Café is anders, bij ons in het dorp gaat hij wel langer door, maar dan heb ik het na 2en al gezien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want? Ik ben ook uitgeweest maar gewoon in het dorpscafé. Die maar tot 3 uur door mag van de gemeente.
Graag, als ik de neurologische symptomen van coeliakie er ook bij kwijtraak!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Minder Skyrim en Mass Effect misschien dan voor je?
Normaal wel, maar geen zin in. Meestal blijven we hangen in het café zelf, na het opruimen, bitterganituurtje en wat biertjes. Of gaan we nog ergens naar huis van iemand, maar vandaag niet echt zin aan.quote:
Wa's da?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Graag, als ik de neurologische symptomen van coeliakie er ook bij kwijtraak!
Zoek het maar opquote:
Bierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
Even om de tijd te doden:
top 3 dranken bij het uitgaan
Colaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
Even om de tijd te doden:
top 3 dranken bij het uitgaan
Ah, dat zuigt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoek het maar op
Bijkomend effecten zijn dat ik o.a geen lawaai, geroezemoes en drukte kan hebben, zelfs niet gewoon gepraat tijdens het eten. Ik ben dus een eckte Fok!ker die alleen maar op de zolderkamer zit
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb op een avond 14 goldstrike weggewerkt omdat een chick me dat maar aan bleef bieden. Een dag later hoorde ik dat ze boos op me was omdat ik geen stijve kon krijgen.
Joh
En toen ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb op een avond 14 goldstrike weggewerkt omdat een chick me dat maar aan bleef bieden. Een dag later hoorde ik dat ze boos op me was omdat ik geen stijve kon krijgen.
Joh
Echte mannen lukt dat átlijd. Maar in zulke gevallen is het met wat vertraing, dan heeft ze of niet haar best gedaan of ze was niet knap genoeg. Zo moet je maar redeneren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joh
Er is geen medicijn voor, ik moet glutenvrij eten. Omdat ik al 4 jaar klachten heb kan het herstel lang durenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dat zuigt.Heb je dat al lang en is er een medicijn voor?
Hoe doe je dat dan verder in het dagelijks leven?
En toen viel ik met wat enorm zat gebrabbel in slaap terijl die chick vanalles met m'n piem probeerde uit te halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |