Na VI beetje stad in gegaan, maar waren te veel 16jarige.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:34 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie nog wat geks gedaan vanavond?
Wat is er mis met 16 jarigen in de stadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na VI beetje stad in gegaan, maar waren te veel 16jarige.
Morgen weer proberen.
Zelf ben je 18 toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen weer proberen.
Ben 20.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er mis met 16 jarigen in de stad
Bah, 16 jarigequote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen weer proberen.
Hehe ja ach, je moet wat. Ben hier het dorps café maar in gegaan, altijd leuk oude bekenden. Kon ook naar dromenvangert maar 3 uur met het ov is toch wat teveel van het goede.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen weer proberen.
Vaak te dom en een ego van heb ik jou daarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er mis met 16 jarigen in de stad
NS zou toch niet mee werken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe ja ach, je moet wat. Ben hier het dorps café maar in gegaan, altijd leuk oude bekenden. Kon ook naar dromenvangert maar 3 uur met het ov is toch wat teveel van het goede.
ego? juist geen zelf respect meer man die meisjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vaak te dom en een ego van heb ik jou daar
Wel een grote bek, soms verwar ik dat met egoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ego? juist geen zelf respect meer man die meisjes.
Die zijn op zaterdagen beter.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik met mijn lengte ook binnen bij 18+ feesten
Over 2 jaar ff uitleven dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ego? juist geen zelf respect meer man die meisjes.
fmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:39 schreef GGMM het volgende:
2-2 uit bij Feyenoord. Ik had slechts 2 schoten op goal, dus ik kan er wel mee leven.
Ja ach, ik denk dat wij gewoon die uitzonderingen tegen komen en onthouden. De rest van 16doet gewoon normaal, althans dat hoop ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel een grote bek, soms verwar ik dat met ego
Een van me beste vrienden zijn vader is een hoge pief bij ProRail, wat een corrupt kut bedrijf is dat zeg als ik verhalen mag horen van die vriend. En op pensioen gaan met je 55equote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
NS werkt nooit mee, vuil tering bedrijv.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:39 schreef GGMM het volgende:
2-2 uit bij Feyenoord. Ik had slechts 2 schoten op goal, dus ik kan er wel mee leven.
Ja, alles verkankeren maar zelf wel van de voordelen genieten. Gewoon pure tyfus, zit ook geen prestatie druk achter dus het is logisch dat die mensen het verneuken. Ze krijgen toch wel betaald + vroeg pensioen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van me beste vrienden zijn vader is een hoge pief bij ProRail, wat een corrupt kut bedrijf is dat zeg als ik verhalen mag horen van die vriend. En op pensioen gaan met je 55e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |