Daar is FI Junior.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
zet green gang in OP dan, je weet.
free fi, free ossi, free al die niggers.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar is FI Junior.
Kan er nog steeds om stuk gaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
AFCA!
Die kwam gisteren (eergisteren) ook al langs toch?quote:
Echt? Wist niet zeker man, wel zo andere van greengang in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kwam gisteren (eergisteren) ook al langs toch?
Die JayJay had echt een piepstem eerst hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt? Wist niet zeker man, wel zo andere van greengang in ieder geval
en skinnyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die JayJay had echt een piepstem eerst haha
Vertel op GGMM, wat zit je dwars?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:15 schreef GGMM het volgende:
Zat ik gewoon in het verkeerde topic m'n ongenoegen over Giel Beelen te uiten.
Giel beelen sowiesoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:15 schreef GGMM het volgende:
Zat ik gewoon in het verkeerde topic m'n ongenoegen over Giel Beelen te uiten.
Nou ja, Giel Beelen dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vertel op GGMM, wat zit je dwars?
Met dat Metz was veel erger, kwam later een video uit van 1 van die gasten die mee was. Dikke racistquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was ook triest. Nodig hem dan niet uit.
Ben nu op de helft, maar wat een droeftoeter zeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met dat Metz was veel erger, kwam later een video uit van 1 van die gasten die mee was. Dikke racistWas hij bijna geklapt in zijn eigen studio
edit: Dit dus
Die mocro is ook een stumper, maar hij kwam over iets te vertellen over zijn plan van aanpak in de probleemwijken en werd half afgekapt. Tsja Gielquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben nu op de helft, maar wat een droeftoeter zeg.
idd Giel deed toen wel kei stoer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die mocro is ook een stumper, maar hij kwam over iets te vertellen over zijn plan van aanpak in de probleemwijken en werd half afgekapt. Tsja Giel
quote:
Wtf Giel, en zeiken over GVD? Maar Darryl is wel een kneusje dus ik zo erg vind ik het niet.quote:Giel: Je ziet er stoer uit maar je maakt mietenmuziek
Sorryquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja zo kan ik niet oordelen
[ afbeelding ]
DAYUM!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja zo kan ik niet oordelen
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet precies, maar volgens mij mag het net niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat dit weer te ver? Is toch geen naakt?
Vage shizzle.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies, maar volgens mij niet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\
Wat een gek.
Die onderste al eens gezien, kreeg hoogtevrees vanachter m'n pcquote:
Ik vind dat soort dingen altijd zo zielig.quote:
quote:
6:55 schieten mijn ballen omhoog.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die onderste al eens gezien, kreeg hoogtevrees vanachter m'n pc
Dat ding koppen.quote:
Godverdomme wat prachtigquote:
Haha wtf man, echt pro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |