me moeder. Was ze boos omdat ik na drieën nog lig te slapen
Ik heb net de QF gekeken voor F1.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Tering ben net wakker gemaakt door me moeder. Was ze boos omdat ik na drieën nog lig te slapen
Neerschoppen de hoer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Al die kneusjes die nu denken dat PSV kampioen wordt komend seizoen
Mwah, captain van Oranje nu nog hé.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
Lol zie nu het nieuws pas dat van Bommel terugkeert. Nou die is ook over zijn top heen hoor.
Zo slecht dat hij in de basis staat bij Milanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
Lol zie nu het nieuws pas dat van Bommel terugkeert. Nou die is ook over zijn top heen hoor.
worstenbroodjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
jullie mogen het zeggen
worstenbroodje of een broodje gezond
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
jullie mogen het zeggen
Beidequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
jullie mogen het zeggen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wel goede middenvelder natuurlijk, maar of ze dat gelijk kampioen maakt?
Worstenbroodje.. of meerderequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
jullie mogen het zeggen
Van Bommel is in een kelder geboren, dus mag hij misbruikt worden onder de douche.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Eerst over the hill nu goede middenvelder, meelopertje. En is echt niet de eerste keer dat je dit leest, geloof ik niks van
Goede middenvelder, maar lang niet het niveau van wat hij eerst was. Dit zie je zelf toch ook wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Eerst over the hill nu goede middenvelder, meelopertje. En is echt niet de eerste keer dat je dit leest, geloof ik niks van
2 of 3 met curryquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Worstenbroodje.. of meerdere1 is zo weinig.
Logisch, brabants.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
ik had toch wel worstenrboodje gedaan.zo ben ik.
Mee met Natascha Kampuschquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bommel is in een kelder geboren, dus mag hij misbruikt worden onder de douche.
No shit sherlock.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goede middenvelder, maar lang niet het niveau van wat hij eerst was. Dit zie je zelf toch ook wel?
Volgens mij neemt hij dan laptop mee op te fokkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
ey ajacied kom je naar mijn verjaardag tuinfeestje alles begin juni? als jij komt mag heel VBL komen.
nee, ik rouw om mijn verneukte zomer door de rtlquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
ey ajacied kom je naar mijn verjaardag tuinfeestje alles begin juni? als jij komt mag heel VBL komen.
prima heb draadloos internetzzzquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij neemt hij dan laptop mee op te fokken
wat? je kunt bij mij ook rouwen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, ik rouw om mijn verneukte zomer door de rtl
je probeert weer een ajacied422 bash uit te lokkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij neemt hij dan laptop mee op te fokken
Volgens onze uber mod kan je tegen een geintje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je probeert weer een ajacied422 bash uit te lokken
ik rouw in mijn kamer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima heb draadloos internetzzz
[..]
wat? je kunt bij mij ook rouwen.
haters gonna hatequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan verpest je he voor de rest van vbl
acim voce me mata, ai se eu te pegoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Deliciaaaa deliciaaaaaaaa ai aiiiii tududuudu
Nossaaaaaaaaaa nossaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
acim voce me mata, ai se eu te pego
Deze ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Tchereretchê
Tchê, tchê, tchê,
Gusttavo Lima e você
Gaat dus nergens overquote:Mijn auto is gewassen, de autoradio staat goed afgesteld
Alles is klaar, kom mee, het geluid is eersteklas
Meisje, wees niet verlegen, spring in de auto en feest
Bel me later even, ik zou het leuk vinden, dus kom op!
Schatje bel me, er is een feest vanavond
Ik wil genieten met jou, tot diep in de nacht
Dansen en springen tot de zon opkomt
Schatje bel me, er is een feest vanavond
Ik wil genieten met jou, tot diep in de nacht
Dansen en springen
Want vanavond gaat het gebeuren
Tche tchererere tche tcheche
Tcherere tche tche,
Tcherere tche tche,
Tchereretche
Tche, tche, tche,
Gusttavo Lima en jij
jij moet ook lachen om dronken mensen op de webcam, dus wat dat betreft is dat niet heel moeilijk.quote:
Hahah ja maar jij ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij moet ook lachen om dronken mensen op de webcam, dus wat dat betreft is dat niet heel moeilijk.
Heerlijk toch als je snel moet lachen, heb ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij moet ook lachen om dronken mensen op de webcam, dus wat dat betreft is dat niet heel moeilijk.
Helaas het is zowat al uitgekozen als zomerhit van 2012.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf dat nummer tche therere.. klinkt nou niet echt lekker als zomerhit, die te pego en danza kaduro zijn veel beter.
Het is allemaal aidsmuziek.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf dat nummer tche therere.. klinkt nou niet echt lekker als zomerhit, die te pego en danza kaduro zijn veel beter.
Pietersquote:
Weekje voor oranje, is het weer voorbij.quote:
Robin VAN PERSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:
Ik ook niet, ik had m'n geluid niet eens aan. Vond het gewoon mooi dat hij zoveel energie hadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja omdat ik er geen fuck van begreep, die gozer spoort niet.
Portugees en spaans is zo sexy.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
Italiaans, Portugees en Spaans.. versta er allemaal geen kut van maar het klinkt wel lekker
Mwah. Zowel de aanval van Nederland is veel beter dan de verdediging van Portugal en dat is andersom ook. Het middenveld van Oranje is denk ik wel beter. Denemarken win je wel en Duitsland gelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Weekje voor oranje, is het weer voorbij.
Wordt wel eens tijdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Robin VAN PERSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Hij gaat het doen dit jaar jonguh.
volgende keer ga ik gewoon slapen als ik thuis kom, ik moest die shit gewoon zien en ging helemaal stuk om die debiel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had m'n geluid niet eens aan. Vond het gewoon mooi dat hij zoveel energie hadhaha
Subtop speler? Not sure if serious.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijdmag hopen dat Bertje niet weer zo lang vast houd aan hem.
Ik had echt het gevoel van zul je zien hele WK kut spelen en dan in de finale schitteren met 3 goals, maar helaaste hoopvol voor zo'n subtop speler..
Portugees niet altijd, in interviewsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Portugees en spaans is zo sexy.
Beste speler die Nederland op dit moment heeft, laat het alleen nooit in het Nederlands Elftal zien wat Huntelaar duidelijk wel doet.quote:
Duitsland is 3 maatjes te groot, van Portugal heb je nog nooit op een eindronde gewonnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah. Zowel de aanval van Nederland is veel beter dan de verdediging van Portugal en dat is andersom ook. Het middenveld van Oranje is denk ik wel beter. Denemarken win je wel en Duitsland gelijk.
Beetje positief doen.
Nani is subtop. Nl heeft meer kwaliteit voorin en op het middenveld.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitsland is 3 maatjes te groot, van Portugal heb je nog nooit op een eindronde gewonnen.
Als je van Denemarken al niet wint kan je direct gaan pakken. Ronaldo en Nani vs. Crackory en Furby ofzo.
Misschien spelen Duitsland en Portugal wel eventjes gelijk. Dan ziet het er al heel anders uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitsland is 3 maatjes te groot, van Portugal heb je nog nooit op een eindronde gewonnen.
Als je van Denemarken al niet wint kan je direct gaan pakken. Ronaldo en Nani vs. Crackory en Furby ofzo.
Toen zat ik druk paninistickers te ruilenquote:
Was mooi ja.quote:
Toen was je 10?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen zat ik druk paninistickers te ruilen
Iedereen vond Gio altijd een kut speler voor Oranje, maar die man heeft toch goed gedaan zeg. Zeker als je kijkt wat er nu rondloopt.quote:
Kabouter Wesley met de kop.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
Die wedstrijd tegen Brazilie ja. Hoeveel schijtmazzel kan je hebben.
Die redding van Stekelenburgquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
Die wedstrijd tegen Brazilie ja. Hoeveel schijtmazzel kan je hebben.
Ja, precies. Had bij rust al 3-0 voor Brazilie moeten staan.quote:
Even staatsloterij winnen .. ga ik wat shoppen voor psvquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Och, de Transfermarkt gaat ook weer bijna van start.
Cabral voor 5 miljoen naar Newcastle.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Och, de Transfermarkt gaat ook weer bijna van start.
Gewoon een nummertje trekken op het stadhuis joh.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even staatsloterij winnen .. ga ik wat shoppen voor psv
Vertonghen voor 10 miljoen weg. gr grquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cabral voor 5 miljoen naar Newcastle.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |