WTF.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet wel zeggen dat diezelfde chick een keer zo zat was dat ze in de douche ging pissen. Ik vond het al apart dat ze naakt de douche in kwam lopen (waar ik onder de wastafelkraan hing om maar vocht binnen te krijgen) om even wijdbeens in het doucheputje te pissen
Het kon me een tijd geen zak boeien totdat ze suggestieve bewegingen maakte met haar heupen en ik me genoodzaakt voelde om haar te penetreren, daarmee maakte ik het fiasco van enkele weken eerder meer dan goed
Dag erna ? Of kreeg ze toen je dronken was een 9 als cijfer en toen je nuchter was een 3 ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat had jij dan kunnen doen met een teveel aan alcohol in je lijf en de gedachte dat je alleen maar wilde slapen?
Ik doe daar juist nooit iets mee. Ik drink zelf niet dus dan voel ik me soort verkrachter.quote:
Die gast laten vermoorden?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jamaar had het na een paar slokken wel door.
Idd.. vind ik ook triest als een jongen aan een meisje gaat zitten wanneer ze dronken isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe daar juist nooit iets mee. Ik drink zelf niet dus dan voel ik me soort verkrachter.
Die avond/nacht was zo intens absurd, niet normaalquote:
Mijn nicht is vorig jaar flauw gevallen nadat er GHB in haar drankje was gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 04:12:27 ]
Hangt ook van de persoon af.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
De meeste chicks worden wel geil van drank, als ze het dan zelf uitlokken is het moeilijk nee zeggen.
Nou, in mijn ervaring worden alleen de dames die altijd al zo zijn wat meer geil. Als je dat niet hebt krijg je dat ook niet ineens van drank volgens mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
De meeste chicks worden wel geil van drank, als ze het dan zelf uitlokken is het moeilijk nee zeggen.
Ik wel, als meisjes me zich zo op me werpen maak ik daar schandalig misbruik van. Tenzij ze jonger waren dan 17, dan ontnuchterde ik ze met enkele snedige opmerkingen waarna ze mij verrot scholden en opzouttenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe daar juist nooit iets mee. Ik drink zelf niet dus dan voel ik me soort verkrachter.
Haha koetsjiekoetsjiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hangt ook van de persoon af.
Ik ben iemand die meer van relaties is, dan one night stand. Dus het moet echt een meisje zijn die ik nooit in mijn leven zou krijgen, voordat ik het dan ga doen.
Lees bovenstaande toen ik nog begin 20 was btwquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wel, als meisjes me zich zo op me werpen maak ik daar schandalig misbruik van. Tenzij ze jonger waren dan 17, dan ontnuchterde ik ze met enkele snedige opmerkingen waarna ze mij verrot scholden en opzoutten
Mijn vrienden groep heeft een andere naam daarvoor.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:13 schreef RensAjacied het volgende:
Laatst voelde ik me echt slecht, we hadden pauze en zaten met ze 3en in het park. Iemand bedacht het om 2 flessen Smirnoff () Ice te halen. We zaten in het park, binnen 5 minuten zaten er 6 onbekende chicks om ons heen.
Breezersletjes
Hm dat kan wel zo zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, in mijn ervaring worden alleen de dames die altijd al zo zijn wat meer geil. Als je dat niet hebt krijg je dat ook niet ineens van drank volgens mij.
Vertelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn vrienden groep heeft een andere naam daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |