Daar is FI Junior.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
zet green gang in OP dan, je weet.
free fi, free ossi, free al die niggers.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar is FI Junior.
Kan er nog steeds om stuk gaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
AFCA!
Die kwam gisteren (eergisteren) ook al langs toch?quote:
Echt? Wist niet zeker man, wel zo andere van greengang in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kwam gisteren (eergisteren) ook al langs toch?
Die JayJay had echt een piepstem eerst hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt? Wist niet zeker man, wel zo andere van greengang in ieder geval
en skinnyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die JayJay had echt een piepstem eerst haha
Vertel op GGMM, wat zit je dwars?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:15 schreef GGMM het volgende:
Zat ik gewoon in het verkeerde topic m'n ongenoegen over Giel Beelen te uiten.
Giel beelen sowiesoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:15 schreef GGMM het volgende:
Zat ik gewoon in het verkeerde topic m'n ongenoegen over Giel Beelen te uiten.
Nou ja, Giel Beelen dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vertel op GGMM, wat zit je dwars?
Met dat Metz was veel erger, kwam later een video uit van 1 van die gasten die mee was. Dikke racistquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was ook triest. Nodig hem dan niet uit.
Ben nu op de helft, maar wat een droeftoeter zeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met dat Metz was veel erger, kwam later een video uit van 1 van die gasten die mee was. Dikke racistWas hij bijna geklapt in zijn eigen studio
edit: Dit dus
Die mocro is ook een stumper, maar hij kwam over iets te vertellen over zijn plan van aanpak in de probleemwijken en werd half afgekapt. Tsja Gielquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben nu op de helft, maar wat een droeftoeter zeg.
idd Giel deed toen wel kei stoer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die mocro is ook een stumper, maar hij kwam over iets te vertellen over zijn plan van aanpak in de probleemwijken en werd half afgekapt. Tsja Giel
quote:
Wtf Giel, en zeiken over GVD? Maar Darryl is wel een kneusje dus ik zo erg vind ik het niet.quote:Giel: Je ziet er stoer uit maar je maakt mietenmuziek
Sorryquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja zo kan ik niet oordelen
[ afbeelding ]
DAYUM!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja zo kan ik niet oordelen
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet precies, maar volgens mij mag het net niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat dit weer te ver? Is toch geen naakt?
Vage shizzle.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies, maar volgens mij niet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\
Wat een gek.
Die onderste al eens gezien, kreeg hoogtevrees vanachter m'n pcquote:
Ik vind dat soort dingen altijd zo zielig.quote:
quote:
6:55 schieten mijn ballen omhoog.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die onderste al eens gezien, kreeg hoogtevrees vanachter m'n pc
Dat ding koppen.quote:
Godverdomme wat prachtigquote:
Haha wtf man, echt pro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hahahahahahahahahahahquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo stel ik mij altijd Geo voor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke club is dit?
Die 2e lijkt wel bizar veel op dat lieve toeschouwermeisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Haha!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
afbeelding
Leuke moeder!
afbeelding
WTF!
Die ma op de eerste zou ik wel enorm hard geven trouwensquote:
Held, ik zit nu net op skype met een maat van mij, stuur alles door. Die gast gaat echt stukquote:
aboengquote:
quote:
Auquote:
Vrouwen en auto's. Gaat nooit iets worden.quote:
the fuckquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha door jou hoor ik elke keer Sier de Vos als ze haar benen spreid.
Na VI beetje stad in gegaan, maar waren te veel 16jarige.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:34 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie nog wat geks gedaan vanavond?
Wat is er mis met 16 jarigen in de stadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na VI beetje stad in gegaan, maar waren te veel 16jarige.
Morgen weer proberen.
Zelf ben je 18 toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen weer proberen.
Ben 20.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er mis met 16 jarigen in de stad
Bah, 16 jarigequote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen weer proberen.
Hehe ja ach, je moet wat. Ben hier het dorps café maar in gegaan, altijd leuk oude bekenden. Kon ook naar dromenvangert maar 3 uur met het ov is toch wat teveel van het goede.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen weer proberen.
Vaak te dom en een ego van heb ik jou daarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er mis met 16 jarigen in de stad
NS zou toch niet mee werken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe ja ach, je moet wat. Ben hier het dorps café maar in gegaan, altijd leuk oude bekenden. Kon ook naar dromenvangert maar 3 uur met het ov is toch wat teveel van het goede.
ego? juist geen zelf respect meer man die meisjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vaak te dom en een ego van heb ik jou daar
Wel een grote bek, soms verwar ik dat met egoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ego? juist geen zelf respect meer man die meisjes.
Die zijn op zaterdagen beter.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik met mijn lengte ook binnen bij 18+ feesten
Over 2 jaar ff uitleven dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ego? juist geen zelf respect meer man die meisjes.
fmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:39 schreef GGMM het volgende:
2-2 uit bij Feyenoord. Ik had slechts 2 schoten op goal, dus ik kan er wel mee leven.
Ja ach, ik denk dat wij gewoon die uitzonderingen tegen komen en onthouden. De rest van 16doet gewoon normaal, althans dat hoop ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel een grote bek, soms verwar ik dat met ego
Een van me beste vrienden zijn vader is een hoge pief bij ProRail, wat een corrupt kut bedrijf is dat zeg als ik verhalen mag horen van die vriend. En op pensioen gaan met je 55equote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
NS werkt nooit mee, vuil tering bedrijv.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:39 schreef GGMM het volgende:
2-2 uit bij Feyenoord. Ik had slechts 2 schoten op goal, dus ik kan er wel mee leven.
Ja, alles verkankeren maar zelf wel van de voordelen genieten. Gewoon pure tyfus, zit ook geen prestatie druk achter dus het is logisch dat die mensen het verneuken. Ze krijgen toch wel betaald + vroeg pensioen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van me beste vrienden zijn vader is een hoge pief bij ProRail, wat een corrupt kut bedrijf is dat zeg als ik verhalen mag horen van die vriend. En op pensioen gaan met je 55e
Ja en om het half jaar een geweldig duur feest houden wat door de overheid gesubsidieerd word. Nou is die vader nog wel redelijk maar er waren ook bij die miljoenen verspilt hebben aan projecten waarmee ze vrienden konden helpen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, alles verkankeren maar zelf wel van de voordelen genieten. Gewoon pure tyfus, zit ook geen prestatie druk achter dus het is logisch dat die mensen het verneuken. Ze krijgen toch wel betaald + vroeg pensioen.
Er zijn ook zooo veel nieuwe gifs hier gepost.quote:
Is toch van de zotte zulke privileges en feesten?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en om het half jaar een geweldig duur feest houden wat door de overheid gesubsidieerd word. Nou is die vader nog wel redelijk maar er waren ook bij die miljoenen verspilt hebben aan projecten waarmee ze vrienden konden helpen.![]()
Hele tijd gezeur met NS, terwijl ProRail zelf nog erger is. En overal van profiteren. Dat gezin mag (net als iedere ander gezin van ProRail medewerkers) hun hele leven lang gratis reizen met de trein heel de EU. Gelukkig maak ik daar gebruik van, met die kaart krijgt de medereiziger ook 40% korting
quote:
Goodbye my niggaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey white boys spreek jullie morgen, ltrz
[ afbeelding ]
Lat0rz, negerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey white boys spreek jullie morgen, ltrz
[ afbeelding ]
Met dat gratis reizen kan ik nog inkomen, maar dat het hele gezin ook na de pensioen van vader des huis nog gratis kan reizen in heel de EU. Wtf, wie betaald dat dan zeg ik altijd tegen hem. Wij!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch van de zotte zulke privileges en feesten?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:49 schreef Typisch het volgende:
die plaatjes rot op.
Maar zijn jullie(exlc mrstylo) niet uit geweest vandaag?! Ik wil verhalen horen.
Krijg koningshuis vibe daar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met dat gratis reizen kan ik nog inkomen, maar dat het hele gezin ook na de pensioen van vader des huis nog gratis kan reizen in heel de EU. Wtf, wie betaald dat dan zeg ik altijd tegen hem. Wij!
Nee anders zat ik nu niet hierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:49 schreef Typisch het volgende:
die plaatjes rot op.
Maar zijn jullie niet uit geweest vandaag?! Ik wil verhalen horen.
Dan waren ze nu nog niet thuis.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:49 schreef Typisch het volgende:
die plaatjes rot op.
Maar zijn jullie niet uit geweest vandaag?! Ik wil verhalen horen.
Oke manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin om te neuken.
Want? Ik ben ook uitgeweest maar gewoon in het dorpscafé. Die maar tot 3 uur door mag van de gemeente.quote:
Minder Skyrim en Mass Effect misschien dan voor je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin om te neuken.
Geen afterparty in jullie dorpske ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want? Ik ben ook uitgeweest maar gewoon in het dorpscafé. Die maar tot 3 uur door mag van de gemeente.
Café is anders, bij ons in het dorp gaat hij wel langer door, maar dan heb ik het na 2en al gezien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want? Ik ben ook uitgeweest maar gewoon in het dorpscafé. Die maar tot 3 uur door mag van de gemeente.
Graag, als ik de neurologische symptomen van coeliakie er ook bij kwijtraak!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Minder Skyrim en Mass Effect misschien dan voor je?
Normaal wel, maar geen zin in. Meestal blijven we hangen in het café zelf, na het opruimen, bitterganituurtje en wat biertjes. Of gaan we nog ergens naar huis van iemand, maar vandaag niet echt zin aan.quote:
Wa's da?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Graag, als ik de neurologische symptomen van coeliakie er ook bij kwijtraak!
Zoek het maar opquote:
Bierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
Even om de tijd te doden:
top 3 dranken bij het uitgaan
Colaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
Even om de tijd te doden:
top 3 dranken bij het uitgaan
Ah, dat zuigt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Bijkomend effecten zijn dat ik o.a geen lawaai, geroezemoes en drukte kan hebben, zelfs niet gewoon gepraat tijdens het eten. Ik ben dus een eckte Fok!ker die alleen maar op de zolderkamer zit
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb op een avond 14 goldstrike weggewerkt omdat een chick me dat maar aan bleef bieden. Een dag later hoorde ik dat ze boos op me was omdat ik geen stijve kon krijgen.
Joh
En toen ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb op een avond 14 goldstrike weggewerkt omdat een chick me dat maar aan bleef bieden. Een dag later hoorde ik dat ze boos op me was omdat ik geen stijve kon krijgen.
Joh
Echte mannen lukt dat átlijd. Maar in zulke gevallen is het met wat vertraing, dan heeft ze of niet haar best gedaan of ze was niet knap genoeg. Zo moet je maar redeneren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joh
Er is geen medicijn voor, ik moet glutenvrij eten. Omdat ik al 4 jaar klachten heb kan het herstel lang durenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dat zuigt.Heb je dat al lang en is er een medicijn voor?
Hoe doe je dat dan verder in het dagelijks leven?
En toen viel ik met wat enorm zat gebrabbel in slaap terijl die chick vanalles met m'n piem probeerde uit te halenquote:
Waarschijnlijk niks. Maatje van me heeft dat ook een keer gehad, die kreeg hem ook niet omhoog bij een dame. Nou dat hoort ie na een jaar nog steeds, net zoals die chick.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toen viel ik met wat enorm zat gebrabbel in slaap terijl die chick vanalles met m'n piem probeerde uit te halen![]()
Van mijn kant niks stoers hoor, ik was gewoon te ver heenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh leuk, stoere drank verhaaltjes
Je zit wel in een mannen-sc natuurlijk, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wo, sucks man. Kan je game geluid wel aan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is geen medicijn voor, ik moet glutenvrij eten. Omdat ik al 4 jaar klachten heb kan het herstel lang durenIk zit elke dag 90% van de tijd op m'n kamer omdat ik niks kan verdragen qua geluid
Helden bestaan.quote:En toen viel ik met wat enorm zat gebrabbel in slaap terijl die chick vanalles met m'n piem probeerde uit te halen![]()
Alsof je het niet interessant vind.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Uiteindelijk niets gedaan ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van mijn kant niks stoers hoor, ik was gewoon te ver heen
Vertel jij dan iets.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zelf nooit misbruik van je gemaakt toen je dronken was? Gebeurd hier vaakquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
vindt.quote:
Gebeurt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelf nooit misbruik van je gemaakt toen je dronken was? Gebeurd hier vaak
Ik welke richting moet ik denken dan? Ik weet niet waarom emo.giffen. En is niet uitlachen maar meelachen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, dan gaan mensen mij emo.giffen of uitlachen.
Mensen hebben vaak genoeg geprobeerd, maar weinig succes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ahahquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet wel zeggen dat diezelfde chick een keer zo zat was dat ze in de douche ging pissen. Ik vond het al apart dat ze naakt de douche in kwam lopen (waar ik onder de wastafelkraan hing om maar vocht binnen te krijgen) om even wijdbeens in het doucheputje te pissen
Het kon me een tijd geen zak boeien totdat ze suggestieve bewegingen maakte met haar heupen en ik me genoodzaakt voelde om haar te penetreren, daarmee maakte ik het fiasco van enkele weken eerder meer dan goed
pepperspray?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak genoeg geprobeerd, maar weinig succes.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WTF serieus?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat had jij dan kunnen doen met een teveel aan alcohol in je lijf en de gedachte dat je alleen maar wilde slapen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:04 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Uiteindelijk niets gedaan ?![]()
Dat maakt je verhaal niet compleet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WTF.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet wel zeggen dat diezelfde chick een keer zo zat was dat ze in de douche ging pissen. Ik vond het al apart dat ze naakt de douche in kwam lopen (waar ik onder de wastafelkraan hing om maar vocht binnen te krijgen) om even wijdbeens in het doucheputje te pissen
Het kon me een tijd geen zak boeien totdat ze suggestieve bewegingen maakte met haar heupen en ik me genoodzaakt voelde om haar te penetreren, daarmee maakte ik het fiasco van enkele weken eerder meer dan goed
Dag erna ? Of kreeg ze toen je dronken was een 9 als cijfer en toen je nuchter was een 3 ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat had jij dan kunnen doen met een teveel aan alcohol in je lijf en de gedachte dat je alleen maar wilde slapen?
Ik doe daar juist nooit iets mee. Ik drink zelf niet dus dan voel ik me soort verkrachter.quote:
Die gast laten vermoorden?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jamaar had het na een paar slokken wel door.
Idd.. vind ik ook triest als een jongen aan een meisje gaat zitten wanneer ze dronken isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe daar juist nooit iets mee. Ik drink zelf niet dus dan voel ik me soort verkrachter.
Die avond/nacht was zo intens absurd, niet normaalquote:
Mijn nicht is vorig jaar flauw gevallen nadat er GHB in haar drankje was gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 04:12:27 ]
Hangt ook van de persoon af.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
De meeste chicks worden wel geil van drank, als ze het dan zelf uitlokken is het moeilijk nee zeggen.
Nou, in mijn ervaring worden alleen de dames die altijd al zo zijn wat meer geil. Als je dat niet hebt krijg je dat ook niet ineens van drank volgens mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
De meeste chicks worden wel geil van drank, als ze het dan zelf uitlokken is het moeilijk nee zeggen.
Ik wel, als meisjes me zich zo op me werpen maak ik daar schandalig misbruik van. Tenzij ze jonger waren dan 17, dan ontnuchterde ik ze met enkele snedige opmerkingen waarna ze mij verrot scholden en opzouttenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe daar juist nooit iets mee. Ik drink zelf niet dus dan voel ik me soort verkrachter.
Haha koetsjiekoetsjiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hangt ook van de persoon af.
Ik ben iemand die meer van relaties is, dan one night stand. Dus het moet echt een meisje zijn die ik nooit in mijn leven zou krijgen, voordat ik het dan ga doen.
Lees bovenstaande toen ik nog begin 20 was btwquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wel, als meisjes me zich zo op me werpen maak ik daar schandalig misbruik van. Tenzij ze jonger waren dan 17, dan ontnuchterde ik ze met enkele snedige opmerkingen waarna ze mij verrot scholden en opzoutten
Mijn vrienden groep heeft een andere naam daarvoor.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:13 schreef RensAjacied het volgende:
Laatst voelde ik me echt slecht, we hadden pauze en zaten met ze 3en in het park. Iemand bedacht het om 2 flessen Smirnoff () Ice te halen. We zaten in het park, binnen 5 minuten zaten er 6 onbekende chicks om ons heen.
Breezersletjes
Hm dat kan wel zo zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, in mijn ervaring worden alleen de dames die altijd al zo zijn wat meer geil. Als je dat niet hebt krijg je dat ook niet ineens van drank volgens mij.
Vertelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn vrienden groep heeft een andere naam daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |