Weekje voor oranje, is het weer voorbij.quote:
Robin VAN PERSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:
Ik ook niet, ik had m'n geluid niet eens aan. Vond het gewoon mooi dat hij zoveel energie hadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja omdat ik er geen fuck van begreep, die gozer spoort niet.
Portugees en spaans is zo sexy.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
Italiaans, Portugees en Spaans.. versta er allemaal geen kut van maar het klinkt wel lekker
Mwah. Zowel de aanval van Nederland is veel beter dan de verdediging van Portugal en dat is andersom ook. Het middenveld van Oranje is denk ik wel beter. Denemarken win je wel en Duitsland gelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Weekje voor oranje, is het weer voorbij.
Wordt wel eens tijdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Robin VAN PERSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Hij gaat het doen dit jaar jonguh.
volgende keer ga ik gewoon slapen als ik thuis kom, ik moest die shit gewoon zien en ging helemaal stuk om die debiel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had m'n geluid niet eens aan. Vond het gewoon mooi dat hij zoveel energie hadhaha
Subtop speler? Not sure if serious.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijdmag hopen dat Bertje niet weer zo lang vast houd aan hem.
Ik had echt het gevoel van zul je zien hele WK kut spelen en dan in de finale schitteren met 3 goals, maar helaaste hoopvol voor zo'n subtop speler..
Portugees niet altijd, in interviewsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Portugees en spaans is zo sexy.
Beste speler die Nederland op dit moment heeft, laat het alleen nooit in het Nederlands Elftal zien wat Huntelaar duidelijk wel doet.quote:
Duitsland is 3 maatjes te groot, van Portugal heb je nog nooit op een eindronde gewonnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah. Zowel de aanval van Nederland is veel beter dan de verdediging van Portugal en dat is andersom ook. Het middenveld van Oranje is denk ik wel beter. Denemarken win je wel en Duitsland gelijk.
Beetje positief doen.
Nani is subtop. Nl heeft meer kwaliteit voorin en op het middenveld.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitsland is 3 maatjes te groot, van Portugal heb je nog nooit op een eindronde gewonnen.
Als je van Denemarken al niet wint kan je direct gaan pakken. Ronaldo en Nani vs. Crackory en Furby ofzo.
Misschien spelen Duitsland en Portugal wel eventjes gelijk. Dan ziet het er al heel anders uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitsland is 3 maatjes te groot, van Portugal heb je nog nooit op een eindronde gewonnen.
Als je van Denemarken al niet wint kan je direct gaan pakken. Ronaldo en Nani vs. Crackory en Furby ofzo.
Toen zat ik druk paninistickers te ruilenquote:
Was mooi ja.quote:
Toen was je 10?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen zat ik druk paninistickers te ruilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |