slecht.quote:
Nee, eerst naar oma geweest voor moederdag. Morgen naar mijn andere Oma.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
slecht.
wel lekker gefeest na dat je ding had gedjoekt? of gelijk weer naar du crip osso gegaan?
Ai oké, balen dit maak je natuurlijk maar 1x in je leven mee. Volgend jaar nederlands elftal?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, eerst naar oma geweest voor moederdag. Morgen naar mijn andere Oma.
liefquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog heul geen moederdag boeler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wacht tot de 25equote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
wie is er vanavond in Rotterdam te vinden? ik wil een FOK!'er een box geven, dat is een van mijn levensdoelen.
Box op je oog kan je krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
wie is er vanavond in Rotterdam te vinden? ik wil een FOK!'er een box geven, dat is een van mijn levensdoelen.
ik geef jou meer dan een boxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 15:02:39 ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik geef jou meer dan een boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom nou?! is het omdat ik zwart ben?
dit is heul geen voetbal topic. rot op met je bommel. clasie 10x beterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Bommel vertrekt bij Milan en keert terug bij PSV
Mark van Bommel verdedigt in het volgende seizoen weer de clubkleuren van PSV. De middenvelder van AC Milan laat zaterdag aan Milan Channel weten dat hij zijn aflopende contract in Italië niet zal verlengen en dat hij terugkeert naar PSV, waar hij in het verleden al zes seizoenen speelde. Van Bommel zal volgende week zijn transfer afronden.
PSV kan ons aan de reet roesten. Tief op gr grquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Bommel vertrekt bij Milan en keert terug bij PSV
Mark van Bommel verdedigt in het volgende seizoen weer de clubkleuren van PSV. De middenvelder van AC Milan laat zaterdag aan Milan Channel weten dat hij zijn aflopende contract in Italië niet zal verlengen en dat hij terugkeert naar PSV, waar hij in het verleden al zes seizoenen speelde. Van Bommel zal volgende week zijn transfer afronden.
why u mad though?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kan ons aan de reet roesten. Tief op gr gr
Hoi ajacied442,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV-topic is 2 klikken verderop. groetjes van ajacied422
''Het kan ons niet boeien''quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoi ajacied442,
Korfbal is een homo sport en het kan ons niet boeien. Hier is het topic voor korfbal:
Korfbal #11
Gr Veldmuis
Niemand geeft ook geen kut om die zaadsport van jou.. dat moeten wij ook slikken (pun)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kan ons aan de reet roesten. Tief op gr gr
Hallo ajacied442,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Het kan ons niet boeien''
Spreek voor je zelf autist.
Steven geeft er wel omquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niemand geeft ook geen kut om die zaadsport van jou.. dat moeten wij ook slikken (pun)
ik vind het wel interessant hoor, volgende keer wel PICS. nu was het een beetje saai , ik wil pics van je team genoten en dan niet je matties maar smaatjes. jatochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Het kan ons niet boeien''
Spreek voor je zelf autist.
Ok.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hallo ajacied442,
dank voor uw snelle antwoord.
ik vind het wel raar dat u, als grootste fok autist, mij voor autist uitmaakt
gr
tis watquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Tering ben net wakker gemaakt door me moeder. Was ze boos omdat ik na drieën nog lig te slapen
Ik heb net de QF gekeken voor F1.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Tering ben net wakker gemaakt door me moeder. Was ze boos omdat ik na drieën nog lig te slapen
Neerschoppen de hoer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Al die kneusjes die nu denken dat PSV kampioen wordt komend seizoen
Mwah, captain van Oranje nu nog hé.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
Lol zie nu het nieuws pas dat van Bommel terugkeert. Nou die is ook over zijn top heen hoor.
Zo slecht dat hij in de basis staat bij Milanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
Lol zie nu het nieuws pas dat van Bommel terugkeert. Nou die is ook over zijn top heen hoor.
worstenbroodjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
jullie mogen het zeggen
worstenbroodje of een broodje gezond
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
jullie mogen het zeggen
Beidequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
jullie mogen het zeggen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wel goede middenvelder natuurlijk, maar of ze dat gelijk kampioen maakt?
Worstenbroodje.. of meerderequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
jullie mogen het zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |