Ja en om het half jaar een geweldig duur feest houden wat door de overheid gesubsidieerd word. Nou is die vader nog wel redelijk maar er waren ook bij die miljoenen verspilt hebben aan projecten waarmee ze vrienden konden helpen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, alles verkankeren maar zelf wel van de voordelen genieten. Gewoon pure tyfus, zit ook geen prestatie druk achter dus het is logisch dat die mensen het verneuken. Ze krijgen toch wel betaald + vroeg pensioen.
Er zijn ook zooo veel nieuwe gifs hier gepost.quote:
Is toch van de zotte zulke privileges en feesten?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en om het half jaar een geweldig duur feest houden wat door de overheid gesubsidieerd word. Nou is die vader nog wel redelijk maar er waren ook bij die miljoenen verspilt hebben aan projecten waarmee ze vrienden konden helpen.![]()
Hele tijd gezeur met NS, terwijl ProRail zelf nog erger is. En overal van profiteren. Dat gezin mag (net als iedere ander gezin van ProRail medewerkers) hun hele leven lang gratis reizen met de trein heel de EU. Gelukkig maak ik daar gebruik van, met die kaart krijgt de medereiziger ook 40% korting
quote:
Goodbye my niggaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey white boys spreek jullie morgen, ltrz
[ afbeelding ]
Lat0rz, negerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey white boys spreek jullie morgen, ltrz
[ afbeelding ]
Met dat gratis reizen kan ik nog inkomen, maar dat het hele gezin ook na de pensioen van vader des huis nog gratis kan reizen in heel de EU. Wtf, wie betaald dat dan zeg ik altijd tegen hem. Wij!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch van de zotte zulke privileges en feesten?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:49 schreef Typisch het volgende:
die plaatjes rot op.
Maar zijn jullie(exlc mrstylo) niet uit geweest vandaag?! Ik wil verhalen horen.
Krijg koningshuis vibe daar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met dat gratis reizen kan ik nog inkomen, maar dat het hele gezin ook na de pensioen van vader des huis nog gratis kan reizen in heel de EU. Wtf, wie betaald dat dan zeg ik altijd tegen hem. Wij!
Nee anders zat ik nu niet hierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:49 schreef Typisch het volgende:
die plaatjes rot op.
Maar zijn jullie niet uit geweest vandaag?! Ik wil verhalen horen.
Dan waren ze nu nog niet thuis.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:49 schreef Typisch het volgende:
die plaatjes rot op.
Maar zijn jullie niet uit geweest vandaag?! Ik wil verhalen horen.
Oke manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin om te neuken.
Want? Ik ben ook uitgeweest maar gewoon in het dorpscafé. Die maar tot 3 uur door mag van de gemeente.quote:
Minder Skyrim en Mass Effect misschien dan voor je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin om te neuken.
Geen afterparty in jullie dorpske ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want? Ik ben ook uitgeweest maar gewoon in het dorpscafé. Die maar tot 3 uur door mag van de gemeente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |