Van Bommel is in een kelder geboren, dus mag hij misbruikt worden onder de douche.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Eerst over the hill nu goede middenvelder, meelopertje. En is echt niet de eerste keer dat je dit leest, geloof ik niks van
Goede middenvelder, maar lang niet het niveau van wat hij eerst was. Dit zie je zelf toch ook wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Eerst over the hill nu goede middenvelder, meelopertje. En is echt niet de eerste keer dat je dit leest, geloof ik niks van
2 of 3 met curryquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Worstenbroodje.. of meerdere1 is zo weinig.
Logisch, brabants.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
ik had toch wel worstenrboodje gedaan.zo ben ik.
Mee met Natascha Kampuschquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bommel is in een kelder geboren, dus mag hij misbruikt worden onder de douche.
No shit sherlock.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goede middenvelder, maar lang niet het niveau van wat hij eerst was. Dit zie je zelf toch ook wel?
Volgens mij neemt hij dan laptop mee op te fokkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
ey ajacied kom je naar mijn verjaardag tuinfeestje alles begin juni? als jij komt mag heel VBL komen.
nee, ik rouw om mijn verneukte zomer door de rtlquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
ey ajacied kom je naar mijn verjaardag tuinfeestje alles begin juni? als jij komt mag heel VBL komen.
prima heb draadloos internetzzzquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij neemt hij dan laptop mee op te fokken
wat? je kunt bij mij ook rouwen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, ik rouw om mijn verneukte zomer door de rtl
je probeert weer een ajacied422 bash uit te lokkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij neemt hij dan laptop mee op te fokken
Volgens onze uber mod kan je tegen een geintje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je probeert weer een ajacied422 bash uit te lokken
ik rouw in mijn kamer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima heb draadloos internetzzz
[..]
wat? je kunt bij mij ook rouwen.
haters gonna hatequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan verpest je he voor de rest van vbl
acim voce me mata, ai se eu te pegoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Deliciaaaa deliciaaaaaaaa ai aiiiii tududuudu
Nossaaaaaaaaaa nossaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
acim voce me mata, ai se eu te pego
Deze ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Tchereretchê
Tchê, tchê, tchê,
Gusttavo Lima e você
Gaat dus nergens overquote:Mijn auto is gewassen, de autoradio staat goed afgesteld
Alles is klaar, kom mee, het geluid is eersteklas
Meisje, wees niet verlegen, spring in de auto en feest
Bel me later even, ik zou het leuk vinden, dus kom op!
Schatje bel me, er is een feest vanavond
Ik wil genieten met jou, tot diep in de nacht
Dansen en springen tot de zon opkomt
Schatje bel me, er is een feest vanavond
Ik wil genieten met jou, tot diep in de nacht
Dansen en springen
Want vanavond gaat het gebeuren
Tche tchererere tche tcheche
Tcherere tche tche,
Tcherere tche tche,
Tchereretche
Tche, tche, tche,
Gusttavo Lima en jij
jij moet ook lachen om dronken mensen op de webcam, dus wat dat betreft is dat niet heel moeilijk.quote:
Hahah ja maar jij ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij moet ook lachen om dronken mensen op de webcam, dus wat dat betreft is dat niet heel moeilijk.
Heerlijk toch als je snel moet lachen, heb ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij moet ook lachen om dronken mensen op de webcam, dus wat dat betreft is dat niet heel moeilijk.
Helaas het is zowat al uitgekozen als zomerhit van 2012.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf dat nummer tche therere.. klinkt nou niet echt lekker als zomerhit, die te pego en danza kaduro zijn veel beter.
Het is allemaal aidsmuziek.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf dat nummer tche therere.. klinkt nou niet echt lekker als zomerhit, die te pego en danza kaduro zijn veel beter.
Pietersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |